Історія із замовленням NP190000003892408NPG продовжується.
Пройшло шість тижнів поки це замовлення знайшли на корейському складі та відправили в Україну. Загалом пройшло два місяці поки я отримав посилку.
В моєму замовленні було два товари в одній коробці, серед яких був кабель. Але при отриманні посилки в Україні я виявив, що коробка була відкрита і повторно заклеєна, а кабель зник.
Деталі ситуації:
На фото від DHL, зробленому при доставці на корейський склад, видно, що коробка була цілою, стікери не пошкоджені, стрічка для відкривання не зірвана, а на коробці немає жодних слідів скотчу.
Після прибуття в Україну стрічка для відкривання вже відсутня, стікери розірвані, а наклейка з інформацією про доставку в Україну наклеєна поверх скотчу, що вказує на те, що коробка була відкрита на складі в Кореї, де і зник кабель. У відділенні Нової Пошти було складено акт про відсутність кабелю.
Фото коробки до і після доставки, опис ситуації надав підтримці з проханням повернути кошти, але пройшов вже тиждень і я не отримав жодної відповіді.
Тому вимагаю повернення коштів:
Вартість кабелю: 576 грн. (19,400 KRW) Вартість доставки: 650 грн.
Очікую на оперативне вирішення питання. 2 согласны
Для можливості компенсації рекомендуємо звернутися в будь-яке зручне для вас відділення для написання претензії. З собою обов'язково необхідно мати паспорт, ІПН та номер IBAN. Нам щиро прикро, що ви стикнулися з такою ситуацією 🙏
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Зникла частина товарів з посилки - Отзывы о NP Shopping
Пройшло шість тижнів поки це замовлення знайшли на корейському складі та відправили в Україну. Загалом пройшло два місяці поки я отримав посилку.
В моєму замовленні було два товари в одній коробці, серед яких був кабель. Але при отриманні посилки в Україні я виявив, що коробка була відкрита і повторно заклеєна, а кабель зник.
Деталі ситуації:
На фото від DHL, зробленому при доставці на корейський склад, видно, що коробка була цілою, стікери не пошкоджені, стрічка для відкривання не зірвана, а на коробці немає жодних слідів скотчу.
Після прибуття в Україну стрічка для відкривання вже відсутня, стікери розірвані, а наклейка з інформацією про доставку в Україну наклеєна поверх скотчу, що вказує на те, що коробка була відкрита на складі в Кореї, де і зник кабель.
У відділенні Нової Пошти було складено акт про відсутність кабелю.
Фото коробки до і після доставки, опис ситуації надав підтримці з проханням повернути кошти, але пройшов вже тиждень і я не отримав жодної відповіді.
Тому вимагаю повернення коштів:
Вартість кабелю: 576 грн. (19,400 KRW)
Вартість доставки: 650 грн.
Очікую на оперативне вирішення питання.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Для можливості компенсації рекомендуємо звернутися в будь-яке зручне для вас відділення для написання претензії. З собою обов'язково необхідно мати паспорт, ІПН та номер IBAN. Нам щиро прикро, що ви стикнулися з такою ситуацією 🙏