Сергей: Звернулися до технічної підтримки, щодо скасованих замовлень, які впливають на рейтинг магазину. Ситуація:клієнт залишив замовлення, але не відповідав ні на дзвінки ні на повідомлення, звісно ми скасували його, щоб не сплачувати 14% (від вартості товару) за замовлення Prom. І в результаті рейтинг нашого магазину занизився від цього скасованого замовлення.Надали усі... 15.07.2024
Сергей: 1.Надали техн.підтримці Пром підтвердження того, що клієнт сам не підтвердив своє замовлення, а скасувати його в особистому кабінеті не може.Наполягли на тому, що ці замовлення не повинні впливати на наш рейтинг. Відповіді отримували дуже знахабнілі. Справедливості та чесності з іхньої сторони не отримали. Рейтинг був 97% занизився до 95% із-за... 22.02.2024
Сергей: Літературної мови вже не вистачає пояснити усі дії з боку Пром. Коротко.Звернувшись в техн.підтримку стосовно необгрунтованого падіння рейтингу продавця, відповідають шаблонами, ніхто розбиратися не буде у вашій ситуації. Клієнт може робити необдумані замовлення, і продавцю потрібно буде поплатитися або не малим відсотком списання коштів або падінням рейтингу. Як мені пояснили... 09.08.2023
Сергей: Пром стягує великий відсоток за замовлення -10,4%, через це не можемо запропонувати знижку клієнту,на рекламу витрачаємо більше ніж зп співробітника.І це не зважаючи на те що в країні війна, дохід покупців впав, відповідно і у продавців, але Пром заробляє на повну-здирництво одним словом! Постійні зміни в кабінеті,які аж ніяк позитивно... 20.10.2022
Сергей: Вже писали раніше відгук, але Пром не звертає на це увагу - не покращує умови для продавців. Беруть комісію від замовлення 10,4%, це ж взагалі не нормально в такий час, ми тепер клієнтам не можемо робити знижки, тому що підемо в мінус. Вигадують абстрактний рейтинг постійно, якщо замовлення не надходять... 26.07.2022
Сергей: Prom не залишає право вибору продавців,порушуючи їхні права. Після автоматичного підключення,без сповіщення, реклами CPA, продавцю залишається лише його відключити.Спочатку ми могли підключити "економ"-варіант, але після 3днів і після жодного відміненого замовлення Prom безпідставно занизив рейтин, і перевів на "звичайний"-варіант, тим самим списуючичи набагато більший відсоток за замовлення. Так би мовити,... 02.07.2022