Мій рахунок 171417 сьогодні 12.05.2025р. мав досвід спілкування з диспетчером гарячої лінії МАКСНЕТ Олександром. це просто хамство, непрофесіоналізм і безвідповідальність.нікому не раджу МАКСНЕТ
Добрий день. Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження після звернення на гарячу лінію. Ми перевірили запис розмови з оператором і не виявили некоректного ставлення, спеціаліст намагався допомогти вирішити питання в телефонному режимі. Ми щиро шкодуємо, що наш сервіс не виправдав Ваших очікувань. Ми вдячні Вам за зворотний зв’язок і обов’язково врахуємо його для подальшого покращення обслуговування
Категорично не рекомендую "Макснет". Мій досвід з цією компанією був вкрай негативним, і ось чому: 1. Некваліфіковані фахівці: Персонал, який мав консультувати з приводу послуг, не зміг чітко пояснити різницю між тарифними пакетами. Через це мені було запропоновано послугу, яка зовсім не відповідала моїм потребам. 2. Недотримання обіцянок: Мені обіцяли одне, але в результаті надали зовсім інше. Це викликало великі проблеми, адже... Читать отзыв Категорично не рекомендую "Макснет". Мій досвід з цією компанією був вкрай негативним, і ось чому: 1. Некваліфіковані фахівці: Персонал, який мав консультувати з приводу послуг, не зміг чітко пояснити різницю між тарифними пакетами. Через це мені було запропоновано послугу, яка зовсім не відповідала моїм потребам. 2. Недотримання обіцянок: Мені обіцяли одне, але в результаті надали зовсім інше. Це викликало великі проблеми, адже я витратив 3.5 години, намагаючись налагодити роботу сервісу. 3. Втрата часу та наслідки: Через несправність послуг я втратив час, а це призвело до серйозних проблем на роботі – отримав догану та штраф. 4. Погана організація: Усі ці проблеми виникли через некомпетентність фахівця, який не зміг надати базову консультацію. Підсумок: Макснет варто серйозно переглянути підхід до підготовки своїх співробітників і надання послуг. Такий рівень сервісу є неприйнятним. Не рекомендую цю компанію, якщо цінуєте свій час і нерви.
Недостатки:
Некваліфіковані фахівці,недотримання обіцянок,втрата часу та наслідки.
Добрий день! Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. Спеціаліст, базуючись на проведеній розмові проконсультував щодо акційного тарифного плану, який є дешевшим, і зробив висновок, що це може Вас зацікавити. Але , на жаль, у процесі переходу на новий тарифний план виникло непорозуміння стосовно змін у вашому ІП, сірий ІП може спричинити зміни у деяких характеристиках. Зі спеціалістом проведена бесіда, щодо повної консультації та нюансів тарифу, який дешевший
Не рекомендую цього провайдера нікому! Постійно якісь проблеми, питання не вирішують, підтримка відписується шаблонами. Інтернета немає вже більше 20 годин. Спочатку, "годували сніданками", що в них немає електроживлення на вузловому обладнанні, потім писали, що невідомо коли прийде майстер, адже строків в них немає по ремонту. Хоча, здирати оплату кожного місяця, строки в них є, а ось полагодити щось - строків... Читать отзыв Не рекомендую цього провайдера нікому! Постійно якісь проблеми, питання не вирішують, підтримка відписується шаблонами. Інтернета немає вже більше 20 годин. Спочатку, "годували сніданками", що в них немає електроживлення на вузловому обладнанні, потім писали, що невідомо коли прийде майстер, адже строків в них немає по ремонту. Хоча, здирати оплату кожного місяця, строки в них є, а ось полагодити щось - строків в них немає. На питання, що будемо робити, запропонували мені надати актуальну інформацію пізніше, якщо не буде Інтернету. Тобто, я ще повинна тримати їх у курсі справи, що в мене немає Інтернету, а не вони мені повідомлять, коли виправлять свої помилки. Підняти оплату за Інтернет - також не забули, а ось полагодити - то сидіть чекайте днями та ночами, нонсенс якийсь. Все, що тут пишуть люди - правда, майте на увазі при виборі провайдера!
Если вы подключили макснет, то знайте, что они сами решают, когда будет у Вас инет, а когда нет. Вы вовремя олачиваете услуги, но будете сидеть без интернета. Дозвонится, что бы узнать причину, нереально. Сервис ужастный.
Добрий день. Для того, щоб розібратись, чому послуга була відсутня напишіть, будь ласка, Ваш номер особистого рахунку. Послуга працює без обмежень при позитивному балансі. Жодне звернення ми не залишаємо без відповіді, також Ви можете звертатись в онлайн чат на нашому сайті, ми завжди готові допомогти
Компанія макснет дуже погано відноситься до своїх клієнтів, співробітники не кваліковані, швидкість інтернету дуже низька, 7-9 мбт, замість розрекламованих 200мбт. На всі питання у них одна відповідь, що поганий роутер. Ще й договір треба розривати письмово.
Добрий день. Нам шкода, що у Вас склалася така думка про роботу Компанії. Швидкість інтернету є важливим фактором і ми прагнемо забезпечити нашим клієнтам найвищу якість послуг. Щоб краще зрозуміти Вашу ситуацію і допомогти у вирішенні питання, будь ласка, надайте номер особистого рахунку Вашого підключення.
Да, бывало что с поддеркой сложно связаться, особенно после поломок. Но в чате на сайте мне быстро отвечали. Да и вообще если бы не редкие случаи поломок, еще бы 10 лет не писал. Все работает стабильно и скорость не падает.
Добрий день. Дякуємо Вам за позитивний відгук, нам дуже приємно. Будемо робити все можливе, щоб Ви завжди отримували якісний сервіс та послуги від Компанії
Не знаю что тут кто пишет, у меня работает отлично. С момента подключения, года 4 назад, ни разу не звонил в поддержку. Когда бывали ЧП они писали сразу в телеге и очень быстро исправляли, рекомендую.
Отвратительное техобслуживание. Дозвониться невозможно сутки. Дозвонившись оператор не помогла решить проблему. Сказала это не наша проблема, делайте сами. Раньше было все отлично. Сейчас все наоборот. Они хотят избавиться от клиентов.
Добрий день. Можна уточнити , будь ласка, яка проблема у Вас виникла в користуванні послугою і Ваш номер особистого рахунку, ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася
Это ужасно не работает интернет. Хамское отношения к заказчикам. Провайдер во всех отношениях прилагает Максим усилий чтобы им не пользовались. Всячески настраивая клиентов против себя. Не советую данного провайдера. Денежные средства оплачивать будите, а услуг получать НЕТ! Данное сообщение висит на протяжении 2 часов. Подождите через 5 минут всё заработает. Не работает как 120 минут ОЖИДАЮ! Везде пытаются обмануть.
Добрий день. Можна уточнити , будь ласка, яка проблема у Вас виникла в користуванні послугою і Ваш номер особистого рахунку, ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася
Користуємось цим провайдером вже досить довго. Раніше не було ніяких нарікань. Але зараз це просто жах!!!! Систематично поганий інтернет. Постійно перевіряю швидкість з'єднання. Із заявленої швидкості до 200 М/біт максимально 50. Після спілкуванні з оператором проблема не вирішена ніяк. Та ще й зараз на фоні того, що другі провайдери почали підключати оптоволокно, а тут досі нема можливості це зробити одностайно... Читать отзыв Користуємось цим провайдером вже досить довго. Раніше не було ніяких нарікань. Але зараз це просто жах!!!! Систематично поганий інтернет. Постійно перевіряю швидкість з'єднання. Із заявленої швидкості до 200 М/біт максимально 50. Після спілкуванні з оператором проблема не вирішена ніяк. Та ще й зараз на фоні того, що другі провайдери почали підключати оптоволокно, а тут досі нема можливості це зробити одностайно будемо від них відмовлятися!!!
Добрий день. Швидкість згідно тарифного плану у Вас буде при підключені кабелем. Якщо виникли складнощі при налаштуванні потрібно звернутись на технічну підтримку зручним способом - по телефону або у чаті. Спеціалісти також допоможуть з перевіркою покриття PON, де немає такої можливості, ми активно установлюємо ДБЖ по запиту від абонентів. Чекаємо на Ваше звернення, будемо раді допомогти
Користувався макснетом давно, ще з тих часів, як з'явилася ця компанія. Відключився від неї і перехрестився. Якість надання послуг залишала бажати кращого. На цей час довелося знов підключитися до цього провайдера ( підключив батьків ), думав , що з часом все помінялися. Аж ніяк!!! Стало набагато гірше! Якість на тому ж рівні, що і 11 років тому, а також підвищують... Читать отзыв Користувався макснетом давно, ще з тих часів, як з'явилася ця компанія. Відключився від неї і перехрестився. Якість надання послуг залишала бажати кращого. На цей час довелося знов підключитися до цього провайдера ( підключив батьків ), думав , що з часом все помінялися. Аж ніяк!!! Стало набагато гірше! Якість на тому ж рівні, що і 11 років тому, а також підвищують тарифи без попередження абонентів, немає перерахунку за непрацюючий інтернет і т. ін. Оператори колцентру замовити та некомпетентні у надаваємих послугах. Тому висновок такий - НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Добрий день. Напишіть, будь ласка , Ваш номер особистого рахунку, ми перевіримо звернення до нашої Компанії стосовно Вашого зауваження по роботі послуги. Перерахунок завжди робимо, якщо послуга не надавалась по провині Компанії, достатньо лише звернутися до нас. Про зміну тарифного плану завжди інформуємо заздалегідь на всіх можливих ресурсах (смс, особистий кабінет, сайт, тощо). Ми раді Вам допомогти, тому чекаємо Ваш номер особистого рахунку
Користуюсь макснетом кілька років, підключився як завели пон до моєго будинку. Обрав тариф з гігабітом, швидкість по кабелю на рівні 900 Мбіт/с стабільно тримає. Під час блекаутів також працює за що окрема подяка. Підключив кілька сусідів по рефералці, отримав бонусні місяці. Тому всім рекомендую!
Достоинства:
Акції, ціни, стабільна робота, швидкість відповідає заявленій, під час блекаута працює
Добрий день. Дякуємо Вам за позитивний відгук і рекомендації, для нас це дуже важливо. Висока оцінка є для нас найкращою винагородою. Приємного користування :)
Найгірший провайдер який може бути. Постійно в них відсутнє світло і ми сидимо без інтернету. Перерахунків ніяких не роблять за це. За 2 роки війни не можна було придбати генератор? Оптоволокно теж в наш будинок не можна провести чомусь. Трубку взагалі ніколи не беруть коли дзвониш. Сервіс просто дно.
Добрий день. Нам шкода , що у Вас склалася така думка. Де ще немає можливості підключення по PON технології, ми активно установлюємо ДБЖ по запиту від абонентів. Перерахунок завжди робимо, якщо послуга не надавалась по провині Компанії, достатньо лише звернутися до нас. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення для перевірки коли і з якого номера звертались, бо жодне звернення ми не залишаємо без відповіді і на кожен запит даємо зворотній зв'язок.
Розповім свою історію. Необхідність приєднатись до Макснет була у жовтні минулого року. Вирішила спочатку проконсультуватися з оператором та обговорити деталі підключення. Хлопець оператор був дуже ввічливим, розповів які є тарифи, але сподобалося, що він не просто пропонував найдорожчий тариф, а розпитав деталі та скільки у мене пристроїв буде підключено до інтернету. Я працюю віддалено з великим обсягом завантаження документів, тому... Читать отзыв Розповім свою історію. Необхідність приєднатись до Макснет була у жовтні минулого року. Вирішила спочатку проконсультуватися з оператором та обговорити деталі підключення. Хлопець оператор був дуже ввічливим, розповів які є тарифи, але сподобалося, що він не просто пропонував найдорожчий тариф, а розпитав деталі та скільки у мене пристроїв буде підключено до інтернету. Я працюю віддалено з великим обсягом завантаження документів, тому обрали середній за швидкістю тариф на який також була акція. Швидкості дійсно вистачає всім посидіти в гаджетах і мені віддалено працювати.
Потім оператор розповів, що мені потрібно буде для підключення інтернету, тому роутер вирішила придбати теж в Макснет.
Майстри прийшли через два дні, коли ми обговорили. Провели мені кабель у квартиру, налаштували роутер, все зайве забрали з собою. Мені розповіли про умови користування, коли знімаються кошти з рахунку, як платити за послугу та куди писати/дзвонити, якщо будуть питання. За цей час були недовгі збої, але їх оперативно усували. Усі в компанії дуже ввічливі та приємні.
Добрий день. Ми вдячні Вам за такі теплі слова. Ми раді знати , що Ви залишились задоволені обслуговуванням, це найвища нагорода для нас. Ми завжди готові працювати ще краще, щоб забезпечити Вам якісні послуги і сервіс. Приємного користування :)
Раніше був тільки вай фай, тому стояв у коридорі. Коли переїхали вирішили знов підключити Макснет. Але вже Гігабіт. Квартира нова і прийшлось робити дірки, яле я про це навіть не подумала. Майстри терпляче чекали поки я звільню місце, швидко все зробили та налаштували. Дякую хлопцям. Користуємося вже місяць, нарікань немає, іноді складно до операторів додзвонитися, але в чаті відповідають... Читать отзыв Раніше був тільки вай фай, тому стояв у коридорі. Коли переїхали вирішили знов підключити Макснет. Але вже Гігабіт. Квартира нова і прийшлось робити дірки, яле я про це навіть не подумала. Майстри терпляче чекали поки я звільню місце, швидко все зробили та налаштували. Дякую хлопцям. Користуємося вже місяць, нарікань немає, іноді складно до операторів додзвонитися, але в чаті відповідають швидше
Добрий день. Дякуємо Вам за відгук. Ми будемо робити все можливе, щоб Ви завжди отримували якісний сервіс та послуги від Компанії. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення для перевірки коли і з якого номера звертались. Приємного Вам користування
В мене ситуація з макснетом, як у всіх мабуть за звонила шо немає інтернету мастер прибуде через 2 дні ,як дітям навчатися?? Тут знайшовся час у майстра но платний написана заява про розірвання договору 29.02. Та повернення грошей на шо відповідь адміністації прийшов шо розглядати будуть 30 днів, шо означає шо надання послуг немає, а місяц проплачен і мені ніхто... Читать отзыв В мене ситуація з макснетом, як у всіх мабуть за звонила шо немає інтернету мастер прибуде через 2 дні ,як дітям навчатися?? Тут знайшовся час у майстра но платний написана заява про розірвання договору 29.02. Та повернення грошей на шо відповідь адміністації прийшов шо розглядати будуть 30 днів, шо означає шо надання послуг немає, а місяц проплачен і мені ніхто нічого не повинен повертати!!!! Це як називається??? А як що нас таких 1000??? Не плохо працюють!! Послуга відключено гроші плати!!!!це не нового до клієнтів!!! Краще б я ці гроші кинула на донат А не таким нЕдо провайдерам які не чесні, брехливі та не вміють працювати!!!!
Добрий день. Звернувшись на лінію з тим, що не працює послуга, Вам повідомили, що від Вас приходили невірні налаштування роутера, в телефонному режимі, на жаль, у Вас не вийшло зробити налаштування, тому Вам запропонували майстра. Дійсно, виклик майстра для налаштування абонентського обладнання - платна послуга. Спеціаліст домовився, щоб прийшли до Вас день-в-день - Ви відмовились, написали на розторгнення. Договір розривається впродовж 30 календарних днів. Якщо є залишок після 30 календарних днів, то він повертається на карту банка, яка вказана в заяві абонента. Ваші звинувачення безпідставні і умови розірвання контракту зазначені у публічному доступі на нашому сайті
В мене ситуація з макснетом, як у всіх мабуть за звонила шо немає інтернету мастер прибуде через 2 дні ,як дітям навчатися?? Тут знайшовся час у майстра но платний написана заява про розірвання договору 29.02. Та повернення грошей на шо відповідь адміністації прийшов шо розглядати будуть 30 днів, шо означає шо надання послуг немає, а місяц проплачен і мені ніхто... Читать отзыв В мене ситуація з макснетом, як у всіх мабуть за звонила шо немає інтернету мастер прибуде через 2 дні ,як дітям навчатися?? Тут знайшовся час у майстра но платний написана заява про розірвання договору 29.02. Та повернення грошей на шо відповідь адміністації прийшов шо розглядати будуть 30 днів, шо означає шо надання послуг немає, а місяц проплачен і мені ніхто нічого не повинен повертати!!!! Це як називається??? А як що нас таких 1000??? Не плохо працюють!! Послуга відключено гроші плати!!!!це не нового до клієнтів!!! Краще б я ці гроші кинула на донат А не таким нашли провайдерам які не чесні, брехливі та не вміють працювати!!!!
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Дуже погане обслуговування, інтернет поганий, сервіс 0000
Добрий день. Звернувшись на лінію з тим, що не працює послуга, Вам повідомили, що від Вас приходили невірні налаштування роутера, в телефонному режимі, на жаль, у Вас не вийшло зробити налаштування, тому Вам запропонували майстра. Дійсно, виклик майстра для налаштування абонентського обладнання - платна послуга. Спеціаліст домовився, щоб прийшли до Вас день-в-день - Ви відмовились, написали на розторгнення. Договір розривається впродовж 30 календарних днів. Якщо є залишок після 30 календарних днів, то він повертається на карту банка, яка вказана в заяві абонента. Ваші звинувачення безпідставні і умови розірвання контракту зазначені у публічному доступі на нашому сайті
Второй раз вызываем мастера на подключение интернета,первый раз мастер не смог прийти.второй раз пришел даже без плоскогубцев ,никакого набора инструментов у него не было ,провод был и тот 15 метров,хотя по телефону мы говорили 17 метров,само собой его не хватило.дозвонится и что то выяснить не реально,девочки тысячи извинений,и все.есть ли нормальные мастера в этой компании.подключили бы что то другое ,но... Читать отзыв Второй раз вызываем мастера на подключение интернета,первый раз мастер не смог прийти.второй раз пришел даже без плоскогубцев ,никакого набора инструментов у него не было ,провод был и тот 15 метров,хотя по телефону мы говорили 17 метров,само собой его не хватило.дозвонится и что то выяснить не реально,девочки тысячи извинений,и все.есть ли нормальные мастера в этой компании.подключили бы что то другое ,но по этому адресу Макснет монополисты ,других провайдеров нет.
Добрий день. Приносим вибачення, майстер затримався на попередній заявці, тому домовився з Вами на інший день. Інструменти у нього були , крім плоскогубців. По питанню монополії - ми надаємо електронні комунікаційні послуги, за забудову конкурентами мережами та доступ до об'єктів житлової інфраструктури відношення не маємо. Сподіваємось, що Ви змінити свою думку на краще, коли станете користувачем наших послуг
Жалкую що підключився до Вас.І місяця не пройшло і знову увесь день немає інтернету.До оператора не дозвонитись. Завжди грає музика але ніхто не відповідає.Буду мабуть домовлятись переключатись до Волі.Там за два роки жодного дня інтернет не пропадав.Сюди підключився тільки заради GPON.Інтернет дуже потрібен для навчання,а я за Вас пропускаю.Усюди поставлю Вам дізлайки та напишу щоб люди не думали до... Читать отзыв Жалкую що підключився до Вас.І місяця не пройшло і знову увесь день немає інтернету.До оператора не дозвонитись. Завжди грає музика але ніхто не відповідає.Буду мабуть домовлятись переключатись до Волі.Там за два роки жодного дня інтернет не пропадав.Сюди підключився тільки заради GPON.Інтернет дуже потрібен для навчання,а я за Вас пропускаю.Усюди поставлю Вам дізлайки та напишу щоб люди не думали до Вас підключатись.
Достоинства:
GPON
Недостатки:
Дуже часто пропадає інтернет,а провайдер не відповідає і не робить компенсацій.Ставлення до клієнтів як до Гі....
Добрий день. Приносимо вибачення, на жаль, коли Ви не могли дозвонитись, була масова несправність і був відсутній зв'язок з нашими ресурсами. Впродовж 2 годин послугу було відновлено. Ми робимо все можливе, щоб таких ситуацій не повторилось і Ви отримували безперервний зв'язок. Жодне звернення ми не залишаємо без відповіді і на кожен запит даємо зворотній зв'язок. Будемо робити все можливе, щоб Ви змінили свою думку накраще. Дякуємо Вам за відгук
Безответственная компания! Систематическое невыполнение предоставления услуг, независимо от внешней обстановки. Поиск внешних предлогов для невыполнения своих обязательств перед клиентами! Торговля клиентами на рынке услуг! Прошу отозвать лицензию на предоставление услуг!!
Добрий день. Напишіть, будь ласка, номер Вашого особистого рахунку, якщо Ви абонент нашої Компанії. Або поясніть в чому саме суть питання. Необгрунтовані претензії, нажаль, не можуть бути вирішені.
Ждали подключения 2 месяца. Пришел мастер, от которого несло перегаром, продырявил две дырки мимо, забыл нужный кабель, оформил кабинет клиента на другого человека. У нас было подключение по услуге оплата 3 месяца и роутер в бесплатное пользование. Оплатили 800 грн. и спустя полтора месяца Интернет закончился. Обращались в поддержку неоднократно, пишут:"пополните счет", или чтобы обращались по почте на которую писали... Читать отзыв Ждали подключения 2 месяца. Пришел мастер, от которого несло перегаром, продырявил две дырки мимо, забыл нужный кабель, оформил кабинет клиента на другого человека. У нас было подключение по услуге оплата 3 месяца и роутер в бесплатное пользование. Оплатили 800 грн. и спустя полтора месяца Интернет закончился. Обращались в поддержку неоднократно, пишут:"пополните счет", или чтобы обращались по почте на которую писали два дня ответа 0.
Добрий день. Напишіть, будь ласка, Ваш номер особистого рахунку. Дана ситуація зі спиртним неможлива для нашої Компанії і майстри знають це і дотримаються цих норм. Майстер свердлить отвори тільки заздалегідь узгодивши з абонентом, роутер в безкоштовне користування не надається Компанією. Оплата тарифного плану знімається з особистого рахунку підключення кожного першого числа авансовим платежем, а також листи на пошті обробляються в порядку черги без затримок. Чекаємо більше інформації про Ваше підключення. Ми обов'язково розберемось з цією ситуацією.
Дякую Макснет за стабільну роботу мережі та якість з'єднання! Ніколи не підводить швидкість та стабільність з'єднання як з Інтернетом так і з кабельним телебаченням! Користуюся Макснетом вже незліченну кількість років і мені все дуже і дуже подобається! Ви круті в плані сапорту також, служба підтримки виконує свою роботу на відмінно! Дуже чекаю, коли в мене з'явиться можливість підключити GPON у... Читать отзыв Дякую Макснет за стабільну роботу мережі та якість з'єднання! Ніколи не підводить швидкість та стабільність з'єднання як з Інтернетом так і з кабельним телебаченням! Користуюся Макснетом вже незліченну кількість років і мені все дуже і дуже подобається! Ви круті в плані сапорту також, служба підтримки виконує свою роботу на відмінно! Дуже чекаю, коли в мене з'явиться можливість підключити GPON у моїй оселі! Ваша швидкість розширення цієї тохнології по мережі просто вражає!
Добрий день! Дякуємо Вам за відгук, нам дуже важливо отримувати зворотній зв'язок від наших абонентів, ми будемо робити все можливе , щоб Ви завжди отримували якісні послуги від Компанії. Коли з'явиться можливість підключення по PON технології, ми обов'язково повідомимо цю новину. Раді старатися для Вас :)
Жодний нарікань до швидкості інтернету, при підключені все доволі швидко зробили. Але коли виникла проблема і довелося дзвонити в службу підтримки зіпсувалася думка про провайдера. З трех залишених заявок перетелефонували лише на одну, і то на ту коли вже нерви не витримали і я доволі грубо спілкувалася з оператором. Коли перетелефонували відверто набрехали, що відсутність інтернету це не... Читать отзыв Жодний нарікань до швидкості інтернету, при підключені все доволі швидко зробили. Але коли виникла проблема і довелося дзвонити в службу підтримки зіпсувалася думка про провайдера. З трех залишених заявок перетелефонували лише на одну, і то на ту коли вже нерви не витримали і я доволі грубо спілкувалася з оператором.
Коли перетелефонували відверто набрехали, що відсутність інтернету це не провина техніка, котрий приїзджав на адресу (певно встановлювати інтернет новому абоненту), а поламка десь в іншому місці на лінії. Зрештою залишились без інтернету і з немприемним осодом від спілкування з операторами.
Достоинства:
Швидкість інтернету
Недостатки:
Технічна підтримка, неуважність майстра з підключення
Добрий день . Напишіть, будь ласка, Ваш номер особового рахунку , щоб ми могли якомога швидше вирішити Ваше питання ї надати зворотній зв'язок. Робота інтернету ніяк не може впливати на Вашу , якщо майстер підключає сусідів. У Вас індивідуальне підключення
Обратился в службу поддержки с просьбой отключить меня от услуг кабельного тв и оставить только интернет. Сказали пишите письмо, написал письмо, но ни кто не ответил. Повторно написал, ответили что все ок, услугу отключают со следующего месяца. Но в итоге ничего не отключили и насчитали абонплату с кабельным. На мой вопрос: почему так получилось? Сказали что я ничего не писал.... Читать отзыв Обратился в службу поддержки с просьбой отключить меня от услуг кабельного тв и оставить только интернет. Сказали пишите письмо, написал письмо, но ни кто не ответил. Повторно написал, ответили что все ок, услугу отключают со следующего месяца. Но в итоге ничего не отключили и насчитали абонплату с кабельным. На мой вопрос: почему так получилось? Сказали что я ничего не писал. Скинул скрин отправленного письма и опять ждите, возможно что то было от вас. Это просто треш, раз предоставляет систему для подобного решения вопросов так проверяйте ее на работоспособность. Итог: отказ от услуг данного провайдера.
После 22:00 и до 2 часов ночи интернет не работает от слова СОВСЕМ когда это уже починят? И самое печально что это у меня единственный провайдер в районе
Достоинства:
Единственный провайдер который могу подключить у себя дома
Добрий день. Якщо у Вас виникають питання по роботі послуги, обов'язково звертайтесь на лінію технічної підтримки. Ми завжди готові і раді допомогти. Чи актуальне Ваше звернення? Якщо так - напишіть, будь ласка, номер особистого рахунку і Вам зателефонує наш спеціаліст
скорость интернета не соответствует заявленной, подключение очень дорого из щитка в подъезде за 5 метров кабеля заплатил 800 гривен , ну это ладно сам на это согласился .Связался с оператором по поводу скорости интернета,ответ перезагрузите роутер,перезагрузил результат тот же . В итоге, мы вам перезвоним .Жду.Не хорошо обманывать.
Добрий день! Напишіть , будь ласка, Ваш номер особистого рахунку, щоб розібратись в даній ситуації , бо за 5 метрів не може бути така сума. Можливо, вийшло якесь непорозуміння щодо дзвінка, бо всі звернення , які поступають до технічної підтримки обробляються та вирішуються.
Скажімо, провайдер доволі нормальний, але йому є над чим працювати. Коли вперше подавав заявку на підключення, то відповіли що всі зайняті, і якщо звільняться то мені зателефонують. Через місяць підключив іншого, мені так і не зателефонували. Ну ок, час такий. Ще через декілька місяців таки став їх абонентом через нове звернення. Підключення теж через танці з бубном, бо воно у... Читать отзыв Скажімо, провайдер доволі нормальний, але йому є над чим працювати. Коли вперше подавав заявку на підключення, то відповіли що всі зайняті, і якщо звільняться то мені зателефонують. Через місяць підключив іншого, мені так і не зателефонували. Ну ок, час такий. Ще через декілька місяців таки став їх абонентом через нове звернення. Підключення теж через танці з бубном, бо воно у них не працює, технік телефонував інженеру, щоб щось скинули, щось переприв'язали. На це пішло з півгодини крім часу на прокладку кабеля. (девайсів на випробовування було декілька, тому проблема не з роутером) З нового що довідався. Є у них знижка - за поповнення на півроку один місяць безкоштовно. "Я поповнив рахунок на 6 місяців, але не сповістив про це оператора. Я зможу взяти участь у програмі лояльності «Заплати менше – отримай більше»? Ми наполегливо просимо абонентів сповіщати про поповнення одразу.
Так нам простіше нарахувати бонусні місяці. Але якщо сталося, що Ви пізно сповістили нас про намір участі у програмі лояльності «Заплати менше – отримай більше», ми розглянемо нарахування бонусного місяця у винятковому порядку. Виняток – якщо між поповненням на 6 місяців та сповіщенням нас про це Ви змінювали тарифний план." І кнопка сповіщення в доволі пристойному кабінеті є, але довідатися чи сповістив можна тільки у оператора, бо воно ніде не відображається. Ну і ще деяка кількість дивних нюансів.
Добрий день! Дійсно по правилам Програми Лояльності необхідно зафіксувати участь самостійно в особистому кабінеті або звернутись в компанію - повідомити. Бонус нараховується в кінці шостого місяця і відображається в особистому кабінеті. З приводу зворотного зв'язку, то жодне звернення абонента ми не залишаємо без відповіді, напишіть Ваш номер рахунку і номер телефона у приватні повідомлення , щоб розібратись з цією ситуацією . Дякуємо Вам за відгук
Тарифы вполне культурные,. 200мбитный интернет для базового пользователя с запасом. Поддержка как повезет, общаюсь через чат и практически всегда с результатами. Если хоть немного понимаешь, то всё решаемо и без вызова мастера. Если нет, могут быть проблемы, когда без мастера будет сложно или нереально. По поводу прайса можно было бы и не прятать. Выезд мастера... Читать отзыв Тарифы вполне культурные,. 200мбитный интернет для базового пользователя с запасом. Поддержка как повезет, общаюсь через чат и практически всегда с результатами. Если хоть немного понимаешь, то всё решаемо и без вызова мастера. Если нет, могут быть проблемы, когда без мастера будет сложно или нереально. По поводу прайса можно было бы и не прятать. Выезд мастера на диагностику 100 грн, а если его просто кабель вызвать привести и подключить в ящике, то тоже платить? Списания происходит 1 числа и если ты меняешь тариф на более дорогой, то до первого числа пользуешься интернетом более дорогим, по цене дешевого. Если ты второго числа решил изменить тариф, на более дешевый, то тебе разницу вернут. Чтобы изменить тариф нужно внести предоплату на сумму тарифа или услуги и даже не имеет значения что списание по новому тарифу через 30 дней. Как менять самостоятельно тариф не понял, кнопки нет, хоть деньги на счете были, появляется кнопка только для дополнительного айпи.Скорость и стабильность вполне адекватная, хотя вчера пришлось в поддержку писать из-за того, что нестабильно работает. Мне сходу посоветовали перезагрузить роутер. Сказал что перезагрузка не помогла и сразу перезагрузили оборудование со своей стороны и начал хорошо работать. Позже заметил что скорость интернета до 100мбит. После некоторых проверок выяснилось что входящая витая пара не позволяет выдавать больше 100. Сразу предложили вызвать мастера, но я решил сначала попробовать переобжать её, как так провод вроде целый. По поводу настройки роутера не смогли (роутер от турк селл, но пытались) . Айпишник как и обещали статический и внешний бесплатно, у Воля он тоже был внешний, но время от времени изменился. Был случай когда месяц без интернета сидели после обстрела, без проблем сделали перерасчет
Ситуация возникает второй рас уже, ранее месяца 3 назад было такое, что постоянно дисконектило, обратилась в службу поддержки, ответом постоянно было заучено перезагрузите и все тут, так было несколько дней, нервы у меня сдали, начала уже на других тонах разговаривать, выяснилась, что все таки были у них проблемы, при том что до специалиста это тоже долго доносилось. И вот снова... Читать отзыв Ситуация возникает второй рас уже, ранее месяца 3 назад было такое, что постоянно дисконектило, обратилась в службу поддержки, ответом постоянно было заучено перезагрузите и все тут, так было несколько дней, нервы у меня сдали, начала уже на других тонах разговаривать, выяснилась, что все таки были у них проблемы, при том что до специалиста это тоже долго доносилось. И вот снова подобная ситуация, мне перезагрузите или вызовите за деньги их специалиста!Вы вообще проверили вашу исправность???которая вполне могла возникнуть из за отключений, как ранее!!Просто сидят товарищи, кидают копи паст!!и плевали на клиентов
Добрий день. Нам дуже прикро , що у Вас склалась така думка. Дійсно від Вас було звернення в липні місяці, але ж несправність була швидко усунена та після цього звернень не було. Якщо у Вас є зауваження по роботі послуги, зверніться, будь ласка, на гарячу лінію технічної підтримки або в онлайн чат . Всі звернення , які поступають до технічної підтримки обробляються та вирішуються. Будемо раді Вам допомогти!
«Макснет» — гигабитный провайдер и оператор связи с собственной сетевой инфраструктурой, на базе которой предоставляет абонентам более 40 видов услуг: гигабитный Интернет, телевидение, телефония, видеонаблюдение, облачные услуги и сервисы, консалтинг и аутсорсинг ИТ инфраструктуры и т.д. Мы вводим и постоянно развиваем цифровые технологии с 2002 года. За это время компания... подробнее
МАКСНЕТ це ДНО
Категорично не рекомендую "Макснет".
Мій досвід з цією компанією був вкрай негативним, і ось чому:
1. Некваліфіковані фахівці: Персонал, який мав консультувати з приводу послуг, не зміг чітко пояснити різницю між тарифними пакетами. Через це мені було запропоновано послугу, яка зовсім не відповідала моїм потребам.
2. Недотримання обіцянок: Мені обіцяли одне, але в результаті надали зовсім інше. Це викликало великі проблеми, адже... Читать отзыв Категорично не рекомендую "Макснет".
Мій досвід з цією компанією був вкрай негативним, і ось чому:
1. Некваліфіковані фахівці: Персонал, який мав консультувати з приводу послуг, не зміг чітко пояснити різницю між тарифними пакетами. Через це мені було запропоновано послугу, яка зовсім не відповідала моїм потребам.
2. Недотримання обіцянок: Мені обіцяли одне, але в результаті надали зовсім інше. Це викликало великі проблеми, адже я витратив 3.5 години, намагаючись налагодити роботу сервісу.
3. Втрата часу та наслідки: Через несправність послуг я втратив час, а це призвело до серйозних проблем на роботі – отримав догану та штраф.
4. Погана організація: Усі ці проблеми виникли через некомпетентність фахівця, який не зміг надати базову консультацію.
Підсумок: Макснет варто серйозно переглянути підхід до підготовки своїх співробітників і надання послуг. Такий рівень сервісу є неприйнятним. Не рекомендую цю компанію, якщо цінуєте свій час і нерви.
Жахливо! Не рекомендую!
Ужастный провайдер
Послуги макснет
рекомендую
Рекомендую!
С момента подключения, года 4 назад, ни разу не звонил в поддержку. Когда бывали ЧП они писали сразу в телеге и очень быстро исправляли, рекомендую.
Отзыв на компанию Макснет и тех поддержку.
Не работает интернет Макснет
Хамское отношения к заказчикам.
Провайдер во всех отношениях прилагает Максим усилий чтобы им не пользовались. Всячески настраивая клиентов против себя.
Не советую данного провайдера.
Денежные средства оплачивать будите, а услуг получать НЕТ!
Данное сообщение висит на протяжении 2 часов. Подождите через 5 минут всё заработает.
Не работает как 120 минут ОЖИДАЮ!
Везде пытаются обмануть.
Жахливі послуги!!!
Не рекомендую
Рекомендую
Підключив кілька сусідів по рефералці, отримав бонусні місяці. Тому всім рекомендую!
найгірший провайдер, який нічого не робить
Підключення до Макснет
Хлопець оператор був дуже ввічливим, розповів які є тарифи, але сподобалося, що він не просто пропонував найдорожчий тариф, а розпитав деталі та скільки у мене пристроїв буде підключено до інтернету. Я працюю віддалено з великим обсягом завантаження документів, тому... Читать отзыв Розповім свою історію. Необхідність приєднатись до Макснет була у жовтні минулого року. Вирішила спочатку проконсультуватися з оператором та обговорити деталі підключення.
Хлопець оператор був дуже ввічливим, розповів які є тарифи, але сподобалося, що він не просто пропонував найдорожчий тариф, а розпитав деталі та скільки у мене пристроїв буде підключено до інтернету. Я працюю віддалено з великим обсягом завантаження документів, тому обрали середній за швидкістю тариф на який також була акція. Швидкості дійсно вистачає всім посидіти в гаджетах і мені віддалено працювати.
Потім оператор розповів, що мені потрібно буде для підключення інтернету, тому роутер вирішила придбати теж в Макснет.
Майстри прийшли через два дні, коли ми обговорили. Провели мені кабель у квартиру, налаштували роутер, все зайве забрали з собою. Мені розповіли про умови користування, коли знімаються кошти з рахунку, як платити за послугу та куди писати/дзвонити, якщо будуть питання.
За цей час були недовгі збої, але їх оперативно усували.
Усі в компанії дуже ввічливі та приємні.
Дякую за вашу роботу!
Дякую хлопцям
Користуємося вже місяць, нарікань немає, іноді складно до операторів додзвонитися, але в чаті відповідають... Читать отзыв Раніше був тільки вай фай, тому стояв у коридорі. Коли переїхали вирішили знов підключити Макснет. Але вже Гігабіт. Квартира нова і прийшлось робити дірки, яле я про це навіть не подумала. Майстри терпляче чекали поки я звільню місце, швидко все зробили та налаштували. Дякую хлопцям.
Користуємося вже місяць, нарікань немає, іноді складно до операторів додзвонитися, але в чаті відповідають швидше
Худший провайдер!!!
Як шоб могла поставила б -0
Не можем подключится
Не рекомендую цього провайдера
Макснет плохой провайдер
Якість послуг
Дуже якісний інтернет провайдер!
Погана якість обслуговування
Але коли виникла проблема і довелося дзвонити в службу підтримки зіпсувалася думка про провайдера.
З трех залишених заявок перетелефонували лише на одну, і то на ту коли вже нерви не витримали і я доволі грубо спілкувалася з оператором.
Коли перетелефонували відверто набрехали, що відсутність інтернету це не... Читать отзыв Жодний нарікань до швидкості інтернету, при підключені все доволі швидко зробили.
Але коли виникла проблема і довелося дзвонити в службу підтримки зіпсувалася думка про провайдера.
З трех залишених заявок перетелефонували лише на одну, і то на ту коли вже нерви не витримали і я доволі грубо спілкувалася з оператором.
Коли перетелефонували відверто набрехали, що відсутність інтернету це не провина техніка, котрий приїзджав на адресу (певно встановлювати інтернет новому абоненту), а поламка десь в іншому місці на лінії.
Зрештою залишились без інтернету і з немприемним осодом від спілкування з операторами.
Не компетентная работа
Это просто треш, раз предоставляет систему для подобного решения вопросов так проверяйте ее на работоспособность.
Итог: отказ от услуг данного провайдера.
Наш шкода, що вийшло непорозуміння. Наш спеціаліст вже зв'язався з Вами, ми сподіваємось, що питання вирішено і Ви змінити свою думку на краще
22:00-2:00
Не много разочарован.
сам на это согласился .Связался с оператором по поводу скорости интернета,ответ перезагрузите роутер,перезагрузил результат тот же . В итоге, мы вам перезвоним .Жду.Не хорошо обманывать.
Є плюси і мінуси.
Коли вперше подавав заявку на підключення, то відповіли що всі зайняті, і якщо звільняться то мені зателефонують.
Через місяць підключив іншого, мені так і не зателефонували. Ну ок, час такий.
Ще через декілька місяців таки став їх абонентом через нове звернення.
Підключення теж через танці з бубном, бо воно у... Читать отзыв Скажімо, провайдер доволі нормальний, але йому є над чим працювати.
Коли вперше подавав заявку на підключення, то відповіли що всі зайняті, і якщо звільняться то мені зателефонують.
Через місяць підключив іншого, мені так і не зателефонували. Ну ок, час такий.
Ще через декілька місяців таки став їх абонентом через нове звернення.
Підключення теж через танці з бубном, бо воно у них не працює, технік телефонував інженеру, щоб щось скинули, щось переприв'язали. На це пішло з півгодини крім часу на прокладку кабеля. (девайсів на випробовування було декілька, тому проблема не з роутером)
З нового що довідався. Є у них знижка - за поповнення на півроку один місяць безкоштовно.
"Я поповнив рахунок на 6 місяців, але не сповістив про це оператора. Я зможу взяти участь у програмі лояльності «Заплати менше – отримай більше»?
Ми наполегливо просимо абонентів сповіщати про поповнення одразу.
Так нам простіше нарахувати бонусні місяці. Але якщо сталося, що Ви пізно сповістили нас про намір участі у програмі лояльності «Заплати менше – отримай більше», ми розглянемо нарахування бонусного місяця у винятковому порядку. Виняток – якщо між поповненням на 6 місяців та сповіщенням нас про це Ви змінювали тарифний план."
І кнопка сповіщення в доволі пристойному кабінеті є, але довідатися чи сповістив можна тільки у оператора, бо воно ніде не відображається.
Ну і ще деяка кількість дивних нюансів.
Меня тут наверное тапками закидают, но провайдер вполне годный
Не советую!!!!!
Нам дуже прикро , що у Вас склалась така думка, поясніть, будь ласка, чому і напишіть Ваш номер особистого рахунку. Дякуємо .
Ужасная техподдержка!!!