Интернет-магазин Кибернетики
Сеть магазинов "Кибернетики" берет свое начало с 2005 года. Именно тогда в городе Херсон открылся первый магазин. На сегодня сеть насчитывает уже 40 успешных магазинов в разных уголках Украины. Мы выросли в розничную сеть и в дальнейшем продолжаем динамично развиваться.
Главное наше достижение - тысячи довольных клиентов, дружная команда, настоящая...
подробнее Рейтинг 4.3 из 5 на основании 91 отзыва
Интернет-магазины
Продають те чого не мають
Проблема з технікою та її ремонтом
Дякуємо вам за відгук[:vawe:]
За наявною інформацією від вас та сервісного центру у пилососі присутнє механічне ушкодження, а саме, ви одразу при зверненні вказали, що при вилученні щітки з пристрою вона пошкодилась та її частина лишилась в самому пилососі.
Наразі, сервісний центр узгодив ремонт не дивлячись на те, що за наявності механічних ушкоджень він може відмовити у обслуговуванні по гарантії.
Розуміємо ваше невдоволення стосовно термінів, тому з вами одразу проговорили дану інформацію, і отримали вашу згоду на подальше обслуговування.
Перепрошуємо за можливі незручності та сподіваємось на взаєморозуміння.
Бажаємо гарного дня)
Як я купив телефон
Пішов до магазину поміняти по гарантії, тому що як я думав маю на це право так як навідь не минуло дві неділі з моменту купівлі.
Але як виявилось, гарантія то все на папері.
По факту телефон не обміняли, тільки зіпсовані нерви.
Нікому не бажаю опинитися на моєму... Читать отзыв Нещодавно купив телефон, пропрацював 2 дні і почав сам то відключатися то включатися.
Пішов до магазину поміняти по гарантії, тому що як я думав маю на це право так як навідь не минуло дві неділі з моменту купівлі.
Але як виявилось, гарантія то все на папері.
По факту телефон не обміняли, тільки зіпсовані нерви.
Нікому не бажаю опинитися на моєму місці.
Моя порада обходьте десятою дорогою магазин Кібернетики що знаходиться в Каневі.
ШАРАШКІНА КОНТОРА
Дякуємо Вам за відгук!
Нам дуже прикро, що склалася така ситуація.😔
Гарантійний термін - строк, протягом якого виробник бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту у разі виникнення дефектів в роботі, що не були наслідком неправильної експлуатації.
Ви завітали до нас через 10 днів з моменту покупки.
Окрім заявленого Вами дефекту в роботі пристрою, після огляду співробітниками магазину було встановлено, що товар був у використанні та має сліди експлуатації.
Відповідно до положень статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» це, на жаль, виключає можливість обміну/повернення даного пристрою.
Просимо Вас звернутися до нашого магазину для передачі товару у Авторизований виробником сервісний центр та можливості проведення гарантійного обслуговування.
Чекаємо на Вас)
Бажаємо гарного дня) Показать 1 ответ
Не могут вернуть деньги за товар.
Дякуємо Вам за відгук!
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація.
Ми б хотіли розібратися в ній та допомогти у вирішенні.
Просимо Вас, будь ласка, зателефонуйте нам на гарячу лінію за номерами 0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83 для уточнення даних та вирішення питання🙏🏻
Бажаємо вдалого дня!
Обманщики, кидальщики
Дякуємо Вам за відгук!
Прикро, що склалася така ситуація.
Для того, щоб ми могли детальніше прояснити ситуацію треба ідентифікувати Ваш ремонт.
Проте, акт про зняття пристрою з гарантії видається авторизованим виробником сервісним центром на основі проведеної діагностики профільним інженером.
У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона наявності механічних пошкоджень і т.д. споживач втрачає право на
гарантійне обслуговування.
Просимо Вас, будь ласка, зателефонуйте нам на гарячу лінію за номерами 0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83 для уточнення деталей та вирішення питання стосовно Вашого ремонту.
Гарного дня!
Мошенники и аферисты
✔️клиент получает 50% стоимости товара, ✔️товар ему при этом не возвращают и еще интереснее
✔️деньги получает магазин в виде сертификата ( это говорит о том что клиент никак не может получить свои деньги, а еще хуже всего клиента вынуждают ☝️на эту сумму купить что-то в этом магазине и никак иначе) , если бы это все проговаривал продавец - я бы в жизни никогда не купила эту страховку , теперь мне платить еще пол года кредит за телефон Который забрали и не хотят отдавать 😡 обратившись на горячую линию магазина, там сказали, что они не несут ответственность за продавцов которые специально не консультируют покупателей, а если телефон находится в страховой компании они ничего не могут сделать 🤨 я сказала, что не доверяю их специалистам, я бы хотела чтобы официальный сервис сделал заключение , на что мне было отказано ( а где гарантия что реально телефон не подлежит ремонту) 🤷♀️я созвонилась с сервисными центром, они сообщили что если сгорела плата она подлежит замене, но в страховой никак на это не реагируют😡
Получается, что таким образом «Кибернетика» обманывает своих покупателей😡 продавая страховку без додатка с описанием ⛔️ в итоге если техника оказывается неисправной они отправляют ее в страховую☝️ где страховая забирает технику себе и дальнейшая судьба ее не известная ⚠️
‼️Я эту ситуацию так просто не оставлю, буду писать жалобу во все инстанции, чтобы вернули мне мой телефон ( это моя собственность и никто не имеет права лишить меня телефона 🤨)
Дякуємо Вам за відгук)
При оформленні договору страхування видається акцепт, в якому вказано посилання на Додаток 2, при ознайомленні з договором Ви можете перейти за посиланням та ознайомитися з ним.
Всі умови страхування прописані в договорі та в додатку до нього.
Ви звернулися до нас, коли Страховою компанією були виконані всі обов'язки перед страхувальником.
Страхова компанія передала смартфон у Сервісний центр, де була проведена діагностика, видано заключення, на основі якого було надіслано сертифікат у розмірі 50% вартості пристрою, це було повідомлено клієнту.
Після завершення всього процесу Ви звернулися до нашої Компанії. На данному етапі, на жаль, відізвати рішення ми вже не мали змоги.
Сподіваємося, що прийдемо до взаєморозуміння:)
Гарного Вам дня! Показать 2 ответа
Отвратительного качества товар
Дякуємо Вам за відгук)
Ми слідкуємо за якістю нашої продукції та Ваше звернення передали одразу відповідальному менеджеру.
За ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" обмін/повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості.
Обмін/повернення товару неналежної якості провадиться у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, підтверджених висновком експертизи.
З будь-яких питань Ви можете зателефонувати нам на гарячу лінію за номерами 0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83.
Сподіваємося, що прийдемо до взаєморозуміння:)
Гарного Вам дня!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Не рекомендую!!!
Не покупайте у них ничего
Дякуємо Вам за відгук!
Приносимо вибачення, але без даних клієнта ми не можемо ідентифікувати Ваш ремонт.
Просимо Вас, будь ласка, зателефонуйте нам на гарячу лінію за номерами 0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83 для уточнення деталей та вирішення вашого питання стосовно гарантійного ремонту.
Гарного дня!
Ша ра ш к а
Дякуємо вам за відгук.
Будемо вдячні, якщо ви зателефонуєте нам на гарячу лінію за номерами
0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83 для уточнення деталей та вирішення вашого питання стосовно гарантійного ремонту.
Бажаємо гарного дня!
Магазин "Кибернетики"
Нам дуже прикро, що у Вас склалась така думка про нас. Ваш відгук передано Регіональному менеджеру для проведення бесіди зі співробітниками.
Нам завжди важливо отримувати зворотній зв'язок, так як ми щоденно працюємо над якістю обслуговування для того, щоб зробити його кращим для наших клієнтів)
Дякуємо Вам за відгук.
Бажаємо приємного дня)
Хотел обменять товар, вот что получилось
Дякуємо Вам за відгук))
Дуже прикро, що Вас не влаштував товар, який Ви придбали.
Повернення на картку здійснюється згідно встановленим правилам банків, на які ми не можемо вплинути.
Ціну встановлює виробник і ми не можемо змінювати РРЦ встановлену ним.
Ми будемо раді підібрати для Вас новий товар))
Бажаємо приємного дня))
Не рекомендую нікому!
Дякуємо Вам за відгук)
Смарт-годинник перебував у користуванні близько 10 місяців.
Згідно акту заключення від Сервісного центру всередину годинника потрапила волога, що не може бути приводом для гарантійного ремонту згідно п.18 Постанови від 11 квітня 2002 р. N 506 Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів.
Наша Компанія може користуватись тільки заключеннями Авторизованого СЦ, тому, якщо у Вас виникли питання з приводу діагностики/ремонту пристрою, Ви можете звернутись до сервісного центру(контакт був наданий Вам у Вайбер).
Приємного Вам дня)
кибЭрнЭтики
Дякуємо Вам за відгук)
Гарантію на товар надає виробник. Авторизований виробником Сервісний центр виконує свої гарантійні зобов'язання за умови дотримання правил експлуатації.
Будемо вдячні, якщо ви зателефонуєте нам на гарячу лінію за номерами 0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83 для уточнення деталей та вирішення Вашого питання. Гарного дня!
Никакой гарантии, ужасный персонал!
Дякуємо Вам за відгук)
Будемо вдячні, якщо ви зателефонуєте нам на гарячу лінію за номерами 0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83 для уточнення деталей та вирішення Вашої проблеми якомога швидше. Гарного дня!
Продают нерабочую технику.
Шаманят. Коробку выдают одну, а по кассе пробивают другую.
Не правильно доносят информацию когда шаманят.
Не проверили работает ли продукт который "впарили".
Адрес шаманов кибернетиков город Николаев, остановка Дзержинского.
Имею право высказать свое мнение так как после покупки в 899 гривен ожидалось получить удовольствие.
Ожидания не оправдались и посыпались проблемы. Причём по ШАМаНАМ видно... Читать отзыв Ответственности не несут за продажу.
Шаманят. Коробку выдают одну, а по кассе пробивают другую.
Не правильно доносят информацию когда шаманят.
Не проверили работает ли продукт который "впарили".
Адрес шаманов кибернетиков город Николаев, остановка Дзержинского.
Имею право высказать свое мнение так как после покупки в 899 гривен ожидалось получить удовольствие.
Ожидания не оправдались и посыпались проблемы. Причём по ШАМаНАМ видно было, что они знали о проблеме заранее.
Нужно решить
Прошу отреагировать.
Дякуємо вам за відгук))
Будемо вдячні, якщо ви зателефонуєте нам на гарячу лінію за номерами 0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83 для уточнення деталей та можливості вирішення ситуації, що сталася.
Гарного дня))
Не рекомендую!
Дякуємо Вам за відгук))
Розібралися в ситуації)
Ви звернулись до магазин через 2 місяці після покупки (27.06 за чеком була зроблена покупка і 27.08, за наданою Вами інформацією, було звернення) на жаль, під плівкою був бруд та пил, що не дозволило навіть підклеїти матеріал. На захисні плівки гарантія не поширюється, адже після поклейки вона вже не може бути використана повторно. За можливості, наші продавці-консультанти завжди готові допомогти при відсутності слідів експлуатації.
Дуже сподіваємося, що прийдемо до взаєморозуміння.
Гарного Вам дня)
Ни какой гарантии нет
Дякуємо вам за відгук.
Будемо вдячні, якщо ви зателефонуєте нам на гарячу лінію за номерами 0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83, щоб ми могли уточнити деталі та якомога швидше вирішити дане питання. Чекаємо Вашого дзвінка.
Гарного дня!
Zebro 3D!!!!
Дякуємо Вам за відгук)
Ми слідкуємо за якістю нашої продукції та Ваше звернення передали одразу відповідальному менеджеру.
На ці позиції стекол в нас надається гарантія на 1 місяць на відклеювання/потрапляння пухирців за умови відсутності механічних пошкоджень.
За ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" обмін/повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості. Споживчі властивості даного не збережені(стекла/плівки в момент поклейки автоматично стають такими, які були в експлуатації - використані). На склі присутні сколи/тріщини, що може бути наслідком неправильної експлуатації.
Сподіваємося, що прийдемо до взаєморозуміння:)
Приємного Вам дня))
Скарга на магазин
Дякуємо Вам за відгук)
Розібралися в ситуації)
Щодо комп'ютерної миші - продавці-консультанти з магазину Вам телефонували декілька разів, щоб Ви завітали до нас та отримали нову:)
Щодо смартфону - Сервісний центр видав акт спеціального зразку та ми Вам повідомили про те, що можемо зробити обмін смартфону.
Згідно п.7 акту приймання товару на гарантійне обслуговування авторизований СЦ не несе відповідальність за втрату будь-яких даних, карт пам'яті, захисної плівки або скла. Це може заважати діагностиці пристрою.
Чохол продавці-консультанти не могли повернути через відсутність коробки та наявні сліди експлуатації. За ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів" обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
Вдячні за зворотній зв'язок))
Бажаємо Вам приємного дня)
Ужасный сервис
Дякуємо Вам за відгук!
Розібралися в даній ситуації.
Ви замовили Модем Huawei E3276s LTE, в переписці з нашим менеджером було вказано, що цей товар є в наявності за адресою м.Херсон, бул.Мирний 9.
Ви замовили та оплатили його, але, на жаль, в той день його не було фізично у ТРЦ Фабрика, тому ми запропонували Вам забрати його 27.05.21 у нашому магазині у ТРЦ Фабрика, або ж, також в м.Херсон, але за адресою бул. Мирний, 9 Ви б могли його отримати 26.05.21 в день замовлення.
Ви попрохали доставку кур'єром, але, на жаль, в нашій Компанї немає такої функції, тому ми запропонували Вам відправити товар Новою поштою, де б Ви змогли замовити кур'єрську доставку, на що Ви погодились під час телефонної розмови.
Приносимо Вам свої вибачення, якщо доставили Вам незручності.
Ми намагалися знайти для Вас альтернативні рішення.
Скріншот повідомлення додаємо.
Гарного Вам дня)
Ни в коем случае не связывайтесь с этим магазином!!!
В этот же день телефон включился буквально на 20 минут, после чего начал сам по себе включаться и выключаться несколько раз по кругу. Более того, на экране телефона появились какие-то полосы и появился неизвестный звук. Стоит заметить, что при покупке телефона менеджеры обещали в случае неисправности обменять на такой же товар при его наличии. 03.05.2021 года мы обратились в магазин «Кибернетики». Смарт-часы вернули, оказалось, что просто двое часов положили в одну коробку. Касаемо ситуации с телефоном, продавец-консультант ответила нам, что «телефон нужно было обновить». Но как его можно обновить, если не включался даже главный экран, а телефон был в состоянии постоянной перезагрузки. В итоге, в магазине «чудесным образом» телефон включили и обновили. После этого 1 день всё было в порядке. А через день во время использования смартфона неожиданно появился странный звук и телефон просто выключился и больше не включился.
05.05.2021 года мы снова обратились в магазин «Кибернетики», на что они ответили, что они ничего не могут сделать, а могут лишь отправить смартфон в сервисный центр на диагностику, и только когда сервисный центр разберется в том, по чьей вине произошел данный «казус», они примут решение. В тот же день продавец-консультант пообещала нам, что в тот же вечер отправит телефон в сервисный центр по почте. На следующий день мы снова приехали в магазин, где нам запечатали телефон и сказали отправить по почте в страховую компанию, тем самым сняв с себя всю ответственность. При этом пообещав нам, что в любом случае ответ страховой компании будет положительным, и нам либо обменяют телефон на такой же, либо возместят ущерб в виде суммы стоимости смартфона. Сказали, что ответа ждать максимум 2 недели. Сегодня обратились снова в магазин «Кибернетики», где нам сказали, что они ничего не знают и нужно самим обращаться в страховую компанию. При звонке в страховую компанию нам ответили, что телефон направят в сервисный центр и отремонтируют его. Если же ремонт будет стоить больше суммы смартфона, тогда возместят ущерб, а если меньше, просто вернут отремонтированный телефон. Я понимаю, что это «единственный случай на миллион», как мне сказали в магазине, но именно в моем случае мне продали бракованный товар.
Никогда и не кому не советую связываться с этим магазином
Дякуємо вам за відгук.
Нам дуже прикро, що у Вас склалася така думка про нашу Компанію.
Будемо вдячні, якщо ви зателефонуєте нам на гарячу лінію за номерами 0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83 для уточнення деталей та вирішення даного питання. Гарного дня!
Не рекомендую никогда и никому.
Смартфон тестувався в умовах Сервісного центру 3 рази, свої висновки СЦ видає в офіційних актах, які Ви маєте.
Також, наголошуємо на тому, що тестували з Вами смартфон й співробітники нашої Компанії, де не було помічено недолік – записи розмов надавалися безпосередньо Вам.
В період карантину, а саме, коли КабМін постановляє обмеження в роботі певних галузей, ми не маємо права порушувати даний наказ, тому й оформлювали замовлення в інтернет-магазині.
Співробітники нашої Компанії не збирають особисту інформацію про покупця при відсутності певних умов для цього, тому ми не могли бути повідомлені про вік клієнта.
Ще раз наголошуємо на тому, що Ваш мікрофон під час розмови виконував свою функцію в межах норми.
Дякуємо Вам за приділену увагу!
Бажаємо гарного дня!
Капец уже страшно что меня ждёт завтра
Отзыв о телефоне
Погане обслуговування
Погана якість обслуговування
Списание средств
04.01 сумма списана второй раз.ПОЧЕМУ? верните деньги на счет.
жду вашего звонка.
Не могу получить ответ ????