І знову посилку не можуть знайти на складі - Отзывы о NP Shopping

NP Shopping
Отзыв написан 18 апреля, 2025 год 37 просмотров
Добрий день!
Тільки я хотів написати свіжий відгук про те, що NPShopping налагодили роботу і все більш-менш нормально стало, але знову безкінечні переписки з некомпетентними менеджерами і т. д.

Історія:
Було замовлено товар з eBay та додано його в особистий кабінет 22.03 разом з трек-номером (номер накладної: NP00000003911943NPG). Згідно з трекінгу моє замовлення було доставлено на склад нової пошти в США 27.03.
Оскільки статус замовлення в кабінеті не оновився, через 3 дні, а саме 30.03 я звернувся в чат підтримки і повідомив про це. В чаті мені порекомендували створити також накладну на ще один трек-номер вказаний в трекінг системі доставщика в США і очікувати. Я створив NP00000003928169NPG.
2.04 мені пише менеджер і питає чи актуально моє питання 0_о не зрозуміло навіщо, відповідаю, що так звісно актуально.
4.04 Я знову пишу і питаю чи є якісь новини, на що отримую відповідь "Отримали відповідь від співробітників складу, на сьогодні вантажу за трек-номером ***** за адресою складу отримано не було." При чому в даному листі вказано ЗОВСІМ ІНШИЙ ТРЕК-НОМЕР, це взагалі інша моя посилка, яка зовсім ніякого відношення до цього не має і взагалі я її вже отримав в Україні

(прикольно виходить правда, що вони збираютсья готувати офіційну відповідь, що посилка не надходила на склад, але вони її вже доставили? Чого ж тоді варті ці "писульки" під назвою "офіційна відповідь?)

Пишу про це у відповідь, що взагалі не зрозумів що вони там шукали і що вони роблять і отримую повний ігнор на 3-4 дні від співробітника НП. Написав ще раз в чат підтримки про те, що на електронній пошті мене тупо ігнорують. Отримав відповідь на пошту, що все-ж-таки на складі проводилась перевірка за тими двома трек-номерами, які я надавав.

Це було більше 10 днів тому. Замовив офіційну відповідь, а також паралельно створив нове замовлення від цього ж продавця з цією ж службою доставки, але через Міст Експрес. І що ви думаєте? Все ок. Міст Експрес отримав посилку, щоправда трек-номер під час доставки змінився на інший, але це для них не проблема.

З цього всього роблю висновки що НП або загубили посилку, або вкрали, або просто не можуть, чи не хочуть зробити нормальну перевірку. На моє прохання провести ще одну перевірку вони вони не погоджуються, відповідаючи що: "В попередньому повідомленні Вас проінформували, перевірка за даними отримувача, а саме за ПІБ та номером ідентифікатором проводилась.
Посилки на Ваші дані на складі відсутні, це остаточна відповідь, яку ми отримували до сьогоднішнього дня.".

Вже неодноразово з новою поштою було таке, що вони надають офіційну відповідь, кажуть, що посилки немає, а потім вона дивним чином через певний час знаходиться, а ти відчуваєш себе повним дурнем, бо доводив продавцям і eBay, що посилка не прийшла на склад. На це співробітники НП ні те що, якоїсь компенсації чи промокода не дають, а навіть слів "Перепрошуємо, пробачте" не знають, хоча проблема суто на їхній стороні.

eBay відмовив мені в поверненні коштів, бо трек-система вказує на те, що відправлення було доставлено за вказаною адресою.

2 согласны



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Новая Почта 18 апреля, 2025 год
Згідно з результатами перевірки, яка була здійснена за вашими персональними даними та посилками, що прибули з 27.03 по 07.04 замовлення не було виявлено. Ми мали ситуації коли замовлення поновлювали свій статус, після надання офіційної відповіді, це було пов'язано або з перевізником, який доставляв з затримкою пакунок, або сусідні склади передавали посилку, яка їм була доставлена помилково. Офіційну відповідь буде підготовлено та надіслано за вашою електронною поштою, рекомендуємо після цього звернутися повторно до перевізника або продавця.
Богдан 22 апреля, 2025 год
Невже в такому випадку "...або сусідні склади передавали посилку, яка їм була доставлена помилково..." працівник складу не має можливості зайти в сусідній склад і запитати чи не надходили їм посилки, які належать НП?!



Продавці зазвичай радять йти у відділення і дізнаватись де посилка, а як я можу туди піти, якщо я в іншій країні а Нова Пошта не може там навіть у сусідні двері людину відправити, щоб зменшити кількість мороки?! Це абсурд.

Також незрозуміло чому так довго готується шаблонна офіційна відповідь? Зазвичай поки буде готова офіційна відповідь, то вже гроші ніхто не поверне, бо спочатку ви шукаєте тижнями посилки, а потім ще декілька тижнів відповідь готуєте.


NP Shopping
Все отзывы

2.1 5
1249 отзывов / 122389 просмотров
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.

npshopping.com
Перейти на сайт
Курьерские службы
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 отзыв
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 отзывов
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 отзывов
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23671 отзыв
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов