Интернет-магазин Кибернетики
Сеть магазинов "Кибернетики" берет свое начало с 2005 года. Именно тогда в городе Херсон открылся первый магазин. На сегодня сеть насчитывает уже 40 успешных магазинов в разных уголках Украины. Мы выросли в розничную сеть и в дальнейшем продолжаем динамично развиваться.
Главное наше достижение - тысячи довольных клиентов, дружная команда, настоящая...
подробнее Рейтинг 4.3 из 5 на основании 15 отзывов
Интернет-магазины
Відгук про роботу
Дякуємо Вам за відгук)
Наявність товару на сайті відображена по всій мережі, а не в конкретному магазині)
Для уточнення Ви можете телефонувати за номерами 0800-33-26-96
+38 050-853-23-83.
Доставка відсутня через воєнний стан в нашій країні, але, ми поступово намагаємось відновлювати процес)
Бажаємо гарного дня)
Продали powerbank 2019 года выпуска.
Дякуємо вам за відгук)
Будемо вдячні, якщо ви зателефонуєте нам на гарячу лінію за номерами 0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83 для уточнення деталей Вашого замовлення та можливості вирішення питання.
Гарного дня!
Некачественный товар
Дякуємо Вам за відгук)
Згідно статті 8 Закону України Про захист прав споживачів у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку(який починає відлік з дня покупки пристрою) недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.
У разі, якщо недолік є істотним(той, видалення якого є неможливим), за наявності відповідного акту від Авторизованого Сервісного центру споживач має право вимагати:
- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Наявність істотного недоліку у Вашому пристрою не підтверджена, згідно Закону України "Про захист прав споживачів" Авторизованим Сервісним центром буде проведено усунення недоліку у смартфоні.
Згідно пункту 9 статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк (при передачі належного Вам смартфону працівникам магазину для направлення до Сервісного центру Ви ознайомились та погодились зі змістом акту приймання-передачі товару на гарантійне обслуговування, зокрема, й щодо строків проведення відновного ремонту, про що свідчить Ваш власноручний підпис на цьому акті.).
Приносимо вибачення за можливі незручності та сподіваємося, що дана ситуація не завадить Вам і надалі залишатися нашим клієнтом))
Приємного дня)
Обслужили быстро
Завтра еду в магазин.Если диалога не выйдет .Пойду в Захиси прав потребителей.
Будемо раді Вам допомогти)
Зателефонуйте нам, будь ласка, на гарячу лінію за номерами 0800-33-26-96 або +38 050-853-23-83 для того, щоб ми могли уточнити деталі та якомога швидше вирішити питання.
Гарного Вам дня!
Не довольны специалистом за предоставление не качественных доп.услуг
Дякуємо Вам за відгук!
Розбралися в ситуації, Ви звернулись на 3-й день після покупки, на жаль, під плівкою був бруд та пил, що не дозволяє навіть підклеїти матеріал.
На захисні плівки гарантія не поширюється, адже після поклейки вона вже не може бути використана повторно.
Проте, ми хочемо вам допомогти у вирішенні вашого питання, з Вами зв'яжеться наш спеціаліст)
Гарного Вам дня!
Заказ винчестера
Приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. К сожалению, на сайте была техническая ошибка, не корректно отображались остатки по некоторым позициям и подобного товара уже не было в наличии по этой цене. Следующие поставки ожидаются по ценам немного выше, чем предыдущие.
Мы не хотим оставлять о себе плохого впечатления и готовы предоставить скидку 10% на товар, который Вы выберете (для этого необходимо будет указать номер телефона, с которого вы изначально звонили). По всем вопросам можете написать на почту [email protected] или обратиться по телефону горячей линии.
Еще раз приносим свои извинения за причиненные неудобства.
Благодарим за обращение и хорошего дня! Показать 1 ответ
Айфон купила
Сколько ждать гарантии
Ждём ждём ждём
подмену не дают ,только в ремонт с максимальным ожиданием 2 месяцся Прошло две недели ЖДЕМ!! Новая Каховка
защитное стекло Зебра 5Д полное г..но!!!!
Не полную комплектацию продают
Игорь Михайлович
Навязывание
Не рекомендую
Не рекомендую.