Зробив замовлення цього планшету на сайті, оплатив онлайн карткою Моно (т.к. як в цьому місяці кешбек 4%). Перетелефонував менеджер магазину і повідомив, що в наявності є тільки бувші у використанні вітринні експонати. Пропонуючи мені його забрати в магазині у моєму місті.
Я не погодився і тепер маю чекати на повернення коштів. Хоча цю покупку мав зробити максимально швидко (подарунок на День Народження). Сервісом зовсім не задоволений і не можу рекомендувати. Прикро, що такий зручний банк, я Моно, партнериться з такими невідповідальними інтенр-магазинами.
Жахливий онлайн-сервіс - Отзывы о Фокстрот
Перетелефонував менеджер магазину і повідомив, що в наявності є тільки бувші у використанні вітринні експонати. Пропонуючи мені його забрати в магазині у моєму місті.
Я не погодився і тепер маю чекати на повернення коштів. Хоча цю покупку мав зробити максимально швидко (подарунок на День Народження).
Сервісом зовсім не задоволений і не можу рекомендувати. Прикро, що такий зручний банк, я Моно, партнериться з такими невідповідальними інтенр-магазинами.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Інформації передана відповідальному співробітнику для поліпшення якості обслуговування клієнтів..
З повагою, Яна
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353