Гость Украина, Київ Отзыв написан 1 марта, 2015 год1924 просмотра
Отзыв о Фокстрот по адресу Прилуки, ул. Независимости, 63 магазин Фокстрот, в славному місті Прилуки. Користуватися даним магазином не рекомендую. Причина наступна : 1)продавець консультант той , що обслуговував мене виявився не фахівцем та не зміг зробити мінімальну перевірку гаджету на роботоспособность. Він просто сказав я продавець і продаю, а ви платіть та йдіть до фахівця нашого магазину який за додаткову плату вам все налашутє. Але суть в тому, що налаштування мені не потрібні ,а потрібна елементарна перевірка функціонування заявлених характеристик товару (як телефонує, чи підключається до вай фай, тощо)
2)тобто надати технічну характеристику товару консультант не зміг, зато зміг заявити, що ми зобов‘язані або ж застрахувати покупку або придбати пакет додаткових налаштувань щось одне на вибір та в обов‘язковому порядку. Дурять нашого брата як хочуть. За товар ми платили повну суму і відразу тому вищезгадані "обов‘язкові" пропозиції були рекомендованими а не обов‘язкові це мені підтвердили на гарячій лінії фокстрот та порадили сходити в магазин та відмовитися від даної послуги написавши заяву на возврат суми витраченої на сплату додаткової послуги. ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВСІХ БУДЬТЕ ПИЛЬНІ І В РАЗІ НАВ‘ЯЗУВАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ ПЕРЕВІРЯЙТЕ ЇХ ОБОВ‘ЯЗКОВІСТЬ ЧЕРЕЗ ГАРЯЧІ ЛІНІЇ ТА ІНШІ КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ (ПРОКУРАТУРА;СЛУЖБА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ).
Дякуємо за написання відгуку про якість обслуговування в мережі наших магазинів.
Ваша думка дуже важлива для нас!
Щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися зі складнощами при зверненні в магазин "Фокстрот".
Прийміть наші щирі вибачення за дії співробітників магазину.
Додаткова гарантія на техніку від мережі магазинів Фокстрот пропонує Вам наступний рівень комфорту і впевненості - з нашою програмою Ваша техніка буде служити довше!
Придбання додаткових послуг компанії на товар (у тому числі акційний) бажано але не обов'язково. Обов'язкове придбання додаткових послуг компанії тільки в разі оформлення «0% КРЕДИТ».
Для уточнення інформації, повідомте, будь ласка, на нашу електронну скриньку [email protected] марку і модель техніки або код товару, а також адресу магазину, в якому Ви зробили покупку, дата відвідування магазину.
Прошу вказати Ваше імя та контактний номер телефону для надання відповіді.
З повагою, Кротова Ірина
Спеціаліст групи клієнтської підтримки
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0-800-500-153
повідомляю наступне:Доброго дня! Звати мене Олег, а відповідь можете надати на електронну пошту з якої я Вам надсилаю листа, в зв‘язку з певними обставинами я не маю змоги користуватися телефоном під час робочого дня.
На виконання вищезгаданого прохання представника "Фокстрот", ПОВІДОМЛЯЮ, наступне в магазині Фокстрот розташованому у м.Прилуки за адресою вул.Незалежності,63, 25 лютого 2014 року я придбав Планшетний ПК LENOVO A3300-GV TAB A8GWH-UA (59-4-08686). До цього товару мені продавець-консультант в обов‘язковому порядку нав‘язала КОМПЛЕКСНИЙ ДОГОВІР ДОБРОВІЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ МАЙНА ТА ФІНАНСОВОГО РИЗИКУ (МАСТЕР СЕРВІС). Тобто пояснити технічні питання щодо роботи гаджету продавець не компетентна, а увести в оману та стягти в економічно складний період нашої країни пересічного покупця додаткові кошти це ми запросто це ми запросто. Крім того з удаленого складу в цей же день я замовив і проплатив повну суму за ще один виріб з якого з мене теж утримали кошти на теж СТРАХУВАННЯ. Шановний Фокстрот, що Ви робите? Ведіть чесну роботу роз‘яснюйте людям, що є рекомендовані послуги ,а є обов‘язкові. Я за всі покупки заплатив відразу повну суму і відповідно мав права не проплачувати страховку (яка склала четверть від мінімальної з/п в Україні. Нікому рекомендувати ваш магазин не буду.
Ви попросили я вам інформацію уточнив і що далі???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????далі що??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
нав‘язування додаткових послуг за додаткову плату - Отзывы о Фокстрот
1)продавець консультант той , що обслуговував мене виявився не фахівцем та не зміг зробити мінімальну перевірку гаджету на роботоспособность. Він просто сказав я продавець і продаю, а ви платіть та йдіть до фахівця нашого магазину який за додаткову плату вам все налашутє. Але суть в тому, що налаштування мені не потрібні ,а потрібна елементарна перевірка функціонування заявлених характеристик товару (як телефонує, чи підключається до вай фай, тощо)
2)тобто надати технічну характеристику товару консультант не зміг, зато зміг заявити, що ми зобов‘язані або ж застрахувати покупку або придбати пакет додаткових налаштувань щось одне на вибір та в обов‘язковому порядку. Дурять нашого брата як хочуть. За товар ми платили повну суму і відразу тому вищезгадані "обов‘язкові" пропозиції були рекомендованими а не обов‘язкові це мені підтвердили на гарячій лінії фокстрот та порадили сходити в магазин та відмовитися від даної послуги написавши заяву на возврат суми витраченої на сплату додаткової послуги.
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВСІХ БУДЬТЕ ПИЛЬНІ І В РАЗІ НАВ‘ЯЗУВАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ ПЕРЕВІРЯЙТЕ ЇХ ОБОВ‘ЯЗКОВІСТЬ ЧЕРЕЗ ГАРЯЧІ ЛІНІЇ ТА ІНШІ КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ (ПРОКУРАТУРА;СЛУЖБА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ).
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за написання відгуку про якість обслуговування в мережі наших магазинів.
Ваша думка дуже важлива для нас!
Щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися зі складнощами при зверненні в магазин "Фокстрот".
Прийміть наші щирі вибачення за дії співробітників магазину.
Додаткова гарантія на техніку від мережі магазинів Фокстрот пропонує Вам наступний рівень комфорту і впевненості - з нашою програмою Ваша техніка буде служити довше!
Придбання додаткових послуг компанії на товар (у тому числі акційний) бажано але не обов'язково. Обов'язкове придбання додаткових послуг компанії тільки в разі оформлення «0% КРЕДИТ».
Для уточнення інформації, повідомте, будь ласка, на нашу електронну скриньку [email protected] марку і модель техніки або код товару, а також адресу магазину, в якому Ви зробили покупку, дата відвідування магазину.
З повагою,
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800-500-153
Доброго дня!
Дякуємо Вам за звернення.
Прошу вказати Ваше імя та контактний номер телефону для надання відповіді.
З повагою, Кротова Ірина
Спеціаліст групи клієнтської підтримки
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0-800-500-153
повідомляю наступне:Доброго дня! Звати мене Олег, а відповідь можете надати на електронну пошту з якої я Вам надсилаю листа, в зв‘язку з певними обставинами я не маю змоги користуватися телефоном під час робочого дня.
Ви попросили я вам інформацію уточнив і що далі???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????далі що??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????