Магазин продає бракований товар! - Отзывы об Интернет-магазин ЦИФРА

Интернет-магазин ЦИФРА
Отзыв написан 19 января, 2024 год 23 просмотра
Жахливий магазин, який продає бракований товар і не хоче нести за це ніякої відповідальності. Кавоварка зламалася на 11 день користування нею! Відправила по гарантії на ремонт. По телефону уточнила в менеджера, що ремонт займе до 15 робочих днів. Вже пройшло 24 дні, 18 з яких робочих. Подзвонила уточнити коли мені чекати на мою кавоварку, сказали очікувати до 45 днів! І ці 15 не враховуються!!! На сайті Y.UA чітко вказано, що ремонт по гарантії 14 днів і до 45 днів за згодою сторін!! Він мене ніхто ніякої згоди не отримував. Менеджер сказав, що на сайті помилка, тобто це називається введення в оману і шахрайство, а не помилка! Менеджер на будь яке моє питання не має що відповісти, відсилає мене на гарячу лінію гарантійного ремонту, мовчить або говорить що не компетентний. Гаряча лінія ремонту відсилає мене назад до Y.UA. А ці в свою чергу пропонують мені «домовлятися» з гарантійним ремонтом. Що значить домовлятися? Мені хто продав кавоварку? Гарантійний ремонт?!! Чи Y.UA??? На моє прохання вирішити мою проблему, менеджер пропонує «домовлятися» з гарантією!!! Мені продали бракований, не якісний товар, який мені точно мали б замінити або повернути гроші! Бо він зламався на 11 день! Є захист прав споживачів і ви маєте нести відповідальність за те, що ви продаєте! Интернет-магазин ЦИФРА - Магазин продає бракований товар! Интернет-магазин ЦИФРА - Магазин продає бракований товар!




Комментарии к отзыву

Добрий день, Тетяно! Дякуємо за зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що досвід співпраці з нашим Інтернет-магазином не приніс Вам бажаних позитивних емоцій. Проте, ми перевірили всю інформацію та готові повідомити наступне. Повернути чи обміняти товар протягом 14-ти днів можна за умови, якщо товар належної якості, не був у використанні , збережено товарний вигляд, пломби та ярлики ( стаття 9, п. 1 Про Захист Прав Споживачів ). Оскільки Ви заявили про дефект Ваш товар було прийнято на діагностику згідно умовам, котрі прописані у Вашому гарантійному талоні, з яким Ви ознайомились як на момент покупки, так і на момент звернення до сервісного центру. Повідомляємо Вам, що діагностика триває від 1 до 14 днів, ремонт до 30 днів, а за умови замовлення запчастини 45 днів. Звертаємо Вашу увагу на те, що згодою сторін являється гарантійний талон, котрий Ви підписали, що стає автоматичною згодою того, що Ви ознайомились та підтвердити Вашу згоду на вищевказані терміни. Звертаємо Вашу увагу на те, що Ваш пристрій знаходиться в роботі на гарантійному обслуговуванні й до Вашого товару замовлена запчастина. По результатам готовності Вам буде надано обов'язково зворотній зв'язок. Сподіваємось на Ваше розуміння!
Тетяна 24 января, 2024 год
Цікаво, а як я б могла взнати що кавоварна зломана не користуючись нею на протязі 14 днів?! Товар ж для повернення повинен бути не розпакований і щоб ним не користувалися! Ви продаєте брак і не несете за це відповідальність! Обманюєте людей!
Тетяно, добрий день!

Оскільки Ви користувались товаром і в ході використання заявляєте про дефект, Ваш товар було прийнято на діагностику та подальше гарантійне обслуговування згідно умовам, котрі вказані у Вашому гарантійному талоні, з яким Ви ознайомились та підписали. Тому, в даній ситуації в силу вступає стаття 8, про умови повернненя товару неналежної якості і, надані Вами твердження, що товар має брак являються безпідставними. Брак виробника ( істотний недолік ) можна підтвердити висновком діагностики. У даному випадку брак підтверджено не було. Тому, як і зазначали раніше, Ваш товар наразі на гарантійному обслуговуванню й до пристрою замовлена запчастина.

В термін, котрий зазначений в документації Вам обов'язково буде надано зворотній зв'язок з боку сервісного центру.

Щиро сподіваємось на Ваше розуміння!


Интернет-магазин ЦИФРА
Все отзывы

4.9 5
687 отзывов / 24970 просмотров
Интернет-магазин ЦИФРА
ЦИФРА – это интернет-магазин техники и электроники, основанный в 2002 году. В магазине представлен широкий ассортимент товаров (от цифровой техники до товаров для детей и быта) и разнообразные способы доставки и оплаты.
Заказать товар и выбрать удобный способ доставки и оплаты можно на официальном сайте y.ua.
Телефон: ​+38 (044) 364-11-33

y.ua
Перейти на сайт
Техника
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.9
38 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
979 отзывов
Интернет-магазин Royko
Интернет-магазин Royko

Рейтинг: 3
4 отзыва
​ECODRIVE интернет-магазин
​ECODRIVE интернет-магазин

Рейтинг: 3.4
76 отзывов
Интернет-магазин HUGO
Интернет-магазин HUGO

Рейтинг: 1.1
15 отзывов
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1764 отзыва
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
681 отзыв
tehnoport.net.ua
tehnoport.net.ua

Рейтинг: 1.9
9 отзывов