Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Відсутність допомоги технічної підтримки, абсурдність дій Пром стосовно продавців - Отзывы о Prom.ua
Коротко.Звернувшись в техн.підтримку стосовно необгрунтованого падіння рейтингу продавця, відповідають шаблонами, ніхто розбиратися не буде у вашій ситуації. Клієнт може робити необдумані замовлення, і продавцю потрібно буде поплатитися або не малим відсотком списання коштів або падінням рейтингу. Як мені пояснили з тех.підтримки "Треба домовлятися з клієнтом самостійно". І якщо ваш рейтинг падає, зростає % списання коштів за замовлення це 12,6-це є дуже велий %. Зараз ми в топі, але якщо не підключимо Пром оплату, теж рейтинг впаде. Але це наш вибір, не підключати цю послугу, чому ми не можемо зробити те що вигідно нам. Тип паче Пром оплата вигідна лише Пром. В кожного продавця є своя специфіка робити і різна група товарів.Я бачу по відгукам, що прохання продавців не враховують.
Що ж це таке коїться, як нам -продавцям, згуртуватися,щоб мати якісь права на власні сторінки на сайті Пром (які до речі проплачуються також раз на рік) ???
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
У нас є Правила та стандарти роботи. Реєструючись на Prom.ua, ви приймаєте ці правила. Угодою користувача (https://prom.ua/ua/terms-of-use) передбачено вимоги до якості обслуговування покупців, яких повинні дотримуватися продавці.
Наразі стандарти Prom такі:
- відгуки — мінімум 80%;
- успішні замовлення — мінімум 50%.
Всі продавці на Prom працюють в однакових умовах та з однаковими інструментами.
Жоден із них не знає наперед, чи буде успішним замовлення (якщо це не постійний покупець).
Якщо ви бачите, що у вас збільшується відсоток скасованих замовлень, ви маєте з цим щось робити. Перш за все — переглянути оформлення своїх товарів, умов оплати або доставки, процесів обробки замовлень тощо. Тільки ви знаєте всі внутрішні процеси та можете змінити їх, враховуючи потреби покупців.
Тому ми рекомендуємо детально опрацювати причини скасування замовлень та подумати, як цього можна уникнути. Вам допоможуть наші поради https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405625013021
Після того як пром викупив власник розетки ми всі відчуваємо покращення так сказати
Висновок: поки вони монополісти і розуміють це, то нікого вони слухать не будуть, чути не будуть, і змін вносить не будуть. І як вони пишуть в деяких коментарях: - ви самі обираєте де продавати, ми нікого не змушуємо, не подобається ЙДИ Н**УЙ.
1.Я зазначив ще одну ситуацію з тех.підтр. і їхньою відповіддю.
Надав фото підтвердження що клієнт не виходив на звязок, і як тоді з ним можна домовлятися щоб він скасував замовлення і в нас не занизився рейтин,тип паче зняли 517грн за замовлення.
Попросили не враховувати у рейтинг- ВІДПОВІДЬ "Помилки немає ніякої, тому наразі нам немає чого виправляти".
2.Інших 2 замовлення від 1 клієнта, ми поставили статус Виконене(щоб рейтинг не занизився), а клієнт смінив на Скасоване-все рівно рейтинг занизився. Відповідь, клієнт не хотів вносити передоплату і це ваша вина-клієнт шукає де йому вигідно "вони не можуть втрутитися в їхній алгоритм розрахунку успішних замовлень"