Интернет-магазин ЦИФРА
ЦИФРА – это интернет-магазин техники и электроники, основанный в 2002 году. В магазине представлен широкий ассортимент товаров (от цифровой техники до товаров для детей и быта) и разнообразные способы доставки и оплаты.
Заказать товар и выбрать удобный способ доставки и оплаты можно на официальном сайте y.ua.
Телефон: +38 (044) 364-11-33
Рейтинг 4.9 из 5 на основании 121 отзыва
Техника
Магазин цифра(у.ua) шахраї
Експозиція:Я хотіла замовити маршали і прицінювалася довго,бо все ж це мої перші навушники не за 900 гривень(а були і дешевші),а вже з більш люксового сегменту,дуже їх хотіла,і все ж вирішила замовити,чомусь,в той момент, вирішила... Читать отзыв Не знаю,чи хтось прочитає це,чи ні,бо мені вже швидше за все ніхто не допоможе,але повідаю вам свою історію,може,хоча б ви не потрапите на гачок,отож з початку:
Експозиція:Я хотіла замовити маршали і прицінювалася довго,бо все ж це мої перші навушники не за 900 гривень(а були і дешевші),а вже з більш люксового сегменту,дуже їх хотіла,і все ж вирішила замовити,чомусь,в той момент, вирішила на свою голову замовити тут,не знаю чого,але(ps"хотіла замовити на олх маршали,теж,думала що кинуть чи паль,а воно,як бачте і в офіційних магазинах,собаки зариті")так,якось натрапила на цю кару Божу.
Зав'язка: Спершу,коли отримала все здавалося нормально,впринципі проблем на пошті не виявила,все було запаковано,жодних пошкоджень,оплатила і щаслива пішла додому,все ж про них думала не мало часу,та й наважувалася довго.Прийшла і відразу вирішила піти в них на прогулянку,спершу зарядивши.І от почалося...
Спершу мені десь на фоні в той перший день здавалося ніби там легенько брязкотить щось,як м'ячик,але великого дискомфорту не відчувала,ну типу,норм.Потім йшла на перехресті і вон почали різко глючити,страх як глючити.Ps,щоб ви розуміли ,в мене навушники за 450 гривень,не глючили,в тут за 3500 з копійками.Так от,глючать,глючать,але потім якось пройшло .
День другий,видався цікавішим.Ну,але швидше третій,бо другого дня я ними користувалася мало і вдома,а от у середу пішла у спортзал,і знову на перехресті те саме,глюк ,але швидко проходить і брязькіт став помітнішим.
День четвертий,просто вдома відмикалися від блютузу, хехех.І тут я задумалася про те,щоб все ж їх на сервіс закинути,а не страждати,ну і не забувайте,що з кожним використання,все більше,щось брязкотить у навушнику.Так-от...
Кульмінація:День 5 Х.Іду я роздруковувати гарантію,і просто жах,у місті тупо майже після перехрестя,до місця де я роздруковувати,жорстко глючать(7-10 хв).У навушниках брязкотить страх,іти не можливо,і я вирішую перевірити,що ж,то(права амбюшура),а вона не ЗНІМАЄТЬСЯ, просто її нереально зняти,ну і я відправляю їх у сервіс цих-от,що впарювали мені гарантію ще на 3 роки за +500 гривень, ага,угу.(на щастя не взяла, тут блін і та на 1 рік знадобилася зразу,але чи варто?)
Розв'язка:На даний час вони вже два тижні в сервісі,і ні грошей,ні дзвінків,нічого,кожного разу,відчуття,що кинули на гроші і дзвінку не буде,в реалі зараз підозрюю,що це паль,та ще й відновлена,і це сумно,бо гроші чималі,і не легко даються,а тут ..Вважаю,що маю попередити вас,щоб Ви не купували там,можливо Ви прочитаєте і зробите висновки,які,на жаль,у свій час,я не зробила.Не знаю,чи вдасться щось зробити,але те що мрія розбита-це сумно.Не знаю,що ще додати,ну на е-мейл не відповідають,ігнор... Ну і строчать з сервісом,в них же ж вони мали бути до 2 тижнів,а не більше,от така історія,коли в час війни наживаються , ще й офіційні магазини,а не якість торговці з олх.Ну і ще зараз уже на сайті,саме їх нема в наявності,але рекомендую дивитися відгуки,і зважати на незадоволені,бо їх може бути мало,а інші ботами накачають ти й все,не повторюйте моїх помилок, ех.
Прохання очікувати на зворотній зв'язок від менеджерів сервісного центру, щойно надійде інформація за Вашим зверненням. Гарного дня!
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ
При отриманні на НП перевірив відповідність моделі, комплектацію. Увімкнути в мережу та перевірити ОС не було змоги, оскільки продавець не відправив перехідник-адаптер для зарядного шнура. Після отримання адаптера, я зарядив ноут і при початковому налаштуванні виявилось, що ОС лише на англійській, іспанській та французькій мовах. Тобто, мені завідомо відправили товар, який не відповідав заявленим... Читать отзыв 19.06.25р я придбав нoутбук Dell G15.
При отриманні на НП перевірив відповідність моделі, комплектацію. Увімкнути в мережу та перевірити ОС не було змоги, оскільки продавець не відправив перехідник-адаптер для зарядного шнура. Після отримання адаптера, я зарядив ноут і при початковому налаштуванні виявилось, що ОС лише на англійській, іспанській та французькій мовах. Тобто, мені завідомо відправили товар, який не відповідав заявленим на сайті продавця характеристикам та підтвердженим консультантом.
На вимогу обміняти товар на такий, де присутня українська мова в ОС, мене відправляють на сторонній сервіс. Хоча згідно Закону України про Захист прав споживачів, я маю повне право на обмін такого товару.
Крім того, зверніть увагу, що продавець не надає фіскальні документи при продажі (відправляє на пошту листочок без жодних печаток і штампів, та без вказання інформації про субєкт господарської діяльності. Те ж саме з гарантією.
Інформація про будь-які адреси, як то поштова адреса, адреса розташування, юридична адреса - на сайті відсутні.
Лише телефони колл-центру та ел.пошта.
Надіюсь, що дана інформація допоможе потенційним клієнтам магазину Y.UA зробити правильний вибір.
Як бачимо, Вам вже було надано рекомендації для подальшого вирішення питання та можливості відправки товару для узгодження повернення або обміну.
Звертаємо увагу, що детальна інформація про гарантійні умови, а також порядок повернення чи обміну товару міститься у гарантійному талоні.
Шкода, що запропонована процедура виявилась для Вас незручною.
Дякуємо за Ваш зворотній зв’язок. Сподіваємось, що в майбутньому покупки приноситимуть лише позитивні враження.
Y.ua это шарлотаны и негодняи. Бегите от них
Заказ (4177003) был сделан 7.04, оплату магазин получил сразу по безналу, но сегодня уже 21.04 а магазин до сих пор не отгружает товары! Морочат голову и ссылаются на какие-то мифические проблемы с их базой, хотя другие товары успешно продают. И в последнее время с этим магазином такие проблемы часто. Это была... Читать отзыв Отвратительное обслуживание в магазине Y.ua!
Заказ (4177003) был сделан 7.04, оплату магазин получил сразу по безналу, но сегодня уже 21.04 а магазин до сих пор не отгружает товары! Морочат голову и ссылаются на какие-то мифические проблемы с их базой, хотя другие товары успешно продают. И в последнее время с этим магазином такие проблемы часто. Это была последняя покупка у них - скатились ниже плинтуса. Никому не рекомендую, только потратите время и нервы!
З Вами зв'язався менеджер з безготівкового розрахунку для можливого вирішення питання на коригування замовлення.
Дякуємо за зворотній зв'язок та бажаємо, щоб наступні покупки приносили лише позитивні емоції.
Гарантія та сервісний центр тільки на папері
Після подальших діалогів з консультантами сервісного та цифри стало зрозуміло що вони просто продають телефони прошиті на регіон Індії, які не оновлюються по повітрю в принципі, їх можливо оновлювати з танцями з бубном або в сервісному центрі (якогось нормального магазину) +- за тисячу. На сайті з товаром це звичайно не було вказано, а по згоді користувача Цифра ні за що відповідальності не несе, консультант каже "це ок, ви погугліть". Краще вже купити з рук в когось ніж мати справу з цим магазином. Ще погугліть відгуки на сервісний центр, там окрема історія
Порушують права споживача.
Наші адвокати були змушені звертатися до поліції, оскільки компанія відмовляється надати свою юридичну адресу. До того ж в інтернеті є багато відгуків, що Цифра навмисно продає бракований товар і систематично ошукує клієнтів таким чином.
Зверніть увагу, що Цифра, ймовірно, є дочірньою компанією Stylus — тож остерігайтеся і їх!
Нам прикро, що співпраця з нашим магазином не принесла Вам бажаних позитивни емоцій.
Як бачимо, Ви звернулись до Сервісного центру, заявляючи про дефект товару, тому, згідно ст. 8 Закону України про Захист прав споживачів та згідно умов гарантійного талону, Ваш пристрій було прийнято на діагностику та подальше гарантійне обслуговування. В гарантійному талоні, а саме в п. 5, зазначено, що максимальний термін ремонту може складати до 45 робочих днів. Як бачимо, даний термін порушено не було.
Окрім того, ми додатково перевірили інформацію щодо Вашого замовлення та, як бачимо, з Вашою дружиною зв'язувався менеджер 22 жовтня для вирішення питання. Було запропоновано як віріант повернення коштів, так і обмін пристрою на новий. На жаль, зворотнього зв'язку з рішенням ми не отримали.
В будь-якому разі дякуємо Вам за відгук та бажаємо в подальшому отримувати від покупок лише задоволення!
Магазин із злочинною діяльністю.
Шарашкіна контора
НЕТ ГАРАНТИИ
Коротко - гарантії на товари в цьому магазині немає, рахуйте що ви купляєте на ОЛХ.
Розгорнуто - в ЧЕРВНІ придбав новий процесор для комп'ютера (i9-13900K). Збирав комп'ютер з повністю новий делатей (мат. плата asus rog strix z690-e gaming wifi). Пілся першого запуска комп'ютера, комп'ютер стабільно почав видавати... Читать отзыв Всім привіт! Роскажу вам темку-схемку по якій працює відомий інтернет магазин- цифра (y.ua).
Коротко - гарантії на товари в цьому магазині немає, рахуйте що ви купляєте на ОЛХ.
Розгорнуто - в ЧЕРВНІ придбав новий процесор для комп'ютера (i9-13900K). Збирав комп'ютер з повністю новий делатей (мат. плата asus rog strix z690-e gaming wifi). Пілся першого запуска комп'ютера, комп'ютер стабільно почав видавати BSOD кожні 30-70хв, і також процесор не тримав заявлену частоту виробником при 100% навантаженні. Спочатку думав що оперативка, придбав нову оперативку, все те саме - BSOD, взяв у знайомого процесор i5-13600K для тесту і чудо BSOD зникли.
Після цього всього вставив i9-13900K і почав гратись з біосом, щоб я не робив, все абсолютно не саме - BSOD кожні 30-70хв і постійні помилки при стрес тесті OCCT.
Процесор на пошті отримав без ніяких документів, документи випросив тільки з п'ятого разу на гарячій лінії магазину. Оформив повернення по гарантії і відправив процессор не в магазину цифра а в їх СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР FIXTER де працюють просрочені фіксікі. Після місяця очікування сервісний центр виніс рішення - в них на стенді процесор працює, відправляємо назад. Отримав процесор, вставляю і все абсолютно те саме.
На даний момент я сужусь з інтернет магазином ЦИФРА y.ua.
---САМЕ ЦІКАВЕ---
Підняли з адвокатом минулі справи по цьому магазині. Виходить, в них така схема - ОДНА людина відправляє вам товар(ЛАЗАРУК), ДРУГІЙ людині ви скидуєте кошти на рахунок(ОКУНЬ), ТРЕТЯ людина це сервісний центр фікстер (Ходзінський).
---СПРАВА ЯКА БУЛА В СУДІ---
Дівчина купила телевізор, після чого відразу виявила проблеми з кабельним, зробила ту саму процедуру що і я - відвезла в СЦ FIXTER. Після чого отримала відмову по гарантії - в них все працює, там само як в мому випадку. Після цього дівчина поїхала забирати телевізор, приїхавши в СЦ вона побачила що коробку запаковану нею (скотчем) НАВІТЬ НІХТО НЕ ВІДКРИВАВ.
Пішла в суд, написавши заяву на сервісний центр FIXTER. Настав суд, і Ходзінський представник сервісного центру Fixter сказав, це заключено в протоколі - Я ТОВАР НЕ ПРОДАВАВ, КОШТИ ЗА НЬОГО Я НЕ ОТРИМУВАВ, МИ СЦ ЯКИЙ РЕМОНТУЄ ЕЛЕКТРОНІКУ. Тадам, суд закритий, дівчина потратила 26000грн на адвоката і програла діло. А чому?
В ТЕМКІ СХЕМКІ приймають участь три людини (базово) - ЛАЗАРУК, ОКУНЬ, ХОДЗІНСЬКИЙ які самі по собі чудово працюють разом, але не показують абсолютно ніякого зв'язку між собою при любих проблемах і в судах.
---ТЕМКА СХЕМКА---
В їх схемі приймають участь мінімум 10-15 людей.
ХОДЗІНСЬКИЙ - це СЦ який кошти за товар не отримував і нічого не продавав, не докопаєшся.
ЛАЗАРУК - просто відправляє товар, вообще не при делах.
САМА ЦІКАВА - ОКУНЬ. ОКУНЬ це та людина яка отримує кошти на рахунок від замовлень.
Таких персон як ОКУНЬ в магазина багато, тобто людей які можуть приймати кошти на ФОП рахунок. Приписана ОКУНЬ в розваленій хаті на краю Дніпра (без шуток).
Листи які я відправляв їй укр поштою та новою поштою вона не отримала. На суд я впевнений вона не явиться. І коли я виграю суд, у неї на рахунку не буде коштів для стягнення, і майна яке я міг би отримати. ТАКИХ ЛЮДЕЙ ЯК ОКУНЬ В НИХ КУПА. Вони будуть міняти їх після кожної проблеми з судом.
Пілся завершення свого суду я хочу закрити магазин ЦИФРА y.ua. Якщо у вас були якісь проблеми з цим магазином, я хотів би їх почути. Якщо справ буде багато, зберемо груповий іск, і підемо в суд. Мій контакт - +380677336672
Гарантія від магазину нічого не варта
А тепер сама історія. Купили напару з товаришем у грудні 2023 року у Цифрі зарядні станції Bluetti PowerOak... Читать отзыв Буде лонгрід, тому для тих хто не любить багато читати, відразу спойлер - якщо ви плануєте купувати дороговартісну техніку, і хочете отримати гарантійний ремонт у разі її виходу з ладу, обходьте десятою дорогою Цитрус(Stylus). Їх сервіс центр Fixter теж категорично не раджу.
А тепер сама історія. Купили напару з товаришем у грудні 2023 року у Цифрі зарядні станції Bluetti PowerOak EB70 з НЕОФІЦІЙНОЮ ГАРАНТІЄЮ 24 місяці ВІД МАГАЗИНУ (наівні). 22.11.2023, замовлення №3453150. З пів року станція не працювала, поки не почались блекаути. Деякий час доволі гарно працювала і радувала. Ії потужність 1000Вт, пікове навантаження 1400Вт. За весь час роботи до станції в різних комбінаціях підключалися wi-fi роутер, onu термінал, лед світильник, ноутбук і саме потужне - інверторний холодильник LG GW-B509 SEUM. Паспортна його потужність 130Вт. У нього немає пікових пускових навантажень. Стартує з 3Вт і плавно підвищує до 40-70Вт. Приблизно раз на добу вмикається режим розморозки, в якому споживаю 90-110Вт. Середньодобове споживання в залежності від зовнішньої температури 0,8-1,0кВтг. Розписує все так детально, щоб було зрозуміло, що в моєму сценарії використання станції навантаження на неї були що коню конфета. Вентилятиру охолодження я чув хіба що, при заряджанні.
Але, в суботу 13.07.24 при включенні на станції секції з розетками 220В щось клацнуло всередині типу реле і на індикаторі висвітилась помилка SHORT. Жодного приладу при цьому підключено ще не було. Після цього станція як і раніше заряджалась нормально, DC-секція з USB зарядками працювала. Але змінного струму не видавала. Поздвонив в магазин, дали номер телефону свого СЦ Fixter і сказали, що вони мені допоможуть. )
У понеділок 15.07.24 я відвіз зарядну станцію до цього сервіс центру. Прийомщик ще не донесши коробку до столу розпакування і не оглянувши товар почав мене готувати, що вони вимушені будуть відмовити мені у ремонті, якщо товар вийшов з ладу з моєї вини. В принципі нічого не маю проти. Але дуже упереджене і неприховане ставлення до клієнта, який відразу ставиться у роль винного і програмування його на відмову у гарантії. Станцію розпакували, довго оглядали, нюхали, світили ліхтариком в усі щилини, але ніякого криміналу окрім мілких подряпин не знайшли. Видали талон на ремонт за №2407151202 і ще раз нагадали, якщо я вже забув, про можливу відмову у гарантійному ремонті і про максимальні 45 днів які станція може прибувати в ремонті.
У п’ятницю 19.07.24. зателефонували з СЦ і повідомили про результати діагностики. Після такого приймання товару, вони були доволі очікуваними. А саме - зарядна станція вийшла з ладу з моєї вини, а конкретно - я її перевантажив. І ремонт можливий тільки за мій рахунок і це буде коштувати 4 з чимось тис.грн. Маю інжерерну освіту, диплом КПІ і певний досвід роботи в галузі електроніки, тому дуже захотілось поспілкуватись зі спеціалістами які виконували діагностику, прийшли такого висновку і взнати на чому він ґрунтується. На моє прохання відповіли, що такої можливості не мають і якщо я не згоден, звертатися до магазину. Що я і зробив. На гарячій лінії магазину відповіли, що вони такі питання теж не вирішують, пишіть на електронну пошту.
21.07.24 Написав електронного листа до магазину на [email protected].
23.07.24 Отримав відповідь:"На превеликий жаль, за вашим замовленням в інженерному відділі було виявлено не гарантійний випадок, що виникає при перенавантаженні пристрою, перепаду напруги або неправильному користуванні, наприклад заживлення до загальної мережі, заряджанні тощо. Як ми бачимо, Вам було запропоновано вирішення питання шляхом здійснення ремонту на платній основі та пристрій знято з гарантійного обслуговування."
Тобто, покупець автоматично ставиться в положення винного і має доводити свою невинуватість, а не навпаки, СЦ доводити зворотнє. Звичайно, при такому підході покупцеві майже нереально доказати що він не робив якесь "тощо". Так само, як і СЦ мені нічого не довів і навіть не намагався. Ти винуватий, спробуй спростувати, якщо зможеш.
А тепер власне по поломці. Стало цікаво і я передивився море інформації по цій зарядній станції. Дуже багато інформації на форумі офіційного сайту Bluetti. Дана помилка є масовою і дуже багато користувачів зтикається з нею. Представники виробника, які присутні на форумі, підтверджують що у даної моделі є проблеми з інвертором, які було враховано у наступній моделі EB70S. Станції з такими помилками як у мене ремонтують при офіційній гарнатії без питань. В більшості випадків виходять з ладу MOSFETи інвертора. Що до стрибків напруги в міській мережі, то станція до неї ніяким чином не підключається і заряджається від зовнішнього низьковольтного БЖ. Якщо малось на увазі підключення вилка-вилка, то там було б тотальне пошкодження з явними слідами.
І по основній статті звинувачення - перевантаження. Звичайно, абсолютно нереально довести, що я пристрої більше 130Вт не підключав. Але станція має штатну функцію захисту від перенавантаження і КЗ. Мій товариш, який разом зі мною купував аналогічну станцію, підключав до неї 2-компресорний холодильник. Зробив декілька спроб, після кожної з них станція просто відключала навантаження і висвічувала помилку Overload. І після повторного включення знову нормально працювала.
Таким чином, мені ставиться у вину, що зарядна станція не працювала належним чином і не виконала свої штатні функції. А це гарантійний випадок.
Спробував апелювати до магазину надіславши у відповідь листа з аргументами наведеними вище. А також, написав, що хотів би мати детальний опис поламки, з вказанням, що вийшло з ладу і отримати пошкоджені деталі.
Поки чекав на відповідь зателефонували з СЦ і запитали чи буду я робити платний ремонт чи забирати товар. Сказав, що поки веду листування з магазином і сподіваюсь, що він таки виконає свої гарантійні зобов'язання. Відповідь була шикарна, абсолютно в стилі цієї контори:"Ето наврядлі!".
24.07.24 отримав email з черговою відповідю від магазину:"повторно наголошуємо на тому, що випадок не є гарантійним. Але у випадку здійснення платного ремонту, за вашим запитом ми зможемо надати вам пошкоджені деталі, надати гарантію на ремонт протягом 30 днів, а також надати інформацію, яка саме деталь була пошкоджена."
Починати судову тяганину з фірмою де ФОП сидить на ФОПі і ФОПом поганяє, малоперспективно і станція, зважаючи на постійні відключення, треба була ще вчора. Тому відповів, що абсолютно не визнаю своєї вини, але поставлений у такі умови, що змушений погодитися на платний ремонт.
29.07.24 зателефонували з СЦ і сказали, що зарядна станція знаходиться на фінальній стадії ремонту. Вони ще раз оглянули станцію і з'ясувалось, що вже менше деталей пошкоджено, тому ремонт буде коштувати "всього" 2100грн.
02.08.24 я зателефонував до СЦ і запитав, як там фінальна стадія ремонту, добігла кінця чи ні. Відповли, що ремонт закінчено і станція вже переміщується у пункт видачі.
06.08.24 ще раз зателефонував до СЦ і запитав, чи є вже товар у пункті видачі. Відповіли, що ще немає, а станція ще знаходиться в ремонті. ))
12.08.24 таки забрав я її з ремонту. Отримав акт де було написано приблизно те ж саме, що мені відповіли по email, тільки іншими словами і без якоїсь конкретики:
"В процесі діагностики заявлений споживачем дефект , а саме "Помилка Short" виявлено.
Також виявлено вигоряння элементів живлення інвертору, що спричинено перенавантаженням та як наслідок короткого замикання плати інвертору.
Даний випадок не підлягає під умови гарантійного обслуговування."
Ще дали пакетик з двома MOSFETами. Один з яких після перевірки виявився абсолютно цілим і по всім параметрам відповідає вимогам даташіту виробника. Тобто по факту було замінено один польовий транзистор PDP8974, ціна якому у роздріб 150-200грн. і за це взято 2100грн.!!! На прохання при видачі нагрузити станцію хоча б номінальними 1000Вт і показати як станція яку я "перегрузив" тримає зараз нагрузку, працівник все на що спромігся, це підключити на зарядку свій телефон на 17Вт.
Оплата при видачі товару теж на "високому" рівні. Терміналу немає, готівку не приймають. Дають клаптик паперу по якому треба зробити переказ за реквізитами на ФОПа ввевши вручну довжелезний IBAN, ЄДРПОУ та інше і неде не помилитись і не заслати кудись не туди гроші. Дуже "зручно".
Якщо ви не представник магазину, дякую, що дочитали до кінця.
І ще раз наголошую, що не раджу мати справу з Цитрус (він же Stylus) і їх СЦ Fixter. Фірми явно займаються сірим імпортом. Жодного разу при купівлі у них товару не дали здійснити оплату карткою через термінал. Тільки кеш. Товар завозиться неофіційно, без гарантії виробника. Так звана "гарантія від магазину" нічого не варта. Всю відповідальність за якість товару продавець перекладає на покупця. Ставлення до клієнта упереджене, манера спілкування недружня. Мало того, що за гарантійний ремонт беруть гроші, так ще й деруть в десятки разів більше вартості деталей. А ще й неушкоджені деталі міняють.
Ми прагнемо забезпечити наших клієнтів найкращим обслуговуванням.
На жаль, випадок, з яким Ви звернулись до Севісного центру після проведення діагностики визнано негарантійним.
Звісно, якщо є можливість, співробітники пропонують клієнту варіант ремонту на платній основі, озвучуючи орієнтовну його вартість.
Якщо Вам з будь-який причин не підходить запропонований варіант, Ви маєте повне право відмовитись від пропозиції та отримати пристрій в Сервісному центрі з відповідним актом-заключенням.
Що стосується зручності оплати та консультації менеджера на етапі прийому товару, ми обов'язково приймемо до уваги Ваш коментар.
Дякуємо за зворотній зв'язок! Бажаємо в подальшому отримувати від покупок виключно позитивні емоції.
плохо,очень плохо
2. прислали не тот цвет .
в 3. при обмене товара на нормальный товар, якобы у них нет вналичии данного товара, хотя на сайте что на стилусе что на цифре полно этих мышек.просто цена не 1000 а 1700 грн. но конечно никто же шл*к менять на... Читать отзыв прислали подделку , брал мышь logitech g304/305. во 1. это китайская подделка.
2. прислали не тот цвет .
в 3. при обмене товара на нормальный товар, якобы у них нет вналичии данного товара, хотя на сайте что на стилусе что на цифре полно этих мышек.просто цена не 1000 а 1700 грн. но конечно никто же шл*к менять на оригинал не хочет, закупили партию шлака поддельного у какого то поставщика,продают как ориг, а когда вознимают вопросы, то нет нет у нас нету вналичии.хотя по закону я приобрел товар, конкретный. и меня не волнует цена что он был 1000 а остался только по 1800. бренд марка, модель . осталась та же
Прохання вказати № Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити надану Вами інформацію та відповісти на відгук.
Магазин надсилає зіпсований товар
Знайте про таку ймовірність, не довіряйте їм й дуже уважно перевіряйте, в якому стані вони вам надсилають товар, якщо ризикнете з ними зв’язуватися.
31.01.2024 я розмістив свій відгук щодо відмови мені Інтернет-магазином Y.ua в поверненні товару.
Слід віддати належне, відгук не залишився поза увагою і мені... Читать отзыв Будьте готові, що Інтернет-магазин Y.ua (він же – “Цифра”) пришле вам зіпсований товар.
Знайте про таку ймовірність, не довіряйте їм й дуже уважно перевіряйте, в якому стані вони вам надсилають товар, якщо ризикнете з ними зв’язуватися.
31.01.2024 я розмістив свій відгук щодо відмови мені Інтернет-магазином Y.ua в поверненні товару.
Слід віддати належне, відгук не залишився поза увагою і мені була надана відповідь.
Але саме ця відповідь й висновки, які були зроблені фахівцями магазину під час обґрунтування правильності вчинених сервісом магазину ФОП Ходзінський Б.В. дій щодо відмови мені у поверненні товару, відкрили іншу сторону порушення Інтернет-магазином Y.ua Закону України “Про захист прав споживачів” та змусили звернути на це увагу потенційних покупців.
Відповідно до наданої представником Інтернет-магазину Y.ua відповіді основною причиною відмови мені в поверненні товару було те, що я “при огляді товару в пункті видачі не заявив жодних претензій щодо товару, його цілісності, зовнішнього вигляду, тощо.”
І це, дійсно правда, бо я тривалий час користувався послугами цього магазину, був цілком переконаний в їх порядності й не здогадувався, що вони можуть надіслати зіпсований й пошкрябаний кимось товар.
Я й думки не міг допустити, що магазин в порушення Закону не перевіряє належний стан товару, перед відправкою покупцеві! Це в тому випадку, якщо вони не продають нам товар, який вже був у використанні або був раніше кимось повернутий і зіпсований, що також цілком можливо.
З відповіді представника Інтернет-магазину Y.ua можна зробити висновок, що в порушення частини 1 статті 6 Закону України “Про захист прав споживачів” Інтернет-магазин Y.ua надіслав мені товар не належної якості, в зіпсованому стані. Бо, як було мною зазначено у попередньому відгуку: я, цю подряпину не робив, Нова пошта не мала доступу, що б таке вчинити, сервіс ФОП Ходзінський Б.В. стверджує, що так і було, то виходить Інтернет-магазин Y.ua з самого початку надіслав мені пошкрябаний товар, а я не замітивши ту подряпину, сам у тому й винен!
Тобто продавцем мені був надісланий товар не належної якості. Він полягає заміні!, але, якщо ви це замітили під час отримання! Якщо ні – самі винні! Нагадує гру в наперстки.
Таким чином, головна моя помилка була в довірі цьому магазину, як перевіреному, порядному продавцеві.
Визнаю, що я помилявся, довіряючи Інтернет-магазину Y.ua
Дякую за науку!
Не довіряйте їм. Я вже точно довіряти не буду.
Нам прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином.
Проте, всі відповіді згідно Вашого замовлення Вам були вже надані.
Магазин продає бракований товар!
Замовлення 3 025 876
840104 XILENCE X502
Додаю фото некомплекту по корпусу. На сайті вказана комплектація по 4 куллера, по факту їх присутнє 4 шт.
На що була відповідь - помилка на сайті, повертайте товар.
А товар повернути не можна, оскільки упаковка відкрита.
Нам прикро, що Ви залишились розчаровані досвідом співпраці з нашим Інтернет-магазином.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ми перевірили інформацію за Вашим замовленням - 3 025 876 і вияснили, що Ви придбали товар 18.03.2023 й в той же день звернулись на вхідну лінію з метою повернути товар, оскільки після його розпакування Ви зрозуміли, що пристрій для Вас замалий.
Також , Ви звернулись до сервісного центру з метою консультації щодо повернення й Вам повідомили за яких умов воно здійснюється й повідомили, що Ви можете відправити товар на узгодження повернення. Тобто, Вам відмовлено не було. Разом з тим, ми не отримали від Вас жодного зворотного зв'язку щодо того, що пристрій не коректний чи з не вірними характеристиками. Підсумуючи вищевказане, згідно даного замовлення ми не отримали від Вас товар в сервісному центрі для узгодження повернення, тобто, Ви його так і не відправили для узгодження, попри те, що Вам відмовлено не було під час консультації.
3135171 номер замовлення
Фото одного "З їх нових процесорів додаю"
Замовляв 2 однакових процесора (3135171 номер замовлення проблемного). Два були в заводській упаковці. Коли прийшов час їх встановлення та використання в проекті - відкривши один з них на ньому були сліди використання (а саме відбитки та сліди притискання кріплення процесора в материнську плату). В момент, коли я намагався встановити його в... Читать отзыв Ситуація наступна:
Фото одного "З їх нових процесорів додаю"
Замовляв 2 однакових процесора (3135171 номер замовлення проблемного). Два були в заводській упаковці. Коли прийшов час їх встановлення та використання в проекті - відкривши один з них на ньому були сліди використання (а саме відбитки та сліди притискання кріплення процесора в материнську плату). В момент, коли я намагався встановити його в слот материнської плати - він не підійшов в сокет. Я відкрив коробку з другим та без проблем його встановив.
Надіславши процесор в сервіс мені найдішла відмова, оскільки на ньому були сліди використання. Тепер напрошуються логічні запитання - як на ньому можуть бути сліди використання відмене, коли процесор неможливо встановити в передбачений тип сокету?
Висновок один- ситуація з надходженням вживаних процесорів в мене з Вами не вперше, і відповідна скарга вже була зареєстрована. Відповідно постачальник просто займається відновленням вживаних процесорів та перепакуванням в оригінальну упаковку.
Цього випадку не вдалось і сплутали верхню частину процесора під час відновлення, і на інший сокет наклали пластину з написом i9 10850k.
Помилка з моєї сторони неможлива, оскільки тільки i9 процесорів в Вашому магазині я придбав точно більше 10 шт, і не лише їх, а і багато інших дороговартісних речей на сотні тисяч.
Ми перевірили всю інформацію й повідомляємо Вам наступне.
Кожному нашому клієнту, без виключень, ми надаємо можливість перевірити товар при отриманні й тільки після перевірки рекомендуємо приймати остаточне рішення про покупку. Крім цього, слід відмітити, що з Вашого боку не було озвучено жодних претензій на момент покупки Вами товару. Далі, після придбання споживачем пристрою, ми як магазин, на жаль, не можемо нести відповідальності за його подальший зовнішній вигляд, тощо.
Через деякий час після покупки Ви звернулись до нас із запитом повернути товар по причині, що в ньому невірний сокет. Після чого, Ваш товар було прийнято на погодження повернення та діагностику. По результатам діагностики та перевірки Вам, все таки, було узгоджено повернення коштів й Ви їх отримали ще 06.07.2023 у сумі 12 372 грн.
Ми вдячні кожному нашому клієнту за конструктивний зворотній зв'язок та достовірно надану інформацію!
Сподіваємось на Ваше розуміння!
Замовлення No 3 529 036
Магазин ДНО, то ж не рекомендую. Оплата тільки готівкою, оскільки працюють в чорну, хоча термінал присутній і стосовно нього постійно відмазки
- Складнощі на стороні банку, тому оплата тільки готівкою. І таких моментів купа.
Коротко про ситуацію.
Особлива увага тут - Інтерфейси підключення HDD не підійшли, які в... Читать отзыв Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати
Магазин ДНО, то ж не рекомендую. Оплата тільки готівкою, оскільки працюють в чорну, хоча термінал присутній і стосовно нього постійно відмазки
- Складнощі на стороні банку, тому оплата тільки готівкою. І таких моментів купа.
Коротко про ситуацію.
Особлива увага тут - Інтерфейси підключення HDD не підійшли, які в моє мережеве сховище просто не підходять.
З сервісу мені повідомляють, що товар використовувався. Яким чином він міг використовуватись, коли в мене не було до чого його приєднати ?!
І наступне: в виробника є вихідний контроль, в процесі якого жорсткі диски перевіряють і підключають для ПЕРЕВІРКИ. На прохання підключити диск та перевірити програмно використання - відмовились "бо не знають як".
В мене вже не вперше проблема на етапі сервісу, наприклад під виглядом нового надсилали вживані процесори або взагалі кришка процесора була від іншого сокету (на процесі сокету 1200 була натягнута кришка від 1700) і вони мені додумались сказати, що процесор вживаний. Благо тоді ситуація вирішилась.
Історія моїх замовлень вже не на одну сотню тисяч і навряд чи мені цікаво забавлятись з 2 hdd.
І до слова я передбачив, що така ситуація згідно відгуків про сервіс може відбутись, і я зробив фото роз'ємів і загалом вантажу перед перед відправкою на пошті.
Фото додаю.
Зробив замовлення в іншому магазині для підтвердження фактів.
1) Надійшов хоча б в якомусь пакуванні, окрім пакету, який дає хоч мінімальний захист.
2) На контактах також видно сліди встановлення ВИРОБНИКОМ оскільки hdd тестували.
І в кінці навмисно поїхав і інший популярний інтернет магазин і поцікавився, чи є можу повернути HDD в такому стані, і в точці самовивозу мені відповіли - ТАК, без проблем і вже були готові після оформлення документів повернути назад готівку.
Відео можу додати без проблем, тут неможиво завантажити.
Відмова - сліди використання, пошкоджена упаковка (це були звичайні пакети, заводської упаковки не було в принципі).
Перевіряти, чи присутні години напрацювання програмно було відмовлено.
Заказал телефон за 5300грн, приходит смс что актуальная цена 5380 грн)))
ЦИФРА - вы адекватный магазин ?
Сірі телефони та жахливий сервіс
Приносимо найщиріші вибачення за доставлені незручності!
Ми обов'язково зробимо все від себе можливе, аби покупки в нашому магазині клієнтам приносили виключно позитивні емоції.
Щиро сподіваємось на Ваше розуміння!
Жахливі умови повернення товарів
Ось тут почалося саме цікаве! Відразу наступного дня зранку звернулися... Читать отзыв Купили дитині бустер для автомобіля. Забирали ввечері, чоловік поспішав і похапцем оглянув товар, і ЦЕ найголовніша помилка! Вже вдома побачили, що чохол має глибокі вм'ятини в двох місцях. Так, на функції це ніяк не впливає, але дитині візуально неприємно! Було прийнято рішення повернути, або замінити на такий самий без дефектів.
Ось тут почалося саме цікаве! Відразу наступного дня зранку звернулися в магазин, сказали написати листа-звернення з фото. Як відповідь, нам запропонували знижку, якщо ні, то звернутися в сервісний центр, де потрібно ЗАЛИШИТИ товар і на протязі 14 днів буде прийнято рішення про обмін!!! Ви серйозно?!!! Продали товар неналежної якості, на який відразу потрібно було зробити уцінку, вказати всі дефекти і продати тій людині, яка готова його купити з усіма недоліками. Так тепер, нам потрібно витрачати свій час і гроші, щоб отримати хоч щось!!!
Однозначно НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! В інших магазинах все на багато простіше!!! На візуальні недоліки, які видно неозброєним оком, що товар неналежно зберігався в магазині, складати акти в сервісному центрі!!! Це не телефон, і не телевізор, де потрібна перевірка.
Жахливе обслуговування та невиконання замовлення в узгоджений термін
22.10 я заходжу на пошту і бачу лист, в якому сказано, що телефон зможуть привезти не раніше ніж 25.10.
Зателефонувала на гарячу лінію магазину, там мені... Читать отзыв Зробила я замовлення ( iPhone)у вказаному інтернет магазині 18.10. Вказала, що телефон потрібен на 23.10, так як це на подарунок. В переписці мені підтвердили замовлення на вказану дату. Вся переписка збереглась на поштовій скриньці
22.10 я заходжу на пошту і бачу лист, в якому сказано, що телефон зможуть привезти не раніше ніж 25.10.
Зателефонувала на гарячу лінію магазину, там мені пообіцяла, що зателефонують. Але мені лише написали ще один лист, де запропонували вибрати іншу модель телефону. Бо виявляється товар везуть під замовлення ( яке я зробила завчасно)...
Дякуємо Вам за відгук.
Прохання, будь ласка, вказати № Вашого замовлення. Показать 1 ответ
Сервис и персонал магазина просто отвратительный
Ми щиро дякуємо Вам за відгук.
Нам дуже прикро, що досвід співпраці з нашим Інтернет-магазином не приніс Вам бажаних позитивних емоцій.
Прохання вказати, будь ласка, номер Вашого замовлення.
Інтернет- магазин Цифра продає некомплект
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовлення склалась саме таким чином.
Як ми бачимо, Вам були надані всі відповіді, а також можливий варіант врегулювання питання!
продають зіпсований товар Вакцина PureVax FeLV
консультант прямо заявила, що відправка вакцини у термобоксі неможлива. до них вакцини доставляють у боксах але потім зберігаються і відправляються за температури повітря. вакцини можуть зберігатися за тамператури від +2 до +8 градусів. вакцини транспортуються до клієнтів без збереження температурного режиму і компанія, знаючи це, не попереджає клієнтів. таким чином... Читать отзыв товар: Вакцина PureVax FeLV Merial против вирусного лейкоза кошек (2000981151492)
консультант прямо заявила, що відправка вакцини у термобоксі неможлива. до них вакцини доставляють у боксах але потім зберігаються і відправляються за температури повітря. вакцини можуть зберігатися за тамператури від +2 до +8 градусів. вакцини транспортуються до клієнтів без збереження температурного режиму і компанія, знаючи це, не попереджає клієнтів. таким чином ці живодери вбивають тварин https://y.ua/vakcina-dlya-kotov-merial-purevax-felv-46966/p1133539/?utm_source=vse_ua&utm_medium=price&utm_term=1133539&utm_content=Merial&utm_campaign=veterinarija+dlja+kotov
плюс сайт в них кацапською дефолтно
Телевізор Satelit 32H9100T
Нам дуже шкода, що покупка в нашому магазині не принесла Вам бажаних позитивних емоцій.
Однак, звертаємо Вашу увагу на те, що існують норми повернення товару, котрі закріплені чинним Законодавством України Про Захист Прав Споживачів, ст. 9, п.1.
Повернути товар можна за умови, якщо товар не був в експлуатації, збережено товарний вигляд, плівки, пломби та ярлики.
Зазначимо, що при поверненні товару клієнтом, спеціалісти сервісного центру ретельно оглядають його та перевіряють на факт збереження Вами норм повернення товару. І, як ми бачимо, під час огляду Вашого товару в сервісному центрі було встановлено, що товарний вигляд було порушено, а саме: присутні подряпини та бруд на пульті. Крім цього, варто додати, що причина повернення Вашого товару це те, що не працює 5 канал в Т2 ефірі, проте, звертаємо Вашу увагу на те, що 5 канал було відключено у 2022 році від ефіру, однак, як альтернативу, ми можемо рекомендувати переглядати телеканал Прямий.
Крім цього, варто зауважити, що з Вами зв'язався наш менеджер та запропонував Вам можливий варіант повернення товару - це повернення з уцінкою у розмірі 15%, оскільки, на жаль, даний товар може надалі продаватись тільки в категорії "Уцінка" через не збереження товарного вигляду, проте, Ви відмовились від запропонованого можливого врегулювання питання.
Також, що стосується перевірки товару в магазині, то безумовно, кожен наш споживач може оглянути товар й тільки після перевірки приймати кінцеве рішення про покупку, а також, на перевірці замовлення наголошують оператори сall-центру при підтвердженні замовлення. Проте, на пропозицію менеджера магазину перевірити товар, він від Вас отримав відмову.
Ми дякуємо Вам за відгук та бажаємо Вам в подальшому отримувати виключно позитивні емоції від покупок! Показать 1 ответ
"чудесный" магазин
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за доставлені незручності!
Як ми бачимо, Вам вже було надано зворотніій зв'язок згідно Вашого замовлення.
Сподіваємось на Ваше розуміння! Показать 1 ответ
Отвратительный магазин
Ми дякуємо Вам за відгук.
Прохання вказати номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити всі дані й надати Вам відповідь. Показать 1 ответ
Не задоволений ні y.ua не їх партнерами stylus.ua
10,06,23 хотів повернути кошти у зв'язку рядов факторів (але остаточна крапка по рішенню на відмову.Це плівка котра частково почала вздуватись).Я зроби ще одну помилку, коли мені винесли смартфон не у запечатаному виді Я не зробив зауваження.На жаль день в день возврат коштів не зробили.
Найближчим часом ... Читать отзыв Зробив оплату .10,06,23 за смартфон,захисна плівка та поклейка захисного скла.За готівкові кошти.
10,06,23 хотів повернути кошти у зв'язку рядов факторів (але остаточна крапка по рішенню на відмову.Це плівка котра частково почала вздуватись).Я зроби ще одну помилку, коли мені винесли смартфон не у запечатаному виді Я не зробив зауваження.На жаль день в день возврат коштів не зробили.
Найближчим часом 15,06,23 мене оповістили що повернуть кошти.Але за плівку (яка була відразу у пухірях) та за работу спеціоліста з наклеювання грощі утримують.Тако легенько 450 гривень на місті.Питання ще буду розбирати.Але ,Але
Дякуємо Вам за відгук.
Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином. Проте, ми перевірили всю інформацію та готові повідомити наступне.
Кожному нашому клієнту надається можливість перевірити товар та якість надання послуг менеджером магазину при отриманні й тільки після перевірки приймати остаточне рішення про покупку. Зокрема, наші менеджери відповідально підходять до виконання тієї чи іншої послуги й жодних зауважень щодо якості поклейки аксесуару на Ваш девайс з Вашого боку заявлено не було. Ви перевірили на місті в магазині якість наданої Вам послуги й прийняли кінцеве рішення покупку. Далі, через 5 днів Ви звернулись до сервісного центру з метою повернути девайс, оскільки він Вам не підходить, і , так як і передбачено чинним Законодавства України, ст. 9, кошти Вам повернулись не пізніше аніж через 7 днів. У Вашому випадку, кошти Вам були повернуті на 5-й день, тобто, терміни, котрі обумовлені на повернення товару з нашого боку порушеними не були. Що стосується аксесуару, то, як і зазначили вже неодноразово раніше, як в телефонному режимі, так і у відповідь на Вашу вимогу, Ви не заявили жодних претензій щодо плівки та якості надання послуг й згідно чинного Законодавства України, товар, котрий був в експлуатації ( в даній ситуації аксесуар) , не може підлягати поверненню згідно чинного Законодавства України, ст. 9, п.1.
Попри Вашу негативну оцінку нашої роботи, Вам були надані всі аргументовані відповіді й ми бажаємо Вам в подальшому отримувати від покупок тільки позитивні емоції! Показать 1 ответ
Apple AirPods Pro 2
Щиро дякуємо Вам за відгук.
Прохання, будь ласка, вказати номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити всі дані та надати Вам зворотній зв'язок.
Категорично не рекомендую - передплату зробив, товар не отримав!!!
Після цього зі мною зв'язався представник компанії, який попросив скинути передплату 500 грн. Я здійснив передплату у розмірі 500 грн на карту фізичної особи (ФОП, з таким ПІБ, в реєстрі юр., фіз. осіб-підприємців, відсутній). ... Читать отзыв 07.03.2023р., після консультації з оператором, який запевнив мене, що товар зможу отримати 8 березня, замовив телефон iPhone 14 Pro Max 256GB і чохол до нього.
Після цього зі мною зв'язався представник компанії, який попросив скинути передплату 500 грн. Я здійснив передплату у розмірі 500 грн на карту фізичної особи (ФОП, з таким ПІБ, в реєстрі юр., фіз. осіб-підприємців, відсутній).
Після замовлення з'ясувалося, що товар на складі відсутній, але 10 березня я зможу отримати його 100%!
10 березня декілька разів телефонув оператору і кожного разу отримував відповідь, що замовлення отримаю до кінця дня!
Наразі замовлення так і не отримав - попросив повернути кошти.
Номер замовлення 3016385.
Дякуємо Вам за відгук.
Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином.
Ми обов'язково зі свого боку постараємось зробити все від себе можливе, аби подібних ситуацій в нашій роботі більше не виникало та проведемо відповідну роботу над помилками!
Щиро сподіваємось на Ваше розуміння!
Смартфон АСУС
Телевізор LG
Номер замовлення 2932698
Нам дуже шкода, що покупка в нашому магазині не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Проте, хотіли б відмітити, що повернення товару протягом 14-ти днів здійснюється у відповідності до чинного Законодавства України, ст. 9, п.1. Повернути товар протягом 14-ти днів можна за умови, якщо товар не було введено в експлуатацію, збережено товарний вигляд, плівки, пломби та ярлики. Відповідно, разом з тим, хотіли б відмітити, що перевірка товару можлива ( увімкнення телевізору ) без встановлення телевізору на ніжки. На жаль, якщо пристрій був у використанні, й в ньому не збережено товарний вигляд, то поверненню чи обміну він підлягати не буде. Проте, ми можемо Вас запросити до сервісного центру для більш точної оцінки Вашого товару ( його стану, зовнішнього вигляду, тощо ), щоб розуміти може підлягати даний товар поверненню або ж ні. Щиро дякуємо Вам за зворотній зв'язок!