Доброго дня.8 квітня 2022 року купили дитині електричний самокат ,на якому дитина змогла поїздити всього 4 рази і він перестав їздити.При зверненні в Фокстрот 2 травня 2022року у м.Львів на вул.Городоцька ,нам дали відповідь,що на даний момент самокат вони не можуть зремонтувати, бо сервісний центр не працює ,а гроші і обмін зробити вони не можуть ,хоч на самокат гарантія 1 рік.Керувалися новим законом який був прийнятий під час війни ,казали чекати невідомо скількт.Коли я подзвонила в центр про правам споживача ,мені відповіли що ніяких змін до закону внесено не було ,тому вони зобов'язані б були повернути кошти або зремонтувати самокат.Написала заяву про те що б вирішили це питання ,її прийняли ,хоч чітко дали зрозуміти ,що я буду дооовго чекати і відповідь буде не втішна.Чекати на відповідь сказали мінімум тиждень. Коли ми купляли дитині електричний самокат нам сказали що гарантія 1 рік ,і не попереджали що товар повернути буде не можливо.Я не думала що в такій великій сітці магазинів таке шахрайство
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації, будь ласка, просимо надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону та модель самокату для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку. Справді під час війни на гарантійні ремонти техніку не передаємо.
Керуються не існуючими законами,відмова повернення коштів за брак - Отзывы о Фокстрот
Коли ми купляли дитині електричний самокат нам сказали що гарантія 1 рік ,і не попереджали що товар повернути буде не можливо.Я не думала що в такій великій сітці магазинів таке шахрайство
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353