Интернет-магазин ЦИФРА
ЦИФРА – это интернет-магазин техники и электроники, основанный в 2002 году. В магазине представлен широкий ассортимент товаров (от цифровой техники до товаров для детей и быта) и разнообразные способы доставки и оплаты.
Заказать товар и выбрать удобный способ доставки и оплаты можно на официальном сайте y.ua.
Телефон: +38 (044) 364-11-33
Техника
Гарантія від магазину нічого не варта - Отзывы об Интернет-магазин ЦИФРА
А тепер сама історія. Купили напару з товаришем у грудні 2023 року у Цифрі зарядні станції Bluetti PowerOak EB70 з НЕОФІЦІЙНОЮ ГАРАНТІЄЮ 24 місяці ВІД МАГАЗИНУ (наівні). 22.11.2023, замовлення №3453150. З пів року станція не працювала, поки не почались блекаути. Деякий час доволі гарно працювала і радувала. Ії потужність 1000Вт, пікове навантаження 1400Вт. За весь час роботи до станції в різних комбінаціях підключалися wi-fi роутер, onu термінал, лед світильник, ноутбук і саме потужне - інверторний холодильник LG GW-B509 SEUM. Паспортна його потужність 130Вт. У нього немає пікових пускових навантажень. Стартує з 3Вт і плавно підвищує до 40-70Вт. Приблизно раз на добу вмикається режим розморозки, в якому споживаю 90-110Вт. Середньодобове споживання в залежності від зовнішньої температури 0,8-1,0кВтг. Розписує все так детально, щоб було зрозуміло, що в моєму сценарії використання станції навантаження на неї були що коню конфета. Вентилятиру охолодження я чув хіба що, при заряджанні.
Але, в суботу 13.07.24 при включенні на станції секції з розетками 220В щось клацнуло всередині типу реле і на індикаторі висвітилась помилка SHORT. Жодного приладу при цьому підключено ще не було. Після цього станція як і раніше заряджалась нормально, DC-секція з USB зарядками працювала. Але змінного струму не видавала. Поздвонив в магазин, дали номер телефону свого СЦ Fixter і сказали, що вони мені допоможуть. )
У понеділок 15.07.24 я відвіз зарядну станцію до цього сервіс центру. Прийомщик ще не донесши коробку до столу розпакування і не оглянувши товар почав мене готувати, що вони вимушені будуть відмовити мені у ремонті, якщо товар вийшов з ладу з моєї вини. В принципі нічого не маю проти. Але дуже упереджене і неприховане ставлення до клієнта, який відразу ставиться у роль винного і програмування його на відмову у гарантії. Станцію розпакували, довго оглядали, нюхали, світили ліхтариком в усі щилини, але ніякого криміналу окрім мілких подряпин не знайшли. Видали талон на ремонт за №2407151202 і ще раз нагадали, якщо я вже забув, про можливу відмову у гарантійному ремонті і про максимальні 45 днів які станція може прибувати в ремонті.
У п’ятницю 19.07.24. зателефонували з СЦ і повідомили про результати діагностики. Після такого приймання товару, вони були доволі очікуваними. А саме - зарядна станція вийшла з ладу з моєї вини, а конкретно - я її перевантажив. І ремонт можливий тільки за мій рахунок і це буде коштувати 4 з чимось тис.грн. Маю інжерерну освіту, диплом КПІ і певний досвід роботи в галузі електроніки, тому дуже захотілось поспілкуватись зі спеціалістами які виконували діагностику, прийшли такого висновку і взнати на чому він ґрунтується. На моє прохання відповіли, що такої можливості не мають і якщо я не згоден, звертатися до магазину. Що я і зробив. На гарячій лінії магазину відповіли, що вони такі питання теж не вирішують, пишіть на електронну пошту.
21.07.24 Написав електронного листа до магазину на [email protected].
23.07.24 Отримав відповідь:"На превеликий жаль, за вашим замовленням в інженерному відділі було виявлено не гарантійний випадок, що виникає при перенавантаженні пристрою, перепаду напруги або неправильному користуванні, наприклад заживлення до загальної мережі, заряджанні тощо. Як ми бачимо, Вам було запропоновано вирішення питання шляхом здійснення ремонту на платній основі та пристрій знято з гарантійного обслуговування."
Тобто, покупець автоматично ставиться в положення винного і має доводити свою невинуватість, а не навпаки, СЦ доводити зворотнє. Звичайно, при такому підході покупцеві майже нереально доказати що він не робив якесь "тощо". Так само, як і СЦ мені нічого не довів і навіть не намагався. Ти винуватий, спробуй спростувати, якщо зможеш.
А тепер власне по поломці. Стало цікаво і я передивився море інформації по цій зарядній станції. Дуже багато інформації на форумі офіційного сайту Bluetti. Дана помилка є масовою і дуже багато користувачів зтикається з нею. Представники виробника, які присутні на форумі, підтверджують що у даної моделі є проблеми з інвертором, які було враховано у наступній моделі EB70S. Станції з такими помилками як у мене ремонтують при офіційній гарнатії без питань. В більшості випадків виходять з ладу MOSFETи інвертора. Що до стрибків напруги в міській мережі, то станція до неї ніяким чином не підключається і заряджається від зовнішнього низьковольтного БЖ. Якщо малось на увазі підключення вилка-вилка, то там було б тотальне пошкодження з явними слідами.
І по основній статті звинувачення - перевантаження. Звичайно, абсолютно нереально довести, що я пристрої більше 130Вт не підключав. Але станція має штатну функцію захисту від перенавантаження і КЗ. Мій товариш, який разом зі мною купував аналогічну станцію, підключав до неї 2-компресорний холодильник. Зробив декілька спроб, після кожної з них станція просто відключала навантаження і висвічувала помилку Overload. І після повторного включення знову нормально працювала.
Таким чином, мені ставиться у вину, що зарядна станція не працювала належним чином і не виконала свої штатні функції. А це гарантійний випадок.
Спробував апелювати до магазину надіславши у відповідь листа з аргументами наведеними вище. А також, написав, що хотів би мати детальний опис поламки, з вказанням, що вийшло з ладу і отримати пошкоджені деталі.
Поки чекав на відповідь зателефонували з СЦ і запитали чи буду я робити платний ремонт чи забирати товар. Сказав, що поки веду листування з магазином і сподіваюсь, що він таки виконає свої гарантійні зобов'язання. Відповідь була шикарна, абсолютно в стилі цієї контори:"Ето наврядлі!".
24.07.24 отримав email з черговою відповідю від магазину:"повторно наголошуємо на тому, що випадок не є гарантійним. Але у випадку здійснення платного ремонту, за вашим запитом ми зможемо надати вам пошкоджені деталі, надати гарантію на ремонт протягом 30 днів, а також надати інформацію, яка саме деталь була пошкоджена."
Починати судову тяганину з фірмою де ФОП сидить на ФОПі і ФОПом поганяє, малоперспективно і станція, зважаючи на постійні відключення, треба була ще вчора. Тому відповів, що абсолютно не визнаю своєї вини, але поставлений у такі умови, що змушений погодитися на платний ремонт.
29.07.24 зателефонували з СЦ і сказали, що зарядна станція знаходиться на фінальній стадії ремонту. Вони ще раз оглянули станцію і з'ясувалось, що вже менше деталей пошкоджено, тому ремонт буде коштувати "всього" 2100грн.
02.08.24 я зателефонував до СЦ і запитав, як там фінальна стадія ремонту, добігла кінця чи ні. Відповли, що ремонт закінчено і станція вже переміщується у пункт видачі.
06.08.24 ще раз зателефонував до СЦ і запитав, чи є вже товар у пункті видачі. Відповіли, що ще немає, а станція ще знаходиться в ремонті. ))
12.08.24 таки забрав я її з ремонту. Отримав акт де було написано приблизно те ж саме, що мені відповіли по email, тільки іншими словами і без якоїсь конкретики:
"В процесі діагностики заявлений споживачем дефект , а саме "Помилка Short" виявлено.
Також виявлено вигоряння элементів живлення інвертору, що спричинено перенавантаженням та як наслідок короткого замикання плати інвертору.
Даний випадок не підлягає під умови гарантійного обслуговування."
Ще дали пакетик з двома MOSFETами. Один з яких після перевірки виявився абсолютно цілим і по всім параметрам відповідає вимогам даташіту виробника. Тобто по факту було замінено один польовий транзистор PDP8974, ціна якому у роздріб 150-200грн. і за це взято 2100грн.!!! На прохання при видачі нагрузити станцію хоча б номінальними 1000Вт і показати як станція яку я "перегрузив" тримає зараз нагрузку, працівник все на що спромігся, це підключити на зарядку свій телефон на 17Вт.
Оплата при видачі товару теж на "високому" рівні. Терміналу немає, готівку не приймають. Дають клаптик паперу по якому треба зробити переказ за реквізитами на ФОПа ввевши вручну довжелезний IBAN, ЄДРПОУ та інше і неде не помилитись і не заслати кудись не туди гроші. Дуже "зручно".
Якщо ви не представник магазину, дякую, що дочитали до кінця.
І ще раз наголошую, що не раджу мати справу з Цитрус (він же Stylus) і їх СЦ Fixter. Фірми явно займаються сірим імпортом. Жодного разу при купівлі у них товару не дали здійснити оплату карткою через термінал. Тільки кеш. Товар завозиться неофіційно, без гарантії виробника. Так звана "гарантія від магазину" нічого не варта. Всю відповідальність за якість товару продавець перекладає на покупця. Ставлення до клієнта упереджене, манера спілкування недружня. Мало того, що за гарантійний ремонт беруть гроші, так ще й деруть в десятки разів більше вартості деталей. А ще й неушкоджені деталі міняють.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми прагнемо забезпечити наших клієнтів найкращим обслуговуванням.
На жаль, випадок, з яким Ви звернулись до Севісного центру після проведення діагностики визнано негарантійним.
Звісно, якщо є можливість, співробітники пропонують клієнту варіант ремонту на платній основі, озвучуючи орієнтовну його вартість.
Якщо Вам з будь-який причин не підходить запропонований варіант, Ви маєте повне право відмовитись від пропозиції та отримати пристрій в Сервісному центрі з відповідним актом-заключенням.
Що стосується зручності оплати та консультації менеджера на етапі прийому товару, ми обов'язково приймемо до уваги Ваш коментар.
Дякуємо за зворотній зв'язок! Бажаємо в подальшому отримувати від покупок виключно позитивні емоції.
Ваши "експерти", які навіть цілі деталі від згорівших не вміють відрізнити, можуть тільки здогадуватись, що я робив чи не робив з товаром. У спілкуванні з ними мені було відмовлено. А я на 100% знаю як я екслуатував товар. Звичайно, довести це майже не можливо. Але це не я, а ваш СЦ має мені доводити, а не тупо констатувати факт поломки і вішати його на мене без жодних пояснень. Ви взагалі припускаєте, що прилади іноді виходять з ладу навіть без порушення правил експлуатації? Мабуть для цього і існують гарантійні зобов'язання.
До того, ще раз наголошую, причина відмови - перевантаження зарядної станції. Навіть, якщо гіпотетично допустити, що я підключив до неї чайник, праску, або ще щось більш потужніше за те на що вона розрахована, у цієї станції є штатний захист від перевантаження і КЗ. Якби його не було, фірма б вже давно збанкрутувала. При перевантажені чи КЗ, має спрацювати захист і відключити навнтаження. А якщо цього не сталося, це теж гарантійний випадок.
Тобто, навіть з тим висновком, що ви вказали в акті, товар підлягає гарантійному ремонту!
А для того, щоб клієнту зробити висновок підходить чи ні запропонований варіант, з ним як мінімум треба спілкуватись і розповісти, що саме вийшло з ладу. Якби крім вартості ремонту мені хтос зміг відповісти що там вийшло з ладу і я знав, що це всього навсього один транзистор, я б плюнув на вашу нікчемну гарантію, купив його і сам перепаяв за пів години. А за 2100грн. можна пару мікроконтролерів перепаяти і прошити.