Антон Отзыв написан 18 октября, 2021 год5 просмотров
Такого я ще не бачив!!! Купив холодильник Bosh в онлайн магазині Фокстрот с доставкою, коли привезли холодильник гарантійного талону не було ми хотіли відмовитись але нам сказали що талон не потрібен зараз но ми не погоджувалися і тоді курьєр подзвонив до якоїсь жінки і вона сказала що випише і заберете його в зручному вам магазині ми так і зробили. Виписали нам гарантійний талон сервісу Наш сервіс а тепер саме цікаве. Холодильник через три місяці зламався , звоню в Наш Сервіс там кажуть що вони не займаються гарантійним обслуговуванням Bosh, звоню в сервіс Bosh а там мені кажуть що потрібний гарантійний талон Bosh і все мене всі послали ось такий гарний магазин Фокстрот. На зараз чекаю від Фокстроту новий гарантійний талон і можливо через неділю другу мені його зроблять і цей час я без холодильника!!!
Доброго вечора !Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
Обманюють покупців - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353