Компания DHL предлагает богатый опыт в области экспресс-доставки, морских, воздушных, наземных перевозок, доставки международных почтовых отправлений, логистики и организации цепи поставок в сочетании с пониманием особенностей региональных рынков и возможностями развернутой по всему миру транспортной сети. Сеть компании DHL охватывает более 220 стран мира, а ее сотрудники сделают все, чтобы...
подробнее
Який шлейф у сервісу DHL? - Отзывы о Компания DHL
Так от, політика компанії чітко розділяє клієнтів і випадкових користувачів.
Якщо ви клієнт, тобто компанія або фізична особа, яка користується послугами DHL на регулярній основі, то ви отримаєте і договір, і сервіс, і менеджера, і доступ до електронних сервісів, і будете задоволені. Адже за такий високий цінник ви очікуєте і відповідне відношення до себе. І ви його точно отримаєте. Адже в DHL працюють професіонали і вони точно знають як зробити так, щоб клієнт був задоволений.
Та тут не треба зволікати.
Якщо ваші платежі стали нерегулярними і ви почали менше використовувати сервіс доставки DHL, то компанія не може вже вас сприймати як клієнта. Ну погодьтеся, професійний сервіс коштує дорого, а ви своїми нерегулярними оплатами наче трохи "крадете" у DHL. Ви поганий клієнт, хоча і нормальний нерегулярний користувач. А це вже дещо інше обслуговування. Теж непогане, але не таке швидке. Без доступу до сервісів і без власного менеджера.
DHL, як професіонал, одразу дає можливість Екс-клієнту це відчути. В односторонньому порядку розірве договір і відключить вас від усіх сервісів. Навіть раніше ввічливий менеджер знехтує дзвінком вас про це попередити. Це раніше, коли ви були клієнтом, менеджер дзвонив час від часу. А коли ви тільки нерегулярний користувач, ну якось ви не заслуговуєте на дзвінок і повагу.
Вас викинуть з клубу осіб DHL, на яких розповсюджується всесвітньо відомий DHL сервіс.
Так сталося і в мене. DHL односторонньо розірвав договір, про що я через деякий час довідався випадково.
Ви вже для компанії знеособлення, нерегулярний користувач.
Нерегулярний користувач для DHL - це НЕДОклієнт. Так, Ви отримаєте послуги зі списку. З вами будуть ввічливо розмовляти. Але у всіх діях ви зможете відчути, що не заслуговуєте бути клієнтом. І це не буде явно зроблене. Це буде немов невловимий шлейф в дорогих духах. Сервіс буде такий же дорогий, але з присутністю шлейфа «дерьмеца».
Адже лояльність залежить від суми ваших щомісячних платежів.
Нажаль….
отзыв
Комментарии к отзыву