Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Відсутність фільтру для розкомплектованих товарів, свавілля продавця та упередженість техпідтримки - Отзывы о Prom.ua
Читав у правилах prom.ua що продавець повинен докладати максимум зусиль для того, щоб покупець залишився щасливим і повернувся за новими покупками. Але в моєму випадку продавець чомусь вирішив виконати це правило абсолютно навпаки: на моє логічне прохання вислати додатковою посилкою конектори, які я очікував отримати разом з кабелями, з доплатою і компенсацією всіх незручностей з моєї сторони, звичайно ж, він сказав що це категорично неможливо, і що я маю окремо замовити повноцінний комплект кабелів, а недокомплектовані кабелі повернути. І це при тому, що продавець в переписці зізнався, що він вільно відкриває коробки з кабелями і комплектує їх як хоче. По суті це мало б виглядати так: я маю відправити їм недокомплектовані кабелі назад щоб вони їх отримали в відділенні, відкрили коробку, поклали туди роз'єми, яких бракує, і відправили назад. Ті ж самі кабелі, розумієте? При цьому мені потрібно кудись йти, платити за відправку і упаковку, їм теж потрібно йти в відділення зайвий раз щоб їх забрати, і все заради того, щоб ці кабелі просто прокаталися туди і назад, взагалі без ніякої логіки і змісту - просто заради якогось незрозумілого для мене ритуалу. Мої вмовляння і апеляція до здорового глузду ніяк не змогли пробити їхньої твердолобості, тож я вирішив написати їм відгук, попередивши, що видалю його як тільки вони прийдуть до тями.
Паралельно я вів переписку з техпідтримкою (звернення №1344776), намагався їм донести те, що розміщати розкомплектований товар в тому ж розділі, що і новий, як мінімум нелогічно. Як демонстрацію того, до чого така нелогічність може призвести, описав їм ситуацію з продавцем і кабелями. Консультант для чогось заморозив відправку коштів до продавця, хоча я не просив його це робити, а потім взагалі зник на три дні і не відповідав на листи. Коли ж я отримав для себе остаточну відповідь від техпідтримки, то зрозумів, що п
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми розуміємо вашу занепокоєність та хвилювання. Але також бачимо, що у продавця був розміщений товар саме в тій комплектації, яку вам було і направлено. Тому про додаткові комплекти товару вам краще уточнити саме з продавцем. Можливо дозамовити комплектуючі.
З приводу відгуку. Наразі в нас існує відкрита система відгуків як щодо продавців, так і покупців. Тому кожен із вас може залишити враження про роботу. Ви завжди можете зв'язатися з продавцем та проговорити всі хвилюючі моменти. Адже головне не відгук, а якість співпраці.
Механизм возврата должен быть описан на сайте продавца. Если его нет, тогда нужно выяснять все нюансы до оформления заказа, чтобы не оказаться в затруднительной ситуации. Но это на будущее. А сейчас Вы только можете вернуть товар за счет продавца, если на сайте НЕ описана процедура возврата. Если описана, тогда согласно правилам магазина вернуть.
Удачи Вам и хорошего дня!