Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Коллапс портала - Отзывы о Prom.ua
По какой причине не сохраняется обязательное условие о предоплате в украинской версии способов доставки и оплаты? Или это преднамеренно сделано?
Портал держится на плаву, только благодаря продавцам! Покупатели с портала 98% из 100 очень нехорошие люди (не хочу выражаться матом).
Заказы с портала практически все падают на товары, которые не успели убрать с наличия или уже были проданы, но не сняты с наличия. И это при том, что у нас есть свой склад. Я не представляю как можно торговать дроперам на этом ресурсе. Или надо отчехлить 10 тысяч за пакет, купить тонну фиников. поставить гарантированное наличие и продавать? Нет, потому что клиенты с портала будут заказывать финики, а в комментариях будут писать куплю изюм, или когда позвонишь им они будут говорить ой, а я думал вы фисташки продаете.
9 лет назад, если бы мы знали, что будет такая дичь, то не открывали магазины на проме, тем самым не позволив вам зажраться! вы зажимаете в жесткие рамки продавца, привилегий не предоставляете, обслуживание на уровне 0, комиссии заоблачные, проблемы решить не помогаете, зато бабки снимать не забываете, продажи портала только того, что есть в наличии только у нас и ни у кого больше!
Дно пробито уже настолько, что дальше некуда.
Не понимаю одного есть еще ресурсы у которых отношение к клиенту намного лучше, почему они не сдвинут пром! Или это так бабки влияют? Кстати придумал вам новый лозунг!
На дворе ниже нуля?! Прямо как рейтинг PROMUA
отзыв
Комментарии к отзыву
Оформляючи замовлення, покупець очікує отримати товар. Якщо в результаті продавець скасовує замовлення, це формує негативний досвід покупки на Prom.
Ми зацікавлені в тому, щоб Prom використовували реальні покупці й отримували високий рівень сервісу від продавців. Нікому не приносять користі не виконані, скасовані замовлення.
Детальніше ознайомитись, як формується показник успішних замовлень ви можете за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405624956573.
Покупці бувають абсолютно різні, так само як і продавці. Працюючи у продажах, ми впевнені, ви добре це знаєте і розумієте, що інколи потрібен до покупця особливий підхід. Описані вами випадки — це скоріше рідкість, але якщо вони переходять в закономірність і велику кількість скасованих замовлень, це дзвіночок вам, що щось йде не так і потрібно переглянути свої процеси. Тому рекомендуємо вам детально опрацювати причини скасування замовлень та подумати, як цього можна уникнути. Вам допоможуть наші рекомендації щодо покращення показника успішних замовлень https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405625013021.
Стосовно помилки зі збереженням тексту в українській версії, вона стосується тільки відображення тексту в кабінеті й ніяким чином не впливає на відображення тексту в каталозі Prom.ua.
Якщо у вас помилка проявляється інакше, будь ласка, надішліть нам на пошту [email protected] скриншот, або запис екрана з помилкою, фахівці перевірять.
редкий выпадок. редкий выпадок это ваше отношение к клиенту. все кто пишет что вы помойка-это неправда, вы свалка и от ваших недоответов тошнит
ссылочки со своими советами скидывайте своим сотрудникам и учитесь нормально относится к своим клиентам! ЧАО БАМБИНО!