Богдан Отзыв написан 25 июня, 2024 год18 просмотров
Це мій другий відгук за тиждень і він вже стосується іншої посилки. NP40000003254551NPG Було створено мною накладну. Мав надійти лист з Албанії на склад у Польщі. По трекінгу побачив, що з першого разу не вдалось доставити за адресою, написав польскій пошті з проханням доставити за адресою. Друга спроба була вчора і знову склад не зміг отримати посилку. Оператори в чаті не можуть надати відповідь з якої причини відмовились від отримання, але надають причини, коли вони можуть відмовитись і посилають до інтернет-магазину або пошти Польщі для уточнення. І тут увага! Як думаєте звідки пошта Польщі або продавець може знати чому НП відмовились від посилки? Правильно. Ні звідки. На вимогу до НП надати мені інформацію чому вони відмовились від отримання кажуть, що у них немає такої можливості. Шліть їх в сраку. Вже краще Укрпошта або той же Meest ніж ці ідіоти.
Дуже справно виходить одну посилку отримали, але кажуть, що у них її немає і нічого робити не хочуть, а другу тупо відмовились отримувати і не кажуть чому.
P.S якщо хтось думає, що я ідіот і неправильно заповнив адресу чи щось в цьому роді, то ні, я вже неодноразово це робив і все було ОК до початку червня 1 согласен
Існує декілька причин, через які склад може не прийняти замовлення клієнта:
- вантаж оформлений з послугою післяплати (наприклад, треба сплатити вартість товару, доставки або митні платежі);
- у якості billing address (адреси платника) було вказано адресу складу;
- доставка посилки здійснювалась у неробочий час складу.
На жаль, відсутня можливість вказати точну причину, чому не доставлено вашу посилку, адже вантажі привозять не поодиноко, а партіями та в систему NP Shopping не вноситься інформація про відправлення, які не прийняв склад.
Водночас можемо припустити, що за вашим відправленням кур'єр міг вимагати сплатити митні платежі, адже замовлення NP40000003254551NPG (трек-номер RR331468785AL) транспортувалося з Албанії. Оголошена вартість посилки зазначена 16 євро, а при ввезенні в країни ЄС нараховуються мито, тому що митний поріг в цих країнах становить 0 євро.
Для уточнення справжніх причин повернення посилки відправнику просимо звернутися до продавця або до місцевої служби доставки, яка транспортувала посилку до складу NP Shopping.
Меня кормят завтраками тоже по ситуации в Берлине 5 июня))) Они говорят что это не их пройоб, но про этом минимум уже у 5 людей такая ситуация, их сотрудники на телефонии недалекие индивидуумы, толком не могут дать ответ нормальный, врут так нагло, все обещают официальный ответ
Згоден з Вами на всі сто. Теж чекаю офіційну відповідь від них по одному відправленню. І щось мені підказує, що все-ж-таки моя посилка зникла на їхній стороні
Мені декілька днів тому прислали офіційну відповідь. Бачу що з останнього мого візиту зʼявилось ще декілька відгуків про склад в Німеччині і знову там зникають посилки.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Вже немає сили терпіти - Отзывы о NP Shopping
NP40000003254551NPG
Було створено мною накладну. Мав надійти лист з Албанії на склад у Польщі.
По трекінгу побачив, що з першого разу не вдалось доставити за адресою, написав польскій пошті з проханням доставити за адресою. Друга спроба була вчора і знову склад не зміг отримати посилку. Оператори в чаті не можуть надати відповідь з якої причини відмовились від отримання, але надають причини, коли вони можуть відмовитись і посилають до інтернет-магазину або пошти Польщі для уточнення. І тут увага! Як думаєте звідки пошта Польщі або продавець може знати чому НП відмовились від посилки? Правильно. Ні звідки. На вимогу до НП надати мені інформацію чому вони відмовились від отримання кажуть, що у них немає такої можливості. Шліть їх в сраку. Вже краще Укрпошта або той же Meest ніж ці ідіоти.
Дуже справно виходить одну посилку отримали, але кажуть, що у них її немає і нічого робити не хочуть, а другу тупо відмовились отримувати і не кажуть чому.
P.S якщо хтось думає, що я ідіот і неправильно заповнив адресу чи щось в цьому роді, то ні, я вже неодноразово це робив і все було ОК до початку червня
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Перевірили інформацію за вашим запитом.
Існує декілька причин, через які склад може не прийняти замовлення клієнта:
- вантаж оформлений з послугою післяплати (наприклад, треба сплатити вартість товару, доставки або митні платежі);
- у якості billing address (адреси платника) було вказано адресу складу;
- доставка посилки здійснювалась у неробочий час складу.
На жаль, відсутня можливість вказати точну причину, чому не доставлено вашу посилку, адже вантажі привозять не поодиноко, а партіями та в систему NP Shopping не вноситься інформація про відправлення, які не прийняв склад.
Водночас можемо припустити, що за вашим відправленням кур'єр міг вимагати сплатити митні платежі, адже замовлення NP40000003254551NPG (трек-номер RR331468785AL) транспортувалося з Албанії. Оголошена вартість посилки зазначена 16 євро, а при ввезенні в країни ЄС нараховуються мито, тому що митний поріг в цих країнах становить 0 євро.
Для уточнення справжніх причин повернення посилки відправнику просимо звернутися до продавця або до місцевої служби доставки, яка транспортувала посилку до складу NP Shopping.
Дякуємо за розуміння.