CV949463316US Вперше скористався послугами цього перевізника(чи перевізників, не знаю скільки контор треба задіяти, щоб доставити посилку неушкодженою, але 3 точно замало) Ноутбук, замовлений з ebay, приїхав пошкодженим. Надані фото з митниці підтверджують(наскільки можуть, враховуючи шакалячу якість фото), що ноут ще був цілий. А от до відділення доїхав вже з зам'ятим кутом. Відповідальність компанія перекладає на локального перевізника, а локальний перевізник... Читать отзыв CV949463316US Вперше скористався послугами цього перевізника(чи перевізників, не знаю скільки контор треба задіяти, щоб доставити посилку неушкодженою, але 3 точно замало) Ноутбук, замовлений з ebay, приїхав пошкодженим. Надані фото з митниці підтверджують(наскільки можуть, враховуючи шакалячу якість фото), що ноут ще був цілий. А от до відділення доїхав вже з зам'ятим кутом.
Відповідальність компанія перекладає на локального перевізника, а локальний перевізник на відправника. Але, ЧОМУ я маю знати яка кількість компаній задіяна у доставці? ЧОМУ я маю бігати шукати винного? Може ви самі між собою розберетесь?
Замовлення через Mest Shopping стало розчаруванням. Моя посилка, згідно з даними перевізника, прибула на склад ще 26.08. Однак вона не була оброблена вчасно. Я неодноразово звертався за інформацією, але відповіді були запізнілими — іноді доводилося чекати по 3–4 дні. Коли я запитав, скільки триватиме відстеження, отримав відповідь: «Ми не знаємо, чекайте». 09.09 отримав офіційний лист, що посилку нібито не отримували.... Читать отзыв Замовлення через Mest Shopping стало розчаруванням. Моя посилка, згідно з даними перевізника, прибула на склад ще 26.08. Однак вона не була оброблена вчасно. Я неодноразово звертався за інформацією, але відповіді були запізнілими — іноді доводилося чекати по 3–4 дні.
Коли я запитав, скільки триватиме відстеження, отримав відповідь: «Ми не знаємо, чекайте». 09.09 отримав офіційний лист, що посилку нібито не отримували. Після чергового дзвінка я надав фото з сайту перевізника з геоміткою, але знову почув: «Чекайте».
Особливо дивною здалася фраза про те, що «посилка може прийти пізніше вказаної дати доставки» — адже всі, хто розуміє процес доставки, знають, що дата на сайті перевізника означає фактичне прибуття, а не прогноз. Складається враження, що проблему створює саме несвоєчасна обробка вантажу.
Окремо хочу відзначити грубість і некомпетентність у відповідях підтримки. На жаль, це моє останнє замовлення в цій компанії.
Також сайт компанії не публікує негативних відгуків.
Володимире, нам шкода, що у Вас виникла така ситуація й що сервіс не виправдав очікувань. Щоб ми могли перевірити деталі й розібратися у Вашому випадку, просимо надіслати трекінг-номер посилки / номер звернення до підтримки. Дякуємо за Ваш відгук і просимо вибачення за незручності. Показать 1 ответ
Це просто жах,за 3,5 місяца не отримали 4 замовлення!!! С початку замовив каву на ebay, у двох продавців. Не отримав і за рекомендаціі міст звернувся до продавців. Вони звісно також гарантували що все відправлено,один навіть прислав фото кур'єра. Подав скаргу на ebay,той став на сторону продавців. Третьє замовлення також з ebay,таж сама історія,я даже нічого не писав ні міст ні... Читать отзыв Це просто жах,за 3,5 місяца не отримали 4 замовлення!!! С початку замовив каву на ebay, у двох продавців. Не отримав і за рекомендаціі міст звернувся до продавців. Вони звісно також гарантували що все відправлено,один навіть прислав фото кур'єра. Подав скаргу на ebay,той став на сторону продавців. Третьє замовлення також з ebay,таж сама історія,я даже нічого не писав ні міст ні ebay,бо сумма замовлення була около 7 баксів,не став трепати собі нерви,але 4 замовлення це взагалі апофіоз! Замовив джинсовий піджак на Lee. Була величезна знижка,плюс витратив накопичувани бали,на сайті повідомили що доставлено. Чекаю,пройшло 3 дні,пишу в міст відповідають що в них навантаження-чекайте ще. Через 2 дні знов пишу-пишуть що ще не обробили,пишу ще через 2 дні- і вони відповідають що нема такої посилки,звертайтесь до продавця або перевізника! Тобто пройшло більше тиждня і що мене далі робить? Кароче,якщо Ви цінуєте гроші а головне нерви,не замовляйте через міст доставку. Це просто жах а не сервіс!!!
Доброго дня! Нам дуже прикро читати про такий досвід із нашою доставкою. Ми розуміємо Ваше розчарування та шкодуємо, що виникли затримки й непорозуміння. Просимо Вас написати нам на електронну адресу [email protected] із номерами всіх Ваших відправлень - це дозволить оперативно перевірити кожну ситуацію та надати пояснення чи рішення. Ми справді працюємо над тим, щоб пришвидшити обробку посилок і покращити комунікацію із клієнтами. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом - Ваші зауваження допомагають нам удосконалювати сервіс.
Не користуйтесь доставками із США!!!!! CV949482641US вже місяць не можуть відправити з сша, по їх легенді контейнер затримамоно митнецею в сша, на підримці кажуть термінів нема, може бути і рік і два. Інформації надають нуль, тобто ніхто нічого не знає і не скаже. Закрисять ще одне відправлення знову.
Доброго дня! Нам щиро шкода, що Ваша посилка CV949482641US затрималася. Дійсно, на митниці США виникли затримки контейнерів, що вплинуло на строки відправлень. Ми не приховуємо ситуацію - на жаль, точні терміни випуску митницею нам не повідомляли. Бачимо, що Ви вже отримали посилку та можете пересвідчитися, що посилку дійсно затримували саме на митниці США, перевіряли вміст та залишили зовні коробки оригінальний скотч. Дякуємо за розуміння.
Якщо плануєте замовляти з США цим перевізником, будьте готові очікувати більше місяця і ще тиждень на митниці в україні, краще вже переплатити np shopping, але зберегти нерви і час. Служба підтримки взагалі ігнорує будь-які повідомлення. Загалом👎
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження про нашу роботу. Ми справді намагаємося скоротити строки доставки та швидше відповідати на повідомлення, проте іноді на час впливають фактори, що не залежать від нас (завантаженість митниці, транзитних портів). Дякуємо, що поділилися досвідом - Ваш відгук допоможе нам покращити сервіс
наче працює цей шопінг, але майже завжди щось йде через одне місце. Для Франції, наприклад, UPS використовувати неможна - посилка буде повернута відправнику без пояснень. Дізнатися ви про це зможете тільки у блозі з новини кількамісячної давнини або у розділі "Важливо знати" де описані базові поради, які ніхто не читає, бо вони базові і для всіх країн майже однакові.... Читать отзыв наче працює цей шопінг, але майже завжди щось йде через одне місце. Для Франції, наприклад, UPS використовувати неможна - посилка буде повернута відправнику без пояснень. Дізнатися ви про це зможете тільки у блозі з новини кількамісячної давнини або у розділі "Важливо знати" де описані базові поради, які ніхто не читає, бо вони базові і для всіх країн майже однакові. Або після звернення до підтримки з питанням чому не прийшла посилка відправленя багато днів тому. Ні у тарифах, ні у адресах, ні у умовах, тобто ніде де клієнт дивиться опис тарифів/умов перед замовленням у країну ані слова. Змінити щось і зробити як треба - ні, компенсувати непередбачувані витрати за їх виною - ні. Відмазатися - так, втратити час на безглузду комунікацію і перевідправку посилки відправником - так.
Тобто розраховуйте саме на таке відношення. І подібні кейси дуже часто з різними країнами. Совок і нехтування потребами клієнта - це завжди найцінніші цінності цієї компанії.
Дякуємо за Ваш відгук. Ми завжди стараємось вдосконалити наш сервіс. Дякуємо за рекомендації перенести дану інформацію в інший розділ. На сайті до кожної країни зазначені всі особливості співпраці. Розділ "Важливо знати" містить в собі всю необхідну інформацію по тій чи іншій країні, тому ми завжди рекомендуємо ознайомлюватись зі всією інформацією, щоб не виникло непорозумінь.
Відповідальності за крадіжку вмісту відправлення ніхто не несе. Правил свого ж договору оферти ніхто не дотримується!!!! (ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ) про надання послуг міжнародної поштової доставки сервісом Meest Shopping Редакція 24.01.2025 пункт 7.2.1.5. Компенсація за пошкодження, втрату або недостачу товару проводиться шляхом зарахування коштів на банківську картку Замовника в термін не пізніше 30 днів з моменту прийняття рішення та погодження реквізитів... Читать отзыв Відповідальності за крадіжку вмісту відправлення ніхто не несе. Правил свого ж договору оферти ніхто не дотримується!!!! (ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ) про надання послуг міжнародної поштової доставки сервісом Meest Shopping Редакція 24.01.2025 пункт 7.2.1.5. Компенсація за пошкодження, втрату або недостачу товару проводиться шляхом зарахування коштів на банківську картку Замовника в термін не пізніше 30 днів з моменту прийняття рішення та погодження реквізитів банківської картки. Відправлення MYCV062052453CZ, вміст якого було вкрадено, і 14 травня 2024 року було погоджено компенсацію кошти досі не отримала. На всі звернення в особистому кабінеті та на електронну пошту ніхто не відповідає.
Дякуємо за Ваш відгук. Ми активно працюємо над вирішенням даного питання та шукаємо альтернативні можливі варіанти. По Вашому запиту профільний менеджер надасть відповідь та запропонує вирішення.
За довгий час з початку війни вирішила відновити свої покупки за кордоном.Перша посилка-без проблем, друга була втрачена.В мене ніколи не виникало проблем з продавцем Амазон, там все чітко:якщо в статусі "доставлено", то воно доставлено.Оператори байдужі і нечестні-неділю кормили мене завтраками і в кінці запропонували мені самостійно вирішувати ситуацію з постачальником. А найголовніше-їх сайт не пропускає негативних відгуків.Тому і такі... Читать отзыв За довгий час з початку війни вирішила відновити свої покупки за кордоном.Перша посилка-без проблем, друга була втрачена.В мене ніколи не виникало проблем з продавцем Амазон, там все чітко:якщо в статусі "доставлено", то воно доставлено.Оператори байдужі і нечестні-неділю кормили мене завтраками і в кінці запропонували мені самостійно вирішувати ситуацію з постачальником. А найголовніше-їх сайт не пропускає негативних відгуків.Тому і такі прекрасні відгуки на сайті)
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такими труднощами під час отримання посилки. Ваш відгук дуже важливий для нас — він допомагає звернути увагу на ті моменти, які потребують вдосконалення. Просимо Вас сконтактуватись з нами та надати дані по посилці яку не отримали. ([email protected] в темі листа вкажіть "Для керівництва") Сподіваємося, що наступний досвід покупок буде для вас лише позитивним.
Більше місяця чекаю на посилку з Британії MYCV065464056GB. Через логістичну помилку, посилку не направили на митницю, а відразу направили до мене, через що посилка вже місяць по Україні катається. Компанія не несе жодної відповідальності, кажуть " ми доставили до митниці на цьому наші повноваження завершені, звертайтесь до Росан це вони винні".
Дякуємо за ваш відгук та за те, що обрали Meest Shopping. Ми щиро шкодуємо, що доставка вашої посилки зайняла так багато часу. Посилка справді прибула до України та була передана одразу на доставку по Україні. Однак, за вимогою митниці, її було повернуто для митного оформлення. Митне оформлення може тривати до 1 календарного місяця. Усі деталі та нюанси розміщені на сайті за посиланням: https://meest.shopping/ua/faq/myto-ta-podatky Ми завжди працюємо над вдосконаленням нашого сервісу, однак є фактори, на які ми не маємо прямого впливу. Завжди робимо все, що в наших силах, для узгодження та вирішення ситуацій.
В калькуляторі вартості доставки на сайті ціна посилки 1 кг з United Kingdom - 9,5 GBP. Насправді в отриманому інвойсі ціна доставки 1 кг - 16,16 GBP, без додаткового пакування. Брехуни.
Хочемо розглянути детальніше виставлений рахунок в якому Ви спостерігаєте некоректний розрахунок за послуги доставки. Просимо надати номер відправлення. Також можете звернутись до нашої служби підтримки для перевірки розрахунку. (Додатково напишіть, будь ласка, лист на нашу електронну адресу [email protected] з темою "Для керівництва (некоректний рахунок)").
Детально розглянемо ситуацію та узгодимо дане непорозуміння. Дякуємо!
Не рекомендую нікому користуватися послугами цієї компанії. Перед покупкою товару я кілька разів телефонував до компанії для уточнення деталей доставки з Німеччини в Україну, говорив що мій товар Кальян. Розповіли все красиво, що все буде добре доставлено. А коли вже товар прийшов на склад міст шопінг, ТІЛЬКИ тоді сказали, що у мене хрупкий товар і вони не страхують такий... Читать отзыв Не рекомендую нікому користуватися послугами цієї компанії.
Перед покупкою товару я кілька разів телефонував до компанії для уточнення деталей доставки з Німеччини в Україну, говорив що мій товар Кальян.
Розповіли все красиво, що все буде добре доставлено. А коли вже товар прийшов на склад міст шопінг, ТІЛЬКИ тоді сказали, що у мене хрупкий товар і вони не страхують такий товар, і все, що з ним станеться, компенсації не буде.
Відразу просто не говорять усіх нюансів, щоби робили замовлення у них. А за фактом, якщо товар при доставці в Україну розбитий – винні не вони, а продавці, бо погано запакували.
Добрый день. Подскажите,пожалуйста, что это значит? Отказалась от двух посылок на Новой почте, заранее их не оплачивала. Пришло смс : На посилки митницею нараховано мито в розмірі: 1237,94 грн. Оплата протягом 5-ти днів за посиланням. Нужно ли оплачивать?
Я уже писала здесь отзыв. Тут многие пишут. И все мы получаем стандартные отписки и пустые обещания. Ваш Росан-ублюдочная контора. Так и передайте владельцу вашей компании.
Чудова компанія для доставки чохлів для телефонів (недорогих). Все, що трохи дорожче потрапить на митницю завдяки кишеньковій компанії «росан», яка виступає брокером (насправді - рекетиром). І вони або знайдуть формальну причину нарахувати митні платежі, або взагалі не пустять посилку в Україну. Не раджу категорично для будь-чого, що дорожче 50$
Хочемо звернути увагу, що митниця має право перевіряти будь-яку посилку незалежно від її вартості. Вартість товару не гарантує автоматичного звільнення від митного оформлення.
У випадках, коли митні платежі, на Вашу думку, нараховані необґрунтовано або не відповідають фактичній вартості товару, радимо звернутися до нашої служби підтримки. Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації та надати супровід у спілкуванні з брокером або митними органами.
Абсолютно хамське відношення до клієнтів, служба підтримки в жодному питанні вам не допоможе. Якщо ви зіткнетесь з проблемами на митниці, ця компанія зробить усе, щоб проблем у вас стало ще більше - викачають з вас купу грошей за повернення на інший склад, надурять, виставлять подвійні або потрійні тарифи, повернуть товар взагалі до іншої країни. Окремо зазначу хамського менеджера Roman Prystupa,... Читать отзыв Абсолютно хамське відношення до клієнтів, служба підтримки в жодному питанні вам не допоможе. Якщо ви зіткнетесь з проблемами на митниці, ця компанія зробить усе, щоб проблем у вас стало ще більше - викачають з вас купу грошей за повернення на інший склад, надурять, виставлять подвійні або потрійні тарифи, повернуть товар взагалі до іншої країни. Окремо зазначу хамського менеджера Roman Prystupa, який буде вам писати письма в стилі гопника з підворотні. В жодному - В ЖОДНОМУ - разі не співпрацюйте з цими шахраями.
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження про сервіс. Ми щиро шкодуємо, що ваш досвід співпраці з Meest Shopping виявився негативним.
Хочемо запевнити, що ми зацікавлені у прозорій та чесній взаємодії з кожним клієнтом. Усі дії щодо обробки посилок, митного оформлення та повернень здійснюються відповідно до умов публічної оферти та чинного законодавства.
Нам важливо розібратися у ситуації, тому будемо вдячні, якщо ви звернетеся до нашої служби підтримки із деталями звернення — ми обов'язково перевіримо інформацію та надамо пояснення.
Також з боку компанії будуть розглянуті зауваження щодо стилю комунікації представників. Для нас важливо зберігати повагу у спілкуванні, незалежно від обставин.
Сподіваємося, що нам вдасться прояснити ситуацію та змінити вашу думку про сервіс 💙
Замовлення CV949330886US я так і не побачила з травня. 20.05 - посилка була вже в Україні. 30.05 - отримала повідомлення, що відправлення затримано митницею (хоча документи додавала одразу в додатку, а вартість посилки 139 доларів). Направила документи в Росан. 02.06 - подзвонила, мені підтвердили, що доків достатньо. Чекаю.... 11.06 - знову повідомлення про затримання митницею. Дзвоню. Відповідь та сама, типу... Читать отзыв Замовлення CV949330886US я так і не побачила з травня. 20.05 - посилка була вже в Україні. 30.05 - отримала повідомлення, що відправлення затримано митницею (хоча документи додавала одразу в додатку, а вартість посилки 139 доларів). Направила документи в Росан. 02.06 - подзвонила, мені підтвердили, що доків достатньо. Чекаю.... 11.06 - знову повідомлення про затримання митницею. Дзвоню. Відповідь та сама, типу документів достатньо, очікуйте. А повторне повідомлення "автоматично направляється системою". Чекаю... 03.07 знову набираю. І знову "документів достатньо, очікуйте, опрацьовується по черзі". Скоро два місяці, як відправлення в Україні. Тому в ЖОДНОМУ РАЗІ не користуйтесь послугами Міст+Росан, якщо хочете отримати відправлення хоча б за місяць.
Нам щиро прикро, що ваше відправлення CV949330886US потрапило в таку тривалу затримку, і приносимо вибачення за завдані незручності. Ми розуміємо, як неприємно очікувати посилку майже два місяці, особливо якщо всі документи були подані вчасно.
На жаль, процес митного оформлення може займати тривалий час, особливо якщо митниця здійснює додаткову перевірку або обробка йде не за стандартним алгоритмом. Повідомлення про затримання, які ви отримували, дійсно можуть надходити автоматично, навіть якщо документи вже були передані.
Ми покращуємо наш сервіс і працюємо над тим, щоб максимально автоматизувати та пришвидшити етапи обробки, зокрема в частині митного супроводу.
Дякуємо, що поділилися зворотним зв’язком - кожне зауваження важливе для покращення нашої роботи 💙
Вкрали гроші. Міст відправили три посилки одночасно, хоча мали затримати, через їхню помилку нарахували митні платежі, кошти не повертають вже пів року
Нам щиро шкода, що у вас склалась така ситуація. Ми розуміємо ваше обурення, і прикро чути, що питання не вирішується вже тривалий час.
Митні платежі можуть бути нараховані автоматично у випадку одночасного надходження кількох посилок, що в сумі перевищують митний ліміт. Якщо ж така ситуація сталася з вини нашої логістики, ми обов’язково проводимо перевірку і, за підтвердженням помилки, ініціюємо повернення коштів.
Просимо Вас написати листа на нашу пошту [email protected], ми терміново передамо інформацію на розгляд та проконтролюємо вирішення ситуації.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та вдячні за кожен сигнал, який допомагає нам ставати кращими 💙
Мне нужны были запчасти для моего автомобиля. Неделю я искала по американским сайтам, чтобы цена была ниже 150 евро. Нашла, заказала. Посылку Мист задержал, чтобы отправить на таможню. За что? У меня задекларирована стоимость менее 150 евро. Пять дней посылка лежит без движения. И, я знаю вашу контору-теперь эта посылка пролежит там минимум месяц. Какое право вы имели задерживать... Читать отзыв Мне нужны были запчасти для моего автомобиля. Неделю я искала по американским сайтам, чтобы цена была ниже 150 евро. Нашла, заказала. Посылку Мист задержал, чтобы отправить на таможню. За что? У меня задекларирована стоимость менее 150 евро. Пять дней посылка лежит без движения. И, я знаю вашу контору-теперь эта посылка пролежит там минимум месяц. Какое право вы имели задерживать посылку? Почему вы не предупреждаете об этом на своем сайте? Я бы никогда в жизни через вас не отправляла. CV949362209US
Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією при доставці вашого замовлення CV949362209US. Ми повністю розуміємо ваше розчарування, особливо коли мова йде про термінові речі, як-от автозапчастини.
Хочемо пояснити, що митниця може ініціювати перевірку будь-якого відправлення, навіть якщо задекларована вартість не перевищує 150 євро. Такі перевірки здійснюються вибірково, незалежно від нашої волі, і ми, як сервіс доставки, зобов’язані передати відправлення на митне оформлення, якщо є запит від митних органів.
Наразі передали запит профільним менеджерам для пришвидшення опрацювання Вашої посилки. Показать 1 ответ
З магазину прийшло дві посилки . Є інформація про отримання , підписався працівник Vita. Один трек є внесений іншого немає. Трек номер: 1LSCXON0054C6KU. Створив звернення #H-0193820 довго мене протягували з відповіддю, нарешті видали що посилку з таким трек номером не отримували. На моє заперечення про те що в мене є підтвердження про отримання двох посилок працівником Vita, відповіли... Читать отзыв З магазину прийшло дві посилки . Є інформація про отримання , підписався працівник Vita. Один трек є внесений іншого немає. Трек номер: 1LSCXON0054C6KU. Створив звернення #H-0193820 довго мене протягували з відповіддю, нарешті видали що посилку з таким трек номером не отримували. На моє заперечення про те що в мене є підтвердження про отримання двох посилок працівником Vita, відповіли що: "Підпис залишають за цілу палету, яку доставляє перевізник. Фактично наш склад не здійснює перевірки наявності усіх посилок" Тобто виходить що коли кур'єр привозить їм на склад палету посилок вони навіть не звіряють чи всі є, і підписують про отримання не перевіряючи. На мою вимогу компенсувати мені вартість втраченої посилки (Сума 163 Долари!) відповіли: "Ми не можемо здійснювати компенсації за товари, які не було ідентифіковано на складі." На моє прохання надати запис з камери відео спостереження відповіли: "Ми не маємо права надавати відео з камер спостереження" Я вже багато років користуюся сервісом міст, були всякі приколи і постійні затримки але для мене це не було проблемою. Але ця ситуація мене просто вибила. Як може таке бути, що є всі підтвердження що вони посилу отримали, а мені відповідають що фактично наш склад не здійснює перевірки наявності усіх посилок.
Недостатки:
Не контролюють фактичну наявність отриманих посилок з магазину, відмовляються виплачувати компенсацію
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка з вами сталася. Ми дуже цінуємо вашу довіру, тим паче, що ви користуєтесь нашим сервісом вже багато років. Саме тому нам особливо прикро читати, що вам довелося зіткнутися з такою серйозною проблемою.
Щодо посилки за трек-номером 1LSCXON0054C6KU – ми розуміємо ваше обурення, коли є підтвердження доставки перевізником та підпис відповідального працівника. Проте, на жаль, підпис на транспортній накладній справді засвідчує прийняття палети в цілому, а не окремих відправлень. Це стандартна процедура прийому групових доставок.
Записи з камер, на жаль, ми не можемо передавати через політику конфіденційності, однак у межах службової перевірки доступ до них мають відповідальні працівники.
Ми покращуємо сервіс і прагнемо зробити його більш відповідальним і прозорим. Ваш зворотний зв’язок — це важливий сигнал, і ми щиро дякуємо, що поділилися ним, попри розчарування. Показать 1 ответ
После того как не смогли оформить посілку на таможне кормили обещаниями пол года что ждите-ждите, скоро все оформим, вам ничего делать не нужно. В сумме после 9 месяцев ожиданий трек номер удален в принципе из их системы. Ни посылки ни компенсации. Просто сп***или посылку
Дякуємо за Ваш відгук. Ми приділяємо велику увагу якості доставки і намагаємося зробити її максимально швидкою та надійною. Багато факторів впливає на швидкість доставки.
Посилка CV948825789US перебуває на ММПО у м. Львів. У Вашому відправленні містяться монети, які наразі компанія Росан не розмитнює.
На даний момент, посилка на збереженні, а компанія Росан працює над вирішенням цієї проблеми. Після укладання договору з державним представником, зможуть оформити посилку та передати на доставку.
Доставляли місяць посилку з Германії. Сервіс meest shopping жахливий. Погана організація процесів. Витрачені нерви і понесені певні особисті збитки за довгий термін доставки.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — навіть якщо він був неприємним. Нам щиро шкода, що доставка Вашої посилки затягнулась і Ви залишилися розчаровані сервісом. Така ситуація не відповідає нашим стандартам, і ми щиро вибачаємося за завдані незручності. Ваші слова — це для нас сигнал, що ми маємо переглянути та вдосконалити наші процеси. Ми не ігноруємо такі ситуації і завжди готові з’ясувати причину затримки. Якщо ви бажаєте отримати детальнішу відповідь щодо конкретного замовлення — напишіть нам лист на пошту [email protected] з номером посилки. Ми вдячні за зворотний зв’язок і докладемо зусиль, аби надалі подібні ситуації не повторювалися.
Нам щиро прикро читати про таку ситуацію. Втрата посилки — це серйозний випадок, і ми повністю розуміємо ваше обурення. Зі свого боку запевняємо: ми не уникаємо відповідальності і завжди розглядаємо кожне звернення щодо компенсації у відповідності до правил та умов сервісу.
Будь ласка, надайте номер накладної або зверніться напряму до нашої служби підтримки через електронну пошту [email protected] — ми перевіримо статус звернення та уточнимо, чому питання компенсації, якщо вона передбачена досі не вирішено.
Ми відкриті до діалогу та готові вирішити ситуацію. Дякуємо, що повідомили нам про це!
2 тижні не можуть відправити товар з США - минуло 12 днів з моменту отримання товарів (16.05, 17.05) складом в США - досі не відправили! І навіть зараз сервіс не може гарантувати, що відправка буде у п’ятницю, коли вже буде два тижні з моменту отримання! На зауваження про обіцяні терміни 6-9 днів - написали, що ці строки рахуються тільки з... Читать отзыв 2 тижні не можуть відправити товар з США - минуло 12 днів з моменту отримання товарів (16.05, 17.05) складом в США - досі не відправили! І навіть зараз сервіс не може гарантувати, що відправка буде у п’ятницю, коли вже буде два тижні з моменту отримання!
На зауваження про обіцяні терміни 6-9 днів - написали, що ці строки рахуються тільки з моменту відправки до України! Тобто майте на увазі, що вони можуть тримати вашу посилку тижнями, або навіть місяцями у себе на складі і це нібито буде в рамках заявлених ними термінів! На кожному етапі в них якісь помилки чи непорозуміння - то переплутали трек-номер - в 2х місцях 2 різні помилки, то зникли відправлення, то на сайті неможливо оплатити відправлення, хоча така можливість заявлена - просто закривається вікно оплати.
Наразі товари вже повторно замовлені у іншому сервісі (NP Shopping), тому відправка від Meest вже НЕ потрібна. У скасуванні відправки і поверненні товарів в Амазон відмовляють, ссилаючись на заповненість контейнера, хоча до відправки замовлень ще 2 доби. Ще в понеділок запевняли, що віправка у них у вівторок - якби попередели завчасно про такі затримки, то я б скасувала відправку раніше!
Meest, відмініть відправку CV949344631US і поверніть товари в Амазон, ваша посилка вже НЕ потрібна - інакше це буде шахрайством і крадіжкою коштів, які оплачені за товари і послуги, які не надалися належним чином!
Дякуємо за Ваш відгук. Розуміємо Ваше розчарування і щиро шкодуємо, що ситуація склалася саме так. Дозвольте пояснити, що відбулося по Вашій посилці CV949344631US.
Після надходження на склад 20 травня посилку було взято до опрацювання, обробити створене Вами відправлення не змогли одразу, оскільки під час створення відправлення Вами було обрано замале відділення для отримання в Україні — тому посилку переадресували відповідно до Вашого запиту. 22 травня посилка була переадресована, просканована та включена до наступного контейнера.
Контейнер, який відправлявся 23 травня, вже був сформований і опломбований на момент опрацювання Вашого відправлення, тому Ваша посилка потрапила до наступного (AU20960), який планово мав вирушити 27 травня, але був остаточно запакований і відправлений 29-го. Термін доставки є зазначений на нашому сайті. Ознайомитись можна за посиланням: https://meest.shopping/ua/country/usa#meest_usa
Ми розуміємо, що затримка була критичною саме для Вас, і приносимо вибачення за відсутність своєчасної комунікації. Для здійснення повернення посилки прохання звернутись до нашої служби підтримки або на нашу пошту - [email protected]. Ми вдячні за зворотний зв’язок і завжди прагнемо ставати кращими. Показать 1 ответ
На жаль скористався послугами через них у 2024 році і досі не отримав посилку. Факт того що вони посилку одержали вони підтверджують і далі тиша. Кажуть треба чекати. Вже більше року чекаю. Нікому не раджу - якщо вони вкрадуть чи загублять вашу посилку, компенсації немає.
Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією. Нам дуже шкода, що Ви досі не отримали посилку і що виникли такі незручності. Ми розуміємо Ваше розчарування і поділяємо занепокоєння щодо тривалого очікування.
У нашій роботі ми намагаємося забезпечити максимально прозоре відстеження і швидке вирішення подібних питань. Якщо Ви залишите нам деталі Вашого замовлення, ми зможемо перевірити статус і допомогти у вирішенні ситуації. Зверніться, будь ласка, на нашу пошту - [email protected].
Щиро дякуємо за ваш відгук — це допомагає нам ставати кращими.
1. Посылка, которая была отправлена из СШа 24.04 до сих пор не прибыла в Украину из-за "форс-мажора", ошибка ваших партнеров это не форс-мажор. 2. Посылка, которая была доставлена на склад 02.05!!!! до сих пор не отправлена из США. Счет выставили 08.05, сразу оплатила, сегодня 20.05, посылка не отправлена до сих пор. Писала в поддержку в Telegram, каждый раз мне... Читать отзыв 1. Посылка, которая была отправлена из СШа 24.04 до сих пор не прибыла в Украину из-за "форс-мажора", ошибка ваших партнеров это не форс-мажор. 2. Посылка, которая была доставлена на склад 02.05!!!! до сих пор не отправлена из США. Счет выставили 08.05, сразу оплатила, сегодня 20.05, посылка не отправлена до сих пор. Писала в поддержку в Telegram, каждый раз мне говорят что посылка запакована в контейнер и будет отправлена в ближайший день, потом несколько раз говорили, что "сегодня будет отправлена", с тех пор как писала последний раз прошла неделя. Открыла 3 тикета внутри приложения, меня неделю игнорируют, каждый день пишу снова, никакого ответа. Что с посылкой не ясно, лежит на складе уже 18 дней. Раньше пользовалась регулярно. не было никаких проблем, сейчас понадобилось заказать, проблемы с каждой посылкой. Если бы я знала, что заплачу за экспресс, а получу такое, заказала бы на НП, они доставляют 7 дней, хоть и дороже бывает.
Дякуємо за Ваш відгук та за те, що обрали Meest Shopping.
Ми щиро шкодуємо, що доставка Вашої посилки затрималась і не відповідала очікуваним термінам.
Будь ласка, надайте номер посилки або зверніться напряму до нашої служби підтримки через електронну пошту [email protected] — ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь по всіх етапах посилки та затримках, якщо вони виявлені.
Дякуємо за довіру до Meest Shopping. Ми цінуємо кожного клієнта і працюємо над покращенням сервісу.
Термін доставки АВІА вказано 6-9 робочих днів! Через декілька днів буде МІСЯЦЬ як посилка доставляється. На гарячій лінії відповідають, що нічого не можемо зробити - форс мажор( офіційна відповідь в чаті « Повідомляємо, що через затримку з оформленням документів на транзитному центрі нашого партнера тимчасово затримується прибуття літака з США №20943/12 від 24.04.» Мені одній здається, що це не... Читать отзыв Термін доставки АВІА вказано 6-9 робочих днів! Через декілька днів буде МІСЯЦЬ як посилка доставляється.
На гарячій лінії відповідають, що нічого не можемо зробити - форс мажор( офіційна відповідь в чаті « Повідомляємо, що через затримку з оформленням документів на транзитному центрі нашого партнера тимчасово затримується прибуття літака з США №20943/12 від 24.04.»
Мені одній здається, що це не форс мажор? І що саме цікаве- посилки які були відправлені пізніше 24/04 уже в УКРАЇНІ!!!!
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок і щиро перепрошуємо за незручності, спричинені затримкою доставки Вашої посилки.
Розуміємо Ваше обурення та розділяємо занепокоєння ситуацією, що склалася. Затримка реєстру №20943/12 від 24.04 справді пов’язана з проблемами в транзитному центрі нашого партнера, де виникли труднощі з оформленням документів. На жаль, це призвело до затримки авіаперевезення, яка, на жаль, вийшла за межі регламентованих термінів доставки.
Зазначимо, що інші відправлення, могли бути опрацьовані через інші логістичні канали або рейси, що не потрапили під дію цієї затримки. Ми повністю розуміємо, що така ситуація виглядає несправедливо, і дуже шкодуємо, що саме Ваша посилка потрапила під вплив цих обставин.
Запевняємо, що ми постійно тримаємо контакт із партнером, аби якнайшвидше врегулювати ситуацію та забезпечити прибуття вантажу в Україну. Прибуття даного реєстру очікується до кінця поточного тижня.
Дякуємо за терпіння та розуміння. Якщо у Вас залишилися додаткові питання — будемо раді допомогти.
Три посилки, жодна з них не доставлена вчасно. По двом розповідають що вони вже в Україні з п'ятниці (що не підтверджується трек-номером, а значить фактично терміни доставки не виконані, бо на сайті заявлено 6-9 робочих днів до сортувального центру). CV949318386US CV949318387US Оплачено - як за експрес, отримано - електричку Інша посилка яка затримується на тиждень, кажуть що це... Читать отзыв Три посилки, жодна з них не доставлена вчасно. По двом розповідають що вони вже в Україні з п'ятниці (що не підтверджується трек-номером, а значить фактично терміни доставки не виконані, бо на сайті заявлено 6-9 робочих днів до сортувального центру). CV949318386US CV949318387US
Оплачено - як за експрес, отримано - електричку
Інша посилка яка затримується на тиждень, кажуть що це форс-мажор, тому компенсація за затримку не передбачена. Розповідають що це форс-мажор, я отримував лист (ні, не отримував), тому компенсація не передбачена. Дуже зручно - визнаємо форс-мажором, компенсацію не платимо. CV949303996US
Достоинства:
Наявність послуги розділення посилок (була б вона у Нової пошти, забув би про міст для всіх посилок які не можуть чекати декілька місяців)
Недостатки:
Невчасна доставка, небажання визнавати помилки і компенсувати неякісно надані послуги), не надання інформації щодо термінів затримки
Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за незручності які виникли.
По вказаних Вами відправленнях затримки не виявлено, посилки були відправлені 06/05 та 19/05 прийняті в Україні на ММПО. Наразі Ваші відправлення в процесі передачі на доставку по Україні.
Що стосується відправлення CV949303996US, так справді спостерігається затримка. Дана ситуація визначена як форс-мажор спричинений третьою стороною доставки (митниця), про затримку було попередження на електронну адресу.
Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією та відчули недостатню підтримку з боку нашої команди. Ми цінуємо наших клієнтів та завжди готові допомогти у вирішенні питань.
Провтикали посилку (чи морем поїхала замість летіти чи ще шось - не признаються) - вже місяць чекаю і вона ще не тут навіть, а буде десь "на тиждні"- тобто з митницею і усім буде ще через місяць у мене! І ще й падлюки не хочуть давати компенсацію бо типу "форс мажор". Це не форс мажор це ви наплужили шановні якщо... Читать отзыв Провтикали посилку (чи морем поїхала замість летіти чи ще шось - не признаються) - вже місяць чекаю і вона ще не тут навіть, а буде десь "на тиждні"- тобто з митницею і усім буде ще через місяць у мене! І ще й падлюки не хочуть давати компенсацію бо типу "форс мажор". Це не форс мажор це ви наплужили шановні якщо пролюбили десь документи. Форс -мажор це землетрус чи щось що від вас НЕ ЗАЛЕЖТЬ і на що ви НЕ В ЗМОЗІ ПОВПЛИВАТИ типу грози там чи вулкану. А дати доки це РОБОТА ЯКУ Я ОПЛАТИВ!
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності.
За оновленою інформацією реєстри що затримані від 24/04 та 29/04 очікуємо на розвантаження у Львові на ММПО впродовж поточного тижня. Контейнери приймають на розвантаження від ранку, відповідно очікуємо зміни статусу найближчим часом. Дана ситуація визначена як форс-мажор спричинений третьою стороною доставки (митниця), про затримку було попереджено вчасно. Компенсація у даному випадку не передбачається. Додатково Ви можете звернутись на нашу електронну адресу чи створивши звернення в особистому кабінеті.
CV949313331US. Отправлена из Америки 02.05. При первом обращении сказали что доставка до 9 рабочих дней. Окей, подождала 9 рабочих дней. Обратилась еще раз. Написали что посылка с 12.05 находится на таможне и ожидает «опрацювання брокерів». Что вы планируете опрацьовывать? Патчи для прыщей? Общая стоимость посылки 63$. Непонятно почемк задержана и непонятно сколько еще ждать. Сегодня 15.05. На момент первого обращения... Читать отзыв CV949313331US. Отправлена из Америки 02.05. При первом обращении сказали что доставка до 9 рабочих дней. Окей, подождала 9 рабочих дней. Обратилась еще раз. Написали что посылка с 12.05 находится на таможне и ожидает «опрацювання брокерів». Что вы планируете опрацьовывать? Патчи для прыщей? Общая стоимость посылки 63$. Непонятно почемк задержана и непонятно сколько еще ждать. Сегодня 15.05. На момент первого обращения посылка уже была задержана на таможне, но об этом никто не удосужился сказать, даже не проверяли, ответили свое стандартное про 9 рабочих дней. Не рекомендую компанию.
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності, з якими Ви зіткнулися.
Ваша посилка (CV949313331US) дійсно тимчасово очікувала в черзі на опрацювання. Станом на сьогодні посилка вже в процесі передачі на доставку по Україні та незабаром буде у Вас. Ще раз перепрошуємо за ситуацію і дякуємо, що скористались Meest Shopping. Показать 1 ответ
Менеджери намагаються поскоріше закінчити розмову, Міст шопінг втратили посилку, а саме не поставили на облік коли магазин Армані (офіційний) у Франції доставив на їх склад. Після 3 тижнів марнотратства часу і нервів Міст надіслав листа з ніби підтвердженням від складу що посилку не було доставлено🤣посилку на хвилинку 90€, є всі підтвердження від магазину що її доставлено на їх склад, а... Читать отзыв Менеджери намагаються поскоріше закінчити розмову, Міст шопінг втратили посилку, а саме не поставили на облік коли магазин Армані (офіційний) у Франції доставив на їх склад. Після 3 тижнів марнотратства часу і нервів Міст надіслав листа з ніби підтвердженням від складу що посилку не було доставлено🤣посилку на хвилинку 90€, є всі підтвердження від магазину що її доставлено на їх склад, а вони морозяться і видають типу це магазин має проводити розслідування) короче люди, коли замовляєте їх послуги тричі подумайте чи то вам треба) бо у пак проблем вам видадуть фількіну грамоту) і ніхто нічого не компенсує) але я відкрита до прополиціі компенсації, тому Міст, якщо читаєте, і компенсуєте, я залюбки доповню відгук про вашу роботу
Дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своєю ситуацією.
Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією та відчули недостатню підтримку з боку нашої команди. Ми цінуємо кожного клієнта, і Ваша ситуація буде додатково розглянута.
Якщо у Вас є документи, які підтверджують доставку посилки на наш склад ( підтвердження доставки фото/підпис працівника), будь ласка, надайте їх на нашу електронну адресу [email protected] з темою «Втрачена посилка — підтвердження доставки (652)». Це допоможе нам оперативніше передати запит на повторну перевірку.
Ми також відкриті до обговорення можливих шляхів вирішення ситуації, зокрема питання компенсації, якщо буде виявлено нашу провину.
Ще раз перепрошуємо за доставлені незручності. Сподіваємося, що зможемо повернути вашу довіру. Дякуємо!
Пошкодили вміст посилки і перекладають відповідальність
Вперше скористався послугами цього перевізника(чи перевізників, не знаю скільки контор треба задіяти, щоб доставити посилку неушкодженою, але 3 точно замало)
Ноутбук, замовлений з ebay, приїхав пошкодженим. Надані фото з митниці підтверджують(наскільки можуть, враховуючи шакалячу якість фото), що ноут ще був цілий. А от до відділення доїхав вже з зам'ятим кутом.
Відповідальність компанія перекладає на локального перевізника, а локальний перевізник... Читать отзыв CV949463316US
Вперше скористався послугами цього перевізника(чи перевізників, не знаю скільки контор треба задіяти, щоб доставити посилку неушкодженою, але 3 точно замало)
Ноутбук, замовлений з ebay, приїхав пошкодженим. Надані фото з митниці підтверджують(наскільки можуть, враховуючи шакалячу якість фото), що ноут ще був цілий. А от до відділення доїхав вже з зам'ятим кутом.
Відповідальність компанія перекладає на локального перевізника, а локальний перевізник на відправника. Але, ЧОМУ я маю знати яка кількість компаній задіяна у доставці? ЧОМУ я маю бігати шукати винного? Може ви самі між собою розберетесь?
Meest доставка
Моя посилка, згідно з даними перевізника, прибула на склад ще 26.08. Однак вона не була оброблена вчасно. Я неодноразово звертався за інформацією, але відповіді були запізнілими — іноді доводилося чекати по 3–4 дні.
Коли я запитав, скільки триватиме відстеження, отримав відповідь: «Ми не знаємо, чекайте». 09.09 отримав офіційний лист, що посилку нібито не отримували.... Читать отзыв Замовлення через Mest Shopping стало розчаруванням.
Моя посилка, згідно з даними перевізника, прибула на склад ще 26.08. Однак вона не була оброблена вчасно. Я неодноразово звертався за інформацією, але відповіді були запізнілими — іноді доводилося чекати по 3–4 дні.
Коли я запитав, скільки триватиме відстеження, отримав відповідь: «Ми не знаємо, чекайте». 09.09 отримав офіційний лист, що посилку нібито не отримували. Після чергового дзвінка я надав фото з сайту перевізника з геоміткою, але знову почув: «Чекайте».
Особливо дивною здалася фраза про те, що «посилка може прийти пізніше вказаної дати доставки» — адже всі, хто розуміє процес доставки, знають, що дата на сайті перевізника означає фактичне прибуття, а не прогноз. Складається враження, що проблему створює саме несвоєчасна обробка вантажу.
Окремо хочу відзначити грубість і некомпетентність у відповідях підтримки. На жаль, це моє останнє замовлення в цій компанії.
Також сайт компанії не публікує негативних відгуків.
Не раджу,це просто жах!!!
Обережно з Доставкою з США
Даже поганий сервіс
Служба підтримки взагалі ігнорує будь-які повідомлення.
Загалом👎
компанія яка завжди наплює на клієнта
Для Франції, наприклад, UPS використовувати неможна - посилка буде повернута відправнику без пояснень. Дізнатися ви про це зможете тільки у блозі з новини кількамісячної давнини або у розділі "Важливо знати" де описані базові поради, які ніхто не читає, бо вони базові і для всіх країн майже однакові.... Читать отзыв наче працює цей шопінг, але майже завжди щось йде через одне місце.
Для Франції, наприклад, UPS використовувати неможна - посилка буде повернута відправнику без пояснень. Дізнатися ви про це зможете тільки у блозі з новини кількамісячної давнини або у розділі "Важливо знати" де описані базові поради, які ніхто не читає, бо вони базові і для всіх країн майже однакові. Або після звернення до підтримки з питанням чому не прийшла посилка відправленя багато днів тому.
Ні у тарифах, ні у адресах, ні у умовах, тобто ніде де клієнт дивиться опис тарифів/умов перед замовленням у країну ані слова.
Змінити щось і зробити як треба - ні, компенсувати непередбачувані витрати за їх виною - ні. Відмазатися - так, втратити час на безглузду комунікацію і перевідправку посилки відправником - так.
Тобто розраховуйте саме на таке відношення. І подібні кейси дуже часто з різними країнами. Совок і нехтування потребами клієнта - це завжди найцінніші цінності цієї компанії.
Ми завжди стараємось вдосконалити наш сервіс. Дякуємо за рекомендації перенести дану інформацію в інший розділ. На сайті до кожної країни зазначені всі особливості співпраці. Розділ "Важливо знати" містить в собі всю необхідну інформацію по тій чи іншій країні, тому ми завжди рекомендуємо ознайомлюватись зі всією інформацією, щоб не виникло непорозумінь.
Крадуть вміст відправлень, компенсацію не повертають!!!!
Правил свого ж договору оферти ніхто не дотримується!!!!
(ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ)
про надання послуг міжнародної поштової доставки сервісом
Meest Shopping
Редакція 24.01.2025 пункт
7.2.1.5. Компенсація за
пошкодження, втрату або недостачу товару проводиться
шляхом зарахування коштів на банківську картку Замовника в термін не пізніше 30 днів з моменту прийняття рішення та погодження реквізитів... Читать отзыв Відповідальності за крадіжку вмісту відправлення ніхто не несе.
Правил свого ж договору оферти ніхто не дотримується!!!!
(ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ)
про надання послуг міжнародної поштової доставки сервісом
Meest Shopping
Редакція 24.01.2025 пункт
7.2.1.5. Компенсація за
пошкодження, втрату або недостачу товару проводиться
шляхом зарахування коштів на банківську картку Замовника в термін не пізніше 30 днів з моменту прийняття рішення та погодження реквізитів банківської картки.
Відправлення MYCV062052453CZ, вміст якого було вкрадено, і 14 травня 2024 року було погоджено компенсацію кошти досі не отримала.
На всі звернення в особистому кабінеті та на електронну пошту ніхто не відповідає.
Ми активно працюємо над вирішенням даного питання та шукаємо альтернативні можливі варіанти. По Вашому запиту профільний менеджер надасть відповідь та запропонує вирішення.
Не рекомендую!!!Втрачають посилки
Просимо Вас сконтактуватись з нами та надати дані по посилці яку не отримали. ([email protected] в темі листа вкажіть "Для керівництва")
Сподіваємося, що наступний досвід покупок буде для вас лише позитивним.
пройшло більше місяця, а посилки і не видно.
Ми щиро шкодуємо, що доставка вашої посилки зайняла так багато часу. Посилка справді прибула до України та була передана одразу на доставку по Україні. Однак, за вимогою митниці, її було повернуто для митного оформлення. Митне оформлення може тривати до 1 календарного місяця. Усі деталі та нюанси розміщені на сайті за посиланням: https://meest.shopping/ua/faq/myto-ta-podatky
Ми завжди працюємо над вдосконаленням нашого сервісу, однак є фактори, на які ми не маємо прямого впливу. Завжди робимо все, що в наших силах, для узгодження та вирішення ситуацій.
брехливі ціни на доставку на сайті
На сайті за посилання розміщені актуальна вартість на послуги доставки: https://meest.shopping/ua/country/england#meest_anglia
Хочемо розглянути детальніше виставлений рахунок в якому Ви спостерігаєте некоректний розрахунок за послуги доставки. Просимо надати номер відправлення. Також можете звернутись до нашої служби підтримки для перевірки розрахунку. (Додатково напишіть, будь ласка, лист на нашу електронну адресу [email protected] з темою "Для керівництва (некоректний рахунок)").
Детально розглянемо ситуацію та узгодимо дане непорозуміння.
Дякуємо!
Жахлива компанiя
Перед покупкою товару я кілька разів телефонував до компанії для уточнення деталей доставки з Німеччини в Україну, говорив що мій товар Кальян.
Розповіли все красиво, що все буде добре доставлено. А коли вже товар прийшов на склад міст шопінг, ТІЛЬКИ тоді сказали, що у мене хрупкий товар і вони не страхують такий... Читать отзыв Не рекомендую нікому користуватися послугами цієї компанії.
Перед покупкою товару я кілька разів телефонував до компанії для уточнення деталей доставки з Німеччини в Україну, говорив що мій товар Кальян.
Розповіли все красиво, що все буде добре доставлено. А коли вже товар прийшов на склад міст шопінг, ТІЛЬКИ тоді сказали, що у мене хрупкий товар і вони не страхують такий товар, і все, що з ним станеться, компенсації не буде.
Відразу просто не говорять усіх нюансів, щоби робили замовлення у них. А за фактом, якщо товар при доставці в Україну розбитий – винні не вони, а продавці, бо погано запакували.
Оплата пошлины
Нужно ли оплачивать?
Уже месяц, как моя посылка прибыла в Украину
Обходьте десятою дорогою
Хочемо звернути увагу, що митниця має право перевіряти будь-яку посилку незалежно від її вартості. Вартість товару не гарантує автоматичного звільнення від митного оформлення.
У випадках, коли митні платежі, на Вашу думку, нараховані необґрунтовано або не відповідають фактичній вартості товару, радимо звернутися до нашої служби підтримки. Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації та надати супровід у спілкуванні з брокером або митними органами.
Дякуємо, що обираєте Meest Shopping 💙
Ні в якому разі не співпрацюйте з цими шахраями!
Окремо зазначу хамського менеджера Roman Prystupa,... Читать отзыв Абсолютно хамське відношення до клієнтів, служба підтримки в жодному питанні вам не допоможе. Якщо ви зіткнетесь з проблемами на митниці, ця компанія зробить усе, щоб проблем у вас стало ще більше - викачають з вас купу грошей за повернення на інший склад, надурять, виставлять подвійні або потрійні тарифи, повернуть товар взагалі до іншої країни.
Окремо зазначу хамського менеджера Roman Prystupa, який буде вам писати письма в стилі гопника з підворотні.
В жодному - В ЖОДНОМУ - разі не співпрацюйте з цими шахраями.
Хочемо запевнити, що ми зацікавлені у прозорій та чесній взаємодії з кожним клієнтом. Усі дії щодо обробки посилок, митного оформлення та повернень здійснюються відповідно до умов публічної оферти та чинного законодавства.
Нам важливо розібратися у ситуації, тому будемо вдячні, якщо ви звернетеся до нашої служби підтримки із деталями звернення — ми обов'язково перевіримо інформацію та надамо пояснення.
Також з боку компанії будуть розглянуті зауваження щодо стилю комунікації представників. Для нас важливо зберігати повагу у спілкуванні, незалежно від обставин.
Сподіваємося, що нам вдасться прояснити ситуацію та змінити вашу думку про сервіс 💙
Не знаю, чи взагалі побачу відправлення
20.05 - посилка була вже в Україні.
30.05 - отримала повідомлення, що відправлення затримано митницею (хоча документи додавала одразу в додатку, а вартість посилки 139 доларів).
Направила документи в Росан.
02.06 - подзвонила, мені підтвердили, що доків достатньо.
Чекаю....
11.06 - знову повідомлення про затримання митницею. Дзвоню. Відповідь та сама, типу... Читать отзыв Замовлення CV949330886US я так і не побачила з травня.
20.05 - посилка була вже в Україні.
30.05 - отримала повідомлення, що відправлення затримано митницею (хоча документи додавала одразу в додатку, а вартість посилки 139 доларів).
Направила документи в Росан.
02.06 - подзвонила, мені підтвердили, що доків достатньо.
Чекаю....
11.06 - знову повідомлення про затримання митницею. Дзвоню. Відповідь та сама, типу документів достатньо, очікуйте. А повторне повідомлення "автоматично направляється системою".
Чекаю...
03.07 знову набираю. І знову "документів достатньо, очікуйте, опрацьовується по черзі".
Скоро два місяці, як відправлення в Україні.
Тому в ЖОДНОМУ РАЗІ не користуйтесь послугами Міст+Росан, якщо хочете отримати відправлення хоча б за місяць.
Нам щиро прикро, що ваше відправлення CV949330886US потрапило в таку тривалу затримку, і приносимо вибачення за завдані незручності. Ми розуміємо, як неприємно очікувати посилку майже два місяці, особливо якщо всі документи були подані вчасно.
На жаль, процес митного оформлення може займати тривалий час, особливо якщо митниця здійснює додаткову перевірку або обробка йде не за стандартним алгоритмом. Повідомлення про затримання, які ви отримували, дійсно можуть надходити автоматично, навіть якщо документи вже були передані.
Ми покращуємо наш сервіс і працюємо над тим, щоб максимально автоматизувати та пришвидшити етапи обробки, зокрема в частині митного супроводу.
Дякуємо, що поділилися зворотним зв’язком - кожне зауваження важливе для покращення нашої роботи 💙
Вкрали гроші
Митні платежі можуть бути нараховані автоматично у випадку одночасного надходження кількох посилок, що в сумі перевищують митний ліміт. Якщо ж така ситуація сталася з вини нашої логістики, ми обов’язково проводимо перевірку і, за підтвердженням помилки, ініціюємо повернення коштів.
Просимо Вас написати листа на нашу пошту [email protected], ми терміново передамо інформацію на розгляд та проконтролюємо вирішення ситуації.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та вдячні за кожен сигнал, який допомагає нам ставати кращими 💙
Хуже сервиса я не встречала
Хочемо пояснити, що митниця може ініціювати перевірку будь-якого відправлення, навіть якщо задекларована вартість не перевищує 150 євро. Такі перевірки здійснюються вибірково, незалежно від нашої волі, і ми, як сервіс доставки, зобов’язані передати відправлення на митне оформлення, якщо є запит від митних органів.
Наразі передали запит профільним менеджерам для пришвидшення опрацювання Вашої посилки. Показать 1 ответ
Загубили мою посилку і відмовляються від компенсації
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка з вами сталася. Ми дуже цінуємо вашу довіру, тим паче, що ви користуєтесь нашим сервісом вже багато років. Саме тому нам особливо прикро читати, що вам довелося зіткнутися з такою серйозною проблемою.
Щодо посилки за трек-номером 1LSCXON0054C6KU – ми розуміємо ваше обурення, коли є підтвердження доставки перевізником та підпис відповідального працівника. Проте, на жаль, підпис на транспортній накладній справді засвідчує прийняття палети в цілому, а не окремих відправлень. Це стандартна процедура прийому групових доставок.
Записи з камер, на жаль, ми не можемо передавати через політику конфіденційності, однак у межах службової перевірки доступ до них мають відповідальні працівники.
Ми покращуємо сервіс і прагнемо зробити його більш відповідальним і прозорим. Ваш зворотний зв’язок — це важливий сигнал, і ми щиро дякуємо, що поділилися ним, попри розчарування. Показать 1 ответ
Безвозвратно потеряли посылку без компенсации
В сумме после 9 месяцев ожиданий трек номер удален в принципе из их системы. Ни посылки ни компенсации. Просто сп***или посылку
Посилка CV948825789US перебуває на ММПО у м. Львів. У Вашому відправленні містяться монети, які наразі компанія Росан не розмитнює.
На даний момент, посилка на збереженні, а компанія Росан працює над вирішенням цієї проблеми. Після укладання договору з державним представником, зможуть оформити посилку та передати на доставку.
Сервіс meest shopping жахливий, не замовляйте
Ваші слова — це для нас сигнал, що ми маємо переглянути та вдосконалити наші процеси. Ми не ігноруємо такі ситуації і завжди готові з’ясувати причину затримки. Якщо ви бажаєте отримати детальнішу відповідь щодо конкретного замовлення — напишіть нам лист на пошту [email protected] з номером посилки.
Ми вдячні за зворотний зв’язок і докладемо зусиль, аби надалі подібні ситуації не повторювалися.
Воры! Избегайте их!!!
Отвратительна мошенническая компания!!! Не тратье свое время и деньги на них!!!!
Будь ласка, надайте номер накладної або зверніться напряму до нашої служби підтримки через електронну пошту [email protected] — ми перевіримо статус звернення та уточнимо, чому питання компенсації, якщо вона передбачена досі не вирішено.
Ми відкриті до діалогу та готові вирішити ситуацію.
Дякуємо, що повідомили нам про це!
Жахливий сервіс, вводять в оману клієнтів
На зауваження про обіцяні терміни 6-9 днів - написали, що ці строки рахуються тільки з... Читать отзыв 2 тижні не можуть відправити товар з США - минуло 12 днів з моменту отримання товарів (16.05, 17.05) складом в США - досі не відправили! І навіть зараз сервіс не може гарантувати, що відправка буде у п’ятницю, коли вже буде два тижні з моменту отримання!
На зауваження про обіцяні терміни 6-9 днів - написали, що ці строки рахуються тільки з моменту відправки до України! Тобто майте на увазі, що вони можуть тримати вашу посилку тижнями, або навіть місяцями у себе на складі і це нібито буде в рамках заявлених ними термінів!
На кожному етапі в них якісь помилки чи непорозуміння - то переплутали трек-номер - в 2х місцях 2 різні помилки, то зникли відправлення, то на сайті неможливо оплатити відправлення, хоча така можливість заявлена - просто закривається вікно оплати.
Наразі товари вже повторно замовлені у іншому сервісі (NP Shopping), тому відправка від Meest вже НЕ потрібна. У скасуванні відправки і поверненні товарів в Амазон відмовляють, ссилаючись на заповненість контейнера, хоча до відправки замовлень ще 2 доби. Ще в понеділок запевняли, що віправка у них у вівторок - якби попередели завчасно про такі затримки, то я б скасувала відправку раніше!
Meest, відмініть відправку CV949344631US і поверніть товари в Амазон, ваша посилка вже НЕ потрібна - інакше це буде шахрайством і крадіжкою коштів, які оплачені за товари і послуги, які не надалися належним чином!
Дякуємо за Ваш відгук. Розуміємо Ваше розчарування і щиро шкодуємо, що ситуація склалася саме так. Дозвольте пояснити, що відбулося по Вашій посилці CV949344631US.
Після надходження на склад 20 травня посилку було взято до опрацювання, обробити створене Вами відправлення не змогли одразу, оскільки під час створення відправлення Вами було обрано замале відділення для отримання в Україні — тому посилку переадресували відповідно до Вашого запиту. 22 травня посилка була переадресована, просканована та включена до наступного контейнера.
Контейнер, який відправлявся 23 травня, вже був сформований і опломбований на момент опрацювання Вашого відправлення, тому Ваша посилка потрапила до наступного (AU20960), який планово мав вирушити 27 травня, але був остаточно запакований і відправлений 29-го. Термін доставки є зазначений на нашому сайті. Ознайомитись можна за посиланням: https://meest.shopping/ua/country/usa#meest_usa
Ми розуміємо, що затримка була критичною саме для Вас, і приносимо вибачення за відсутність своєчасної комунікації. Для здійснення повернення посилки прохання звернутись до нашої служби підтримки або на нашу пошту - [email protected].
Ми вдячні за зворотний зв’язок і завжди прагнемо ставати кращими. Показать 1 ответ
Вкрали посилку
У нашій роботі ми намагаємося забезпечити максимально прозоре відстеження і швидке вирішення подібних питань. Якщо Ви залишите нам деталі Вашого замовлення, ми зможемо перевірити статус і допомогти у вирішенні ситуації. Зверніться, будь ласка, на нашу пошту - [email protected].
Щиро дякуємо за ваш відгук — це допомагає нам ставати кращими.
Ужасно, не рекомендую
2. Посылка, которая была доставлена на склад 02.05!!!! до сих пор не отправлена из США. Счет выставили 08.05, сразу оплатила, сегодня 20.05, посылка не отправлена до сих пор. Писала в поддержку в Telegram, каждый раз мне... Читать отзыв 1. Посылка, которая была отправлена из СШа 24.04 до сих пор не прибыла в Украину из-за "форс-мажора", ошибка ваших партнеров это не форс-мажор.
2. Посылка, которая была доставлена на склад 02.05!!!! до сих пор не отправлена из США. Счет выставили 08.05, сразу оплатила, сегодня 20.05, посылка не отправлена до сих пор. Писала в поддержку в Telegram, каждый раз мне говорят что посылка запакована в контейнер и будет отправлена в ближайший день, потом несколько раз говорили, что "сегодня будет отправлена", с тех пор как писала последний раз прошла неделя.
Открыла 3 тикета внутри приложения, меня неделю игнорируют, каждый день пишу снова, никакого ответа. Что с посылкой не ясно, лежит на складе уже 18 дней. Раньше пользовалась регулярно. не было никаких проблем, сейчас понадобилось заказать, проблемы с каждой посылкой. Если бы я знала, что заплачу за экспресс, а получу такое, заказала бы на НП, они доставляют 7 дней, хоть и дороже бывает.
Ми щиро шкодуємо, що доставка Вашої посилки затрималась і не відповідала очікуваним термінам.
Будь ласка, надайте номер посилки або зверніться напряму до нашої служби підтримки через електронну пошту [email protected] — ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь по всіх етапах посилки та затримках, якщо вони виявлені.
Дякуємо за довіру до Meest Shopping. Ми цінуємо кожного клієнта і працюємо над покращенням сервісу.
Не рекомендую
На гарячій лінії відповідають, що нічого не можемо зробити - форс мажор( офіційна відповідь в чаті « Повідомляємо, що через затримку з оформленням документів на транзитному центрі нашого партнера тимчасово затримується прибуття літака з США №20943/12 від 24.04.»
Мені одній здається, що це не... Читать отзыв Термін доставки АВІА вказано 6-9 робочих днів! Через декілька днів буде МІСЯЦЬ як посилка доставляється.
На гарячій лінії відповідають, що нічого не можемо зробити - форс мажор( офіційна відповідь в чаті « Повідомляємо, що через затримку з оформленням документів на транзитному центрі нашого партнера тимчасово затримується прибуття літака з США №20943/12 від 24.04.»
Мені одній здається, що це не форс мажор? І що саме цікаве- посилки які були відправлені пізніше 24/04 уже в УКРАЇНІ!!!!
Розуміємо Ваше обурення та розділяємо занепокоєння ситуацією, що склалася. Затримка реєстру №20943/12 від 24.04 справді пов’язана з проблемами в транзитному центрі нашого партнера, де виникли труднощі з оформленням документів. На жаль, це призвело до затримки авіаперевезення, яка, на жаль, вийшла за межі регламентованих термінів доставки.
Зазначимо, що інші відправлення, могли бути опрацьовані через інші логістичні канали або рейси, що не потрапили під дію цієї затримки. Ми повністю розуміємо, що така ситуація виглядає несправедливо, і дуже шкодуємо, що саме Ваша посилка потрапила під вплив цих обставин.
Запевняємо, що ми постійно тримаємо контакт із партнером, аби якнайшвидше врегулювати ситуацію та забезпечити прибуття вантажу в Україну. Прибуття даного реєстру очікується до кінця поточного тижня.
Дякуємо за терпіння та розуміння. Якщо у Вас залишилися додаткові питання — будемо раді допомогти.
Сервіс: сплатіть 100%, послуги надамо якось чи колись (і то не факт)
По двом розповідають що вони вже в Україні з п'ятниці (що не підтверджується трек-номером, а значить фактично терміни доставки не виконані, бо на сайті заявлено 6-9 робочих днів до сортувального центру).
CV949318386US
CV949318387US
Оплачено - як за експрес, отримано - електричку
Інша посилка яка затримується на тиждень, кажуть що це... Читать отзыв Три посилки, жодна з них не доставлена вчасно.
По двом розповідають що вони вже в Україні з п'ятниці (що не підтверджується трек-номером, а значить фактично терміни доставки не виконані, бо на сайті заявлено 6-9 робочих днів до сортувального центру).
CV949318386US
CV949318387US
Оплачено - як за експрес, отримано - електричку
Інша посилка яка затримується на тиждень, кажуть що це форс-мажор, тому компенсація за затримку не передбачена.
Розповідають що це форс-мажор, я отримував лист (ні, не отримував), тому компенсація не передбачена. Дуже зручно - визнаємо форс-мажором, компенсацію не платимо.
CV949303996US
По вказаних Вами відправленнях затримки не виявлено, посилки були відправлені 06/05 та 19/05 прийняті в Україні на ММПО. Наразі Ваші відправлення в процесі передачі на доставку по Україні.
Що стосується відправлення CV949303996US, так справді спостерігається затримка. Дана ситуація визначена як форс-мажор спричинений третьою стороною доставки (митниця), про затримку було попередження на електронну адресу.
Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією та відчули недостатню підтримку з боку нашої команди. Ми цінуємо наших клієнтів та завжди готові допомогти у вирішенні питань.
Дякуємо за розуміння!
жахливий сервіс
За оновленою інформацією реєстри що затримані від 24/04 та 29/04 очікуємо на розвантаження у Львові на ММПО впродовж поточного тижня. Контейнери приймають на розвантаження від ранку, відповідно очікуємо зміни статусу найближчим часом. Дана ситуація визначена як форс-мажор спричинений третьою стороною доставки (митниця), про затримку було попереджено вчасно. Компенсація у даному випадку не передбачається. Додатково Ви можете звернутись на нашу електронну адресу чи створивши звернення в особистому кабінеті.
Дякуємо за очікування та розуміння.
Посылка непонятно почему задержана на таможне
Ваша посилка (CV949313331US) дійсно тимчасово очікувала в черзі на опрацювання.
Станом на сьогодні посилка вже в процесі передачі на доставку по Україні та незабаром буде у Вас.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію і дякуємо, що скористались Meest Shopping. Показать 1 ответ
Втратили посилку і не відшкодовують
Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією та відчули недостатню підтримку з боку нашої команди. Ми цінуємо кожного клієнта, і Ваша ситуація буде додатково розглянута.
Якщо у Вас є документи, які підтверджують доставку посилки на наш склад ( підтвердження доставки фото/підпис працівника), будь ласка, надайте їх на нашу електронну адресу [email protected] з темою «Втрачена посилка — підтвердження доставки (652)». Це допоможе нам оперативніше передати запит на повторну перевірку.
Ми також відкриті до обговорення можливих шляхів вирішення ситуації, зокрема питання компенсації, якщо буде виявлено нашу провину.
Ще раз перепрошуємо за доставлені незручності. Сподіваємося, що зможемо повернути вашу довіру. Дякуємо!