Валерий Отзыв написан 7 ноября, 2021 год4 просмотра
Купил товар через интернет магазин. Забрал на Новой почте. Товар не выполняет своих функций с первого часа использования. При обращении в магазин (реальный/физический) с заявлением, что товар не выполняет свои функции и необходим ремонт. Работник торгового зала отказал у меня принять товар на гарантийное обслуживание. хотя с констультации юриста: З вимогою про здійснення гарантійного ремонту споживач має право звернутися ЗА СВОЇМ ВИБОРОМ до: • магазину • сервісного центру • виробника. Магазин не має права відправляти споживача до сервісного центру або до виробника, він зобов’язаний прийняти товар на ремонт та власним коштом передати товар до гарантійної майстерні.
Вітаємо! Приносимо вибачення за непорозуміння та неприємні емоції. Для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації.
Отказали в гарантийном обслуживании - Отзывы о Фокстрот
При обращении в магазин (реальный/физический) с заявлением, что товар не выполняет свои функции и необходим ремонт. Работник торгового зала отказал у меня принять товар на гарантийное обслуживание.
хотя с констультации юриста:
З вимогою про здійснення гарантійного ремонту споживач має право звернутися ЗА СВОЇМ ВИБОРОМ до:
• магазину
• сервісного центру
• виробника.
Магазин не має права відправляти споживача до сервісного центру або до виробника, він зобов’язаний прийняти товар на ремонт та власним коштом передати товар до гарантійної майстерні.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353