Станіслав Отзыв написан 28 января, 2019 год1063 просмотра
Надіюсь мій відгук прочитають майбутні покупці у магазині Фокстрот, ну і отримаю зворотній зв'язок від керуючого складу цього магазину. Мені прикро, що я як постійний покупець в цьому магазині залишився без задоволення мого права згідно із Закону України "Про захист прав споживачів" (ЗУ "Про ЗПС"), мені прикро, що працівники магазину Фокстрот, в тому числі, і керуючий склад, вводять в оману покупців лиш би було вигідно для магазину та трактують закон на свій лад, а також прикро, що люди не знають законів, а "великі продавці" цим користуються і не будуть на стороні покупця хоч і завжди про це говорять. Тепер конкретніше про ситуацію. 30.12.18 була здійснена купівля блендера Tefal BL 438831 у магазині Фокстрот, м. Київ, ТРК "Проспект" в подарок до Нового Року. Уявіть моє розчарування коли моїм подарком хотіли скористатись для виготовлення коктейлю із морозива і нажаль доробити не вдалося, так як регулятор потужності перестав працювати після першого ж разу, тому що судячи з усього сталась якась поломка всередині техніки. Було вирішено повернути товар у магазин та вернути сплачені кошти за товар так як користуватись цією технікою не було можливим і користування саме цією моделлю і виробником уже не хотілось зовсім. Після свят, 08.01.19 на 10й день купівлі звернулися в магазин у термін до 14 днів, щоб повернути товар. До нас підійшов заступник директора м-ну Фокстрот (вибачаюсь, якщо напишу неправильно П.І.Б) Прокопенко Михайло, який зразу сказав, щоб ми залишали товар, його відправлять до сервісного центру, техніку продіагностують, виявлять хто винуватий в поломці, потім, скоріш за все, знайдуть таку ж запчастину, відремонтують і повернуть нам назад, і це все займе десь неділі три, і нам дали унікальну можливість написати заяву про безоплатне усунення недоліків у товарі і надана рекомендація про те, що якщо ми викреслимо про згоду ремонту понад 14 днів, то скоріш за все нам повернуть кошти. Я толерантно дав зрозуміти працівнику, що ми хочемо повернути товар згідно ст. 8 ЗУ "Про ЗПС" на що він згодився і сказав, що правильно зг. ст. 8 про товар неналежної якості ми маємо право вимагати тільки:
1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Я зрозумів, що закон тягнуть у свій бік, вводять нас в оману і надіються, що ми цей закон ніколи не читали і тільки чули по новинах. Я звернув увагу на те, що це товар неналежної якості саме з істотними недоліками і вимагаю повернення коштів, але Михайло не здавався і сказав, що я неправильно все розумію і ми не можемо повернути кошти, а тільки віддати в сервісний центр (СЦ) і чекати милостиню від них, що він ми не можемо судити чи це істотні недоліки і ці недоліки можуть визнати тільки в СЦ. Я знову ж таки звернув увагу співробітника, що нам не потрібно нічого видумувати і когось питати, тому що є Закон України, якими ми користуємось і в якому є визначення істотних недоліків і показав це співробітнику, щоб він в подальшому міг користуватись Законом. "Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця)". Я запевнився у співробітника чи згідний він з тим, що на товарі немає ніяких зовнішніх пошкоджень, а також про те, що вищеописаний недолік робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення і це виникло з вини виробника (продавця) на що працівник м-ну теж був згідний, але сказав, що всерівно треба звертатись до СЦ незважаючи на все те, що я говорю ну і закон також. Так як зі мною була дівчина і двоє дітей, які просто уже замучились слухати нашу розмову, то мені потрібно було завершити її і моя дівчина написала заяву про безоплатне усунення недоліків до 14 днів. Сьогодні 28.01.19 і це уже 21й після прийняття заяви магазином. На 14й день сказали, що знайшли запчастину і можуть відремонтувати товар, на що ми відмовились чекати дальше і попросили вернути гроші. До цього часу нас не запросили до магазину повернути гроші. Я обурений, якщо чесно. Все проходить добре до купівлі тобою товару в магазині, а після уже ніхто не хоче тебе знати, не хочуть тебе чути, ну і саме погано, що не користуються законом в якому все чітко прописано. Не люблю коли мене хочуть надурити. Хочу звернути увагу магазину, а також майбутніх покупців будь-якого товару у будь-якому магазині, що магазин зобов'язаний повернути гроші згідно вартості товару на даний момент, тобто у разі підвищення вартості товару, вони повинні повернути більше коштів, а у разі зменшення вартості повернути сплачені вами кошти, але цим також нехтують. Якщо уже пішла така розмова, то представники магазину мали запропонувати мені так званий обмінний фонд з доставкою техніки, список товарів яких затверджений Кабінетом Міністрів України, а також за кожний день затримки ненадання техніки по обмінному фонду сплачується неустойка 1% від вартості товар. Чекаю відповіді !!! Готовий до зворотнього зв'язку. Буду висвітлювати подальші події тут. В разі незадоволення вимоги про повернення коштів готовий піти в суд, ну і буду уже вибивати не тільки гроші за товар.
Мені повернули гроші за сплачений товар в повному обсязі, а премудрі коментатори, які тут несли всяку маячню хай і дальше думають і оправдовують продавця, а не відстоюють свої інтереси.
Специалист по правам потребителя 30 января, 2019 год
Станислав, судя по вашему комментарию, вы закон не то что не читали, даже в новостях о нем походу не слышали. С чего вы взяли что в вашем товаре существенный недостаток? Почитайте статью 1 указанного вами закона, где описуются обозначения терминов. Там четко написано что представляет собой существенный недостаток На момент обращения в магазин у вас был обычный недостаток по которому сотрудник магазина вам правильно объяснил ваши права, аименно: бесплатный ремонт, уменьшение цены или компенсацию на проведение ремонта.
Про подменный фонд. Магазин не должен вам его предлагать. Магазин должен его выдать по требованию потребителя. То что вы его не просили - это исключительно ваши проблемы.
Единственное в чем вы частично правы - это в перерасчёта стоимости. Частично - потому что его производят только в случае существенного недостатка, которого у вас пока не установлено. Если цена товара изменилась в большую сторону клиенту возвращают деньги исходя из стоимости на момент возврата. Если цена изменилась в меньшую стоимость - исходя из цены на момент покупки. В остальном Ваш комментарий - безосновательные претензии из-за личной обиды по собственной юридической неграмотности.
А Ви шановний читали мою скаргу чи закон перед тим як це писати? Спеціально для Вас, витяг із ЗУ:
істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
Недолік, який робить неможливим використання товару до його цільового призначення. Чи ви вважаєте, що не можливість включити і виключити блендер не є недоліком, який унеможливлює використання згідно його призначення??? Може хочете звернути мою увагу ознаки? Так я же написав про те, що товар відправили в СЦ і уже пройшло більше 14 днів, сьогодні уже 04.02.19, а результату так від Фокстроту і немає. Ви вважаєте, що це нормальний сервіс магазину, який просто напросто не пропонує обмінний фонд, бо скоріш за все його немає, а ви говорите ,про те, що він просто не зобов'язаний мені нічого пропонувати. Серйозно? І ви написали, що про закон я навіть в новинах не чув, але говорити, що я правий про перерахунок!? Чудово, мені подобається Ваш безпідставний коментар. Не здивуюсь, якщо Вам за таке гроші платять. Так тримати!!!
Специалист по правам потребителей 6 февраля, 2019 год
Приношу извинения возможно за мои грубые комментарии, действительно я не дочитал до того момента когда вы написали что сдали товар в ремонт. Просто восновном человек если уверен в том что ему сразу должны заменить товар - не сдает его в ремонт. В вашем случае требуйте компенсацию 1% от стоимости товара за каждый день задержки ремонта. И пишите заявление о том что не согласны ждать более 14 дней, при необходимости запросите информацию в какой сервис они сдали товар(опять же в письменном виде) и напишите заявление туда или оставьте жалобу на горячую линию производителя. Эти действия намного ускорят процесс списания вашего аппарата.
Специалист, как-то слишком уж сильно ты защищаешь Фокстрот. За денежку готов и душу продать? Ты почитай хоть немного отзывы о магазине и увидишь реальное состояние обслуживания в магазине. Люди защищают свои права по товарам, которые они приобрели за свои средства, а ты тут какую-то дичь пишешь под отзывами...
Специалист по правам потребителей 6 февраля, 2019 год
Вы сами написали: після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин. Зачем бить себя в грудь и кричать бред на весь интернет, если вы даже не понимаете о чем пишите.
Судячі з коментарів і мого сьогоднішнього досвіду практика продажу товаруів неналежної якості є сталою в мережі фокстрот. В сенсі це пооітика компанії. А вам діцсно краще подумати про совість, замість забражувати тут добросовісність.
Возврат денег только фактически уплаченные, ни больше ни меньше. Возврат поломанного только через СЦ, а вдруг это пользователь сам сломал кнопку. Ответ может дать только специалист СЦ, в законе всё так и указано. Обменный фонд---да, Вы правы, только мало кто держит рядом с своим магазином ещё один такой магазин с каждым наименованием товара для обменного фонда.
Нет, Вы не правы - пользуйтесь и читайте закон. Я Вам больше того скажу, знаю это на практике, так как знаменитый магазин Розетка мне уже возвращал больше сумму чем я оплачивал или вы думаете, что я и юридический отдел этого магазина просто неправильно всё поняли!? А по поломанной кнопке и СЦ сделайте ссылку на статью, пункт/подпункт, а так это разговор ни о чём, где-то там это всё указано... По обменному пункту это потребителя не очень должно касаться, они же меня не спрашивает сильно ли мне надо этот блендер и как я буду без него обходиться...
Через інтернет замовили в вашому магазині газову плиту hansa.Оплативши за доставку новою поштою своїми коштами, плита прийшла із заводським браком .Тріщиною в задньому корпусі. Після неодноразових дзвінків і звернень, магазином не виявлено бажання вирішити проблему.Фактично магазин забив !!! Приславши неперевірений товар, а може і перевірений...може ви так працюєте ? Присилаєте через інтернет , товар , який не купили би в магазині при огляді, а почтою ! Де огоянути не можливо. 5 день видзвонюємо фокстрот, сидимо без грошей і газової плити.
Теж купили ханса у фокстроті, але в живу вибирали, підем вертати назад, бо після користування духовкою покривило бокову стінку, жахливий сморід пластиком на всю хату і ті стінки гарячі до неможливості,меблі поруч не поставиш,і це лише при 200 градусів
Мені приносять свої вибачення тут, по телефону, але сьогодні уже 08.02.19р. а результату й досі немає. В разі подальшого затягування у вирішенні справи буду змушений звернутися зі скаргою до виробника товару, до Управління з захисту прав споживачів України та до Громадської організації із захисту прав споживачів.
не повернули кошти - Отзывы о Фокстрот
Мені прикро, що я як постійний покупець в цьому магазині залишився без задоволення мого права згідно із Закону України "Про захист прав споживачів" (ЗУ "Про ЗПС"), мені прикро, що працівники магазину Фокстрот, в тому числі, і керуючий склад, вводять в оману покупців лиш би було вигідно для магазину та трактують закон на свій лад, а також прикро, що люди не знають законів, а "великі продавці" цим користуються і не будуть на стороні покупця хоч і завжди про це говорять. Тепер конкретніше про ситуацію. 30.12.18 була здійснена купівля блендера Tefal BL 438831 у магазині Фокстрот, м. Київ, ТРК "Проспект" в подарок до Нового Року. Уявіть моє розчарування коли моїм подарком хотіли скористатись для виготовлення коктейлю із морозива і нажаль доробити не вдалося, так як регулятор потужності перестав працювати після першого ж разу, тому що судячи з усього сталась якась поломка всередині техніки. Було вирішено повернути товар у магазин та вернути сплачені кошти за товар так як користуватись цією технікою не було можливим і користування саме цією моделлю і виробником уже не хотілось зовсім. Після свят, 08.01.19 на 10й день купівлі звернулися в магазин у термін до 14 днів, щоб повернути товар. До нас підійшов заступник директора м-ну Фокстрот (вибачаюсь, якщо напишу неправильно П.І.Б) Прокопенко Михайло, який зразу сказав, щоб ми залишали товар, його відправлять до сервісного центру, техніку продіагностують, виявлять хто винуватий в поломці, потім, скоріш за все, знайдуть таку ж запчастину, відремонтують і повернуть нам назад, і це все займе десь неділі три, і нам дали унікальну можливість написати заяву про безоплатне усунення недоліків у товарі і надана рекомендація про те, що якщо ми викреслимо про згоду ремонту понад 14 днів, то скоріш за все нам повернуть кошти. Я толерантно дав зрозуміти працівнику, що ми хочемо повернути товар згідно ст. 8 ЗУ "Про ЗПС" на що він згодився і сказав, що правильно зг. ст. 8 про товар неналежної якості ми маємо право вимагати тільки:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Я зрозумів, що закон тягнуть у свій бік, вводять нас в оману і надіються, що ми цей закон ніколи не читали і тільки чули по новинах.
Я звернув увагу на те, що це товар неналежної якості саме з істотними недоліками і вимагаю повернення коштів, але Михайло не здавався і сказав, що я неправильно все розумію і ми не можемо повернути кошти, а тільки віддати в сервісний центр (СЦ) і чекати милостиню від них, що він ми не можемо судити чи це істотні недоліки і ці недоліки можуть визнати тільки в СЦ. Я знову ж таки звернув увагу співробітника, що нам не потрібно нічого видумувати і когось питати, тому що є Закон України, якими ми користуємось і в якому є визначення істотних недоліків і показав це співробітнику, щоб він в подальшому міг користуватись Законом. "Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця)". Я запевнився у співробітника чи згідний він з тим, що на товарі немає ніяких зовнішніх пошкоджень, а також про те, що вищеописаний недолік робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення і це виникло з вини виробника (продавця) на що працівник м-ну теж був згідний, але сказав, що всерівно треба звертатись до СЦ незважаючи на все те, що я говорю ну і закон також. Так як зі мною була дівчина і двоє дітей, які просто уже замучились слухати нашу розмову, то мені потрібно було завершити її і моя дівчина написала заяву про безоплатне усунення недоліків до 14 днів. Сьогодні 28.01.19 і це уже 21й після прийняття заяви магазином. На 14й день сказали, що знайшли запчастину і можуть відремонтувати товар, на що ми відмовились чекати дальше і попросили вернути гроші. До цього часу нас не запросили до магазину повернути гроші. Я обурений, якщо чесно. Все проходить добре до купівлі тобою товару в магазині, а після уже ніхто не хоче тебе знати, не хочуть тебе чути, ну і саме погано, що не користуються законом в якому все чітко прописано. Не люблю коли мене хочуть надурити.
Хочу звернути увагу магазину, а також майбутніх покупців будь-якого товару у будь-якому магазині, що магазин зобов'язаний повернути гроші згідно вартості товару на даний момент, тобто у разі підвищення вартості товару, вони повинні повернути більше коштів, а у разі зменшення вартості повернути сплачені вами кошти, але цим також нехтують. Якщо уже пішла така розмова, то представники магазину мали запропонувати мені так званий обмінний фонд з доставкою техніки, список товарів яких затверджений Кабінетом Міністрів України, а також за кожний день затримки ненадання техніки по обмінному фонду сплачується неустойка 1% від вартості товар.
Чекаю відповіді !!! Готовий до зворотнього зв'язку. Буду висвітлювати подальші події тут. В разі незадоволення вимоги про повернення коштів готовий піти в суд, ну і буду уже вибивати не тільки гроші за товар.
отзыв
Комментарии к отзыву
Всім удачі.
Про подменный фонд. Магазин не должен вам его предлагать. Магазин должен его выдать по требованию потребителя. То что вы его не просили - это исключительно ваши проблемы.
Единственное в чем вы частично правы - это в перерасчёта стоимости. Частично - потому что его производят только в случае существенного недостатка, которого у вас пока не установлено. Если цена товара изменилась в большую сторону клиенту возвращают деньги исходя из стоимости на момент возврата. Если цена изменилась в меньшую стоимость - исходя из цены на момент покупки. В остальном Ваш комментарий - безосновательные претензии из-за личной обиды по собственной юридической неграмотности.
істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
Недолік, який робить неможливим використання товару до його цільового призначення. Чи ви вважаєте, що не можливість включити і виключити блендер не є недоліком, який унеможливлює використання згідно його призначення??? Може хочете звернути мою увагу ознаки? Так я же написав про те, що товар відправили в СЦ і уже пройшло більше 14 днів, сьогодні уже 04.02.19, а результату так від Фокстроту і немає. Ви вважаєте, що це нормальний сервіс магазину, який просто напросто не пропонує обмінний фонд, бо скоріш за все його немає, а ви говорите ,про те, що він просто не зобов'язаний мені нічого пропонувати. Серйозно? І ви написали, що про закон я навіть в новинах не чув, але говорити, що я правий про перерахунок!? Чудово, мені подобається Ваш безпідставний коментар. Не здивуюсь, якщо Вам за таке гроші платять. Так тримати!!!
Приносимо вибачення за незручності.
Інформація передана відповідальному співробітнику для контролю, очікуйте зворотнього зв'язку
З повагою, Світлана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Приносимо вибачення за незручності.
Інформація передана відповідальному співробітнику ( юристу ) як тільки отримаємо офіційну відповідь, з Вами зв'яжуться.
З повагою, Яна
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353