Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Ужасный сервис! Превращают работают продавца в ад! - Отзывы о Prom.ua
Работаем 6 лет, но с каждым годом становится всё хуже и хуже! Сервис отвратительный стал! Руководство компании уже не знает как содрать с нас ещё больше денег. Придумывают басни о нарушении правил и блокируют магазины с целью получить взятку для восстановления. Когда указываешь конкретно на их ошибку, отписываются общими фразами! Если у них возникают технические сбор, из-за которых мы серьёзно страдаем, никто не признает этого, скажут продавец виноват или "ну так работает программа". А потом за это "ну как" мы получаем бан. Не хотят не в чём разбираться!!! Очень низкая квалификация сотрудников, постоянно приходится разжевывать всё в письмах к skk,а на той стороне такое впечатление, что отвечает ребёнок. Бестолковые до ужаса! Регистрировали второй магазин, но из-за такое отношения отдали предпочтение другому порталу. Пром стал помойкой просто! На качество оказываемых услуг никто не смотрит. Главное чтобы побольше денег им платили
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Цінова політика на маркетплейсі базується виключно на тенденціях ринку та законах України. Наразі на Prom є найнижчі ціни для розміщення, дослідження проводилися серед всіх маркетплейсів України.
Блокування компанії відбувається лише у випадках низького рейтингу та неякісного обслуговування. Так, на ці показники ми звертаємо увагу, адже вони важливі для покупців. До того ж чим вищий рейтинг та сервіс у продавця, тим більше замовлень він має.
Якщо ви бачите ситуацію де за відновлення роботи магазину працівник маркетплейсу вимагає оплату від продавця, просимо негайно звернутися до нас з даним питанням. Це не припустимо, наші контакти: [email protected], [email protected] або ж до вашого особистого менеджера.
Варто зазначити, що як і продавець, так і покупець важливі для нас. Але вирішення негативних відгуків залишається саме на цих сторонах, адже тільки вони знають всі нюанси покупки та краще розуміють як розв'язувати проблему швидко.
Технічні збої бувають у всіх, і якщо проблема справді на нашій стороні, а робота продавців страждає від цього ми завжди компенсуємо всі витрати. Якщо ж проблема була незначна або не залежала від нас — компенсації не буде.
У меня три мага , помощи от них нуль,клиент у них всегда прав,скк это тупни ленивые...и наглые..
ОЛХ по сравнению с пром это просто Амазон).
Они видно забыли что живут за наш счёт ( продавцов)..
Жду чтобы закончится год и пошлюх их далеко и навсегда..
Ужас.....!!