Фрегат интернет провайдер, Днепр
Уже 20 лет провайдер Fregat обеспечивает абонентов качественной связью. Мы рядом ради ваших новых начинаний и ради мелких затей. Fregat всегда на вашей стороне. Мы же Свои!
Сколько бы бренд не был на рынке, важно не останавливаться. Мы ввели программу установки аккумуляторов на оборудование в домах, постоянно работаем над энергонезависимостью...
подробнее Интернет-провайдеры
Техподдержка Фрегат, это нечто - Отзывы о Фрегат интернет провайдер, Днепр
Компания совершенно не инвестирует в охват подключений PON вне Днепра. Каменское даже не планируют переводить на эту технологию.
Так же хочу отдельно рассказать про техническую поддержку Фрегат. Она стала просто отвратительная. Если вдруг у вас неполадки в сети или пропал интернет, вы в течении многих дней подряд будете получать совершенно одинаковые отписки стандартными фразами. "За вашою адресою виявлена технічна несправність. Робимо все можливе, щоб відновити інтернет-з'єднання якомога швидше. Розуміємо, наскільки важливий для вас доступ до інтернету, і приносимо свої вибачення за будь-які незручності, які ви можете зазнавати через цю ситуацію. Дякуємо за розуміння!
Орієнтовні терміни відновлення - завтра протягом дня."
И так будут отвечать 1-2-3-4-5-6-7 дней, после вашей заявки. И на резонные замечания что это писали вчера, позавчера а сегодня до сих пор нет интернета вам ответят " Розуміємо, наскільки важливий для Вас доступ до інтернету, і приносимо свої вибачення за будь-які незручності, які ви можете зазнавати через цю ситуацію. Робимо все можливе, щоб відновити інтернет-з'єднання як можна швидше. Дякуємо за розуміння."
Всё, на этом вся техподдержка заканчивается. Ничего не происходит. Все сидят ровно на #опе и ждут что неисправность сама исправится, после очередного отключения света.
Настолько хр#новым как сейчас, Фрегат не был никогда.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо вам за те, що вже багато років довіряєте нам і користуєтеся нашими послугами. Ми цінуємо вашу лояльність і дуже шкодуємо, що останнім часом наш сервіс вас розчарував.
Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо розширення покриття PON-технології поза межами Дніпра, зокрема в Кам'янському. На жаль, у даний момент впровадження цієї технології в деяких регіонах дійсно обмежене через технічні та інфраструктурні чинники. Проте ми постійно аналізуємо можливості модернізації мережі та розширення покриття PON-технології і сподіваємося, що з часом ситуація зміниться.
Щодо технічної підтримки, ми щиро перепрошуємо за невідповідний рівень обслуговування. Ваші зауваження щодо стандартних відповідей і затримок у вирішенні проблем ми сприймаємо дуже серйозно. Ми працюємо над вдосконаленням процесів технічної підтримки, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому та забезпечити швидке й ефективне реагування на ваші запити.
Розуміємо, наскільки важливий для вас стабільний доступ до інтернету, і приносимо свої вибачення за всі незручності, які ви могли зазнати. Дякуємо за ваше терпіння і за те, що поділилися з нами своєю думкою. Ми докладемо максимум зусиль, щоб поліпшити якість наших послуг і виправдати вашу довіру.