Зайшов у магазин. Львів, вул. Кн. Ольги. Чітко знав, що маю купити. Промоніторив в неті ціни. На мій товар - середньостатистична! Підійшов до вибраного товару, оглянув, почекав+-5 хв. Оглянув зал. Менеджерам глибоко ПОФІГ!!! ОК. Чекаю. Тут один зустрівся зі мною поглядом. Прийшов. Почав працювати. Оформлює товар, І ВИЯВЛЯТЬСЯ, що це акційна ціна! Йому підтягує зовсім іншу. Викликали адміністратора. Прийшов, намагався щось зробити, не витримав і сказав:"В тебе є наставник, розбирайся з ним". Прийшов наставник, зробив ціну, як на стікері. Перевірили товар. Комплектуємо. Приносить(стажер) коробку. Я виявив, що це від іншого товару. Пошкодував(міг мати подвійний комплект). Оформлюємо гарантійний талон. Менеджер в графі " Продавець" ПИШЕ СВОЄ прізвище. Знову десять хвилин дискусії. Побіг до адміністратора. Нарешті зробив так, як я пояснював (цікаво, де був наставник?) При оплаті, запитав, чи нарахуються мені бонуси до Дня народження? Виявляться, що ні. ТОВАР АКЦІЙНИЙ, хоч ціна середньостатистична! Було бажання плюнути на все і піти в інший магазин, чи замовити через нет(в іншому магазині!) P. S. Це не перші "менінгітні" покупки в фокстроті. Просто, ця вже, відверто, дістала! До менеджера-стажёра питань немаю. Розумію, що недосвідчений. АЛЕ ДЕ НАСТАВНИК? Замовлення 3449392 Можливі помилки в тексті(телефон теж там купив). Чомусь постійно підтягує на російську.
Не рекомендую - Отзывы о Фокстрот
Чітко знав, що маю купити. Промоніторив в неті ціни. На мій товар - середньостатистична! Підійшов до вибраного товару, оглянув, почекав+-5 хв. Оглянув зал. Менеджерам глибоко ПОФІГ!!!
ОК. Чекаю.
Тут один зустрівся зі мною поглядом. Прийшов. Почав працювати. Оформлює товар, І ВИЯВЛЯТЬСЯ, що це акційна ціна! Йому підтягує зовсім іншу. Викликали адміністратора. Прийшов, намагався щось зробити, не витримав і сказав:"В тебе є наставник, розбирайся з ним".
Прийшов наставник, зробив ціну, як на стікері.
Перевірили товар. Комплектуємо. Приносить(стажер) коробку. Я виявив, що це від іншого товару. Пошкодував(міг мати подвійний комплект).
Оформлюємо гарантійний талон. Менеджер в графі " Продавець" ПИШЕ СВОЄ прізвище. Знову десять хвилин дискусії. Побіг до адміністратора. Нарешті зробив так, як я пояснював (цікаво, де був наставник?)
При оплаті, запитав, чи нарахуються мені бонуси до Дня народження? Виявляться, що ні. ТОВАР АКЦІЙНИЙ, хоч ціна середньостатистична!
Було бажання плюнути на все і піти в інший магазин, чи замовити через нет(в іншому магазині!)
P. S. Це не перші "менінгітні" покупки в фокстроті. Просто, ця вже, відверто, дістала!
До менеджера-стажёра питань немаю. Розумію, що недосвідчений. АЛЕ ДЕ НАСТАВНИК?
Замовлення 3449392
Можливі помилки в тексті(телефон теж там купив). Чомусь постійно підтягує на російську.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Олена
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353