Якщо вам Meest не повертає гроші - то читайте що таке Чарджбек і вони швидко зашевеляться . Будь ласка не відповідайте шаблонами і без блювотних смайликів. Так відгуки тут пишуть тільки якщо щось сталося. В чомусь Meest краще, а в чомусь гірше, наприклад, у форс мажор ситуаціях. Посилка йшла на склад у Франції, але кур'єр не зміг її доставити. За... Читать отзыв Якщо вам Meest не повертає гроші - то читайте що таке Чарджбек і вони швидко зашевеляться . Будь ласка не відповідайте шаблонами і без блювотних смайликів.
Так відгуки тут пишуть тільки якщо щось сталося. В чомусь Meest краще, а в чомусь гірше, наприклад, у форс мажор ситуаціях.
Посилка йшла на склад у Франції, але кур'єр не зміг її доставити. За додаткову плату (5-10€) можна забрати, тоді як у NP Shopping у такому випадку відмовляють, і посилка повертається. На запитання, коли заберуть ? Відповіли - не знають. Відділи не взаємодіють між собою ? Посилка вже третій день на пункті видачі.
Щодо минулого досвіду: хотів оформити покупку, і перші проблеми - вже на початку.
1)Не читають повідомлення і відповідають шаблонами. 2)питаю за францію - оказуєтся взаємодіють підрозділи просто тікет треба було оформити. Чому тоді одразу не сказали ? А в чаті telegram не можуть вточнити,але тут знову їх помилка - треба трек номер а його нема на складі - знову не читали.
3)Встановив їх додаток, він не працював. Запитав про проблему, отримав стандартні відповіді, хоча причина була провайдері.
3)Намагався замовити кур'єра у свій населений пункт, відповідали також шаблонами. Потім стверджували, що туди не доставляють, хоча раніше кур'єр приїжджав прям додому.
Достоинства:
Якщо курьер напортачив ви все ще можете отримати посилку за доп плату.
Недостатки:
Повільно
Не читають що ти пишеш і відповідають шаблонами
Здається навіть дорожче ніж в np shopping
Некомпетентні працівники від яких чекаєш відповіді довго
Добрий день! Послуга забору справді не є стандартною та відсутня на нашому сайті, тому і терміни надання, на жаль, дійсно нерегламентовані. Як бачимо, то забір вже успішно здійснений, посилка на складі і готується до подальшої відправки. Врахуємо Ваші зауваження щодо роботи сервісу та підтримки. Дякуємо.
Як тільки зявилась фунція додаткової оплати за реєстрацію посилки, то зразу перестали бачити вже зареєстровані. Присвоюють свій 40 значний номер і нема навіть варіантів його підтнути, бо він вже є в системі.
Замовила кілька посилок, залишила на пару днів для того щоб відправити разом зі складу, поки збирали то одну загубили і мені сказали що це я не внесла номер в систему, хоча вносила і вона була. Таке не в перший раз вже, і це регулярно призводить до додаткових витрат на доставку забутого ними вантажу. Свої проблеми не визнають, в ручному режимі... Читать отзыв Замовила кілька посилок, залишила на пару днів для того щоб відправити разом зі складу, поки збирали то одну загубили і мені сказали що це я не внесла номер в систему, хоча вносила і вона була. Таке не в перший раз вже, і це регулярно призводить до додаткових витрат на доставку забутого ними вантажу. Свої проблеми не визнають, в ручному режимі видаляють і додають трекінгові номери, після зауважень про нестачу. До того ж коли консолідують замовлення (це вже за додаткову плату) то скидають їх у величезну коробку, яка їде напівпорожня, звісно потім ще за доставку повітря нараховують більш солідну суму. Тому останній рік доставка з Міст Шоппінг є повним розчаруванням.
Доброго дня! Щиро дякуємо за ваш зворотний зв’язок і перепрошуємо за ситуації, з якими ви стикнулися при користуванні сервісом. Ми розуміємо Ваше розчарування і шкодуємо, що сервіс останнім часом не виправдав ваших очікувань. Зверніться, будь ласка, на нашу пошту [email protected] з деталями ситуації за використання невідповідної коробки - ми обов’язково проведемо індивідуальну перевірку. У разі підтвердження помилки з нашого боку - компенсуємо витрати або запропонуємо інше рішення. Також повідомте, будь ласка, номери посилок, які були внесені за іншими номерами, не тими, що реєстровані Вами - перевіримо детальніше. Ще раз перепрошуємо за незручності й вдячні, що не залишили ситуацію без уваги. Ваш зворотний зв’язок допомагає нам ставати кращими. З повагою, Служба підтримки Meest Shopping
Замовляв товар з Німеччини через міст, хоча за ті ж гроші міг і через НП, які доставляють за 5-7 днів. З Міст все затяглося на понад два тижні. Хоча у відповідь на моє запитання про терміни розписали мені терміни переміщень які сумарно теж вкладалися в 5-7 днів. Коли ж посилка щоразу десь застрягала, завжди була якась відмовка. Наприклад: вчора склад... Читать отзыв Замовляв товар з Німеччини через міст, хоча за ті ж гроші міг і через НП, які доставляють за 5-7 днів. З Міст все затяглося на понад два тижні. Хоча у відповідь на моє запитання про терміни розписали мені терміни переміщень які сумарно теж вкладалися в 5-7 днів. Коли ж посилка щоразу десь застрягала, завжди була якась відмовка. Наприклад: вчора склад був вихідний тому не було відправки. Вчора не відправили, бо списки формуються вранці за день до відправки, а ваша посилка прибула в обід. Тож в майбутньому точно не сюди.
Дякуємо за Ваш відгук та за те, що обрали Meest Shopping. Ми щиро шкодуємо, що доставка Вашої посилки затрималась і не відповідала очікуваним термінам. Розуміємо, наскільки це може бути незручно.
Затримки іноді виникають через особливості логістичних процесів, зокрема через графіки роботи складів та формування вантажів. Ми постійно працюємо над удосконаленням нашого сервісу, щоб забезпечити максимально точне інформування та скорочення часу доставки.
Якщо у вас виникнуть будь-які питання або потреба в консультації щодо оптимальних варіантів доставки — наша служба підтримки завжди готова надати необхідну допомогу.
Останнім часом отримую посилки з Аліекспрес з не повним вмістом. Але остання посилка взагалі прийшла менше половини, це десь -600 грн. '', це тільки остання посилка. Я проаналізувала, що такі посилки з неповним вмістом замовлення я отримувала тільки Містом, Укрпоштою все доходило. Ця ситуація є останні пів року. Думала це вина продавців з Аліекспрес, але тепер розумію що ні.... Читать отзыв Останнім часом отримую посилки з Аліекспрес з не повним вмістом. Але остання посилка взагалі прийшла менше половини, це десь -600 грн. '', це тільки остання посилка. Я проаналізувала, що такі посилки з неповним вмістом замовлення я отримувала тільки Містом, Укрпоштою все доходило. Ця ситуація є останні пів року. Думала це вина продавців з Аліекспрес, але тепер розумію що ні. Скарга на гарячу лінію нічого не дала. Тепер розпаковуватиму під відео.
Добрий день! Сервіс Meest Shopping не співпрацює напряму з продавцями з Aliexpress та не здійснює доставку їх товарів. Ми доставляємо тільки ті посилки, які Клієнти замовляють на склади наших представництв закордоном (https://meest.shopping/ua/address). Детальніше ознайомитися з умовами користування саме нашим сервісом можна за посиланням: https://meest.shopping/ua/pokypki Дякуємо!
Оплаченное отправление уже 2 недели находится на сортировочном складе в Канаде. В Украину не отправляется. Предыдущие заказы морем с США шли 2 месяца, но это отправление скорее всего установит новый антирекорд.
Недостатки:
сроки доставки никогда не соответствуют указанным в рекламе.
Не одноразово замовляю через Meest, все наче було ок, АЛЕ через неприємний інцидент, ваша компанія втрачає довіру. Мою посилку було втрачено на складі в Англії, працівники кажуть, що причина втрати пожар, Але моя посилка прибула до пожару, вона не була ідентифікована, дальше з того моменту минуло майже півроку і кошти за втрачені речі мені не повернули, а тільки зарахували їх... Читать отзыв Не одноразово замовляю через Meest, все наче було ок, АЛЕ через неприємний інцидент, ваша компанія втрачає довіру. Мою посилку було втрачено на складі в Англії, працівники кажуть, що причина втрати пожар, Але моя посилка прибула до пожару, вона не була ідентифікована, дальше з того моменту минуло майже півроку і кошти за втрачені речі мені не повернули, а тільки зарахували їх на баланс, хоча обіцяли повернути на карту, так як я і вказала. Я неодноразово телефонувала, писала звернення, але мене тупо ігнорують, деякі працівники кажуть ми повернемо вам кошти через тиждень, деякі кажуть до кінця місяця, на повідомлення в зверненнях відповідають через 3-4тижні, але кошти досі ніхто так і не повернув. Питання з втраченою посилкою тягнеться від березня! Поверніть мені нарешті кошти за втрачені речі, вже немає сил в вами!
Добрий день! На жаль, не можемо Вас ідентифікувати, але справді визнаємо, що частині Клієнтів тимчасово зарахували компенсації на баланс кабінету. Склад Англії пересилає велику кількість надважливих для української армії Starlink, що скоріш за все і стало причиною цієї жахливої ситуації з підпалом. Внаслідок підпалу постраждало безліч товарів, оскільки склад був заповнений посилками. Загальна сума компенсацій доволі значна, але запевняємо Вас, що всі кошти обов'язково буде повернуто на ті реквізити, які ми отримали від Клієнтів. Будемо вдячні за розуміння!
Помилки роблять на свою користь, суми не великі, але проблема у тому що безпідставно і не вважають за доцільне корегувати не надані послуги. То це замовлені та не надані послуги зменшення обʼємної ваги після поділу відправлення, то реєстрація товару на складі (в той час коли товар зареєстрований на швидку доставку та перевізник вказаний UPS, а не Other у випадках дійсної... Читать отзыв Помилки роблять на свою користь, суми не великі, але проблема у тому що безпідставно і не вважають за доцільне корегувати не надані послуги. То це замовлені та не надані послуги зменшення обʼємної ваги після поділу відправлення, то реєстрація товару на складі (в той час коли товар зареєстрований на швидку доставку та перевізник вказаний UPS, а не Other у випадках дійсної реєстрації працівниками складу). Інший випадок стягнення послуг за надходження на NJ як за безмитний склад. Додаткові послуги це горизонт «можливостей», тому краще їх не замовляти. Нажаль, це не зменшення вартості, а збільшення за рахунок збільшення кількості «послуг».
Достоинства:
Відчуваю відсутність переваг після початку 23 року.
Недостатки:
Відверте ігнорування звернень, безпідставні нарахування, погана комунікація з клієнтами. Втрата довіри яка призводить до зменшення кількості доставок, та відмови від послуг меест.
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що Ви зіткнулись з даною ситуацією. Інформуємо Вас про те, що послуга «Зменшення об’ємної ваги» надається по мірі можливості, для уникнення пошкодження товару при транспортуванні. Стосовно реєстрації товару, часто продавці не надають вірний трек-номер для реєстрації, тобто Ви реєструєте не той номер, який знаходиться на коробці. Стосовно складу в Нью-Джерсі, то у нас на сайті вказано інформацію по те, що платите податок на товар (sales tax) у разі замовлення товару на цей склад. Інформація вказана у нас на сайті за посиланням: https://meest.shopping/ua/country/usa#adresa_usa
Раніше з Meest shopping не було ніяких проблем Після консолідацї на складах Чехії знайти і відправити свою посилку стало справжнім випробовувунням. Посилка , отримана на складі в Німеччині,в Чехії реєстується під іншим треком і якщо посилок багато, то важко зрозуміти, яка саме ця посилка На всіх етапах треба звертатися до служби підтримки , без них ви не знайдете і... Читать отзыв Раніше з Meest shopping не було ніяких проблем Після консолідацї на складах Чехії знайти і відправити свою посилку стало справжнім випробовувунням. Посилка , отримана на складі в Німеччині,в Чехії реєстується під іншим треком і якщо посилок багато, то важко зрозуміти, яка саме ця посилка На всіх етапах треба звертатися до служби підтримки , без них ви не знайдете і не відправити свою посилку Це все займає дуже багато часу і посилка йде місяць…
Достоинства:
раніше не було проблем
Недостатки:
Посилки гублять на складах,тижнями не консолідують, довго не виставляють рахунок.На замовлення посилки і доставку в Україну йде місяць і постійна переписка з операторами( вони тільки працюють нормально)
Добрий день пані Вікторія! Дякуємо за Ваш відгук! Приносимо вибачення за дані незручності, ми вже налагодили роботу складу Чехії та тепер не виникає таких труднощів.
Замовила на склад в Англії дві посилки, одну відправили відразу, інша застрягла. Пізніше прийшло повідомлення про підпал складу в Англії і те що посилки могли бути втрачені, у випадку втрати посилки повертається задекларована вартість. На гарячій лінії кажуть, що посилок багато і всі ще не опрацювали. Я все розумію, ситуація не приємна, але все ж таки минув місяць, ні... Читать отзыв Замовила на склад в Англії дві посилки, одну відправили відразу, інша застрягла. Пізніше прийшло повідомлення про підпал складу в Англії і те що посилки могли бути втрачені, у випадку втрати посилки повертається задекларована вартість. На гарячій лінії кажуть, що посилок багато і всі ще не опрацювали. Я все розумію, ситуація не приємна, але все ж таки минув місяць, ні речей ні грошей! Хоча б приблизних термінів опрацювання ніхто не озвучує. Ось так, якщо щось станеться з вашими посилками, це тільки ваші проблеми, компанія не планує ніяк вирішувати, чекайте. Якось мою посилку вже губили, чекала 4 місяці щоб знайшли і відправили
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Нам шкода, що Ви зіткнулись з даною ситуацією. Надішліть, будь ласка, номер звернення чи номер посилки для детальної перевірки та вирішення Вашого питання.
Вибачте MeestShopping, але ви сонні мухи, і комплектація на складах, і доставка, і розмитнення через Росан працює в режимі "тихіше-тихіше, все зробиться коли небудь" Посилку оформив, в кабінеті додав всі файли для розмитнення. Як ітог: посилка прийшлі в Україну, попала на розмитнення. Через ТИЖДЕНЬ приходить смс, типу давай документи... Додав, скільки ще чекатиму - невідомо. Для прикладу/порівняння у конкурентів NPshopping,... Читать отзыв Вибачте MeestShopping, але ви сонні мухи, і комплектація на складах, і доставка, і розмитнення через Росан працює в режимі "тихіше-тихіше, все зробиться коли небудь" Посилку оформив, в кабінеті додав всі файли для розмитнення. Як ітог: посилка прийшлі в Україну, попала на розмитнення. Через ТИЖДЕНЬ приходить смс, типу давай документи... Додав, скільки ще чекатиму - невідомо. Для прикладу/порівняння у конкурентів NPshopping, розмитненя відбувається 6 ГОДИН(в 11:00 смс що посилка у Львові, в 17:00 що посилка розмитнена і завтра буде у мене). Сьогодні 29число. Посилка MeestShopping: прибула на склад США 14го, коли відбудеться розмитнення і доставиться - невідомо Посилка NPshopping: прибула на склад США 21го, вже розмитнена, сьогодні буде у мене в Києві... Вибір робить самі
Достоинства:
є склад в Делавері
Недостатки:
1. Вага дивно нараховується, виходить завжди більше ніж у конкурентів, додається об'ємна вага
Добрий день пане Дмитро! Сума Вашого товару перевищує митний ліміт, а саме 150 EUR. На Вашу посилку було нараховано мито, у випадку перевищення митного ліміту, термін митного огляду буде довшим ніж зазвичай. Додаткова інформація про мито розміщена у нас на сайті за посиланням: https://meest.shopping/ua/faq/myto-ta-podatky
Користуюсь Meest Shopping близько 9 років- і дуже задоволена- лише декілька разів були невеличкі проблеми Але робота складу Чехії- це просто жах для мене, не чекала такого Посилки тижнями валяються на консолідації, не відправляються, зривають всі терміни Шановний Meest Shopping - хіба Ви не могли передбачити таку ситуацію і так сильно себе зганьбити?
Отримала замовлення з Іспанії. MYCV060382704CZ Приїхала пошкоджена коробка, в ній не було парфумів. Очевидно, що їх вкрали. Замовлення не було розділене на два. Воно їхало в одній коробці з іншим товаром, але замість адекватної відповіді оператора я чую «уточніть в магазині чи справді воно не було розділене» при тому, що я надала скріни вже навіть з порівнянням як виглядає... Читать отзыв Отримала замовлення з Іспанії. MYCV060382704CZ Приїхала пошкоджена коробка, в ній не було парфумів. Очевидно, що їх вкрали. Замовлення не було розділене на два. Воно їхало в одній коробці з іншим товаром, але замість адекватної відповіді оператора я чую «уточніть в магазині чи справді воно не було розділене» при тому, що я надала скріни вже навіть з порівнянням як виглядає розділене замовлення і як виглядає не розділене замовлення! Буду писати рекламацію. Сума краденого товару не велика, але таке неприпустимо для транспортної компанії!
Колись давно ще у 2020 році реєструвався я на сайті meest.com Мене перенаправило на meest.us Реєстрацію я так і не завершив, а реклама весь цей час сипалась мені на пошту, звісно що я повідомив google про спам. Перед black friday хотів собі щось прикупити за кордоном, але як і куда цей товар будуть пересилати як я не можу зайти... Читать отзыв Колись давно ще у 2020 році реєструвався я на сайті meest.com Мене перенаправило на meest.us Реєстрацію я так і не завершив, а реклама весь цей час сипалась мені на пошту, звісно що я повідомив google про спам. Перед black friday хотів собі щось прикупити за кордоном, але як і куда цей товар будуть пересилати як я не можу зайти в свій кабінет на mymeest ( тепер meest.shoping). Написав у підтримку, на що мені відповіли звертатися до бота у telegram, бо там працюють їхні люди. Потім відписали що з моїми даними є реєстрація. А толку мені з тої реєстрації, якщо я при скиданні пароля на пошті бачу не інструкцію як відновити цей пароль, а напис щоб перейти за фішинговим посиланням. Ладно, переходжу я туди і знову мене водять за ніс по кругу. От така от служба доставки, як можна про це написати хороший відгук?
Достоинства:
Для себе я не побачив жодного
Недостатки:
Купа реклами, спаму в поштовій скриньці, а толку 0
Добрий день! Ми не відправляємо фішингових посилань. Якщо у Вас виникають складнощі з відновленням доступу до кабінету та Ви не отримали допомоги - просимо написати на нашу пошту [email protected] та у темі листа зазначити, що Ви з сайту відгуків. Надамо Вам повноцінну допомогу! Показать 1 ответ
Meest Shopping
Компания Meest Shopping предоставляет логистические услуги по доставке посылок из Европы и США в Украину.
meest shopping - ми не знаємо і не скажемо поки ви напряму не запитаєте
Будь ласка не відповідайте шаблонами і без блювотних смайликів.
Так відгуки тут пишуть тільки якщо щось сталося. В чомусь Meest краще, а в чомусь гірше, наприклад, у форс мажор ситуаціях.
Посилка йшла на склад у Франції, але кур'єр не зміг її доставити. За... Читать отзыв Якщо вам Meest не повертає гроші - то читайте що таке Чарджбек і вони швидко зашевеляться .
Будь ласка не відповідайте шаблонами і без блювотних смайликів.
Так відгуки тут пишуть тільки якщо щось сталося. В чомусь Meest краще, а в чомусь гірше, наприклад, у форс мажор ситуаціях.
Посилка йшла на склад у Франції, але кур'єр не зміг її доставити. За додаткову плату (5-10€) можна забрати, тоді як у NP Shopping у такому випадку відмовляють, і посилка повертається. На запитання, коли заберуть ? Відповіли - не знають. Відділи не взаємодіють між собою ?
Посилка вже третій день на пункті видачі.
Щодо минулого досвіду: хотів оформити покупку, і перші проблеми - вже на початку.
1)Не читають повідомлення і відповідають шаблонами.
2)питаю за францію - оказуєтся взаємодіють підрозділи просто тікет треба було оформити. Чому тоді одразу не сказали ? А в чаті telegram не можуть вточнити,але тут знову їх помилка - треба трек номер а його нема на складі - знову не читали.
3)Встановив їх додаток, він не працював. Запитав про проблему, отримав стандартні відповіді, хоча причина була провайдері.
3)Намагався замовити кур'єра у свій населений пункт, відповідали також шаблонами. Потім стверджували, що туди не доставляють, хоча раніше кур'єр приїжджав прям додому.
Ну все пішла жара
Гублять посилки і частини посилок на складі отримувача
До того ж коли консолідують замовлення (це вже за додаткову плату) то скидають їх у величезну коробку, яка їде напівпорожня, звісно потім ще за доставку повітря нараховують більш солідну суму.
Тому останній рік доставка з Міст Шоппінг є повним розчаруванням.
Щиро дякуємо за ваш зворотний зв’язок і перепрошуємо за ситуації, з якими ви стикнулися при користуванні сервісом. Ми розуміємо Ваше розчарування і шкодуємо, що сервіс останнім часом не виправдав ваших очікувань.
Зверніться, будь ласка, на нашу пошту [email protected] з деталями ситуації за використання невідповідної коробки - ми обов’язково проведемо індивідуальну перевірку.
У разі підтвердження помилки з нашого боку - компенсуємо витрати або запропонуємо інше рішення. Також повідомте, будь ласка, номери посилок, які були внесені за іншими номерами, не тими, що реєстровані Вами - перевіримо детальніше.
Ще раз перепрошуємо за незручності й вдячні, що не залишили ситуацію без уваги. Ваш зворотний зв’язок допомагає нам ставати кращими.
З повагою,
Служба підтримки Meest Shopping
Якщо терміни не важливі, тоді можна
Затримки іноді виникають через особливості логістичних процесів, зокрема через графіки роботи складів та формування вантажів. Ми постійно працюємо над удосконаленням нашого сервісу, щоб забезпечити максимально точне інформування та скорочення часу доставки.
Якщо у вас виникнуть будь-які питання або потреба в консультації щодо оптимальних варіантів доставки — наша служба підтримки завжди готова надати необхідну допомогу.
Ненадійний постачальник
не отправляют из Канады оплаченную 2 недели назад посылку
Все ок, до того моменту коли щось трапилось
Вже декілька разів роблять помилки у виставлених рахунках та відмовляються корегувати після звернень
Додаткові послуги це горизонт «можливостей», тому краще їх не замовляти. Нажаль, це не зменшення вартості, а збільшення за рахунок збільшення кількості «послуг».
Мист Чехия
Після консолідацї на складах Чехії знайти і відправити свою посилку стало справжнім випробовувунням.
Посилка , отримана на складі в Німеччині,в Чехії реєстується під іншим треком і якщо посилок багато, то важко зрозуміти, яка саме ця посилка
На всіх етапах треба звертатися до служби підтримки , без них ви не знайдете і... Читать отзыв Раніше з Meest shopping не було ніяких проблем
Після консолідацї на складах Чехії знайти і відправити свою посилку стало справжнім випробовувунням.
Посилка , отримана на складі в Німеччині,в Чехії реєстується під іншим треком і якщо посилок багато, то важко зрозуміти, яка саме ця посилка
На всіх етапах треба звертатися до служби підтримки , без них ви не знайдете і не відправити свою посилку
Це все займає дуже багато часу і посилка йде місяць…
Приносимо вибачення за дані незручності, ми вже налагодили роботу складу Чехії та тепер не виникає таких труднощів.
Місяць посилка не відслідковується
На гарячій лінії кажуть, що посилок багато і всі ще не опрацювали. Я все розумію, ситуація не приємна, але все ж таки минув місяць, ні... Читать отзыв Замовила на склад в Англії дві посилки, одну відправили відразу, інша застрягла. Пізніше прийшло повідомлення про підпал складу в Англії і те що посилки могли бути втрачені, у випадку втрати посилки повертається задекларована вартість.
На гарячій лінії кажуть, що посилок багато і всі ще не опрацювали. Я все розумію, ситуація не приємна, але все ж таки минув місяць, ні речей ні грошей! Хоча б приблизних термінів опрацювання ніхто не озвучує. Ось так, якщо щось станеться з вашими посилками, це тільки ваші проблеми, компанія не планує ніяк вирішувати, чекайте. Якось мою посилку вже губили, чекала 4 місяці щоб знайшли і відправили
Не рекомендую, є кращі конкуренти
Посилку оформив, в кабінеті додав всі файли для розмитнення. Як ітог: посилка прийшлі в Україну, попала на розмитнення. Через ТИЖДЕНЬ приходить смс, типу давай документи... Додав, скільки ще чекатиму - невідомо.
Для прикладу/порівняння у конкурентів NPshopping,... Читать отзыв Вибачте MeestShopping, але ви сонні мухи, і комплектація на складах, і доставка, і розмитнення через Росан працює в режимі "тихіше-тихіше, все зробиться коли небудь"
Посилку оформив, в кабінеті додав всі файли для розмитнення. Як ітог: посилка прийшлі в Україну, попала на розмитнення. Через ТИЖДЕНЬ приходить смс, типу давай документи... Додав, скільки ще чекатиму - невідомо.
Для прикладу/порівняння у конкурентів NPshopping, розмитненя відбувається 6 ГОДИН(в 11:00 смс що посилка у Львові, в 17:00 що посилка розмитнена і завтра буде у мене).
Сьогодні 29число.
Посилка MeestShopping: прибула на склад США 14го, коли відбудеться розмитнення і доставиться - невідомо
Посилка NPshopping: прибула на склад США 21го, вже розмитнена, сьогодні буде у мене в Києві...
Вибір робить самі
Склад в Чехії....
Але робота складу Чехії- це просто жах для мене, не чекала такого
Посилки тижнями валяються на консолідації, не відправляються, зривають всі терміни
Шановний Meest Shopping - хіба Ви не могли передбачити таку ситуацію і так сильно себе зганьбити?
Крадуть речі
Приїхала пошкоджена коробка, в ній не було парфумів. Очевидно, що їх вкрали. Замовлення не було розділене на два. Воно їхало в одній коробці з іншим товаром, але замість адекватної відповіді оператора я чую «уточніть в магазині чи справді воно не було розділене» при тому, що я надала скріни вже навіть з порівнянням як виглядає... Читать отзыв Отримала замовлення з Іспанії. MYCV060382704CZ
Фішингове перенаправлення при підтвердженні e-mail
Мене перенаправило на meest.us
Реєстрацію я так і не завершив, а реклама весь цей час сипалась мені на пошту, звісно що я повідомив google про спам.
Перед black friday хотів собі щось прикупити за кордоном, але як і куда цей товар будуть пересилати як я не можу зайти... Читать отзыв Колись давно ще у 2020 році реєструвався я на сайті meest.com
Мене перенаправило на meest.us
Реєстрацію я так і не завершив, а реклама весь цей час сипалась мені на пошту, звісно що я повідомив google про спам.
Перед black friday хотів собі щось прикупити за кордоном, але як і куда цей товар будуть пересилати як я не можу зайти в свій кабінет на mymeest ( тепер meest.shoping). Написав у підтримку, на що мені відповіли звертатися до бота у telegram, бо там працюють їхні люди. Потім відписали що з моїми даними є реєстрація. А толку мені з тої реєстрації, якщо я при скиданні пароля на пошті бачу не інструкцію як відновити цей пароль, а напис щоб перейти за фішинговим посиланням. Ладно, переходжу я туди і знову мене водять за ніс по кругу. От така от служба доставки, як можна про це написати хороший відгук?
Ми не відправляємо фішингових посилань. Якщо у Вас виникають складнощі з відновленням доступу до кабінету та Ви не отримали допомоги - просимо написати на нашу пошту [email protected] та у темі листа зазначити, що Ви з сайту відгуків. Надамо Вам повноцінну допомогу! Показать 1 ответ