Отзыв о Фокстрот по адресу Київ, пр-т Московский, 21 В неділю зробила замовлення на даний товар. Товар був доступний для замовлення, яке прийняли. Через добу приходить повідомлення про скасування замовлення, товару немає. Як магазин планує замовлення? Про комунікацію зі складом вам відомо? У такої мережі немає програми для відстеження залишків до підтвердження замовлення? Більше того, на замовлення у фокстроті я витратила свій універсальний сертифікат, який могла би обміняти на сертифікат іншої мережі і отримати потрібний мені товар. Тепер він витрачений даремно! Сервіс нульового рівня!
Вітаємо! Дуже прикро що у Вас склалося таке враження про нашу мережу. Від імені компанії приносимо вибачення за негативні емоції. Для того щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, та допомогти, будь ласка, напишіть нам всі подробиці на [email protected] вказавши Ваші контактні дані для надання зворотнього зв'язку.
Ірино, ми щиро перепрошуємо за незручності, які виникли у зв'язку з вашим замовленням. Ми дуже цінуємо вашу довіру до нашого магазину і прикладаємо максимум зусиль, щоб подібні ситуації не повторювалися в майбутньому.
Ми розуміємо, що скасування замовлення, особливо після витрати універсального сертифікату, може викликати неабияке розчарування. На жаль, іноді виникають ситуації, коли інформація про наявність товару не встигає оновитися вчасно.
Будь ласка, надайте нам більше інформації про ваше замовлення, щоб ми могли детально розглянути вашу ситуацію та знайти найкраще рішення для вас. Просимо написати нам на електронну адресу [email protected] з номером вашого замовлення та контактним номером телефону. Наші менеджери негайно займуться вашим питанням і зроблять все можливе, щоб виправити ситуацію та запропонувати вам альтернативні варіанти.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння. Ми докладаємо всіх зусиль для покращення нашого сервісу.
Нульовий сервіс - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Ми розуміємо, що скасування замовлення, особливо після витрати універсального сертифікату, може викликати неабияке розчарування. На жаль, іноді виникають ситуації, коли інформація про наявність товару не встигає оновитися вчасно.
Будь ласка, надайте нам більше інформації про ваше замовлення, щоб ми могли детально розглянути вашу ситуацію та знайти найкраще рішення для вас. Просимо написати нам на електронну адресу [email protected] з номером вашого замовлення та контактним номером телефону. Наші менеджери негайно займуться вашим питанням і зроблять все можливе, щоб виправити ситуацію та запропонувати вам альтернативні варіанти.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння. Ми докладаємо всіх зусиль для покращення нашого сервісу.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353