Купила пралку, прийшло смс від магазину про те, що доставка буде з 16 до 21, в 10 ранку дзвонить курєр і каже я завезу до години, я кажу що мене не буде, він каже це впші проблеми , я можу зараз, подзвонила на гарячу лінію, вже 2 години не можуть надати відповідь чи буде доставка сьогодні чи ні. Поверну товар
Приносимо вибачення сталася помилка, відносно відповіді. Ваше звернення відносно доставки буде зафіксовано, як тільки Ви надішлете на електронну адресу свій номер телефону та подробиці ситуації. Ми обовʼязково розберемося та надамо зворотній звʼязок.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Розуміємо Ваше розчарування, адже кешбек і бонуси — важливі переваги для наших клієнтів. Будь ласка, надішліть це звернення на нашу електронну адресу: [email protected] та вкажіть номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації.
Жахливий сервіс доставки - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353