Хочу поділитися відгуком про сервіс НП Шопінг, яким я користувалася не один рік. Доставка із США дійсно швидка, але є але. Все добре допоки нема ніяких питань. Як тільки потрібна додаткова інформація чи допомога - абсолютна відсутність кваліфікованих консультантів. Тричі телефонувала задля того, щоб отримати консультацію - усі троє співробітників лиш повторюють те, що бачать на трекінгу (я і сама це бачу і мені не цікаво почути ці дані), фахової ж консультації від міжнародного відділу я так і не отримала. Співробітники поводять себе так, ніби я телефоную їм додому і в не робочій час… я вимушена шукати спеціаліста на стороні, щоб зрозуміти що відбувається і які є шляхи вирішення мого питання. Абсолютне небажання розібратися і допомогти 1 согласен
Уже питання вирішилося і посилка прибула на відділення. Але зі мною ніхто не звʼязався учора. Що іще раз доводить мою твердження: нема сенсу у Ваших операторах гарячої лінії, вони можуть назвати лиш ту інформацію, яка є у системі. А коли запитати про нюанси (у моєму випадку це розмитнення), чат Джіпіті допоміг мені у 100 разів краще. І навіть надав посилання на митне законодавство. Ваші ж оператори міжнародного відділу то просто спілкуються з великим не бажанням, то просто не є достатньо інформованими про міжнародну доставку як таку (я знаю більше)… із напевно 7 операторів лише один був адекватним і хоч запропонував зафіксувати звернення.
Щиро дякуємо, що поділилися з нами зворотним зв’язком.
Насамперед — перепрошуємо за те, що вам довелося самостійно шукати відповіді, і за те, що рівень комунікації з нашого боку не відповідав вашим очікуванням. Нам прикро, що звернення не було опрацьоване належним чином 💔
Раді, що питання все ж вирішилося, але хочемо наголосити: якщо раптом ще щось виникне — ви завжди можете написати нам у будь-який зручний спосіб. Ми залюбки допоможемо, підкажемо і підтримаємо.
Ще раз дякуємо вам за терпіння і зворотний зв’язок 💛
Дякую за фідбек. Власне, проблема теж є - учора я попросила співробітницю відділу міжнародної доставки надати електронну адресу, щоб я могла направити офіційний лист-запит, на що отримала відповідь: у нас наші особисті адреси є конфіденційною інформацією. Тобто, я прошу електронну адресу, яка є спеціально відведеною для вхідного листування (скарг, запитів і тд), а мені кажуть, що це конфіденційно. Я перепрошую, але як це? Поясніть, будь ласка, співробітникам що є конфіденційним, а що є публічним. Я самотужки знайшла адресу брокерського відділу, бо мала листування раніше. Співробітники мені у даному проханні відмовили. Номер накладної був 20700678632100. Можете це відслідкувати. Така комунікація - жахлива.
Просимо вибачення за цей досвід. Ми завжди прагнемо кращого рівня комунікації комунікації. Дякуємо, що знайшли час і сили про це написати. Ми зробимо висновки 💛
Та раптом виникнуть питання - ми завжди тут та готові допомогти 🩵
Така ж проблема і вирішення немає... тобто питання зависають у повітрі або ж "вирішуйте питання з магазином", і їх не цікавить що за данними відправника, посилки отримали за адресою,яка вказана при реєстрації НПшопінг...
У мене питання щодо митного оформлення - посилка «загубилася» на митниці. На питання яка саме причина затримки (черга, проблеми якісь чи необхідність уточнень) мені відповідають - очікуйте. А 16$ за доставку вони охоче візьмуть
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Сервіс НП Шопінг не працює належним чином - Отзывы о NP Shopping
Доставка із США дійсно швидка, але є але. Все добре допоки нема ніяких питань. Як тільки потрібна додаткова інформація чи допомога - абсолютна відсутність кваліфікованих консультантів. Тричі телефонувала задля того, щоб отримати консультацію - усі троє співробітників лиш повторюють те, що бачать на трекінгу (я і сама це бачу і мені не цікаво почути ці дані), фахової ж консультації від міжнародного відділу я так і не отримала. Співробітники поводять себе так, ніби я телефоную їм додому і в не робочій час… я вимушена шукати спеціаліста на стороні, щоб зрозуміти що відбувається і які є шляхи вирішення мого питання. Абсолютне небажання розібратися і допомогти
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Насамперед — перепрошуємо за те, що вам довелося самостійно шукати відповіді, і за те, що рівень комунікації з нашого боку не відповідав вашим очікуванням. Нам прикро, що звернення не було опрацьоване належним чином 💔
Раді, що питання все ж вирішилося, але хочемо наголосити: якщо раптом ще щось виникне — ви завжди можете написати нам у будь-який зручний спосіб. Ми залюбки допоможемо, підкажемо і підтримаємо.
Ще раз дякуємо вам за терпіння і зворотний зв’язок 💛
Просимо вибачення за цей досвід. Ми завжди прагнемо кращого рівня комунікації комунікації. Дякуємо, що знайшли час і сили про це написати. Ми зробимо висновки 💛
Та раптом виникнуть питання - ми завжди тут та готові допомогти 🩵