Скажімо, провайдер доволі нормальний, але йому є над чим працювати. Коли вперше подавав заявку на підключення, то відповіли що всі зайняті, і якщо звільняться то мені зателефонують. Через місяць підключив іншого, мені так і не зателефонували. Ну ок, час такий. Ще через декілька місяців таки став їх абонентом через нове звернення. Підключення теж через танці з бубном, бо воно у... Читать отзыв Скажімо, провайдер доволі нормальний, але йому є над чим працювати. Коли вперше подавав заявку на підключення, то відповіли що всі зайняті, і якщо звільняться то мені зателефонують. Через місяць підключив іншого, мені так і не зателефонували. Ну ок, час такий. Ще через декілька місяців таки став їх абонентом через нове звернення. Підключення теж через танці з бубном, бо воно у них не працює, технік телефонував інженеру, щоб щось скинули, щось переприв'язали. На це пішло з півгодини крім часу на прокладку кабеля. (девайсів на випробовування було декілька, тому проблема не з роутером) З нового що довідався. Є у них знижка - за поповнення на півроку один місяць безкоштовно. "Я поповнив рахунок на 6 місяців, але не сповістив про це оператора. Я зможу взяти участь у програмі лояльності «Заплати менше – отримай більше»? Ми наполегливо просимо абонентів сповіщати про поповнення одразу.
Так нам простіше нарахувати бонусні місяці. Але якщо сталося, що Ви пізно сповістили нас про намір участі у програмі лояльності «Заплати менше – отримай більше», ми розглянемо нарахування бонусного місяця у винятковому порядку. Виняток – якщо між поповненням на 6 місяців та сповіщенням нас про це Ви змінювали тарифний план." І кнопка сповіщення в доволі пристойному кабінеті є, але довідатися чи сповістив можна тільки у оператора, бо воно ніде не відображається. Ну і ще деяка кількість дивних нюансів.
Добрий день! Дійсно по правилам Програми Лояльності необхідно зафіксувати участь самостійно в особистому кабінеті або звернутись в компанію - повідомити. Бонус нараховується в кінці шостого місяця і відображається в особистому кабінеті. З приводу зворотного зв'язку, то жодне звернення абонента ми не залишаємо без відповіді, напишіть Ваш номер рахунку і номер телефона у приватні повідомлення , щоб розібратись з цією ситуацією . Дякуємо Вам за відгук
Тарифы вполне культурные,. 200мбитный интернет для базового пользователя с запасом. Поддержка как повезет, общаюсь через чат и практически всегда с результатами. Если хоть немного понимаешь, то всё решаемо и без вызова мастера. Если нет, могут быть проблемы, когда без мастера будет сложно или нереально. По поводу прайса можно было бы и не прятать. Выезд мастера... Читать отзыв Тарифы вполне культурные,. 200мбитный интернет для базового пользователя с запасом. Поддержка как повезет, общаюсь через чат и практически всегда с результатами. Если хоть немного понимаешь, то всё решаемо и без вызова мастера. Если нет, могут быть проблемы, когда без мастера будет сложно или нереально. По поводу прайса можно было бы и не прятать. Выезд мастера на диагностику 100 грн, а если его просто кабель вызвать привести и подключить в ящике, то тоже платить? Списания происходит 1 числа и если ты меняешь тариф на более дорогой, то до первого числа пользуешься интернетом более дорогим, по цене дешевого. Если ты второго числа решил изменить тариф, на более дешевый, то тебе разницу вернут. Чтобы изменить тариф нужно внести предоплату на сумму тарифа или услуги и даже не имеет значения что списание по новому тарифу через 30 дней. Как менять самостоятельно тариф не понял, кнопки нет, хоть деньги на счете были, появляется кнопка только для дополнительного айпи.Скорость и стабильность вполне адекватная, хотя вчера пришлось в поддержку писать из-за того, что нестабильно работает. Мне сходу посоветовали перезагрузить роутер. Сказал что перезагрузка не помогла и сразу перезагрузили оборудование со своей стороны и начал хорошо работать. Позже заметил что скорость интернета до 100мбит. После некоторых проверок выяснилось что входящая витая пара не позволяет выдавать больше 100. Сразу предложили вызвать мастера, но я решил сначала попробовать переобжать её, как так провод вроде целый. По поводу настройки роутера не смогли (роутер от турк селл, но пытались) . Айпишник как и обещали статический и внешний бесплатно, у Воля он тоже был внешний, но время от времени изменился. Был случай когда месяц без интернета сидели после обстрела, без проблем сделали перерасчет
Буквально неделю назад подключили. Был косяк небольшой, но его быстро исправили. Главное, что скоростб хорошая. Рекомендую.
ООО "Макснет"
«Макснет» — гигабитный провайдер и оператор связи с собственной сетевой инфраструктурой, на базе которой предоставляет абонентам более 40 видов услуг: гигабитный Интернет, телевидение, телефония, видеонаблюдение, облачные услуги и сервисы, консалтинг и аутсорсинг ИТ инфраструктуры и т.д. Мы вводим и постоянно развиваем цифровые технологии с 2002 года. За это время компания... подробнее
Є плюси і мінуси.
Коли вперше подавав заявку на підключення, то відповіли що всі зайняті, і якщо звільняться то мені зателефонують.
Через місяць підключив іншого, мені так і не зателефонували. Ну ок, час такий.
Ще через декілька місяців таки став їх абонентом через нове звернення.
Підключення теж через танці з бубном, бо воно у... Читать отзыв Скажімо, провайдер доволі нормальний, але йому є над чим працювати.
Коли вперше подавав заявку на підключення, то відповіли що всі зайняті, і якщо звільняться то мені зателефонують.
Через місяць підключив іншого, мені так і не зателефонували. Ну ок, час такий.
Ще через декілька місяців таки став їх абонентом через нове звернення.
Підключення теж через танці з бубном, бо воно у них не працює, технік телефонував інженеру, щоб щось скинули, щось переприв'язали. На це пішло з півгодини крім часу на прокладку кабеля. (девайсів на випробовування було декілька, тому проблема не з роутером)
З нового що довідався. Є у них знижка - за поповнення на півроку один місяць безкоштовно.
"Я поповнив рахунок на 6 місяців, але не сповістив про це оператора. Я зможу взяти участь у програмі лояльності «Заплати менше – отримай більше»?
Ми наполегливо просимо абонентів сповіщати про поповнення одразу.
Так нам простіше нарахувати бонусні місяці. Але якщо сталося, що Ви пізно сповістили нас про намір участі у програмі лояльності «Заплати менше – отримай більше», ми розглянемо нарахування бонусного місяця у винятковому порядку. Виняток – якщо між поповненням на 6 місяців та сповіщенням нас про це Ви змінювали тарифний план."
І кнопка сповіщення в доволі пристойному кабінеті є, але довідатися чи сповістив можна тільки у оператора, бо воно ніде не відображається.
Ну і ще деяка кількість дивних нюансів.
Меня тут наверное тапками закидают, но провайдер вполне годный
Стабильная скорость
Замечательный интернет
Все в принципе устраивает.
Пока что без нареканий