Вікторія Украина Отзыв написан 26 октября, 2017 год778 просмотров
Отзыв о Фокстрот по адресу Красный Лиман, ул. Привокзальная, 19в Доброго дня! Хочу поскаржитися на придбаний товар у магазині «Фокстрот» за адресою: Донецька область, м. Лиман, вул.. Привокзальна, 198. Захотіла собі зробити подарунок на день народження,придбала 12 травня 2017 року праску ТЕFAL FV1. У магазині показала СМС, яка мені пришла на телефон що іменинникам покладена знижка. Мені відповіли, що на цей товар знижки нема. Придбавши праску я не відразу почала нею прати, але зрозуміло що цей момент не як не довести що зламалася кнопка TURBO майже відразу. З 10 липня ми звертались до магазину з проханням посприяти у цій ситуації, праску після нашої заяви відправили до сервісного обслуговування . Майже півтора місяця я чекала повернення товару з сервісного центру. Після бурних розмов, праску повернули. У суботу 21 жовтня 2017 року знову кнопка перестала працювати, дочекавшись понеділка 23 жовтня мій чоловік написав заяву у магазині ім’я директора магазину Шипілової Ю.В. на заміну товара, або повернення грошей за праску. Повідомили у телефонному режимі, то підготували лист-відповідь, що треба підійти забрати. Зі слів у телефонному режимі повідомили, що відправлять праску знову на ремонт. Прошу розібратися у цій ситуації. Я що придбала праску, яка працюю вахтовим методом???????? Якщо Ви не допоможете мені у цій ситуації , мені прийдеться звертатися далі за допомогою.
Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі, якщо товар має технічні неполадки, клієнт звертається в сервісний центр, де буде отримано акт про наявність дефекту з подальшим безкоштовним його усуненням в терміни до 14 днів (якщо інші терміни не були узгоджені обома сторонами).
За умови, що ремонт техніки з яких-небудь причин неможливий, Вам буде наданий акт на списання техніки, за фактом наявності якого можливий обмін / повернення товару.
Без отримання даного акту, повернення коштів або обмін техніки неможливий.
Здравствуйте, Мария , а если товар был на ремонте больше одного месяца и со мной не было заключено согласия о его продлении, какие мои права и действия
скарга за придбаний товар - Отзывы о Фокстрот
Хочу поскаржитися на придбаний товар у магазині «Фокстрот» за адресою: Донецька область, м. Лиман, вул.. Привокзальна, 198. Захотіла собі зробити подарунок на день народження,придбала 12 травня 2017 року праску ТЕFAL FV1. У магазині показала СМС, яка мені пришла на телефон що іменинникам покладена знижка. Мені відповіли, що на цей товар знижки нема.
Придбавши праску я не відразу почала нею прати, але зрозуміло що цей момент не як не довести що зламалася кнопка TURBO майже відразу. З 10 липня ми звертались до магазину з проханням посприяти у цій ситуації, праску після нашої заяви відправили до сервісного обслуговування . Майже півтора місяця я чекала повернення товару з сервісного центру. Після бурних розмов, праску повернули. У суботу 21 жовтня 2017 року знову кнопка перестала працювати, дочекавшись понеділка 23 жовтня мій чоловік написав заяву у магазині ім’я директора магазину Шипілової Ю.В. на заміну товара, або повернення грошей за праску. Повідомили у телефонному режимі, то підготували лист-відповідь, що треба підійти забрати. Зі слів у телефонному режимі повідомили, що відправлять праску знову на ремонт.
Прошу розібратися у цій ситуації. Я що придбала праску, яка працюю вахтовим методом???????? Якщо Ви не допоможете мені у цій ситуації , мені прийдеться звертатися далі за допомогою.
отзыв
Комментарии к отзыву
Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі, якщо товар має технічні неполадки, клієнт звертається в сервісний центр, де буде отримано акт про наявність дефекту з подальшим безкоштовним його усуненням в терміни до 14 днів (якщо інші терміни не були узгоджені обома сторонами).
За умови, що ремонт техніки з яких-небудь причин неможливий, Вам буде наданий акт на списання техніки, за фактом наявності якого можливий обмін / повернення товару.
Без отримання даного акту, повернення коштів або обмін техніки неможливий.
З повагою, Марія
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 300 353