Оксана Отзыв написан 4 июля, 2021 год36 просмотров
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Купили в Фокстроті у Львові за адресою вул. Кульпарківська 226-А телевізор LG OLE 13, щоб дивитись Євро 2020 на великому екрані. Продавець Назар запропонував річний пакет MEGOGO за 2364 гривні запевнивши, що там є канали футбол 1 і 2, і пакет можна встановити на 5 телевізорів. Вдома ми зрозуміли, що жодного Євро 2020 немає. Сьогодні ми прийшли в магазин і цей же продавець Назар сказав, що канали футболу в цьому пакеті заблоковані, а на інші телевізори можна встановити тільки при умові, що вони куплені в Україні, Росії або Білорусії, а ми техніку до тепер купували в Німеччині. Не вірте, що Вам розказують продавці коли втюхують товар, не викидайте гроші на вітер.
Вітаємо Вас! Нам дуже шкода, що така ситуація сталася в нашому магазині, прийміть, будь ласка, вибачення за всі доставлені неприємні емоції і незручності. Ми щиро шкодуємо, що Ви залишили магазин в неприємних відчуттях, і, звичайно ж, ми зацікавлені детально розібратися в події, але для цього нам потрібна додаткова інформація. Напишіть нам, будь ласка, на [email protected], щоб ми могли зв’язатися з Вами для уточнення всіх деталей. Наші фахівці зв’яжуться та обов’язково спробують допомогти. Ваш Фокстрот.
Вітаємо Вас! Нам дуже шкода, що така ситуація сталася в нашому магазині, прийміть, будь ласка, вибачення за всі доставлені неприємні емоції і незручності. Ми щиро шкодуємо, що Ви залишили магазин в неприємних відчуттях, і, звичайно ж, ми зацікавлені детально розібратися в події, але для цього нам потрібна додаткова інформація. Напишіть нам, будь ласка, на [email protected], щоб ми могли зв’язатися з Вами для уточнення всіх деталей. Наші фахівці зв’яжуться та обов’язково спробують допомогти. Ваш Фокстрот.
Продавці в Фокстроті обманюють клієнтів - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо щирі вибачення
Вітаємо Вас! Нам дуже шкода, що така ситуація сталася в нашому магазині, прийміть, будь ласка, вибачення за всі доставлені неприємні емоції і незручності. Ми щиро шкодуємо, що Ви залишили магазин в неприємних відчуттях, і, звичайно ж, ми зацікавлені детально розібратися в події, але для цього нам потрібна додаткова інформація. Напишіть нам, будь ласка, на [email protected], щоб ми могли зв’язатися з Вами для уточнення всіх деталей. Наші фахівці зв’яжуться та обов’язково спробують допомогти. Ваш Фокстрот.