Добрий день! Перепрошуємо, що не відповіли одразу :( Бачимо, що телефон отримувача був вказаний під час оформлення відправлення з відділення (дані при відправці перевіряє відправник). Якщо було помилково вказано номер, то змінити його зможе лише клієнт, що здійснював відправлення. Зробити це можна через особистий кабінет, мобільний додаток, зателефонувати в контакт-центр (0-800-500-609) або звернутися у відділення. Також слідкувати за рухом посилки можна на сайті компанії: https://novaposhta.ua/tracking/?cargo_number=59000567533103 або у мобільному додатку, це дуже зручно :)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Ответы на вопрос
Перепрошуємо, що не відповіли одразу :( Бачимо, що телефон отримувача був вказаний під час оформлення відправлення з відділення (дані при відправці перевіряє відправник). Якщо було помилково вказано номер, то змінити його зможе лише клієнт, що здійснював відправлення. Зробити це можна через особистий кабінет, мобільний додаток, зателефонувати в контакт-центр (0-800-500-609) або звернутися у відділення.
Також слідкувати за рухом посилки можна на сайті компанії: https://novaposhta.ua/tracking/?cargo_number=59000567533103 або у мобільному додатку, це дуже зручно :)