Гость Отзыв написан 19 октября, 2020 год60 просмотров
Купули 3 дні назад обігрівач і він уже не працює. Прийшли у фокстрот до того продавця який нам його продав і відмовилися обміняти на інший або повернути кошти. Гарантійний талон є, а квитанцію нажаль випадково выкинула. Покупку оплачували банківською карткою і відповідно ми роздрукувати квитанцію. А нам говорять що вона не підходить має бути тільки оригінал. У нас маленька дитина 3 тижні і тепер мусимо купувати новий обігрівач. Більше нічого там не будемо купувати. В ельдорадо ми ніколи не мали таких проблем так як продавці продавали і радили якісний товар
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер замовлення.
Не якісний товар - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер замовлення.
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353