Добрий день! Хотілось би описати вкрай неприємний випадок, який стався зі мною при покупці кавової машини в мережі магазинів #Фокстрот. Вирішили ми придбати НОВУ кавову машину. Замовляли в інтернет магазині #Фокстрот, після чого вона прибула на відповідний магазин де ми її власне і придбали. Обирали саме #Фокстрот, оскільки вважали, що це хороший магазин та чесно кажучи я довіряла #Фокстроту. Щастя тривало не довго, рівно до того моменту як ми її включили, залили воду в бак для води, а тоді відразу з корпусу почала виливатись вода (капати на стіл). Наступного дня, ми звернулись в магазин для заміни вищевказаного товару на належний, або для повернення коштів, як це передбачено законодавством. Проте, в магазині відмовились повернути кошти , або замінити товар на такий самий. Сказали, що її відправляють на ремонт. Проте я сильно вибачаюсь, але я хочу Нову кавову машину, не після ремонту. Власне кажучи і купляли з розрахунком, що буде нова техніка , якби я хотіла придбати машину після ремонту я би брала БВ за значно дешевшу ціну. Найнеприємніше та обуруєче, в цій ситуації, що заплачені кошти, товару немає, взагалі вбило те, що вся ця процедура буде відбуватися протягом 90 днів!!!! Уявляєте 90 діб. Напевно якщо людина купувала собі цю машину , то вона на щось розраховувала! Це взагалі як!? Відношення до клієнтів, які витрачають свої зароблені кошти просто обурює. Я дуже розчарована в компанії #Фокстрот. Я хочу попередити людей, у яких виникне бажання купити техніку в мережі магазинів #фокстрот! Подумайте тисячу разів перш ніж туди звернутись, а якщо вже звернулись то розраховуйте у разі заводського чи якогось іншого браку чи поломки яка сталась не з вашої вини чекати три місяці на те, щоб вам або можливо повернули кошти, або віддали відремонтовану "НОВУ" техніку.
Згідно законодавства України «Закон щодо захисту прав споживачів» ст.9 Права споживача при придбанні товару належної якості, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він:
· Не використовувався;
· Збережений товарний вигляд;
· Збережені споживчі властивості;
· Не порушені пломби, ярлики;
· Збережений розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі, якщо товар має технічні неполадки, клієнт звертається в сервісний центр, де буде отримано акт про наявність дефекту з подальшим безкоштовним його усуненням в терміни до 14 днів (якщо інші терміни не були узгоджені обома сторонами).
За умови, що ремонт техніки з яких-небудь причин неможливий, Вам нададуть акт на списання техніки, за фактом наявності якого можливий обмін / повернення товару.
Вы поломали или заводской брак? Магазин не знает, что вы с ней делали и вы не сможете довести свою непричастность. Сервисный центр проведёт экспертизу. В законах так и указано--обмен только исправное и не бывшее в употреблении.
Подумайте 1000 раз перш ніж купити техніку у Фокстрот - Отзывы о Фокстрот
Вирішили ми придбати НОВУ кавову машину. Замовляли в інтернет магазині #Фокстрот, після чого вона прибула на відповідний магазин де ми її власне і придбали. Обирали саме #Фокстрот, оскільки вважали, що це хороший магазин та чесно кажучи я довіряла #Фокстроту.
Щастя тривало не довго, рівно до того моменту як ми її включили, залили воду в бак для води, а тоді відразу з корпусу почала виливатись вода (капати на стіл). Наступного дня, ми звернулись в магазин для заміни вищевказаного товару на належний, або для повернення коштів, як це передбачено законодавством. Проте, в магазині відмовились повернути кошти , або замінити товар на такий самий. Сказали, що її відправляють на ремонт. Проте я сильно вибачаюсь, але я хочу Нову кавову машину, не після ремонту. Власне кажучи і купляли з розрахунком, що буде нова техніка , якби я хотіла придбати машину після ремонту я би брала БВ за значно дешевшу ціну.
Найнеприємніше та обуруєче, в цій ситуації, що заплачені кошти, товару немає, взагалі вбило те, що вся ця процедура буде відбуватися протягом 90 днів!!!! Уявляєте 90 діб. Напевно якщо людина купувала собі цю машину , то вона на щось розраховувала! Це взагалі як!? Відношення до клієнтів, які витрачають свої зароблені кошти просто обурює.
Я дуже розчарована в компанії #Фокстрот.
Я хочу попередити людей, у яких виникне бажання купити техніку в мережі магазинів #фокстрот! Подумайте тисячу разів перш ніж туди звернутись, а якщо вже звернулись то розраховуйте у разі заводського чи якогось іншого браку чи поломки яка сталась не з вашої вини чекати три місяці на те, щоб вам або можливо повернули кошти, або віддали відремонтовану "НОВУ" техніку.
отзыв
Комментарии к отзыву
дякуємо Вам за відгук.
Згідно законодавства України «Закон щодо захисту прав споживачів» ст.9 Права споживача при придбанні товару належної якості, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він:
· Не використовувався;
· Збережений товарний вигляд;
· Збережені споживчі властивості;
· Не порушені пломби, ярлики;
· Збережений розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі, якщо товар має технічні неполадки, клієнт звертається в сервісний центр, де буде отримано акт про наявність дефекту з подальшим безкоштовним його усуненням в терміни до 14 днів (якщо інші терміни не були узгоджені обома сторонами).
За умови, що ремонт техніки з яких-небудь причин неможливий, Вам нададуть акт на списання техніки, за фактом наявності якого можливий обмін / повернення товару.
З повагою, Яна
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353