Фрегат интернет провайдер, Днепр
Уже 20 лет провайдер Fregat обеспечивает абонентов качественной связью. Мы рядом ради ваших новых начинаний и ради мелких затей. Fregat всегда на вашей стороне. Мы же Свои!
Сколько бы бренд не был на рынке, важно не останавливаться. Мы ввели программу установки аккумуляторов на оборудование в домах, постоянно работаем над энергонезависимостью...
подробнее Рейтинг 1.8 из 5 на основании 105 отзывов
Интернет-провайдеры
Відсутня підтримка клієнтів
Почнемо з того, що використовують протокол PPPoE який є досить важким у налаштуванні в порівнянні з DHCP. Я не зміг сам налаштувати як роутер так і LAN підключення, тож звернувся по допомогу до друга сісадміна.
В них нема інструкцій, як налаштувати інтернет під мій роутер і на питання "а що робити?" відповідь: "пошукайте... Читать отзыв В мене перестав працювати інет.
Почнемо з того, що використовують протокол PPPoE який є досить важким у налаштуванні в порівнянні з DHCP. Я не зміг сам налаштувати як роутер так і LAN підключення, тож звернувся по допомогу до друга сісадміна.
В них нема інструкцій, як налаштувати інтернет під мій роутер і на питання "а що робити?" відповідь: "пошукайте в інтернеті", або викличте майстра і це коштує 350 грн.
Висилають інструкцію по смс. По телефону супроводити не можуть, не орієнтуються в меню ОС.
Все складно, не зручно і не виправдано дорого. Користувався зручними сервісами, в Київстара 100 грн коштує підключення, перший місяць і входить візит майстра в цю суму.
Не рекомендую Фрегат, хіба у вас більше нема жодних варіантів.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час налаштування інтернету.
Протокол PPPoE дійсно може вимагати трохи більше уваги при налаштуванні порівняно з DHCP, але він використовується для забезпечення стабільного з’єднання та безпеки користувачів. Ми розуміємо, що не всім зручно налаштовувати обладнання самостійно — саме тому пропонуємо послугу виїзду майстра. Вартість такої послуги є фіксованою і включає повне налаштування вашого обладнання.
Щодо інструкцій — погоджуємося, що в цьому напрямку є над чим працювати. Ваш відгук передаємо в технічний відділ, аби покращити якість супроводу користувачів: як у телефонному режимі, так і в форматі інструкцій для популярних моделей роутерів.
Нам шкода, що ваш досвід був негативним. Ми прагнемо ставати кращими — дякуємо, що звернули увагу на важливі моменти. Зверніться, будь ласка, на пошту з вашою адресою та телефоном: [email protected] .
Дуже ПОГАНО
Щиро перепрошуємо за затримку з реакцією та незручності, які ви відчули. Ми цінуємо кожного абонента, і нам прикро, що у вашому випадку підтримка була недостатньо ефективною.
Ваше зауваження щодо строків обробки заявки цілком зрозуміле. Ми вже працюємо над покращенням внутрішніх процесів, аби пришвидшити реагування на технічні звернення.
Щоб ми могли детальніше розглянути саме вашу ситуацію — будь ласка, надайте контактний номер або адресу на пошту [email protected], за якою надаються послуги. Це допоможе швидше вирішити проблему.
Дякуємо за зворотний зв’язок — завдяки вам ми стаємо кращими.
Как так можно?
Техподдержка Фрегат, это нечто
Компания совершенно не инвестирует в охват подключений PON вне Днепра. Каменское даже не планируют переводить на эту технологию.
Так же хочу... Читать отзыв С Фрегатом я уже лет 12, меняя несколько раз места жительства я всегда переподключался к этому провайдеру. Да, были раньше вопросы к Фрегату, но в целом, как провайдер он меня устраивал. Но в последнее время, компания меня сильно разочаровывает.
Компания совершенно не инвестирует в охват подключений PON вне Днепра. Каменское даже не планируют переводить на эту технологию.
Так же хочу отдельно рассказать про техническую поддержку Фрегат. Она стала просто отвратительная. Если вдруг у вас неполадки в сети или пропал интернет, вы в течении многих дней подряд будете получать совершенно одинаковые отписки стандартными фразами. "За вашою адресою виявлена технічна несправність. Робимо все можливе, щоб відновити інтернет-з'єднання якомога швидше. Розуміємо, наскільки важливий для вас доступ до інтернету, і приносимо свої вибачення за будь-які незручності, які ви можете зазнавати через цю ситуацію. Дякуємо за розуміння!
Орієнтовні терміни відновлення - завтра протягом дня."
И так будут отвечать 1-2-3-4-5-6-7 дней, после вашей заявки. И на резонные замечания что это писали вчера, позавчера а сегодня до сих пор нет интернета вам ответят " Розуміємо, наскільки важливий для Вас доступ до інтернету, і приносимо свої вибачення за будь-які незручності, які ви можете зазнавати через цю ситуацію. Робимо все можливе, щоб відновити інтернет-з'єднання як можна швидше. Дякуємо за розуміння."
Всё, на этом вся техподдержка заканчивается. Ничего не происходит. Все сидят ровно на #опе и ждут что неисправность сама исправится, после очередного отключения света.
Настолько хр#новым как сейчас, Фрегат не был никогда.
Дякуємо вам за те, що вже багато років довіряєте нам і користуєтеся нашими послугами. Ми цінуємо вашу лояльність і дуже шкодуємо, що останнім часом наш сервіс вас розчарував.
Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо розширення покриття PON-технології поза межами Дніпра, зокрема в Кам'янському. На жаль, у даний момент впровадження цієї технології в деяких регіонах дійсно обмежене через технічні та інфраструктурні чинники. Проте ми постійно аналізуємо можливості модернізації мережі та розширення покриття PON-технології і сподіваємося, що з часом ситуація зміниться.
Щодо технічної підтримки, ми щиро перепрошуємо за невідповідний рівень обслуговування. Ваші зауваження щодо стандартних відповідей і затримок у вирішенні проблем ми сприймаємо дуже серйозно. Ми працюємо над вдосконаленням процесів технічної підтримки, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому та забезпечити швидке й ефективне реагування на ваші запити.
Розуміємо, наскільки важливий для вас стабільний доступ до інтернету, і приносимо свої вибачення за всі незручності, які ви могли зазнати. Дякуємо за ваше терпіння і за те, що поділилися з нами своєю думкою. Ми докладемо максимум зусиль, щоб поліпшити якість наших послуг і виправдати вашу довіру.
Фрегат - трішечки зажрався...
Звичайно це просто шаблонна відповідь в таких ситуаціях. Повторюсь, вся ця "censored" триває не тиждень, навіть не місяць! Гроші за послуги "censored" отримують весь цей час а "міняти акуми" - "і так сАйдьот!" Як то кажуть, лох - не мамонт, мабуть не вимре.
Для себе підшукую нового провайдера (дяка, що зараз не 2016 і в нашому місті іх більше ніж 1) а на крайній випадок, можна перейти на мобільного оператора, використовуючи телефон як модем, якийсь час... Теж технології не стоять на місці, вже мобільний 4G стабільно видає 30-50 Мбіт/с.
Цей відгук - це крик душі, далі терпіти нема сил та бажання. Таке відношення до своїх клієнтів - не припустиме.
Интернета нет, 300 гр за пол месяца работы на низкой скорости
Сусіди на Киевстарі , за 300 грн ніяких проблем , так ще і зв'язок входить в... Читать отзыв Низкая скорость , постоянно Виникають проблеми... Отговоркі оператора жалюгідні , а що вони можуть казати , бо ми всі дзвонимо і сварим їхній інтернет .. Власники не покращують роботу , а оператори слухають і обіцяють спокійним тоном ,кожного дня одне тей саме ...
Сусіди на Киевстарі , за 300 грн ніяких проблем , так ще і зв'язок входить в таріф з інтернетом ... Фрегат жахливий провайдер ... Не раджу нікому мати такий інтернет ...
Плюсов у Фрегата немає , стільки років , втомилась сваритись на операторів. Не було такого тижня ,щоб не виникали проблеми...
Фрегат!!! Отдайте интернет!!
Будь ласка, зверніться до нашої гарячої лінії за номерами 093/098/099 7344444 або напишіть на нашу електронну пошту [email protected], щоб ми могли детальніше розібратися у вашій ситуації та знайти можливі рішення.
Розсторгнення договіра з Фрегат. ВАС КИНУТЬ
Звернулись до фрегат з приводу розсторгнення договіра, з причин "неналежна якість послуги інтернету". Замість того, щоб відключити з першого числа наступного місяця, відключили міттєво. Після дзвінка оператору про повернення коштів, що залишилися на рахунку, нам передзвонили і сказали, що... Читать отзыв Підключиться до нового провайдера перед тим, як відмовитися від фрегат, бо вас КИНУТЬ НА ГРОШІ ТА НА ВЖЕ ОПЛАЧЕНУ ПОСЛУГУ !
Звернулись до фрегат з приводу розсторгнення договіра, з причин "неналежна якість послуги інтернету". Замість того, щоб відключити з першого числа наступного місяця, відключили міттєво. Після дзвінка оператору про повернення коштів, що залишилися на рахунку, нам передзвонили і сказали, що ми нібито захотіли прям з сьогодні відключення. Після того, як ми сказали, що в нас є запис розмови, нам сказали, що оператор помилився, договір вже закрит, тому немає інтернету та неможливо повернути залишок коштів з рахунку. Смішно. Ми знали про таке кідалово з боку фрегат, тому спочатку підключились до нового провайдера, а потім повідомили про розрив договору. Перше враження від нового провайдера - це приємний шок! Швидкість інтернету офігенна, мастера працюють і у вихідні, можна платити подобово та не платити в дні, коли тебе немає вдома. Шкода, що ми провели стільки років у кам'яному віці..
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, яка виникла. Ми розуміємо ваше незадоволення та хочемо роз’яснити ситуацію.
При розірванні договору наші оператори повинні дотримуватись процедури, яка включає відключення з початку наступного місяця, якщо немає інших домовленостей. Ми шкодуємо, що сталося непорозуміння, і вже проводимо внутрішнє розслідування для з’ясування обставин та уникнення таких ситуацій у майбутньому.
Щодо повернення коштів: ми переглянемо вашу заявку ще раз. Просимо вас надіслати ваші контактні дані та деталі ситуації на нашу електронну пошту [email protected] для подальшого вирішення.
Ми цінуємо вашу думку і прагнемо покращити наші послуги для всіх клієнтів. Ще раз перепрошуємо за незручності та дякуємо за ваше терпіння.
Фрегат жахливий провайдер
Дякуємо за Ваш відгук. Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, з якими Ви зіткнулися. Ваш відгук важливий для нас. Будь ласка, зверніться до нас на пошту для вирішення ситуації: [email protected]
Вообще безпредельщики!
Я ж вас дважды спрашивал!!!
Надо слать их нах.. похоже!
Это тупо кража моих средств, интернет оплачен а услуга не предоставляется! Кто мне вернёт деньги за эти дни?!!
Приносимо вибачення за незручності. Ваша ситуація дійсно неприйнятна, і ми розуміємо Ваше обурення. Дозвольте пояснити ситуацію:
З 14.05 дійсно проводяться роботи з модернізації обладнання у Вашому під’їзді, що викликало перебої у наданні послуг. Ми просимо вибачення за те, що технічна підтримка не надала Вам повної інформації.
Майстер зв’язувався з Вами для переведення на нове обладнання, що забезпечить стабільний та надійний інтернет у майбутньому. На жаль, через обсяг робіт процес затягнувся довше, ніж очікувалося.
Ми також зробимо перерахунок і компенсуємо вартість днів, коли інтернет не працював. Будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки для уточнення деталей. Показать 1 ответ
Не користуйтнсь цим провайдером
І виходить. Що тиждень без інтернету. В компанії немає комунікації між підрозділами. Останній оператор взагалі "бидлан", розмовляв, наче я йому щось винен😅🙈 І це його "завтраками" кормлять
Читать отзыв В середу зник інтернет. Один раз в день зв'язування з підтримкою, щоб уточнити коли буде відновлена послуга, відповідь: "Впродовж дня". Ок. В суботу виявляється, що у вихідні відновлювати інтернет ніхто не буде (wtf?)
І виходить. Що тиждень без інтернету. В компанії немає комунікації між підрозділами. Останній оператор взагалі "бидлан", розмовляв, наче я йому щось винен😅🙈 І це його "завтраками" кормлять
Походу прийдеться шукати нового провайдера
чому не можу поставити 0 зірочок?
На цю операцію технічному спеціалісту знадобилась би 1 хвилина(зробити трасування по айпі адресі), але в цьому мені відмовили.
З їх думки я повинен підключити інтернет, щоб потім моментально розірвати договір.
Після прочитаних відгуків зрозумів, що відношення таке навіть до діючих клієнтів.
Не рекомендую!
Навіть, якщо один пристрій підключений, постійно вирубає цей сран*й Фрегат і підключається мобільний інтернет. Виходить платимо ні за що! Чому користуємось, бо на орендованій квартирі, типу у них договорі з цією конторою. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Сподіваємось на зворотний зв’язок.
Днище полнейшее.
Інтернет послуги компанії Фрегат
1. Чому не сформована моя заявка (я можу... Читать отзыв 11.07 я залишила заявку оператору Артему(396) про відсутність інтернету. Знаючи умови обслуговування та будучи своєчасним платником послуг компанії "Фрегат",12.07 дізнаюсь,що заявка не сформована. На питання чому? Оператор відповіді дати не може. Я залишилась вдома,бо знаю,що майстри компанії працюють в тіж самі робочі дні та часи. 13.07, 17.43 проблема не вирішена.Питання:
1. Чому не сформована моя заявка (я можу надати скрін дзвінка?
2. Хто відшкодує мені робочі дні?
3.Чому не надається якісно посоуга,що оплачена?
3. Це не питання. Достатньо якісно працювати та славити країну,а не просто закінчувати розмову словами "Слава Україні".
Дно полное И опускаются все ниже
Самый голимый провайдер
Шарашкина контора
Шарашкина контора
Худший провайдер
Провайдер Фрегат
Спамят звонками!
Купили где-то базу номеров, и теперь непонятно зачем названивают уже очень давно. В моем городе даже нет этой шаражки. Я если честно еще ни одного звонка не принял, так как благо программа блокирует, и "оно" меня не отвлекает.
Пишу бота, чтобы накинуть ребяткам смс бомбер на номера поддержки. Выбрали такую политику продвижения, нет проблем. Услугами подвальных провайдеров... Читать отзыв
Купили где-то базу номеров, и теперь непонятно зачем названивают уже очень давно. В моем городе даже нет этой шаражки. Я если честно еще ни одного звонка не принял, так как благо программа блокирует, и "оно" меня не отвлекает.
Пишу бота, чтобы накинуть ребяткам смс бомбер на номера поддержки. Выбрали такую политику продвижения, нет проблем. Услугами подвальных провайдеров не пользуюсь.
Отзыв о дырявой шлюпке
Фрегата нет от слова "Совсем" !
Отвратительно
За полтора месяца раза 3 был интернет . Зато тариф подняли до 250 грн
В тех поддержку недозвониться вообще. Только писать в чат на сайте.
«Мы знаем о вашей проблеме…Сроки решения не знаем..»
Час йде, а Фрегат не змінюється
Мій роутер уже звик світити помаранчевим, в піктограмі ІНТЕРНЕТ. Вже скоро там діод згорить, від постійного горіння. Бо він постійно зникає.
Нещодавно прийшло смс повідомлення, що фрегат піднімає вартість місячної абонплати, з 221грн до 295грн. Ще там був текст, який мені "дуже сподобався". Цитую: МИ ПІДНІМАЄМО ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ, ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ РОБОТИ ІНТЕРНЕТУ. ЩОБ ВІН ПРАЦЮВАВ НАВІТЬ ТОДІ КОЛИ НЕМАЄ СВІТЛА.
Думаю всі абоненти фрегату відразу посміхнулися, і матюкнулися.
Всі наперед знають що ПОКРАЩЕННЯ і Фрегат, це несумісні поняття.
Нічого не покращується, а ціна збільшується. Чудово!
Таке враження, що обладнання провайдера десь висить на ниточці. Вона періодично рветься, і вони їздять її знову зв'язати. І через 3 години вона знову рветься.
І перейшов би вже на іншого провайдера, але немає пристойних в моєму районі.
Спробував підключити ще ВОЛЮ. Купив навіть ще один роутер. Думаю, буду користуватись декілька місяців обома провайдерами паралельно. Порівняю, і потім оберу краще з гіршого. Або буду користуватись двома. Більше шансів, що інтернет зникатиме хоч почерзі. Але де там...
Два рази призначали день підключення. І обидва рази не приходили. Зазначу, що менеджери ВОЛІ агітують абонентів добре, все в них виходить добре. І дівчата із служби технічної підтримки, які перевіряють роботу техніків підключення, теж добре працюють. Телефонують, питають як там їхні техніки, прийшли чи ні? Чому відмінили підключення?
А от самі техніки, які не приходять, судячи з усього клали болт на все і всіх. Як і провайдер Фрегат. Може вони навіть співпрацюють))))
Така ось сумна історія.
Сподіваюсь колись буде ПОКРАЩЕННЯ, і в мій район прийде якийсь нормальний провайдер. Думка про те що колись покращится Фрегат або Воля, вже помирає в моїй голові. Не вірю, що вони колись почнуть відповідати за свої слова, будуть добре виконувати свої обов'язки.
Качество обслуживания и доступа к интернету
цену подняли якобы на закупку генераторов, а интернета нет каждый день пол дня. в службе поддержки в онлайн чате сидят одни дауны и не знают и не понимают вообще, что происходит. качество ужас, а дозвониться вообще не реально, так как провайдер очень занятой наверное, весь в делишках
Фрегат как всегда.
Качество предоставляемых услуг просто отвратительно. Ссылаются типа где то наверно нет электричества. Развели свою топологию сети на как можно дешевле на скрутках работает и клали на абонентов. А бабки берут нормально, можно на каждый штраф генератор поставить. Вообщем удачи тому... Читать отзыв Тех поддержка одни боты. Если всё же попасть на человека, то кроме ответа шаблона ни чего внятного сделать не может.
Качество предоставляемых услуг просто отвратительно. Ссылаются типа где то наверно нет электричества. Развели свою топологию сети на как можно дешевле на скрутках работает и клали на абонентов. А бабки берут нормально, можно на каждый штраф генератор поставить. Вообщем удачи тому кто захочет к этому недопровайдеру подключиться.
Оплата не за місяць а лише до кінця поточного місяця, тобто може бути і один день за 200 гривень
2. Єдиний провайдер який мав проблеми з підключенням у... Читать отзыв 1. Підключення, якісь ліниві хамуваті бидлани по спілкуванню. По роботі довго вмовляли підключити мене по моєму старому кабелю, щоб новий собі забрати. Бидло жлоби як і вся компанія. Ах так кабель самий тонкий що я бачив, і іноді відходить від пк. Де вони такий кабель взяли не знаю, на Аліекспересі товще.
2. Єдиний провайдер який мав проблеми з підключенням у моєму районі під час атак чи кібер атак рф. Проблеми були значні і по всьому місту бо вони єдині просили розуміння в газеті.
3. Моє улюблене. Якщо ви поїдете у відпустку чи відрядження і повернетесь 15 числа, заплатите 200 грн за інтеренет то виявиться що це не за місяць а лише до 1 числа, тобто за 15 днів. А якщо вас не будо вдома 25 днів, то 200 це лише за 5 днів.
Тобто ви платите лише до кінця місяця. Заплатите 29 двісті, все це за 2 дні. Гарна схема як у телефонних розводил зеків.
Чи бачив хтось ще бодай одну компанію в Укранїні і тим паче в всіті яка б надавла послуги таким чином.
Компанія гній, компанія сміття. Якщо їх не було б, чи не стане на їх місце прийдуть інші, стовідсотково кращі.
Ніяких доворів на підпис не даєтся. Можна спокійно відсудити приємну суму за збитки. У кого є час.
Звичайні бидло жлоби, дуже не раджу.
При підключенні використовується, або новий кабель, або старий, якщо клієнт не проти. Під час блекауту, намагаємося скоріше повернути послугу усім клієнтам. Стосовно сплати, так інтернет сплачується за календарний місяць, тому якщо ви знаєте, що вас не буде місяць у місті наприклад, можливо зробити консервацію лінії. Дякуємо.
Ужасный Фрегат