Гость Отзыв написан воскресенье, 12 октября4 просмотра
По замовленню №16979381 від 15 серпня 2025 року в інтернет-магазині Фокстрот придбав Пилосос-робот XIAOMI Robot Vacuum E5 white, про те гарантійний талон був відсутній. При першомуж включенні почались проблеми: «Проблеми з бампером…», «Помилка робота-пилососа, заплановане прибирання не розпочинається.» - інформація з мобільного пристрою. В гарантійній майстерні, куди я звернувся вимагали гарантійний талон оригінал, на мою вимогу від 20.08.2025р. мені прислали гарантійний про те не з відповідною датою придбання, знову прийшлося чекати майже тиждень поки отримав необхідне. Після ремонту (заміна плати) несправності не зникли, заплановане прибирання не відбувалось, пилосос не прибував на станцію зарядки. Звернувся в туж майстерню повторно, після чергового «ремонту» майстер сказав , що все справне, я запропонував перевірити, на що майстер відповів, що це у його функції не входить. В дома я черговий раз зітнувся з тими ж самими проблемами. 2 жовтня здав пилосос у магазин Фокстрот для гарантійного ремонту, сказали що зателефонує відповідний спеціаліст, до сих пір чекаю. На гарячій лінії Фокстроту сказали що стан ремонту можна відстежити в особистому кабінеті, про те не можуть пояснити як це робиться. Відгук про несправності пилососа не публікують. Образливо те, що я користуюсь послугами магазину Фокстрот з 2013 року і придбав у них товарів на суму понад 127 000 гривень, а тепер не рекомендую, особливо інтернет-магазин.
Вітаємо! Ми приносимо вибачення за незручності та неприємні емоції, на даний момент ми фіксуємо Ваше звернення, для того щоб розібратися та допомогти. Очікуйте будь ласка на дзвінок від відповідального співробітника.
Не публікують критичні відгуки про товар - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353