Андрій: Помітив,що при відмові від товару,та якщо він був через промоплату,то гроші пром не повертає.Декілька разів був такий факт,та звертався до прома по цьому привіду, кожен раз писали,що повернуться,та треба почекати, та кожен раз гроші не отримував.На цей час два повернення промоптати,та обидві суми не повернуті.Пром -це шахрайство. 22.08.2025
Андрій: Для використання функцій "кешбек" вимагають розкривати персональні до данні .В кабінеті пропонують підключити до карткового рахунку функцію "кешбек", але вимагають надати дозвіл на передачу персональних данних третім особам.Я так розумію,що це для того, щоб податкова обчислювала втрати,та втручалася в життя громадян...Будуєте цифровий концтабір..ну,ну. 15.08.2025
Андрій: За кожну зняту,або переказану гривню може в любий момент прелітити блок,тобто блокування карткового рахунку... потім вимоги,ще вимоги та знову вимоги пред'явити документи,які фантазують власники банку...та взагалі ви не зможете отримати власні гроші...всі процеси на отримання власних грошей утворяться на походи до відділень,та з'ясування обставин в приват24.Загалом ,це замкнутий кут.Тому ,... 01.08.2025
Андрій: Останнім часом спостерігаю неадекватність з боку банка...При труднощах , котрі банк створює клієнту,то при зверненні деякі моменти зовсім не пояснюють,так ож іноді дивують тим що деякі правила просто вони вигадують,тому що бувало так,що коли на протязі певного часу звертався до різних фахівців з одним тим же питанням ,та отримував різні... 29.07.2025
Андрій: Жахливий сервіс,та обслуговування.... Постійно,щось вимагають, просто замахали.Спочатку запрослили анкету,я заповнив у відділенні з часом документи на походження грошей, також в відділенні надав... потім знов запросили документи на походження грошей, надіслав через Приват24.Дивлюся в Приват24 знову,щось вимагають.Зясувалось, треба письмове роз'яснення по використанню карткового рахунку надати.Знов подав через відділення всі документи та... 28.07.2025
Андрій: Жахливий сервіс,та обслуговування.... Постійно,щось вимагають, просто замахали.Спочатку зарослили анкету,я заповнив відділенні з часом документи на походження грошей,в відділенні надав... потім знов запросили документи на походження грошей, надіслав через Приват24.Дивлюся в Приват24 знову,щось вимагают.Зясувалос, треба письмове розм'ясненя по використанню.Знов подав через відділення всі документи та пояснення...За місяць разів шість приїжджав та... 28.07.2025
Андрей: В Виннице, в отделении #2,вул. Липовецька, 6а, ТЦ «Віват»,сотрудники новой пошты завышают веса в разы,за счёт этого стоимость услуги значительно увеличивается.Поэтому обращайте внимание и перепроверяйте вес и размеры во время приёму и по итогу в кабинете.Те кто сдают по готовым ТТН,так же нужно проявлять бдительность, потому что сотрудники после приёма,... 31.01.2024
Андрей: Заказывал продукты в Первомайске с доставкой адресную для больного,сам нахожусь в Харькове на.23.10.21 на время доставки с 19.00 до 21.00.Перенесли на следующий день на 24.10.21 с 8.00 до 10.00,затем перенесли на тот же день на 14.25.в итоге еще раз перенесли адресную доставку на 17.35 Наболюдаю этот беспредел с непониманием.чем эти... 24.10.2021
Андрей: Выслали 13 июня несколько мест,по инфо от НОВОЙ ПОШТЫ,груз должен быть доставлен в Харьков к 15 июня.Ситуация на 17 июня-несколько мест на центральном складе Харькове,но не в отделении,где надо получить,одно из мест еще где то едет......Что это все значит?Вывод-НОВОЙ ПОШТЕ нужен достойный конкурент! 17.06.2019
Андрей: 11 июня я должен получить посылку из Одессы в Харькове.Сегодня 15 июня.До сих пор я не получил груз.Звоню на горячую линию.Не дают четкой информации о дате доставке."Кормят" завтраками.В итоге телефоных разговоров,сообщают.что перезвонят и сообщат информацию о доставке.Никто не перезванивает.Это безобразие!!! 15.06.2019