Жахлива система відгуків дно пром га**о - Отзывы о Prom.ua

Prom.ua
Отзыв написан 29 ноября, 2023 год 30 просмотров
Покупець несе відповідальність за достовірність надання правдивої інформації у відгуку. Без доказів публікують відгук ( сам собі придумує характеристики товару і залишає гегативний відгук, не відповідає фантазії покупця) і тех підтримці наплювати з висоти чи клієнт правду написав чи надає докази продавець, що це маячня. Все марно… стандартні відповіді підтримки, не вникають в суть проблеми, нульові співробітники.
Те що дані відгуки не підтвердженні зі сторони покупця , впливає на роботі підприємця і наносить збитків і моральну шкоду здоров‘ю- це вже занадто !
Пром також має нести відповідальність за підтримку та сприяння внадані не правдивої інформації , оскільки підтримкє покупця!
Пропоную всім продавцям, які стикаються з даною ситуацією почати діяти… подати колективний запит до суду . У сприяні пром розповсюдження фейкової інформації та порушення прав у невиконанні публічного договору

4 согласны



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Prom.ua 30 ноября, 2023 год
Добрий день, Віко!



Ми розуміємо, що отримувати негативні відгуки неприємно. Тим паче коли ми вважаємо, що залишені вони безпідставно. Але відгук — це особисте враження покупця від продукту, або спілкування з продавцем, яке він має право висловити.



Публікація відгуку чи коментаря не підтверджує згоду Prom.ua з викладеною в них інформацією.

Ми, не бувши стороною угоди, не можемо об'єктивно оцінити правдивість викладених у відгуку суджень, встановити факт наклепу. Інформація у відгуку буває суперечливою, неповною або не відповідає дійсності за думкою іншої сторони. Ми не можемо оцінити рівень заподіяного компанії або покупцеві морального, або матеріального збитку. Ми працюємо тільки з даними, які стосуються факту покупки товару/послуги на Маркетплейсі.

У вашому випадку покупка відбулася, покупець отримав замовлення й залишив відгук про свої враження від продукту.



Рекомендуємо не ігнорувати негативні відгуки, а навпаки коментувати їх, давати вичерпні відповіді стосовно спірних ситуацій, це дуже добре впливає на репутацію продавця.

Ми просимо вирішувати спірні ситуації з покупцями, тому що насамперед продавці мають бути зацікавлені у своїй репутації та подальших продажах.
користувач 30 ноября, 2023 год
І не треба прикриватися тим що це ваші правила ващі правила це не природне явище ваші правила створені злочинцем і ви їх виконуєто на своє ж горе!
користувач 30 ноября, 2023 год
НЕМОЖНА робить скільки зла людям за кожне зло понесете відповідальність перед БОГОМ зараз в офісі можете поржати з цього письма, але я пропоную поржати тоді як і до вас дойде черга життя!
користувач 30 ноября, 2023 год
ПРацівники прому, ви підіть у онкологію та спитайте в людей які знають що їхні дні сочтени і спитайте чи можна робити таке зло! А вам теж придеться там опинитися то що будете потім локті кісати?
користувач 30 ноября, 2023 год
УВАГА Пишите жалобу в GOOGLE чем больше жалоб поступит тем быстрее гугл отключит от индексации пром и тогда они задумаются, подавайте на ппром жалобу, смысл жалобы напишите что безконтрольная система отзывов и не справедливая вот ссылка



https://support.google.com/legal/contact/lr_legalother?product=websearch&uraw=&ctx=magi&sjid=12254221584173010820-EU
Віка 30 ноября, 2023 год
Мене ображає даний відгук , а саме розцінюю його, як образа на мою діяльність та моральний стан!

Згідно з конституції України до ст.28 - яка стосується право на повагу до моєї гідності та честі, автор відгуку повинен надати обгрунтовані докази, щодо достовірності своїх висловлювань у мій бік та моєї діяльності.

Оскільки дана ситуація відбулася на вашій платформі і ви публічно опублікували цей відгук, ви також несете відповідальність за достовірність інформації.

По-друге, було надано роз‘яснення та фото та характеристики товару позиції. Угода підтверджена з покупцем, товар під час огляду його не влаштував, бо на «його думку чохол мав бути вищим за екран телефону». Хоча на фото реального чохла і на реальну модель айфон фото присутнє без фото шопу, без фільтрів у позиці на яку було зроблено замовлення видно, що чохол йде врівень з екраном… хотілки клієнта - це його власна думка, а реальне надане фото+характеристи в яких не зазначено даної хотілки не вказано!

У разі не прийняття міри до даної ситуації будуть прийняті міри відповідно ст55 Конституції України.
користувач 30 ноября, 2023 год
мені вже теж накипіло я тут тепер кожен день слідкую і даю посилання людям як написати скаргу у гугл і ви теж якщо не байдужі пишить пізніше я создам группу та зберу базу продавців на промі та ми коллективно подамо жалоби у гугл то пром ще побачить силу продавців
користувач 30 ноября, 2023 год
Пишите жалобу в GOOGLE чем больше жалоб поступит тем быстрее гугл отключит от индексации пром и тогда они задумаются, подавайте на ппром жалобу, смысл жалобы напишите что безконтрольная система отзывов и не справедливая вот ссылка

https://support.google.com/legal/contact/lr_legalother?product=websearch&uraw=&ctx=magi&sjid=12254221584173010820-EU


Prom.ua
Все отзывы

1.5 5
4051 отзыв / 823428 просмотров
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... подробнее

Интернет-каталоги
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3560 отзывов
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 отзывов
Всемкупон
Всемкупон

Рейтинг: 4.2
266 отзывов
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 отзывов
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 отзывов
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 отзывов
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 отзыва