Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Жахлива система відгуків дно пром га**о - Відгуки про Prom.ua
Те що дані відгуки не підтвердженні зі сторони покупця , впливає на роботі підприємця і наносить збитків і моральну шкоду здоров‘ю- це вже занадто !
Пром також має нести відповідальність за підтримку та сприяння внадані не правдивої інформації , оскільки підтримкє покупця!
Пропоную всім продавцям, які стикаються з даною ситуацією почати діяти… подати колективний запит до суду . У сприяні пром розповсюдження фейкової інформації та порушення прав у невиконанні публічного договору
4 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Ми розуміємо, що отримувати негативні відгуки неприємно. Тим паче коли ми вважаємо, що залишені вони безпідставно. Але відгук — це особисте враження покупця від продукту, або спілкування з продавцем, яке він має право висловити.
Публікація відгуку чи коментаря не підтверджує згоду Prom.ua з викладеною в них інформацією.
Ми, не бувши стороною угоди, не можемо об'єктивно оцінити правдивість викладених у відгуку суджень, встановити факт наклепу. Інформація у відгуку буває суперечливою, неповною або не відповідає дійсності за думкою іншої сторони. Ми не можемо оцінити рівень заподіяного компанії або покупцеві морального, або матеріального збитку. Ми працюємо тільки з даними, які стосуються факту покупки товару/послуги на Маркетплейсі.
У вашому випадку покупка відбулася, покупець отримав замовлення й залишив відгук про свої враження від продукту.
Рекомендуємо не ігнорувати негативні відгуки, а навпаки коментувати їх, давати вичерпні відповіді стосовно спірних ситуацій, це дуже добре впливає на репутацію продавця.
Ми просимо вирішувати спірні ситуації з покупцями, тому що насамперед продавці мають бути зацікавлені у своїй репутації та подальших продажах.
https://support.google.com/legal/contact/lr_legalother?product=websearch&uraw=&ctx=magi&sjid=12254221584173010820-EU
Згідно з конституції України до ст.28 - яка стосується право на повагу до моєї гідності та честі, автор відгуку повинен надати обгрунтовані докази, щодо достовірності своїх висловлювань у мій бік та моєї діяльності.
Оскільки дана ситуація відбулася на вашій платформі і ви публічно опублікували цей відгук, ви також несете відповідальність за достовірність інформації.
По-друге, було надано роз‘яснення та фото та характеристики товару позиції. Угода підтверджена з покупцем, товар під час огляду його не влаштував, бо на «його думку чохол мав бути вищим за екран телефону». Хоча на фото реального чохла і на реальну модель айфон фото присутнє без фото шопу, без фільтрів у позиці на яку було зроблено замовлення видно, що чохол йде врівень з екраном… хотілки клієнта - це його власна думка, а реальне надане фото+характеристи в яких не зазначено даної хотілки не вказано!
У разі не прийняття міри до даної ситуації будуть прийняті міри відповідно ст55 Конституції України.
https://support.google.com/legal/contact/lr_legalother?product=websearch&uraw=&ctx=magi&sjid=12254221584173010820-EU