Відсутність фільтру для розкомплектованих товарів, свавілля продавця та упередженість техпідтримки - Отзывы о Prom.ua

Prom.ua
Отзыв написан 30 ноября, 2021 год 33 просмотра
Мав необережність замовити на вашій платформі в одного не дуже хорошого продавця розкомплектований товар - кабель з магнітними конекторами (type-c, micro-usb, lightning), які міняються при потребі. Формально, на сторінці товару було вказано, що продавець продає цей кабель виключно з micro-usb конектором, але без явної чіткої відмітки, що цей кабель розпакований і розкомплектований. Особисто я вважаю, що видавати такий товар в каталозі як новий не дуже правильно, адже якщо я вводжу модель конкретного кабеля в пошук, про комплектацію якого мені давно відомо, то розраховую на те, що продавець не мінятиме її на свій розсуд, а якщо мінятиме, то розмістить товар в спеціально призначеній для цього категорії, такій як: уцінка, б/в, недокомплект тощо. Тільки так я, як користувач, зможу початково відфільтрувати всі неліквідні для мене пропозиції і не перебувати під неприємним враженням що покупка на prom.ua нагадує пересування по мінному полю.


Читав у правилах prom.ua що продавець повинен докладати максимум зусиль для того, щоб покупець залишився щасливим і повернувся за новими покупками. Але в моєму випадку продавець чомусь вирішив виконати це правило абсолютно навпаки: на моє логічне прохання вислати додатковою посилкою конектори, які я очікував отримати разом з кабелями, з доплатою і компенсацією всіх незручностей з моєї сторони, звичайно ж, він сказав що це категорично неможливо, і що я маю окремо замовити повноцінний комплект кабелів, а недокомплектовані кабелі повернути. І це при тому, що продавець в переписці зізнався, що він вільно відкриває коробки з кабелями і комплектує їх як хоче. По суті це мало б виглядати так: я маю відправити їм недокомплектовані кабелі назад щоб вони їх отримали в відділенні, відкрили коробку, поклали туди роз'єми, яких бракує, і відправили назад. Ті ж самі кабелі, розумієте? При цьому мені потрібно кудись йти, платити за відправку і упаковку, їм теж потрібно йти в відділення зайвий раз щоб їх забрати, і все заради того, щоб ці кабелі просто прокаталися туди і назад, взагалі без ніякої логіки і змісту - просто заради якогось незрозумілого для мене ритуалу. Мої вмовляння і апеляція до здорового глузду ніяк не змогли пробити їхньої твердолобості, тож я вирішив написати їм відгук, попередивши, що видалю його як тільки вони прийдуть до тями.


Паралельно я вів переписку з техпідтримкою (звернення №1344776), намагався їм донести те, що розміщати розкомплектований товар в тому ж розділі, що і новий, як мінімум нелогічно. Як демонстрацію того, до чого така нелогічність може призвести, описав їм ситуацію з продавцем і кабелями. Консультант для чогось заморозив відправку коштів до продавця, хоча я не просив його це робити, а потім взагалі зник на три дні і не відповідав на листи. Коли ж я отримав для себе остаточну відповідь від техпідтримки, то зрозумів, що п Prom.ua - Відсутність фільтру для розкомплектованих товарів, свавілля продавця та упередженість техпідтримки латформа prom.ua потурає недобросовісним продавцям, які залишають неправдиві відгуки. Мій відгук з фотодоказами та деталями тримали на модерації чотири дні день, а брехню від продавця, яка була додана у якості жалюгідної та дріб'язкової помсти мені, опублікували миттєво. Зрозумійте - не може бути правдивим відгук про несплату замовлення та неотримання посилки коли оплата була здійснена через пром-оплату а посилка отримана в поштоматі. Ви ж маєте доступ до транзакцій та статусу ТТН, тож з вашої сторони не важко це все перевірити. До того ж, незважаючи на те, що я справді не можу бачити сам відгук, я бачу критерії з "смайликами", по яких продавець проїхався по мені банально вказавши всі існуючі - а там є мітки і про неотримання посилки, і про несплату замовлення і інші звинувачення, які мене чисто технічно не стосуються. Так що я отримав часткову брехню у якості інформації від підтримки. Сам консультант спілкується як робот, надсилаючи відповіді-заготовки та стандартні відписки, кидає посилання на інформацію, яку самостійно знайти немає жодних проблем, не бажає детально вникати в суть проблеми та загалом справляє враження упередженого та необізнаного. До того ж, саме спілкування з підтримкою зайняло три дні - трохи забагато як для такого беззмістовного результату, який я в результаті отримав.

1 согласен



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Prom.ua 3 декабря, 2021 год
Добрий день!

Ми розуміємо вашу занепокоєність та хвилювання. Але також бачимо, що у продавця був розміщений товар саме в тій комплектації, яку вам було і направлено. Тому про додаткові комплекти товару вам краще уточнити саме з продавцем. Можливо дозамовити комплектуючі.

З приводу відгуку. Наразі в нас існує відкрита система відгуків як щодо продавців, так і покупців. Тому кожен із вас може залишити враження про роботу. Ви завжди можете зв'язатися з продавцем та проговорити всі хвилюючі моменти. Адже головне не відгук, а якість співпраці.
Анна 1 декабря, 2021 год
Если вы брали такую модель как на фото, то она так и идет.

Yurii 1 декабря, 2021 год
Класно, виявляється, мені продали за 120 грн те, що коштує 70. Зверніть увагу на упаковку, там написано: Lightning/Micro USB/Type C.
Анна 1 декабря, 2021 год
У всех продавцов разные цены и это нормально. У нас как на фото цена это оптовая цена в офлайн магазине, в интернет-магазине она выше конечно.
Анна 1 декабря, 2021 год
Упаковка такая идет на три разных комплектации, естественно и цена у этих комплектациях разная.
Людмила 30 ноября, 2021 год
Получая посылку через почтомат, покупатель не имеет возможности проверить товар и отказаться от получения. Но также теперь Вы не можете доказать, что не сами раскомплектовали товар или это не сделали сотрудники транспортной компании. В этом случае Вы можете только вернуть товар на проверку. Если продавец, у которого Вы покупали, работает официально, ему необходимо зафиксировать возврат. Понятно, что Вам не хочется лишний раз ходить на почту, но других вариантов нет. В любом магазине Вам не отправят новый товар без возврата или повторной покупки.
Yurii 1 декабря, 2021 год
Ніхто мене не звинувачував у тому, що я розкомплектував товар. Скоріше звинувачували у тому, що я сам замовив розкомплектований товар.
Людмила 1 декабря, 2021 год
Дело не в том, обвиняли Вас в чем-либо или нет, а в том, что необходимо зафиксировать возврат и указать его причину. А для этого продавец должен видеть товар, держать его в своих руках. Удаленно это не делается. Такой механизм. Магазин получает обратно товар, проверяет его и либо отправляет покупателю замену, либо возвращает деньги, либо возвращает товар, если причина возврата не подтвердилась.
Yurii 1 декабря, 2021 год
А навіщо повертати ту частину товару, яка мене сама по собі влаштовує? Просто бракує двох комплектуючих, вислати які додатково та за гроші я не вважаю проблемою. Дружина колись собі сумку купила і десь через тиждень загубила болтик, що кріпив ремінь. Зв'язалася з продавцем, попросила продати їй такий самий болтик. Продавець БЕЗКОШТОВНО відправив їй 5 болтиків, а не просив оформити повернення сумки, як ці гобліни.
Людмила 1 декабря, 2021 год
Потому что такой механизм. К сумке болтики были запасные, поэтому ей их отправили бесплатно. Кабелей запасных, я так понимаю, не бывает, поэтому Вам предложили единственный возможный вариант: Вы возвращаете товар, Вам присылают замену.
Yurii 1 декабря, 2021 год
Кабелів запасних не було, але були конектори, які вони розпихають (чи навпаки - витягають) по коробках на власний розсуд. Менше з тим, а якщо б я їм особисто привіз цей товар в магазин, то вони могли б оформити повернення/заміну? Чи обов'язково відправляти через Нову Пошту? А через Міст Експрес? Як би там не було, якби вони комунікували та пояснювали так само, як і Ви зараз мені пояснюєте, то може не було б ніякого непорозуміння і всі були б щасливі.
Людмила 1 декабря, 2021 год
Если Вам удобно самому привезти товар в магазин, нет причин Вам отказывать. Поговорите об этом с продавцом.

Механизм возврата должен быть описан на сайте продавца. Если его нет, тогда нужно выяснять все нюансы до оформления заказа, чтобы не оказаться в затруднительной ситуации. Но это на будущее. А сейчас Вы только можете вернуть товар за счет продавца, если на сайте НЕ описана процедура возврата. Если описана, тогда согласно правилам магазина вернуть.

Удачи Вам и хорошего дня!


Prom.ua
Все отзывы

1.5 5
4049 отзывов / 823375 просмотров
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... подробнее

Интернет-каталоги
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 отзывов
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 отзывов
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 отзывов
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 отзывов
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 отзыва
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3.1
3558 отзывов
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
495 отзывов