Meest Shopping отзывы

Львів, вул. Зелена, 147
Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
Meest Shopping
1.5 5
225 отзывов / 6560 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Сервіс ПОГАНИЙ, радити не можу!

Олександр Олександр 1 час 37 мин назад
Сервіс ПОГАНИЙ, радити не можу!
Ви оплачуєте послуги доставки авансом «офшорній компанії», яка поза юрисдикцією українського законодавства, принаймні власники та працівники сервісу у це вірять, поки що ;o)
Далі важелів впливу на Міст Шопінг у вас, нажаль, - обмаль.
Реальні терміни доставки від моменту надходження вашої покупки на склад Meest Shopping за кордоном до моменту отримання у точці видачі в... Читать отзыв
Сервіс ПОГАНИЙ, радити не можу!
Ви оплачуєте послуги доставки авансом «офшорній компанії», яка поза юрисдикцією українського законодавства, принаймні власники та працівники сервісу у це вірять, поки що ;o)
Далі важелів впливу на Міст Шопінг у вас, нажаль, - обмаль.
Реальні терміни доставки від моменту надходження вашої покупки на склад Meest Shopping за кордоном до моменту отримання у точці видачі в Україні будуть суттєво відрізнятися від ваших очікувань, інколи у кілька разів. Причина в свідомій маніпуляції термінів та значень у заявлених термінах доставки. 120 км по Україні доставляють 4-7днів.
Покупки з Європи міст-шопінг свідомо маркує «БЕЗ ОГЛЯДУ» і при отриманні ви не можете оглянути покупку, перевірити повноту та цілісність та зафіксувати факти пошкодження або відсутності вмісту в присутності представника МістШопінг.
Правил транспортування часто не дотримуються.
Великий відсоток пошкоджених відправлень, зафіксовані випадки внутрішнього втручання співробітниками сервісу до вмісту відправлень, а також зникнення міжнародних відправленнь або їх частини.
Служба підтримки – недолуга та некомпетентна - довго, «предметно»,..
Свідомо обманюють для досягнення своєї мети.
Відділ рекламації – це відділ для пошуку відмовок для уникнення відповідальності Міст Шоппінг за недоліки в роботі, а не відділ для визначення реальних причин.
Винними завжди будуть намагатися, з усіх сил, зробити саме Вас, продавця, вантажника, водія, брокера, митника, поштовий сервіс по Україні тощо, і збитки оплачувати Вам.
MeestShoping не визнають своєї провини, навіть коли усе зафіксовано на камери спостереження та документально доведені, їх неправдиві виправдання інколи доводять до сміху.
Наклейку «крихке», яку містшоппінг продають за 1 євро (50грн) зверху часто заклеюють іншою наклейкою декларації відправлення, а послуга «посилене пакування» за 2 фунти (115грн) за замовчуванням означає наклеїти на коробку продавця із відправленням свій фірмовий скотч із логотипом Meest-Shopping.
Можуть без попердження та юридичних підстав обмежити ваше користування кабінетом користувача Meest Shopping та сервісом вцілому.
Публічний Договір MeestShopping можуть змінити на свою користь в процесі обговорення проблемної доставки.
Усі перелічені факти можемо підтвердити наявними доказами!
Довго зволікали з відгуком, бо були марні надії, що сервіс Meest Shoping буде вдосконалюватися та виправляти недоліки!

Митниця, Міст та РОСАН - шахраї

Андрій Андрій 5 часов 43 мин назад
Продовжується епопея з сумнівним телефоном )))
Зробив дзвінок на фірму РОСАН. Розповів історію, про куплений мною у шахраїв телефон, який в кредиті.
Кажу: буду у Львові, будь ласка, чи можу я приїхати на "митницю" та подивитися його?
Відповідь: Ви можете зателефонувати нам, і ми скажемо що в коробці.
Станом на зараз, я відкрив кейс в Пейпєл щодо повернення коштів, і... Читать отзыв
Продовжується епопея з сумнівним телефоном )))

Зробив дзвінок на фірму РОСАН. Розповів історію, про куплений мною у шахраїв телефон, який в кредиті.

Кажу: буду у Львові, будь ласка, чи можу я приїхати на "митницю" та подивитися його?

Відповідь: Ви можете зателефонувати нам, і ми скажемо що в коробці.

Станом на зараз, я відкрив кейс в Пейпєл щодо повернення коштів, і тепер, якщо потрібно буде зробити фотодокази, мені потрібно сплатити податок і отримати його. Або.... я навіть й не знаю.

Спочатку нагріли шахраї, тепер Міст зі своєю “митницею”

Андрій Андрій среда, 22 октября
Всім привіт! Купив у шахраїв випадково телефон, а тепер щоб повернути - мені потрібно його отримати, зробити звіт.
Але ж халепа, Міст затримав мою посилку на мито. Тепер окрім шахраїв, треба ще податок сплатити.
Поки в країні такий рекет на кордоні, як взагалі можна щось купувати і везти через Міст?

Норм. Працює, але є що покращувати.

Вячеслав Вячеслав воскресенье, 19 октября
Начитався тут негативних відгуків і пожалкував що замовив доставку з США черех meest. Реальність виявилася дещо іншою. Сервіс нічим не відрізняється від інших схожих сервісів. 4 зірки тому що в вихідні не працюють і замовленя після доставки USPS майже три доби не змінювало статусу взагалі, що трохи дратувало. Було не зрузуміло отримали чи ні. А так два тижні, що те... Читать отзыв Начитався тут негативних відгуків і пожалкував що замовив доставку з США черех meest. Реальність виявилася дещо іншою. Сервіс нічим не відрізняється від інших схожих сервісів. 4 зірки тому що в вихідні не працюють і замовленя після доставки USPS майже три доби не змінювало статусу взагалі, що трохи дратувало. Було не зрузуміло отримали чи ні. А так два тижні, що те саме як і доставка з платформ китаю їх службами.
Достоинства:
  1. Доставляють. Якісне пакування.
Недостатки:
  1. Низька інформативність статусу посилки.
1 не согласен

Не рекомендую працювати з Meest Shopping

Олексій Олексій среда, 8 октября
30.09.2025 я зробив замовлення на викуп товару з Amazon через Meest Shopping.
01.10.2025 оплатив рахунок, у той же день отримав лист на електронну пошту, що замовлення викуплено.
03.10.2025 прийшов номер для відстеження, але станом на 07.10.2025 статус не змінився — “очікується на складі” і все.
07.10.2025 о 10:00 я залишив звернення у додатку, відповіді не було.
О 16:50 подзвонив на... Читать отзыв
30.09.2025 я зробив замовлення на викуп товару з Amazon через Meest Shopping.
01.10.2025 оплатив рахунок, у той же день отримав лист на електронну пошту, що замовлення викуплено.
03.10.2025 прийшов номер для відстеження, але станом на 07.10.2025 статус не змінився — “очікується на складі” і все.

07.10.2025 о 10:00 я залишив звернення у додатку, відповіді не було.
О 16:50 подзвонив на гарячу лінію — оператор підтвердив, що звернення бачать, але пообіцяли передзвонити або написати.
Наступного дня, 08.10.2025 о 11:30, відповіді не було, тому я знову зателефонував.
На гарячій лінії оператор відповідав заученими фразами, не звертаючи уваги на суть запитань. У кінці розмови просто продиктували номер відділу викупу і поклали слухавку.

О 11:50 я зателефонував у відділ викупу, надав номер замовлення — мені сказали, що товар знаходиться на “якомусь приватному складі”, і доставка до складу Meest може тривати ще близько 5 днів.
Лише після цього у додатку з’явилася відповідь на моє звернення — через 26 годин після його подання.

Таким чином, від моменту оплати до фактичного отримання товару на склад проходить орієнтовно 13–15 днів.
Протягом цього часу клієнт не отримує жодної інформації, доки сам не почне вимагати пояснень.
Оператори спілкуються формально, на зауваження не реагують.

Також важливо: компанія не надає жодних документів (рахунків або накладних) із зазначенням реквізитів отримувача коштів — навіть на вимогу клієнта.
Термінів доставки не повідомляють, а після отримання грошей поводяться так, ніби роблять вам послугу.

Складається враження, що Meest Shopping просто отримує ваші кошти і розпоряджається ними на власний розсуд.
Якщо у вас виникнуть проблеми або захочете повернути гроші — це майже неможливо зробити без заяви в поліцію чи суду.

Висновок:
Обслуговування на низькому рівні, клієнтів ігнорують, прозорості в роботі немає. Не рекомендую користуватися послугами Meest Shopping. Meest Shopping - Не рекомендую працювати з Meest Shopping Meest Shopping - Не рекомендую працювати з Meest Shopping Meest Shopping - Не рекомендую працювати з Meest Shopping Meest Shopping - Не рекомендую працювати з Meest Shopping mad

Пошкодили вміст посилки і перекладають відповідальність

ЖахливийСервіс ЖахливийСервіс понедельник, 29 сентября
CV949463316US
Вперше скористався послугами цього перевізника(чи перевізників, не знаю скільки контор треба задіяти, щоб доставити посилку неушкодженою, але 3 точно замало)
Ноутбук, замовлений з ebay, приїхав пошкодженим. Надані фото з митниці підтверджують(наскільки можуть, враховуючи шакалячу якість фото), що ноут ще був цілий. А от до відділення доїхав вже з зам'ятим кутом.
Відповідальність компанія перекладає на локального перевізника, а локальний перевізник... Читать отзыв
CV949463316US
Вперше скористався послугами цього перевізника(чи перевізників, не знаю скільки контор треба задіяти, щоб доставити посилку неушкодженою, але 3 точно замало)
Ноутбук, замовлений з ebay, приїхав пошкодженим. Надані фото з митниці підтверджують(наскільки можуть, враховуючи шакалячу якість фото), що ноут ще був цілий. А от до відділення доїхав вже з зам'ятим кутом.

Відповідальність компанія перекладає на локального перевізника, а локальний перевізник на відправника. Але, ЧОМУ я маю знати яка кількість компаній задіяна у доставці? ЧОМУ я маю бігати шукати винного? Може ви самі між собою розберетесь? Meest Shopping - Пошкодили вміст посилки і перекладають відповідальність Meest Shopping - Пошкодили вміст посилки і перекладають відповідальність Meest Shopping - Пошкодили вміст посилки і перекладають відповідальність Meest Shopping - Пошкодили вміст посилки і перекладають відповідальність
Достоинства:
  1. Доставлять посилки
Недостатки:
  1. Але перетворюють їх у мотлох
1 согласен

Meest доставка

Володимир Володимир 19 сентября, 2025 год
Замовлення через Mest Shopping стало розчаруванням.
Моя посилка, згідно з даними перевізника, прибула на склад ще 26.08. Однак вона не була оброблена вчасно. Я неодноразово звертався за інформацією, але відповіді були запізнілими — іноді доводилося чекати по 3–4 дні.
Коли я запитав, скільки триватиме відстеження, отримав відповідь: «Ми не знаємо, чекайте». 09.09 отримав офіційний лист, що посилку нібито не отримували.... Читать отзыв
Замовлення через Mest Shopping стало розчаруванням.
Моя посилка, згідно з даними перевізника, прибула на склад ще 26.08. Однак вона не була оброблена вчасно. Я неодноразово звертався за інформацією, але відповіді були запізнілими — іноді доводилося чекати по 3–4 дні.

Коли я запитав, скільки триватиме відстеження, отримав відповідь: «Ми не знаємо, чекайте». 09.09 отримав офіційний лист, що посилку нібито не отримували. Після чергового дзвінка я надав фото з сайту перевізника з геоміткою, але знову почув: «Чекайте».

Особливо дивною здалася фраза про те, що «посилка може прийти пізніше вказаної дати доставки» — адже всі, хто розуміє процес доставки, знають, що дата на сайті перевізника означає фактичне прибуття, а не прогноз. Складається враження, що проблему створює саме несвоєчасна обробка вантажу.

Окремо хочу відзначити грубість і некомпетентність у відповідях підтримки. На жаль, це моє останнє замовлення в цій компанії.

Також сайт компанії не публікує негативних відгуків. Meest Shopping - Meest доставка Meest Shopping - Meest доставка Meest Shopping - Meest доставка
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 19 сентября, 2025 год
Володимире, нам шкода, що у Вас виникла така ситуація й що сервіс не виправдав очікувань. Щоб ми могли перевірити деталі й розібратися у Вашому випадку, просимо надіслати трекінг-номер посилки / номер звернення до підтримки. Дякуємо за Ваш відгук і просимо вибачення за незручності. Показать 1 ответ

Не раджу,це просто жах!!!

Павло Павло 15 сентября, 2025 год
Це просто жах,за 3,5 місяца не отримали 4 замовлення!!! С початку замовив каву на ebay, у двох продавців. Не отримав і за рекомендаціі міст звернувся до продавців. Вони звісно також гарантували що все відправлено,один навіть прислав фото кур'єра. Подав скаргу на ebay,той став на сторону продавців. Третьє замовлення також з ebay,таж сама історія,я даже нічого не писав ні міст ні... Читать отзыв Це просто жах,за 3,5 місяца не отримали 4 замовлення!!! С початку замовив каву на ebay, у двох продавців. Не отримав і за рекомендаціі міст звернувся до продавців. Вони звісно також гарантували що все відправлено,один навіть прислав фото кур'єра. Подав скаргу на ebay,той став на сторону продавців. Третьє замовлення також з ebay,таж сама історія,я даже нічого не писав ні міст ні ebay,бо сумма замовлення була около 7 баксів,не став трепати собі нерви,але 4 замовлення це взагалі апофіоз! Замовив джинсовий піджак на Lee. Була величезна знижка,плюс витратив накопичувани бали,на сайті повідомили що доставлено. Чекаю,пройшло 3 дні,пишу в міст відповідають що в них навантаження-чекайте ще. Через 2 дні знов пишу-пишуть що ще не обробили,пишу ще через 2 дні- і вони відповідають що нема такої посилки,звертайтесь до продавця або перевізника! Тобто пройшло більше тиждня і що мене далі робить? Кароче,якщо Ви цінуєте гроші а головне нерви,не замовляйте через міст доставку. Це просто жах а не сервіс!!!
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 17 сентября, 2025 год
Доброго дня! Нам дуже прикро читати про такий досвід із нашою доставкою. Ми розуміємо Ваше розчарування та шкодуємо, що виникли затримки й непорозуміння. Просимо Вас написати нам на електронну адресу [email protected] із номерами всіх Ваших відправлень - це дозволить оперативно перевірити кожну ситуацію та надати пояснення чи рішення. Ми справді працюємо над тим, щоб пришвидшити обробку посилок і покращити комунікацію із клієнтами. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом - Ваші зауваження допомагають нам удосконалювати сервіс.

meest shopping - ми не знаємо і не скажемо поки ви напряму не запитаєте

OOOO OOOO 13 сентября, 2025 год
Якщо вам Meest не повертає гроші - то читайте що таке Чарджбек і вони швидко зашевеляться .
Будь ласка не відповідайте шаблонами і без блювотних смайликів.
Так відгуки тут пишуть тільки якщо щось сталося. В чомусь Meest краще, а в чомусь гірше, наприклад, у форс мажор ситуаціях.
Посилка йшла на склад у Франції, але кур'єр не зміг її доставити. За... Читать отзыв
Якщо вам Meest не повертає гроші - то читайте що таке Чарджбек і вони швидко зашевеляться .
Будь ласка не відповідайте шаблонами і без блювотних смайликів.

Так відгуки тут пишуть тільки якщо щось сталося. В чомусь Meest краще, а в чомусь гірше, наприклад, у форс мажор ситуаціях.

Посилка йшла на склад у Франції, але кур'єр не зміг її доставити. За додаткову плату (5-10€) можна забрати, тоді як у NP Shopping у такому випадку відмовляють, і посилка повертається. На запитання, коли заберуть ? Відповіли - не знають. Відділи не взаємодіють між собою ?
Посилка вже третій день на пункті видачі.

Щодо минулого досвіду: хотів оформити покупку, і перші проблеми - вже на початку.

1)Не читають повідомлення і відповідають шаблонами.
2)питаю за францію - оказуєтся взаємодіють підрозділи просто тікет треба було оформити. Чому тоді одразу не сказали ? А в чаті telegram не можуть вточнити,але тут знову їх помилка - треба трек номер а його нема на складі - знову не читали.

3)Встановив їх додаток, він не працював. Запитав про проблему, отримав стандартні відповіді, хоча причина була провайдері.

3)Намагався замовити кур'єра у свій населений пункт, відповідали також шаблонами. Потім стверджували, що туди не доставляють, хоча раніше кур'єр приїжджав прям додому.
Достоинства:
  1. Якщо курьер напортачив ви все ще можете отримати посилку за доп плату.
Недостатки:
  1. Повільно
  2. Не читають що ти пишеш і відповідають шаблонами
  3. Здається навіть дорожче ніж в np shopping
  4. Некомпетентні працівники від яких чекаєш відповіді довго
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 17 сентября, 2025 год
Добрий день! Послуга забору справді не є стандартною та відсутня на нашому сайті, тому і терміни надання, на жаль, дійсно нерегламентовані. Як бачимо, то забір вже успішно здійснений, посилка на складі і готується до подальшої відправки. Врахуємо Ваші зауваження щодо роботи сервісу та підтримки. Дякуємо.

Обережно з Доставкою з США

Олексій Олексій 10 сентября, 2025 год
Не користуйтесь доставками із США!!!!! CV949482641US вже місяць не можуть відправити з сша, по їх легенді контейнер затримамоно митнецею в сша, на підримці кажуть термінів нема, може бути і рік і два. Інформації надають нуль, тобто ніхто нічого не знає і не скаже. Закрисять ще одне відправлення знову.
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 17 сентября, 2025 год
Доброго дня! Нам щиро шкода, що Ваша посилка CV949482641US затрималася. Дійсно, на митниці США виникли затримки контейнерів, що вплинуло на строки відправлень. Ми не приховуємо ситуацію - на жаль, точні терміни випуску митницею нам не повідомляли. Бачимо, що Ви вже отримали посилку та можете пересвідчитися, що посилку дійсно затримували саме на митниці США, перевіряли вміст та залишили зовні коробки оригінальний скотч. Дякуємо за розуміння.

Даже поганий сервіс

Stepanbandera Stepanbandera 9 сентября, 2025 год
Якщо плануєте замовляти з США цим перевізником, будьте готові очікувати більше місяця і ще тиждень на митниці в україні, краще вже переплатити np shopping, але зберегти нерви і час.
Служба підтримки взагалі ігнорує будь-які повідомлення.
Загалом👎
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 17 сентября, 2025 год
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження про нашу роботу. Ми справді намагаємося скоротити строки доставки та швидше відповідати на повідомлення, проте іноді на час впливають фактори, що не залежать від нас (завантаженість митниці, транзитних портів). Дякуємо, що поділилися досвідом - Ваш відгук допоможе нам покращити сервіс

компанія яка завжди наплює на клієнта

Сергей Сергей 23 августа, 2025 год
наче працює цей шопінг, але майже завжди щось йде через одне місце.
Для Франції, наприклад, UPS використовувати неможна - посилка буде повернута відправнику без пояснень. Дізнатися ви про це зможете тільки у блозі з новини кількамісячної давнини або у розділі "Важливо знати" де описані базові поради, які ніхто не читає, бо вони базові і для всіх країн майже однакові.... Читать отзыв
наче працює цей шопінг, але майже завжди щось йде через одне місце.
Для Франції, наприклад, UPS використовувати неможна - посилка буде повернута відправнику без пояснень. Дізнатися ви про це зможете тільки у блозі з новини кількамісячної давнини або у розділі "Важливо знати" де описані базові поради, які ніхто не читає, бо вони базові і для всіх країн майже однакові. Або після звернення до підтримки з питанням чому не прийшла посилка відправленя багато днів тому.
Ні у тарифах, ні у адресах, ні у умовах, тобто ніде де клієнт дивиться опис тарифів/умов перед замовленням у країну ані слова.
Змінити щось і зробити як треба - ні, компенсувати непередбачувані витрати за їх виною - ні. Відмазатися - так, втратити час на безглузду комунікацію і перевідправку посилки відправником - так.

Тобто розраховуйте саме на таке відношення. І подібні кейси дуже часто з різними країнами. Совок і нехтування потребами клієнта - це завжди найцінніші цінності цієї компанії.
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 27 августа, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми завжди стараємось вдосконалити наш сервіс. Дякуємо за рекомендації перенести дану інформацію в інший розділ. На сайті до кожної країни зазначені всі особливості співпраці. Розділ "Важливо знати" містить в собі всю необхідну інформацію по тій чи іншій країні, тому ми завжди рекомендуємо ознайомлюватись зі всією інформацією, щоб не виникло непорозумінь.

Крадуть вміст відправлень, компенсацію не повертають!!!!

Гость Гость 19 августа, 2025 год
Відповідальності за крадіжку вмісту відправлення ніхто не несе.
Правил свого ж договору оферти ніхто не дотримується!!!!
(ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ)
про надання послуг міжнародної поштової доставки сервісом
Meest Shopping
Редакція 24.01.2025 пункт
7.2.1.5. Компенсація за
пошкодження, втрату або недостачу товару проводиться
шляхом зарахування коштів на банківську картку Замовника в термін не пізніше 30 днів з моменту прийняття рішення та погодження реквізитів... Читать отзыв
Відповідальності за крадіжку вмісту відправлення ніхто не несе.
Правил свого ж договору оферти ніхто не дотримується!!!!
(ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ)
про надання послуг міжнародної поштової доставки сервісом
Meest Shopping
Редакція 24.01.2025 пункт
7.2.1.5. Компенсація за
пошкодження, втрату або недостачу товару проводиться
шляхом зарахування коштів на банківську картку Замовника в термін не пізніше 30 днів з моменту прийняття рішення та погодження реквізитів банківської картки.
Відправлення MYCV062052453CZ, вміст якого було вкрадено, і 14 травня 2024 року було погоджено компенсацію кошти досі не отримала.
На всі звернення в особистому кабінеті та на електронну пошту ніхто не відповідає.
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 27 августа, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми активно працюємо над вирішенням даного питання та шукаємо альтернативні можливі варіанти. По Вашому запиту профільний менеджер надасть відповідь та запропонує вирішення.

Не рекомендую!!!Втрачають посилки

Олеся Олеся 18 августа, 2025 год
За довгий час з початку війни вирішила відновити свої покупки за кордоном.Перша посилка-без проблем, друга була втрачена.В мене ніколи не виникало проблем з продавцем Амазон, там все чітко:якщо в статусі "доставлено", то воно доставлено.Оператори байдужі і нечестні-неділю кормили мене завтраками і в кінці запропонували мені самостійно вирішувати ситуацію з постачальником. А найголовніше-їх сайт не пропускає негативних відгуків.Тому і такі... Читать отзыв За довгий час з початку війни вирішила відновити свої покупки за кордоном.Перша посилка-без проблем, друга була втрачена.В мене ніколи не виникало проблем з продавцем Амазон, там все чітко:якщо в статусі "доставлено", то воно доставлено.Оператори байдужі і нечестні-неділю кормили мене завтраками і в кінці запропонували мені самостійно вирішувати ситуацію з постачальником. А найголовніше-їх сайт не пропускає негативних відгуків.Тому і такі прекрасні відгуки на сайті)
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 27 августа, 2025 год
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такими труднощами під час отримання посилки. Ваш відгук дуже важливий для нас — він допомагає звернути увагу на ті моменти, які потребують вдосконалення.
Просимо Вас сконтактуватись з нами та надати дані по посилці яку не отримали. ([email protected] в темі листа вкажіть "Для керівництва")
Сподіваємося, що наступний досвід покупок буде для вас лише позитивним.

Ну все пішла жара

Гость Гость 12 августа, 2025 год
Як тільки зявилась фунція додаткової оплати за реєстрацію посилки, то зразу перестали бачити вже зареєстровані. Присвоюють свій 40 значний номер і нема навіть варіантів його підтнути, бо він вже є в системі.
Достоинства:
  1. нема
Недостатки:
  1. паскудться
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 18 августа, 2025 год
Добрий день! На скріні трек компанії Нова Пошта, а не Meest Shopping.

пройшло більше місяця, а посилки і не видно.

Марія Марія 7 августа, 2025 год
Більше місяця чекаю на посилку з Британії MYCV065464056GB. Через логістичну помилку, посилку не направили на митницю, а відразу направили до мене, через що посилка вже місяць по Україні катається. Компанія не несе жодної відповідальності, кажуть " ми доставили до митниці на цьому наші повноваження завершені, звертайтесь до Росан це вони винні".
Достоинства:
  1. немає
Недостатки:
  1. не несуть жодної відповідальності
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 14 августа, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук та за те, що обрали Meest Shopping.
Ми щиро шкодуємо, що доставка вашої посилки зайняла так багато часу. Посилка справді прибула до України та була передана одразу на доставку по Україні. Однак, за вимогою митниці, її було повернуто для митного оформлення. Митне оформлення може тривати до 1 календарного місяця. Усі деталі та нюанси розміщені на сайті за посиланням: https://meest.shopping/ua/faq/myto-ta-podatky
Ми завжди працюємо над вдосконаленням нашого сервісу, однак є фактори, на які ми не маємо прямого впливу. Завжди робимо все, що в наших силах, для узгодження та вирішення ситуацій.

Не понимаю почему столько плохих отзывов

Гость Гость 2 августа, 2025 год
Меня все устраивает, посылка из Америки самолетом пришла всего за 3 дня. Состояние коробки идеальное, цены на доставку нормальные. Мне все нравится
2 не согласны Показать 3 ответа
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 14 августа, 2025 год
Дякуємо за теплі слова та довіру 💙
Кожна посилка для нас — це важлива місія, і ми раді, що змогли виправдати Ваші очікування. Ми цінуємо Ваш відгук і завжди працюємо над тим, щоб сервіс залишав тільки приємні враження. Чекаємо на Ваші нові замовлення!

брехливі ціни на доставку на сайті

Владимир Владимир 30 июля, 2025 год
В калькуляторі вартості доставки на сайті ціна посилки 1 кг з United Kingdom - 9,5 GBP. Насправді в отриманому інвойсі ціна доставки 1 кг - 16,16 GBP, без додаткового пакування. Брехуни.
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 31 июля, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук та за те, що обрали Meest Shopping.
На сайті за посилання розміщені актуальна вартість на послуги доставки: https://meest.shopping/ua/country/england#meest_anglia

Хочемо розглянути детальніше виставлений рахунок в якому Ви спостерігаєте некоректний розрахунок за послуги доставки. Просимо надати номер відправлення. Також можете звернутись до нашої служби підтримки для перевірки розрахунку. (Додатково напишіть, будь ласка, лист на нашу електронну адресу [email protected] з темою "Для керівництва (некоректний рахунок)").

Детально розглянемо ситуацію та узгодимо дане непорозуміння.
Дякуємо!

Жахлива компанiя

Дмитро Дмитро 29 июля, 2025 год
Не рекомендую нікому користуватися послугами цієї компанії.
Перед покупкою товару я кілька разів телефонував до компанії для уточнення деталей доставки з Німеччини в Україну, говорив що мій товар Кальян.
Розповіли все красиво, що все буде добре доставлено. А коли вже товар прийшов на склад міст шопінг, ТІЛЬКИ тоді сказали, що у мене хрупкий товар і вони не страхують такий... Читать отзыв
Не рекомендую нікому користуватися послугами цієї компанії.

Перед покупкою товару я кілька разів телефонував до компанії для уточнення деталей доставки з Німеччини в Україну, говорив що мій товар Кальян.

Розповіли все красиво, що все буде добре доставлено. А коли вже товар прийшов на склад міст шопінг, ТІЛЬКИ тоді сказали, що у мене хрупкий товар і вони не страхують такий товар, і все, що з ним станеться, компенсації не буде.

Відразу просто не говорять усіх нюансів, щоби робили замовлення у них. А за фактом, якщо товар при доставці в Україну розбитий – винні не вони, а продавці, бо погано запакували.
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. Відразу не говорять усіх нюансів

Оплата пошлины

Олена Олена 28 июля, 2025 год
Добрый день. Подскажите,пожалуйста, что это значит? Отказалась от двух посылок на Новой почте, заранее их не оплачивала. Пришло смс : На посилки митницею нараховано мито в розмірі: 1237,94 грн. Оплата протягом 5-ти днів за посиланням.
Нужно ли оплачивать?
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 29 июля, 2025 год
Для детальнішого розгляду даної ситуації, прохання надати номери відправлень.

Уже месяц, как моя посылка прибыла в Украину

Лилия Луговая Лилия Луговая 28 июля, 2025 год
Я уже писала здесь отзыв. Тут многие пишут. И все мы получаем стандартные отписки и пустые обещания. Ваш Росан-ублюдочная контора. Так и передайте владельцу вашей компании.

Може це виключення але мені подобається

Ірина Ірина 25 июля, 2025 год
Перейшла з ЮЕ на Meest саме через те, що посилки Meest доставляє неушкоджені та в зазначений термін. Питання які виникали вирішувались швидко, може через те що я телефоную не посваритись, а саме вирішити питання. Я навіть чую як оператори змінюють тон зі злості на милість) напевно робота в них нервова. Але у Meest є шкідник і це Росан
Достоинства:
  1. Доставляють в зазначений термін, посилки доставляються добре упаковані і неушкоджені
Недостатки:
  1. РОСАН
2 не согласны Показать 2 ответа
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 25 июля, 2025 год
Ірино, дякуємо за довіру та щирий відгук! Раді, що Ви з нами і цінуєте якість доставки та обслуговування 💙 Ваше зауваження про Росан передамо відповідальним менеджерам - ми постійно працюємо над покращенням сервісу. Завжди готові допомогти! Показать 1 ответ

Обходьте десятою дорогою

Василь Василь 22 июля, 2025 год
Чудова компанія для доставки чохлів для телефонів (недорогих). Все, що трохи дорожче потрапить на митницю завдяки кишеньковій компанії «росан», яка виступає брокером (насправді - рекетиром). І вони або знайдуть формальну причину нарахувати митні платежі, або взагалі не пустять посилку в Україну. Не раджу категорично для будь-чого, що дорожче 50$mad
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 22 июля, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук!

Хочемо звернути увагу, що митниця має право перевіряти будь-яку посилку незалежно від її вартості. Вартість товару не гарантує автоматичного звільнення від митного оформлення.

У випадках, коли митні платежі, на Вашу думку, нараховані необґрунтовано або не відповідають фактичній вартості товару, радимо звернутися до нашої служби підтримки. Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації та надати супровід у спілкуванні з брокером або митними органами.

Дякуємо, що обираєте Meest Shopping 💙

Ні в якому разі не співпрацюйте з цими шахраями!

Ольга Ольга 17 июля, 2025 год
Абсолютно хамське відношення до клієнтів, служба підтримки в жодному питанні вам не допоможе. Якщо ви зіткнетесь з проблемами на митниці, ця компанія зробить усе, щоб проблем у вас стало ще більше - викачають з вас купу грошей за повернення на інший склад, надурять, виставлять подвійні або потрійні тарифи, повернуть товар взагалі до іншої країни.
Окремо зазначу хамського менеджера Roman Prystupa,... Читать отзыв
Абсолютно хамське відношення до клієнтів, служба підтримки в жодному питанні вам не допоможе. Якщо ви зіткнетесь з проблемами на митниці, ця компанія зробить усе, щоб проблем у вас стало ще більше - викачають з вас купу грошей за повернення на інший склад, надурять, виставлять подвійні або потрійні тарифи, повернуть товар взагалі до іншої країни.
Окремо зазначу хамського менеджера Roman Prystupa, який буде вам писати письма в стилі гопника з підворотні.
В жодному - В ЖОДНОМУ - разі не співпрацюйте з цими шахраями.
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 22 июля, 2025 год
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження про сервіс. Ми щиро шкодуємо, що ваш досвід співпраці з Meest Shopping виявився негативним.

Хочемо запевнити, що ми зацікавлені у прозорій та чесній взаємодії з кожним клієнтом. Усі дії щодо обробки посилок, митного оформлення та повернень здійснюються відповідно до умов публічної оферти та чинного законодавства.

Нам важливо розібратися у ситуації, тому будемо вдячні, якщо ви звернетеся до нашої служби підтримки із деталями звернення — ми обов'язково перевіримо інформацію та надамо пояснення.

Також з боку компанії будуть розглянуті зауваження щодо стилю комунікації представників. Для нас важливо зберігати повагу у спілкуванні, незалежно від обставин.

Сподіваємося, що нам вдасться прояснити ситуацію та змінити вашу думку про сервіс 💙

Гублять посилки і частини посилок на складі отримувача

Віка Віка 15 июля, 2025 год
Замовила кілька посилок, залишила на пару днів для того щоб відправити разом зі складу, поки збирали то одну загубили і мені сказали що це я не внесла номер в систему, хоча вносила і вона була. Таке не в перший раз вже, і це регулярно призводить до додаткових витрат на доставку забутого ними вантажу. Свої проблеми не визнають, в ручному режимі... Читать отзыв Замовила кілька посилок, залишила на пару днів для того щоб відправити разом зі складу, поки збирали то одну загубили і мені сказали що це я не внесла номер в систему, хоча вносила і вона була. Таке не в перший раз вже, і це регулярно призводить до додаткових витрат на доставку забутого ними вантажу. Свої проблеми не визнають, в ручному режимі видаляють і додають трекінгові номери, після зауважень про нестачу.
До того ж коли консолідують замовлення (це вже за додаткову плату) то скидають їх у величезну коробку, яка їде напівпорожня, звісно потім ще за доставку повітря нараховують більш солідну суму.
Тому останній рік доставка з Міст Шоппінг є повним розчаруванням.
1 согласен
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 22 июля, 2025 год
Доброго дня!
Щиро дякуємо за ваш зворотний зв’язок і перепрошуємо за ситуації, з якими ви стикнулися при користуванні сервісом. Ми розуміємо Ваше розчарування і шкодуємо, що сервіс останнім часом не виправдав ваших очікувань.
Зверніться, будь ласка, на нашу пошту [email protected] з деталями ситуації за використання невідповідної коробки - ми обов’язково проведемо індивідуальну перевірку.
У разі підтвердження помилки з нашого боку - компенсуємо витрати або запропонуємо інше рішення. Також повідомте, будь ласка, номери посилок, які були внесені за іншими номерами, не тими, що реєстровані Вами - перевіримо детальніше.
Ще раз перепрошуємо за незручності й вдячні, що не залишили ситуацію без уваги. Ваш зворотний зв’язок допомагає нам ставати кращими.
З повагою,
Служба підтримки Meest Shopping

Не знаю, чи взагалі побачу відправлення

Ірина Ірина 6 июля, 2025 год
Замовлення CV949330886US я так і не побачила з травня.
20.05 - посилка була вже в Україні.
30.05 - отримала повідомлення, що відправлення затримано митницею (хоча документи додавала одразу в додатку, а вартість посилки 139 доларів).
Направила документи в Росан.
02.06 - подзвонила, мені підтвердили, що доків достатньо.
Чекаю....
11.06 - знову повідомлення про затримання митницею. Дзвоню. Відповідь та сама, типу... Читать отзыв
Замовлення CV949330886US я так і не побачила з травня.
20.05 - посилка була вже в Україні.
30.05 - отримала повідомлення, що відправлення затримано митницею (хоча документи додавала одразу в додатку, а вартість посилки 139 доларів).
Направила документи в Росан.
02.06 - подзвонила, мені підтвердили, що доків достатньо.
Чекаю....
11.06 - знову повідомлення про затримання митницею. Дзвоню. Відповідь та сама, типу документів достатньо, очікуйте. А повторне повідомлення "автоматично направляється системою".
Чекаю...
03.07 знову набираю. І знову "документів достатньо, очікуйте, опрацьовується по черзі".
Скоро два місяці, як відправлення в Україні.
Тому в ЖОДНОМУ РАЗІ не користуйтесь послугами Міст+Росан, якщо хочете отримати відправлення хоча б за місяць.
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 22 июля, 2025 год
Доброго дня!

Нам щиро прикро, що ваше відправлення CV949330886US потрапило в таку тривалу затримку, і приносимо вибачення за завдані незручності. Ми розуміємо, як неприємно очікувати посилку майже два місяці, особливо якщо всі документи були подані вчасно.

На жаль, процес митного оформлення може займати тривалий час, особливо якщо митниця здійснює додаткову перевірку або обробка йде не за стандартним алгоритмом. Повідомлення про затримання, які ви отримували, дійсно можуть надходити автоматично, навіть якщо документи вже були передані.

Ми покращуємо наш сервіс і працюємо над тим, щоб максимально автоматизувати та пришвидшити етапи обробки, зокрема в частині митного супроводу.

Дякуємо, що поділилися зворотним зв’язком - кожне зауваження важливе для покращення нашої роботи 💙

Вкрали гроші

Гость Гость 6 июля, 2025 год
Вкрали гроші. Міст відправили три посилки одночасно, хоча мали затримати, через їхню помилку нарахували митні платежі, кошти не повертають вже пів року
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 22 июля, 2025 год
Нам щиро шкода, що у вас склалась така ситуація. Ми розуміємо ваше обурення, і прикро чути, що питання не вирішується вже тривалий час.

Митні платежі можуть бути нараховані автоматично у випадку одночасного надходження кількох посилок, що в сумі перевищують митний ліміт. Якщо ж така ситуація сталася з вини нашої логістики, ми обов’язково проводимо перевірку і, за підтвердженням помилки, ініціюємо повернення коштів.

Просимо Вас написати листа на нашу пошту [email protected], ми терміново передамо інформацію на розгляд та проконтролюємо вирішення ситуації.

Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та вдячні за кожен сигнал, який допомагає нам ставати кращими 💙

Хуже сервиса я не встречала

Елена Елена 3 июля, 2025 год
Мне нужны были запчасти для моего автомобиля. Неделю я искала по американским сайтам, чтобы цена была ниже 150 евро. Нашла, заказала. Посылку Мист задержал, чтобы отправить на таможню. За что? У меня задекларирована стоимость менее 150 евро. Пять дней посылка лежит без движения. И, я знаю вашу контору-теперь эта посылка пролежит там минимум месяц. Какое право вы имели задерживать... Читать отзыв Мне нужны были запчасти для моего автомобиля. Неделю я искала по американским сайтам, чтобы цена была ниже 150 евро. Нашла, заказала. Посылку Мист задержал, чтобы отправить на таможню. За что? У меня задекларирована стоимость менее 150 евро. Пять дней посылка лежит без движения. И, я знаю вашу контору-теперь эта посылка пролежит там минимум месяц. Какое право вы имели задерживать посылку? Почему вы не предупреждаете об этом на своем сайте? Я бы никогда в жизни через вас не отправляла. CV949362209US
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 22 июля, 2025 год
Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією при доставці вашого замовлення CV949362209US. Ми повністю розуміємо ваше розчарування, особливо коли мова йде про термінові речі, як-от автозапчастини.

Хочемо пояснити, що митниця може ініціювати перевірку будь-якого відправлення, навіть якщо задекларована вартість не перевищує 150 євро. Такі перевірки здійснюються вибірково, незалежно від нашої волі, і ми, як сервіс доставки, зобов’язані передати відправлення на митне оформлення, якщо є запит від митних органів.

Наразі передали запит профільним менеджерам для пришвидшення опрацювання Вашої посилки.
Показать 1 ответ

Загубили мою посилку і відмовляються від компенсації

Сергій Сергій 21 июня, 2025 год
З магазину прийшло дві посилки . Є інформація про отримання , підписався працівник Vita. Один трек є внесений іншого немає. Трек номер: 1LSCXON0054C6KU. Створив звернення #H-0193820 довго мене протягували з відповіддю, нарешті видали що посилку з таким трек номером не отримували. На моє заперечення про те що в мене є підтвердження про отримання двох посилок працівником Vita, відповіли... Читать отзыв З магазину прийшло дві посилки . Є інформація про отримання , підписався працівник Vita. Один трек є внесений іншого немає. Трек номер: 1LSCXON0054C6KU. Створив звернення #H-0193820 довго мене протягували з відповіддю, нарешті видали що посилку з таким трек номером не отримували. На моє заперечення про те що в мене є підтвердження про отримання двох посилок працівником Vita, відповіли що: "Підпис залишають за цілу палету, яку доставляє перевізник. Фактично наш склад не здійснює перевірки наявності усіх посилок" Тобто виходить що коли кур'єр привозить їм на склад палету посилок вони навіть не звіряють чи всі є, і підписують про отримання не перевіряючи. На мою вимогу компенсувати мені вартість втраченої посилки (Сума 163 Долари!) відповіли: "Ми не можемо здійснювати компенсації за товари, які не було ідентифіковано на складі." На моє прохання надати запис з камери відео спостереження відповіли: "Ми не маємо права надавати відео з камер спостереження" Я вже багато років користуюся сервісом міст, були всякі приколи і постійні затримки але для мене це не було проблемою. Але ця ситуація мене просто вибила. Як може таке бути, що є всі підтвердження що вони посилу отримали, а мені відповідають що фактично наш склад не здійснює перевірки наявності усіх посилок. Meest Shopping - Загубили мою посилку і відмовляються від компенсації Meest Shopping - Загубили мою посилку і відмовляються від компенсації Meest Shopping - Загубили мою посилку і відмовляються від компенсації
Недостатки:
  1. Не контролюють фактичну наявність отриманих посилок з магазину, відмовляються виплачувати компенсацію
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 22 июля, 2025 год
Доброго дня!

Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка з вами сталася. Ми дуже цінуємо вашу довіру, тим паче, що ви користуєтесь нашим сервісом вже багато років. Саме тому нам особливо прикро читати, що вам довелося зіткнутися з такою серйозною проблемою.

Щодо посилки за трек-номером 1LSCXON0054C6KU – ми розуміємо ваше обурення, коли є підтвердження доставки перевізником та підпис відповідального працівника. Проте, на жаль, підпис на транспортній накладній справді засвідчує прийняття палети в цілому, а не окремих відправлень. Це стандартна процедура прийому групових доставок.

Записи з камер, на жаль, ми не можемо передавати через політику конфіденційності, однак у межах службової перевірки доступ до них мають відповідальні працівники.

Ми покращуємо сервіс і прагнемо зробити його більш відповідальним і прозорим. Ваш зворотний зв’язок — це важливий сигнал, і ми щиро дякуємо, що поділилися ним, попри розчарування.
Показать 1 ответ

Безвозвратно потеряли посылку без компенсации

Ярослав Ярослав 20 июня, 2025 год
После того как не смогли оформить посілку на таможне кормили обещаниями пол года что ждите-ждите, скоро все оформим, вам ничего делать не нужно.
В сумме после 9 месяцев ожиданий трек номер удален в принципе из их системы. Ни посылки ни компенсации. Просто сп***или посылку
Достоинства:
  1. Нет
Недостатки:
  1. Минус посылка
Meest Shopping Ответ представителя Meest Shopping 24 июня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Ми приділяємо велику увагу якості доставки і намагаємося зробити її максимально швидкою та надійною. Багато факторів впливає на швидкість доставки.

Посилка CV948825789US перебуває на ММПО у м. Львів. У Вашому відправленні містяться монети, які наразі компанія Росан не розмитнює.

На даний момент, посилка на збереженні, а компанія Росан працює над вирішенням цієї проблеми. Після укладання договору з державним представником, зможуть оформити посилку та передати на доставку.
Meest Shopping
Компания Meest Shopping предоставляет логистические услуги по доставке посылок из Европы и США в Украину.

Рейтинг 1.5 из 5 на основании 225 отзывов
Адрес: Львів, вул. Зелена, 147
Служба доставки
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3621 отзыв
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.4
26712 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1258 отзывов
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.7
1168 отзывов
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.2
13 отзывов
Justin почтовые услуги
Justin почтовые услуги

Рейтинг: 1.5
1102 отзыва
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 отзывов
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 отзыв
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 отзывов