Наталия Украина Отзыв написан 25 апреля, 2016 год1183 просмотра
7.07.15 купила телефон.. ну, звичайно, мені запропонували купити страхівку "екстра сервіс", я взяла на 2 роки( 1-рік гарантують безкоштовний ремонт або заміну телефону, в разі падіння з висоти), як вияснилось - таких телефонів вже немає у виробництві, телефон впав, тач скрін "пішов спати".. здав в сервіс, де мені мені пояснили, що в кращому випадку мені відшкодують гроші( але -6% за місяць користування апаратом). Я користувався ним 9 міс. х 6%=54, тобто я отримаю 46% від суми, приблизно. Окей, якщо в мене проплачена страховка на два роки(24 міс.) 24 міс. х 6%=144%, то я ще лишаюсь винна вам гроші чи як це, де логіка?
Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, що склалася , прохання перенаправити Ваше звернення на електронну адресу компанії [email protected] і описати ситуацію більш детально із зазначенням номеру заявки на клієнтський ремонт.
Що робити???!!! Де логіка!? - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за відгук.
Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, що склалася , прохання перенаправити Ваше звернення на електронну адресу компанії [email protected] і описати ситуацію більш детально із зазначенням номеру заявки на клієнтський ремонт.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
З повагою, Дар'я
Фахівець групи рекламацій
Компанія " Фокстрот . Техніка для дому "
0800 500 153