Отзыв о Фокстрот по адресу Київ, ул. Вадима Гетьмана, 6 05 квітня 2019 року мною за адресою: м.Київ, вул. Вадима Гетьмана буд.6Б , у магазині «Фокстрот» ТОВ «САВ-ДІСТРИБЬЮШН» було придбано телевізор BRAVIS LED-32G5000 Smart + T2 вартістю 5598 грн (копія квитанції додається). 09 квітня 2019 року (в період гарантійного терміну) у роботі придбаного товару виникли недоліки - телевізор перестав працювати та не вмикався. Звернувшись до магазину 10 квітня 2019 року, продавець направив мене до сервісного центру ТОВ «НАШ СЕРВІС», що знаходиться за адресою: м.Київ, вул.Щусєва, 44, для отримання акту несправності телевізора для його заміни на інший або повернення в магазин. Однак, в сервісному центрі було складено замовлення-наряд № 1 037 821 (копія додається), в якому було зазначено орієнтовну дату ремонту - 09 травня 2019 року. Звертаю увагу, що метою звернення до сервісного центру була фіксація поломки придбаного мною товару, а не здійснення ремонту. Свою згоду на здійснення ремонту телевізора я не надавав, про що свідчить відсутність мого підпису на зазначеному замовленні-наряді. Крім того, на підставі п.9 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів» при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. 15 квітня 2019 року я знову звернувся з заявою про надання акту про поломку телевізора (копія додається) з метою розірвання договору вже до сервісного центру. Мою заяву було прийнято, однак зазначено, що вона буде розглянута протягом 5-ти робочих днів, тобто зі спливом строку, передбаченого законодавством на повернення товару продавцеві. 03 травня 2019 року після усіх скарг і заяв з моєї сторони нам видали акт, про поломку телевізора і відправила до магазина з телевізором,розірвувати договір. Мені видали чек про повернення і я написав заяву. З того часу грошей мені не повернули і кожні три дні обіцають повернути, а також кожен тиждень я маю туди їздити і писати якісь заяви.
Приносим искренние извинения за причиненные Вам неудобства.
Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить данное обращение на адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные, дату обращения и адрес магазина.
Здравствуйте!Аналогичная ситуация..Сначала впарили возврат-коробка вскрыта,порвана,отсутствовали фирменные наклейки-сказали,что это продавцы проверяли "работоспособность".Приехав домой обнаружил,что "плохо проверяли"-не работали кнопки.Сделал возврат.Надо было брать деньги и убегать с этого магазина,но я согласился на обмен.Клавиатура нашлась в другом магазине на другом конце города и я,услышав,сколько она будет ехать в этот магазин согласился поехать сам.Гарантийный срок еще не прошел-начались проблемы с клавишами,то не печатают,то сразу несколько подряд.Если бы клавиатура стоила столько,сколько сейчас та,на которой я сейчас набираю текст(40 гр.15 лет назад),то я бы не парился...Эта же стоит того,чтобы за нее побороться.Да и не только в этом дело!Сын работает в сфере IT,ему просто необходима такая клавиатура.Но это еще не все!"сервисный центр" по адресу Киев по адресу: ул. Дегтяревская, 33а прислал клавиатуру,куда ее отправили "по гарантии"с отпиской,что ее,якобы,эксплуатировали в хлеву,свинарнике,конюшне и в зоне АТО...И при вскрытии(вскрытии,Карл!)крышки,которая не имела права быть вскрыта мной-обнаружена,о Боже,ПЫЛЬ!!!Люди,читающие сейчас меня-обходите эти шаражки стороной!Впарят вам товар с возврата,потом отправят вас в "сервисный центр"(хотя обязаны не ремонтировать,а ЗАМЕНИТЬ),оттуда придет ответ,что вы живете в антисанитарный условиях и вы,извините,сами свиньи и недостойны иметь такие вещи и вы останетесь сам на сам со своими проблемами,еще и оплеванные ребятами с "сервисных центров"(подозреваю,что нет там ни каких центров,а есть стул,стол,компьютер,на котором прокладка между стулом и компом печатает отказа в гарантийном обслуживании..
Кстати...В понедельник несу клавиатуру на экспертизу,после, с вердиктом иду в суд.Отписку "сервисного центра"Киев по адресу: ул. Дегтяревская, 33а,с их формулировкой о том,что клавиатура использовалась в антисанитарных условиях буду настаивать на том,чтобы провели экспертизу условий,в которых проживает моя семья и требовать возмещения компенсации за моральный ущерб...Ребята с "сервисного центра" Киев по адресу: ул. Дегтяревская, 33а-вам мой пламенный привет!
не когда не покупайте в фокстрот - Отзывы о Фокстрот
09 квітня 2019 року (в період гарантійного терміну) у роботі придбаного товару виникли недоліки - телевізор перестав працювати та не вмикався. Звернувшись до магазину 10 квітня 2019 року, продавець направив мене до сервісного центру ТОВ «НАШ СЕРВІС», що знаходиться за адресою: м.Київ, вул.Щусєва, 44, для отримання акту несправності телевізора для його заміни на інший або повернення в магазин. Однак, в сервісному центрі було складено замовлення-наряд № 1 037 821 (копія додається), в якому було зазначено орієнтовну дату ремонту - 09 травня 2019 року. Звертаю увагу, що метою звернення до сервісного центру була фіксація поломки придбаного мною товару, а не здійснення ремонту. Свою згоду на здійснення ремонту телевізора я не надавав, про що свідчить відсутність мого підпису на зазначеному замовленні-наряді. Крім того, на підставі п.9 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів» при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
15 квітня 2019 року я знову звернувся з заявою про надання акту про поломку телевізора (копія додається) з метою розірвання договору вже до сервісного центру. Мою заяву було прийнято, однак зазначено, що вона буде розглянута протягом 5-ти робочих днів, тобто зі спливом строку, передбаченого законодавством на повернення товару продавцеві.
03 травня 2019 року після усіх скарг і заяв з моєї сторони нам видали акт, про поломку телевізора і відправила до магазина з телевізором,розірвувати договір. Мені видали чек про повернення і я написав заяву.
З того часу грошей мені не повернули і кожні три дні обіцають повернути, а також кожен тиждень я маю туди їздити і писати якісь заяви.
отзыв
Комментарии к отзыву
Благодарим Вас за отзыв.
Приносим искренние извинения за причиненные Вам неудобства.
Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить данное обращение на адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные, дату обращения и адрес магазина.
С уважением, Наталья
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353
С ув.Александр,Запорожье