Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 В грудні минулого року думали над покупкою ноутбука. Прийшов в магазин, висказав консультанту свої побажання на що він мені буквально відповів що" це мені непотрібно", що "це буде дуже дорого". І перевів сразу тему на: о подивіться на цьому ноутбуці камера схована в кнопці. І майже сразу мене покинув підійшовши до людей які уже купували ноутбук і біля них уже... Читать отзыв В грудні минулого року думали над покупкою ноутбука. Прийшов в магазин, висказав консультанту свої побажання на що він мені буквально відповів що" це мені непотрібно", що "це буде дуже дорого". І перевів сразу тему на: о подивіться на цьому ноутбуці камера схована в кнопці. І майже сразу мене покинув підійшовши до людей які уже купували ноутбук і біля них уже був консультант. Да я був одягнений в робочий одяг ( вертався із роботи ), да можливо я мав лише 20000 гривнів но я був готовий взяти кредит впринціпі для любого ноутбука. Но ні "це мені не потрібно". Ну і гаразд непотрібно то непотрібно. Ставлю 3 бо консультант при покупці телефону в листопаді минулого року був вічливий і слухав мої побажання.
Вітаємо! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, будь ласка, просимо надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з відгуків клієнтів Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 Купив у Фокстроті в липні 2019 телефон. Погодився також на непотрібну мені додаткову гарантію extra-servise, лише через те що зможу її використати через два роки на купівлю іншого товару. За ці два роки в моєму житті було досить багато подій і звісно саме в липні-серпні 2021-го я забув про закінчення гарантії і отоварення бонусів протягом 30 днів.. Звернувся офіційно про... Читать отзыв Купив у Фокстроті в липні 2019 телефон. Погодився також на непотрібну мені додаткову гарантію extra-servise, лише через те що зможу її використати через два роки на купівлю іншого товару. За ці два роки в моєму житті було досить багато подій і звісно саме в липні-серпні 2021-го я забув про закінчення гарантії і отоварення бонусів протягом 30 днів.. Звернувся офіційно про виключення з правил, отримав відмову. Виходить компанії дорожчі ці 800 грн ніж постійний клієнт. Звісно це в першу чергу моя помилка, але дивно отримувати сотні непотрібних повідомлень / нагадувань "у вас до неділі згорають 53 бонуси, терміново біжіть в магазин", а коли мова про дійсно суттєву суму то Фокстрот радо змовчав. Це просто ганьба, навіть якась шашлична на базарі більш клієнтооріентована
Доброго вечора! Приносимо щирі вибачення за непорозуміння та отримані неприємні емоції при обслуговуванні в нашому магазині. Дуже прикро, що Ви відчули негативні емоції. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
З повагою, Ірина Фахівець по роботі з відгуків клієнтів Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353 Показать 1 ответ
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 Недосконала організація інтернет-замовлень. Перший раз чекав 10хв. , поки принесуть малу коробочку. Другий раз чекав чергу 5 чоловік, щоб забрати малу коробочку.
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!! Додаткову страховку від магазина Фокстрот ....Умови використання страховки; ( якшо нічого не ламалось), то Ви купляєте інший товар....Наприклад, страховка на 1000 грн, тоді товар купуєте за 2000 або дорожче Все ок, все зрозуміло Уявіть моє розчарування, коли мені товар, який стоїть на полиці - продають дорожче!!!!!!У повну вартість, а не за зниженою ціною.....Питання: Чому за страховку, яку я... Читать отзыв НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!! Додаткову страховку від магазина Фокстрот ....Умови використання страховки; ( якшо нічого не ламалось), то Ви купляєте інший товар....Наприклад, страховка на 1000 грн, тоді товар купуєте за 2000 або дорожче Все ок, все зрозуміло Уявіть моє розчарування, коли мені товар, який стоїть на полиці - продають дорожче!!!!!!У повну вартість, а не за зниженою ціною.....Питання: Чому за страховку, яку я купляла за власні кошти, ФОКСТРОТ розцінює як 50% знижку, із-за чого мені, як постійному покупцю товар продають не за ціною з полиці( акційною) , а ДОРОЖЧЕ!!!!!!
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 Шановний Фокстрот у Вас неадекватні та наглі монтажники, а продавці не ознайомлені з точними правилами установки і що туди входить. Нарешті приїхали супер монтажники кондиціонера . Два де...ли ( інакше не назвеш) при проханні одягнути маску( В Україні карантин, але вони напевно не знають) з порогу почали рикати , що вони не будуть Читать отзыв Шановний Фокстрот у Вас неадекватні та наглі монтажники, а продавці не ознайомлені з точними правилами установки і що туди входить. Нарешті приїхали супер монтажники кондиціонера . Два де...ли ( інакше не назвеш) при проханні одягнути маску( В Україні карантин, але вони напевно не знають) з порогу почали рикати , що вони не будуть одягати маску , розвертаються та їдуть, а ви мастіть голову( ми чекали місяць установку). Сервіс на вищому рівні у фокстроту. Після довгих дискусій, вони, все ж таки, за наші вже заплачені гроші вирішили установити кондиціонер. В кінці кінців нам довелося ще доплати аж 370 грн. 300 грн було взято за висотні роботи (хоча кондиціонер встановлювали на першому поверсі та й ще на наших риштуваннях, де ведуться ремонтні роботи) але у них така такса брати . Продавцем не було попереджено при покупці, що це не входить у установку. Плюс вони взяли гроші за доїзд до нашого будинку за 5 км. ( це також по ідеї мало входити в ціну установки). Виходить що вони нікуди з офісу безплатно не їдуть, їм це треба оплачувати. Після цього всього залишилися неприємні відчуття від здаволося б такого авторитетного магазину. Наступного разу при покупці техніки будемо обирати більш надійніші та відповідальні магазини з технікою .
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 Купил товар в магазине, дома решил посмотреть товар на сайте фокстрота- цена на треть ниже! Заказал товар на сайте с доставкой в магазин, пришел в магазин, вернул товар и забрал его же на треть дешевле! И это в один и тот же день! Покупатели в розничных магазинах полные лохи??? Что скажете представитель компании которая считает покупателей лохами которых нужно доить???
Добрый день! Информируем Вас, что цены в розничной сети и интернет магазине могут отличаться как и действующие акции. Вы вправе выбрать более выгодное для Вас предложение.
С уважением, Яна Служба управления взаимоотношениями с покупателями 0800 500 153
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 Купили зеркальный фотоапарат Canon 600D в магазине фокстрот (г. Ужгород) в феврале 2016 года. Зимой 2017 года начали замечать, что при вспышке темнит иногда фото. Отнесли в магазин. Там посмотрели, сказали фокусируется на светлых предметах просто. Но вот спустя полгода он начал при вспышке постоянно фотографировать или очень темно или же фото получаются черными вообще. В магазине нас отправили в... Читать отзыв Купили зеркальный фотоапарат Canon 600D в магазине фокстрот (г. Ужгород) в феврале 2016 года. Зимой 2017 года начали замечать, что при вспышке темнит иногда фото. Отнесли в магазин. Там посмотрели, сказали фокусируется на светлых предметах просто. Но вот спустя полгода он начал при вспышке постоянно фотографировать или очень темно или же фото получаются черными вообще. В магазине нас отправили в сервис. Мы согласились, так как рядом с домом находится. Там нам сказали, что наиболее вероятно надо отправлять в Киев. И это минимум 2-3 недели, а может затянуться и на 60 дней. Мне фотоапарат нужен по работе, потому поехали в магазин просить товар из обменного фонда. Нам ответили, что не нет в наличии и ничего предложить не могут. Дали листик и я написала заявление, но и его будут смотреть юристы до 10 дней. На просьбу пообщаться с директором. сказали, что его нет сегодня на работе (а сегодня ведь понедельник). Пойдем завтра к нему еще. Но, чувствую, буду сидеть без фотоапарата((((А ка же законы?Кто должен нести ответстеннсть за их неисполнение?
Добрый день! Нам искренне жаль, что сложилась такая ситуация. Просьба указать корректный номер чека на покупку либо номер Вашей карты "ФоксКлуба", а так же Ваши контактные данные чтобы мы могли разобраться в данной ситуации.
С уважением, Мария Служба управления взаимоотношениями с покупателями 0800 500 153
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 У фокстроті на Петефі купила блендер Філліпс. Дома включила, він гуде але не прокручується. Куди мені звертатись? В магазин чи зразу шукати сервісний центр? ?
Для того , щоб ми могли надати Вам коректну інформацію і розібратися в даній ситуації, прохання направити Ваше звернення на електронну адресу компанії [email protected] вказавши наступну інформацію: - дату покупки; - місто з якого Ви звертаєтеся ; - контактні дані для зворотного зв'язку.
З повагою , Олена Фахівець групи рекламацій Компанія «Фокстрот. Техніка для дому » 0800 500 153
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 Вчора зранку (06.02.2015) я прийшла до магазину "Фокстрот" в м.Ужгород по вул. Капушанській, 2-4 і хотіла придбати: Встраиваемая духовка BEKO OIC 22101 X та Встраиваемая варочная поверхность BEKO HIZG 64124 X за акційною ціною 5555 грн. Продавець подивилась по базі та повідомила мені що такий товар в наявності лише в одному екземплярі. Я зарезервувала його до вечора. На товар поставили... Читать отзыв Вчора зранку (06.02.2015) я прийшла до магазину "Фокстрот" в м.Ужгород по вул. Капушанській, 2-4 і хотіла придбати: Встраиваемая духовка BEKO OIC 22101 X та Встраиваемая варочная поверхность BEKO HIZG 64124 X за акційною ціною 5555 грн. Продавець подивилась по базі та повідомила мені що такий товар в наявності лише в одному екземплярі. Я зарезервувала його до вечора. На товар поставили помітку "Зарезервовано" і на зворотньому боці написали мій телефон. Через 2 години я прийшла щоб купити товар. Продавець почала виписувати мені раухунок і сказала що я зобов'язана придбати додаткову гарантію мінімум на 2 роки. Я відммовилась від додаткової гарантії, пояснивши це тим, що не маю на неї коштів. Після цього продавець звернулась до адміністрації і, повернувшись, сказала що магазин відмовляється продавати мені цей товар, так як курс валюти звростає, а це акційна ціна. Хочу наголосити на тому, що я хотіла оплатити одразу повну вартість товару і продавець вже виписувала мені рахунок на оплату! Звернувшись по телефону на гарячу лінію, консультант Олена повідомила мені, що магазин не має права відмовялти мені в покупці. Я передала телефон адміністрацію, на що той відповів, що товар зарезервовано і поклав трубку. Я його запитала чому він не хоче відпустити мені товар без додаткової гарнатії, на що той відповів мені, що товар зарезервовано. Я кажу що товар резервувала я і запитала чому мені готові продаюти його з додатковою гарантією без проблем, а без гарантії - ні??? На що він єхидно посміхнувся мені в обличчя, і сказав, що він так сказав і так буде. Це повне нахабство!!!! Ще такого не бачила і не очікувала від такогї відомої торгової сітки такого відношення до клієнта. У нас місто маленьке, подібні випадки дуже впливають на репутації торгової марки!
Доброго вечора, Тетяна! Щиро вдячні Вам за написання відгуку.
Від нашої компанії приміть, будь ласка, щирі вибачення за дії співробітників магазину. Для уточнення інфомації, надішліть на електронну адресу компанії [email protected] наступні дані про покупку: марку та модель техніки, яку Ви хотіли купити, дату та час звернення, опишіть ситуацію більш детально. Ми обов’язково покращимо якість обслуговування в магазині. Бажаємо Вам лише приємних вражень від відвідування магазинів мережі "Фокстрот"!
З повагою, Дар’я компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0-800-500-153
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 Если уж и покупать технику то лучше в Мойо и Комфи, ну или заказывать на розетке. Все равно где только не в фоксе. Особенно не советую ходить в ужгородский фокстрот на Капушанской, там и сотрудники никакие и техника отстой.
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв. Если у Вам есть замечания по приобретённой Вами технике в сети магазинов Фокстрот, пожалуйста, изложите их на наш электронный ящик [email protected] технике: дата покупки, адрес магазина, в котором совершена покупка, а также подробно ситуацию, которая возникла.
С уважением, Компания "Фокстрот. Техника для дома" 0800-500-153
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 Та же история только с ноутбуком. Заводской брак, а менять или провести диагностику не хотят. Тоже отрицательный отзыв.
Добрый день, Иван! Благодарим Вас за отзыв. Нам искренне жаль, что Вам довелось столкнуться с неудобствами при эксплуатации техники. Информируем Вас о том, что Согласно Закона Украины "О защите прав потребителей" ст.9 при выявлении недостатков в работе техники, рекомендовано обращаться в авторизированные сервисные центры от Производителя самостоятельно, также Вы можете обращаться к Продавцу для передачи техники в СЦ. Авторизированный СЦ проводит диагностику на предмет выявления заявленных Вами дефектов, в случае выявления недостатков, которые возникли по вине производителя, будут бесплатно устранены, если техника будет иметь существенный недостаток будет выдан акт на списание на основании которого Вы сможете провести обмен товара либо вернуть средства. Если у Вас есть замечания Вы можете направить их на наш электронный ящик [email protected].
С уважением, Компания "Фокстрот. Техника для дома" 0800-500-153
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 У липні 2014 року у магазині «Фокстрот» в м.Ужгороді по вул.Капушанській, 2-4, я придбав дорогий ноутбук фірми DELL та додаткову страховку до нього. Через місяць користування ноутбук вийшов з ладу. У кінці серпня я його здав до магазину «Фокстрот» на гарантійне обслуговування. Висновки сервісного центру полягали в тому, що мене позбавлено гарантійного ремонту. Мене звинуватили у неавторизованому вскритті ... Читать отзыв У липні 2014 року у магазині «Фокстрот» в м.Ужгороді по вул.Капушанській, 2-4, я придбав дорогий ноутбук фірми DELL та додаткову страховку до нього. Через місяць користування ноутбук вийшов з ладу. У кінці серпня я його здав до магазину «Фокстрот» на гарантійне обслуговування. Висновки сервісного центру полягали в тому, що мене позбавлено гарантійного ремонту. Мене звинуватили у неавторизованому вскритті ноутбука, що є недопустимим з моєї сторони. Магазин Фокстрот проявив повну бездіяльність, хоча в мене були докази шахрайських дій даного магазину та сервісного центру, та вжиті всі можливі заходи щодо відновлення гарантійного ремонту або заміни самого ноутбука. Враховуючи наявні в мене докази, можу зробити висновок, що у магазині «Фокстрот» по вул.Капушанській 2-4 продають не якісний б/у товар за ціною нового. В кінці-кінців я залишився без ноутбука, вартість ремонту якого складає досить велику суму (майже повну вартість ноутбука). Я ввжаю, що такі дії магазину Фокстрот є неприйнятними по відношенню до своїх клієнтів, яких на мою думку у м.Ужгороді є чимало. Звертаюся до всіх, хто був ошуканий магазинами Фокстрот у м.Ужгороді, зв'язатись зі мною засобами електронного зв'язку ([email protected]) або по тел. 0959246957 (Міша) для об'єднання зусиль проти неправомірних та незаконних дій даного магазину. Заздалегідь вдячний за співпрацю.
Отзыв о Фокстрот по адресу Ужгород, ул. Победы, 28 26.10.2014 купил телевизор в Фокстроте. Принёс домой, начал знакомиться с содержимым смарта. И когда я добрался до веб браузера, то он мне открылся сразу с забитой извращенной похабщиной в строке поиска поисковой системы и с такими же результатами поиска на весь экран. Наверное у некоторых менеджеров-продавцов в магазине Фокстрот не всё в порядке с головой и им нужна срочная консультация... Читать отзыв 26.10.2014 купил телевизор в Фокстроте. Принёс домой, начал знакомиться с содержимым смарта. И когда я добрался до веб браузера, то он мне открылся сразу с забитой извращенной похабщиной в строке поиска поисковой системы и с такими же результатами поиска на весь экран. Наверное у некоторых менеджеров-продавцов в магазине Фокстрот не всё в порядке с головой и им нужна срочная консультация психолога или сексопатолога. Но самое интересное, что это невозможно убрать. Я почистил и журнал поисков и избранное и поменял стартовую страницу и поисковик по умолчанию. Но всеравно, после нового включения браузера эта фигня опять в строке поиска и с результатами соответственными сразу выскакивает. У меня двое маленьких детей дома и я их теперь вынужден отгонять их от пульта, чтоб они случайно не напоролись на эту дрянь . КОроче, "прекрасные" впечатления от магазина и "предпродажной" подготовки!!!!
Денис, добрый день. Очень жаль, что Вам пришлось столкнуться с такими неудобствами при взаимодействии с магазинами сети «Фокстрот». Мы обязательно разберемся в вашем вопросе и предоставим обратную связь. Отправьте, пожалуйста, на наш электронный ящик [email protected] контактную информацию - телефон, по которому с вами можно созвониться . Заранее благодарим.
Странні консультанти
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
повернення бонусів за extra-servise
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353 Показать 1 ответ
Інтернет-замовлення
Страховка від магазина - нечесна
....Умови використання страховки; ( якшо нічого не ламалось), то Ви купляєте інший товар....Наприклад, страховка на 1000 грн, тоді товар купуєте за 2000 або дорожче
Все ок, все зрозуміло
Уявіть моє розчарування, коли мені товар, який стоїть на полиці - продають дорожче!!!!!!У повну вартість, а не за зниженою ціною.....Питання: Чому за страховку, яку я... Читать отзыв НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!! Додаткову страховку від магазина Фокстрот
....Умови використання страховки; ( якшо нічого не ламалось), то Ви купляєте інший товар....Наприклад, страховка на 1000 грн, тоді товар купуєте за 2000 або дорожче
Все ок, все зрозуміло
Уявіть моє розчарування, коли мені товар, який стоїть на полиці - продають дорожче!!!!!!У повну вартість, а не за зниженою ціною.....Питання: Чому за страховку, яку я купляла за власні кошти, ФОКСТРОТ розцінює як 50% знижку, із-за чого мені, як постійному покупцю товар продають не за ціною з полиці( акційною) , а ДОРОЖЧЕ!!!!!!
Неадекватні монтажники кондиціонера" Старт Мастер"
Читать отзыв Шановний Фокстрот у Вас неадекватні та наглі монтажники, а продавці не ознайомлені з точними правилами установки і що туди входить. Нарешті приїхали супер монтажники кондиціонера . Два де...ли ( інакше не назвеш) при проханні одягнути маску( В Україні карантин, але вони напевно не знають) з порогу почали рикати , що вони не будуть
одягати маску , розвертаються та їдуть, а ви мастіть голову( ми чекали місяць установку). Сервіс на вищому рівні у фокстроту. Після довгих дискусій, вони, все ж таки, за наші вже заплачені гроші вирішили установити кондиціонер. В кінці кінців нам довелося ще доплати аж 370 грн. 300 грн було взято за висотні роботи (хоча кондиціонер встановлювали на першому поверсі та й ще на наших риштуваннях, де ведуться ремонтні роботи) але у них така такса брати . Продавцем не було попереджено при покупці, що це не входить у установку. Плюс вони взяли гроші за доїзд до нашого будинку за 5 км. ( це також по ідеї мало входити в ціну установки). Виходить що вони нікуди з офісу безплатно не їдуть, їм це треба оплачувати. Після цього всього залишилися неприємні відчуття від здаволося б такого авторитетного магазину. Наступного разу при покупці техніки будемо обирати більш надійніші та відповідальні магазини з технікою .
Дякуємо Вам за звернення.
Приносимо вибачення за незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected]
З повагою, Олена
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Магазин для лохов!!!
Информируем Вас, что цены в розничной сети и интернет магазине могут отличаться как и действующие акции.
Вы вправе выбрать более выгодное для Вас предложение.
С уважением, Яна
Служба управления взаимоотношениями с покупателями
0800 500 153
а где же обменный фонд?
Нам искренне жаль, что сложилась такая ситуация.
Просьба указать корректный номер чека на покупку либо номер Вашей карты "ФоксКлуба", а так же Ваши контактные данные чтобы мы могли разобраться в данной ситуации.
С уважением, Мария
Служба управления взаимоотношениями с покупателями
0800 500 153
"Чудова якість" обслуговування в ужгородському фокстроті - при покупці мені відмовились обмотати коробку, бо пожаліли скотч.ти
?
Вдячні Вам за звернення.
Для того , щоб ми могли надати Вам коректну інформацію і розібратися в даній ситуації, прохання направити Ваше звернення на електронну адресу компанії [email protected] вказавши наступну інформацію:
- дату покупки;
- місто з якого Ви звертаєтеся ;
- контактні дані для зворотного зв'язку.
З повагою , Олена
Фахівець групи рекламацій
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому »
0800 500 153
Як мені відмовились продати товар без додаткової гарантії
Звернувшись по телефону на гарячу лінію, консультант Олена повідомила мені, що магазин не має права відмовялти мені в покупці. Я передала телефон адміністрацію, на що той відповів, що товар зарезервовано і поклав трубку. Я його запитала чому він не хоче відпустити мені товар без додаткової гарнатії, на що той відповів мені, що товар зарезервовано. Я кажу що товар резервувала я і запитала чому мені готові продаюти його з додатковою гарантією без проблем, а без гарантії - ні??? На що він єхидно посміхнувся мені в обличчя, і сказав, що він так сказав і так буде.
Це повне нахабство!!!! Ще такого не бачила і не очікувала від такогї відомої торгової сітки такого відношення до клієнта. У нас місто маленьке, подібні випадки дуже впливають на репутації торгової марки!
Щиро вдячні Вам за написання відгуку.
Від нашої компанії приміть, будь ласка, щирі вибачення за дії співробітників магазину. Для уточнення інфомації, надішліть на електронну адресу компанії [email protected] наступні дані про покупку: марку та модель техніки, яку Ви хотіли купити, дату та час звернення, опишіть ситуацію більш детально. Ми обов’язково покращимо якість обслуговування в магазині.
Бажаємо Вам лише приємних вражень від відвідування магазинів мережі "Фокстрот"!
З повагою, Дар’я
компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0-800-500-153
Не ходите люди в Фокстрот
Благодарим Вас за отзыв.
Если у Вам есть замечания по приобретённой Вами технике в сети магазинов Фокстрот, пожалуйста, изложите их на наш электронный ящик [email protected] технике: дата покупки, адрес магазина, в котором совершена покупка, а также подробно ситуацию, которая возникла.
С уважением,
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800-500-153
%;№":?
Благодарим Вас за отзыв.
Нам искренне жаль, что Вам довелось столкнуться с неудобствами при эксплуатации техники.
Информируем Вас о том, что Согласно Закона Украины "О защите прав потребителей" ст.9 при выявлении недостатков в работе техники, рекомендовано обращаться в авторизированные сервисные центры от Производителя самостоятельно, также Вы можете обращаться к Продавцу для передачи техники в СЦ. Авторизированный СЦ проводит диагностику на предмет выявления заявленных Вами дефектов, в случае выявления недостатков, которые возникли по вине производителя, будут бесплатно устранены, если техника будет иметь существенный недостаток будет выдан акт на списание на основании которого Вы сможете провести обмен товара либо вернуть средства.
Если у Вас есть замечания Вы можете направить их на наш электронный ящик [email protected].
С уважением,
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800-500-153
Висновки сервісного центру полягали в тому, що мене позбавлено гарантійного ремонту. Мене звинуватили у неавторизованому вскритті ... Читать отзыв У липні 2014 року у магазині «Фокстрот» в м.Ужгороді по вул.Капушанській, 2-4, я придбав дорогий ноутбук фірми DELL та додаткову страховку до нього. Через місяць користування ноутбук вийшов з ладу. У кінці серпня я його здав до магазину «Фокстрот» на гарантійне обслуговування.
Висновки сервісного центру полягали в тому, що мене позбавлено гарантійного ремонту. Мене звинуватили у неавторизованому вскритті ноутбука, що є недопустимим з моєї сторони. Магазин Фокстрот проявив повну бездіяльність, хоча в мене були докази шахрайських дій даного магазину та сервісного центру, та вжиті всі можливі заходи щодо відновлення гарантійного ремонту або заміни самого ноутбука.
Враховуючи наявні в мене докази, можу зробити висновок, що у магазині «Фокстрот» по вул.Капушанській 2-4 продають не якісний б/у товар за ціною нового.
В кінці-кінців я залишився без ноутбука, вартість ремонту якого складає досить велику суму (майже повну вартість ноутбука). Я ввжаю, що такі дії магазину Фокстрот є неприйнятними по відношенню до своїх клієнтів, яких на мою думку у м.Ужгороді є чимало.
Звертаюся до всіх, хто був ошуканий магазинами Фокстрот у м.Ужгороді, зв'язатись зі мною засобами електронного зв'язку ([email protected]) або по тел. 0959246957 (Міша) для об'єднання зусиль проти неправомірних та незаконних дій даного магазину.
Заздалегідь вдячний за співпрацю.
Очень жаль, что Вам пришлось столкнуться с такими неудобствами при взаимодействии с магазинами сети «Фокстрот».
Мы обязательно разберемся в вашем вопросе и предоставим обратную связь. Отправьте, пожалуйста, на наш электронный ящик [email protected] контактную информацию - телефон, по которому с вами можно созвониться .
Заранее благодарим.
С уважением,
[email protected]
0-800-500-153