Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta - украинский мультикатегорийный маркетплейс. Здесь можно одновременно приобрести одежду, обувь, электронику, аксессуары, все для дома и многие другие товары. Компанию основал предприниматель Андрей Логвин в 2010 году.
Миссия Kasta - удивлять инновациями в онлайн-шопинге. Уже 15 лет Kasta разрабатывает сервисы, которые меняют украинский рынок и дают особый опыт онлайн-покупок:...
подробнее Интернет-магазины
Нелояльність до постійних клієнтів - Отзывы о Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Не повертала іще жодного разу - навіть при явній невідповідності заявленого розміру із сітки розмірів тому, який присилали - знаходила кому передати речі.
І це при тому, що я є активною клієнткою з 2012 року.
Якісні речі, хороші бренди - загалом влаштовує все. Окрім лояльності.
На листи відповідей або нема, або чекати їх потрібно стільки, що якби й хотілося, то в 14-денний період не вклалася б.
І найновіша ситуація, яка змусила мене написати цей відгук і на яку нема адекватної реакції.
Отримала річ, у складі якої була виключно синтетична нитка, хоча заявлено було 50 відсотків шерсті.
На жаль, лише після кількох годин носіння я про це дізналась - адже не склад при отриманні перевіряється, а відповідність розміру. І дізналась я про це, коли потрапила до лікарні на кілька днів з алергією (особисто для себе завжди вибираю певний склад через особливості організму). На моє звернення з фотографіями бірок, де інша інформація, аніж на сайті (з кількаразовими нагадуваннями!) мені торочили про повернення до 2-х тижнів, але я не можу цього зробити, бо носила річ тих кілька годин, а по закону не підлягає поверненню одяг, який вбирали. Тим паче, я не просила повернення коштів, а часткової символічної компенсації за брехню на сайті, яка б свідчила про лояльність. А у відповідь - тиша.
Совковий підхід до роботи - найгірше для репутації.
отзыв
Комментарии к отзыву
Насправді ми завжди стараємось йти на зустріч нашим постійним покупцям. Однак ми просимо Вас також при отриманні перевіряти не тільки правильність розміру, а й інформацію на етикетці. Якби ми не старались надати максимально вірні дані - завжди присутній людський фактор.
Просимо Вас вказати номер замовлення.
Що означає "перевіряти етикетки"? Може, ще експертизу тканини проводити? Етикетки повинні перевіряти ви перед відправленням і співставляти їх з тим, що на вашому сайті
При отриманні потрібно перевіряти відсутність дефектів, візуальну відповідність картинці і розмір - не припускала, що обдуривши постійного клієнта ви ще затієте переведення стрілок (причому, звісно ж, після 14-ти днів)
Замовлення М195Т65