Жахлива система відгуків дно пром га**о - Відгуки про Prom.ua

Prom.ua
Відгук додано 29 листопада, 2023 год 30 переглядів
Покупець несе відповідальність за достовірність надання правдивої інформації у відгуку. Без доказів публікують відгук ( сам собі придумує характеристики товару і залишає гегативний відгук, не відповідає фантазії покупця) і тех підтримці наплювати з висоти чи клієнт правду написав чи надає докази продавець, що це маячня. Все марно… стандартні відповіді підтримки, не вникають в суть проблеми, нульові співробітники.
Те що дані відгуки не підтвердженні зі сторони покупця , впливає на роботі підприємця і наносить збитків і моральну шкоду здоров‘ю- це вже занадто !
Пром також має нести відповідальність за підтримку та сприяння внадані не правдивої інформації , оскільки підтримкє покупця!
Пропоную всім продавцям, які стикаються з даною ситуацією почати діяти… подати колективний запит до суду . У сприяні пром розповсюдження фейкової інформації та порушення прав у невиконанні публічного договору

4 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Prom.ua 30 листопада, 2023 год
Добрий день, Віко!



Ми розуміємо, що отримувати негативні відгуки неприємно. Тим паче коли ми вважаємо, що залишені вони безпідставно. Але відгук — це особисте враження покупця від продукту, або спілкування з продавцем, яке він має право висловити.



Публікація відгуку чи коментаря не підтверджує згоду Prom.ua з викладеною в них інформацією.

Ми, не бувши стороною угоди, не можемо об'єктивно оцінити правдивість викладених у відгуку суджень, встановити факт наклепу. Інформація у відгуку буває суперечливою, неповною або не відповідає дійсності за думкою іншої сторони. Ми не можемо оцінити рівень заподіяного компанії або покупцеві морального, або матеріального збитку. Ми працюємо тільки з даними, які стосуються факту покупки товару/послуги на Маркетплейсі.

У вашому випадку покупка відбулася, покупець отримав замовлення й залишив відгук про свої враження від продукту.



Рекомендуємо не ігнорувати негативні відгуки, а навпаки коментувати їх, давати вичерпні відповіді стосовно спірних ситуацій, це дуже добре впливає на репутацію продавця.

Ми просимо вирішувати спірні ситуації з покупцями, тому що насамперед продавці мають бути зацікавлені у своїй репутації та подальших продажах.
користувач 30 листопада, 2023 год
І не треба прикриватися тим що це ваші правила ващі правила це не природне явище ваші правила створені злочинцем і ви їх виконуєто на своє ж горе!
користувач 30 листопада, 2023 год
НЕМОЖНА робить скільки зла людям за кожне зло понесете відповідальність перед БОГОМ зараз в офісі можете поржати з цього письма, але я пропоную поржати тоді як і до вас дойде черга життя!
користувач 30 листопада, 2023 год
ПРацівники прому, ви підіть у онкологію та спитайте в людей які знають що їхні дні сочтени і спитайте чи можна робити таке зло! А вам теж придеться там опинитися то що будете потім локті кісати?
користувач 30 листопада, 2023 год
УВАГА Пишите жалобу в GOOGLE чем больше жалоб поступит тем быстрее гугл отключит от индексации пром и тогда они задумаются, подавайте на ппром жалобу, смысл жалобы напишите что безконтрольная система отзывов и не справедливая вот ссылка



https://support.google.com/legal/contact/lr_legalother?product=websearch&uraw=&ctx=magi&sjid=12254221584173010820-EU
Віка 30 листопада, 2023 год
Мене ображає даний відгук , а саме розцінюю його, як образа на мою діяльність та моральний стан!

Згідно з конституції України до ст.28 - яка стосується право на повагу до моєї гідності та честі, автор відгуку повинен надати обгрунтовані докази, щодо достовірності своїх висловлювань у мій бік та моєї діяльності.

Оскільки дана ситуація відбулася на вашій платформі і ви публічно опублікували цей відгук, ви також несете відповідальність за достовірність інформації.

По-друге, було надано роз‘яснення та фото та характеристики товару позиції. Угода підтверджена з покупцем, товар під час огляду його не влаштував, бо на «його думку чохол мав бути вищим за екран телефону». Хоча на фото реального чохла і на реальну модель айфон фото присутнє без фото шопу, без фільтрів у позиці на яку було зроблено замовлення видно, що чохол йде врівень з екраном… хотілки клієнта - це його власна думка, а реальне надане фото+характеристи в яких не зазначено даної хотілки не вказано!

У разі не прийняття міри до даної ситуації будуть прийняті міри відповідно ст55 Конституції України.
користувач 30 листопада, 2023 год
мені вже теж накипіло я тут тепер кожен день слідкую і даю посилання людям як написати скаргу у гугл і ви теж якщо не байдужі пишить пізніше я создам группу та зберу базу продавців на промі та ми коллективно подамо жалоби у гугл то пром ще побачить силу продавців
користувач 30 листопада, 2023 год
Пишите жалобу в GOOGLE чем больше жалоб поступит тем быстрее гугл отключит от индексации пром и тогда они задумаются, подавайте на ппром жалобу, смысл жалобы напишите что безконтрольная система отзывов и не справедливая вот ссылка

https://support.google.com/legal/contact/lr_legalother?product=websearch&uraw=&ctx=magi&sjid=12254221584173010820-EU


Prom.ua
Всі відгуки

1.5 5
4051 відгук / 823428 переглядів
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше

Інтернет-каталоги
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3560 відгуків
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 відгуків
Всемкупон
Всемкупон

Рейтинг: 4.2
266 відгуків
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 відгуків
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 відгуків
Sharff. Сервис доставки товаров из США
Sharff. Сервис доставки товаров из США

Рейтинг: 4.9
248 відгуків
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 відгука