Отзыв о Фокстрот по адресу Стрий, ул. Тараса Шевченка, 72 Замовляв ноутбук через інтернет у мережі фокстрот.По "Новіц почті" прийшов за два дні. Транспортування нарікань не викликало.Але в ноутбука був маленький виробничий дефект - при включенні на моніторі (на темному фоні) було якесь підсвічування (бліки).Коли я звернувся в фокстрот, мене повідомили що забирають пртстрій на ремонт.Працівники мережі фокстрот,дайте мені будь ласка відповідь, невже я купую у вас... Читать отзыв Замовляв ноутбук через інтернет у мережі фокстрот.По "Новіц почті" прийшов за два дні. Транспортування нарікань не викликало.Але в ноутбука був маленький виробничий дефект - при включенні на моніторі (на темному фоні) було якесь підсвічування (бліки).Коли я звернувся в фокстрот, мене повідомили що забирають пртстрій на ремонт.Працівники мережі фокстрот,дайте мені будь ласка відповідь, невже я купую у вас якусь річ твльки для того, щоб на другий день її ремонтувати???
Достоинства:
Впарили впринципі оперативно
Недостатки:
Всіма способами стараються викрутитись тільки аби не по закону.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності. Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти, або звернутися на горячу лінію нашої компанії 0 800 300-353, де Вашу звернення зафіксують і зроблять все можливе, щоб вирішити дане питання.
З повагою, Ірина Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
Отзыв о Фокстрот по адресу Стрий, ул. Тараса Шевченка, 72 Купивши товар в магазині «Фокстрот» з мене ще стягнули кошти за програму з рецептами, яку я звісно не просила! А подивилась в чек вже вдома. Як налаштувати ту програму собі на телефон?
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер чека, або заявки.
З повагою, Ірина Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Отзыв о Фокстрот по адресу Стрий, ул. Тараса Шевченка, 72 Купляла планшет Asus ZenPad 10, в ньому побачила засвіт в двох місцях, попросила працівників обміняти, не хотіли міняти, з довгими переговорами обміняли, вдома побачила ту саму проблему, також засвіт. Віднесла в магазин на повернення коштів, сказали що вони відвезуть в сервісний центр і потрібно чекати тиждень. Планшетом не користувалася, 14 днів ще не пройшло, повернути кошти без сервісного центру не... Читать отзыв Купляла планшет Asus ZenPad 10, в ньому побачила засвіт в двох місцях, попросила працівників обміняти, не хотіли міняти, з довгими переговорами обміняли, вдома побачила ту саму проблему, також засвіт. Віднесла в магазин на повернення коштів, сказали що вони відвезуть в сервісний центр і потрібно чекати тиждень. Планшетом не користувалася, 14 днів ще не пройшло, повернути кошти без сервісного центру не хочуть! Директором магазину навіть і не думала мені допомогти в моєму питанні! Зверхньо себе поводила! Це ж обличчя магазину, ну як так можна???? Згідно закону вони не мають права повертати кошти більш ніж 7 днів, але вони чомусь не про не знають, директор взагалі не компетентна!!! Не раджу магазин нікому!!!!!!!!!!!!!
Для того, щоби ми могли надати Вам коректну інформацію, прохання описати та направити Ваше звернення на електронну адресу компанії - [email protected] вказавши наступну інформацію: - дату покупки; - адресу магазину; - номер документа із чеку (#ДОК. хххх-хххх...); - дату написання заяви на повернення грошових коштів; - контактні дані для зворотнього зв'язку.
Заздалегідь дякуємо за відповідь.
З повагою, Олена Спеціаліст групи рекламацій Компанія «Фокстрот. Техніка для дому " 0800 500 153
Закони не писані для Фокстрота
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти, або звернутися на горячу лінію нашої компанії 0 800 300-353, де Вашу звернення зафіксують і зроблять все можливе, щоб вирішити дане питання.
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
Подарунок в магазині
Дякуємо Вам за звернення.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер чека, або заявки.
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Ужасний обслуговування в магазині!!!!!!!!!!! Не раджу нікому!!!!!!!!
Дякуємо Вам за звернення.
Для того, щоби ми могли надати Вам коректну інформацію, прохання описати та направити Ваше звернення на електронну адресу компанії - [email protected] вказавши наступну інформацію:
- дату покупки;
- адресу магазину;
- номер документа із чеку (#ДОК. хххх-хххх...);
- дату написання заяви на повернення грошових коштів;
- контактні дані для зворотнього зв'язку.
Заздалегідь дякуємо за відповідь.
З повагою, Олена
Спеціаліст групи рекламацій
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому "
0800 500 153