Гость Отзыв написан 10 ноября, 2019 год88 просмотров
Сьогодні підшукувала телефон і в магазині на Пікуса у Вінниці в день української писемності підійшов консультант і нахабно розмовляв зі мною мовою агресивної рфії. Після зауваження покликав іншого консультанта, що виявився заввідділом , котрий почав захищати працівника, хоча говорив українською. Без вибачень і ніби я не маю права вимагати обслуговування українською. "Не бачу в цьому проблеми" - його слова. Дуже прикро! Чому при прийнятті на роботу не звертають на це увагу. Я ще розумію, коли покупець звертається російсько, а тут просто підкреслено зневажливо! Як не російською, то й розмовляти з вами не буду.
Приносимо щирі вибачення за доставлені Вам незручності.
Просимо Вас направити дане звернення на електронну адресу [email protected] та вказати Ваші контактні дані та дату відвідування магазину, щоб ми могли розібратися в даній ситуації.
Зневага до покупців! - Отзывы о Фокстрот
Дуже прикро! Чому при прийнятті на роботу не звертають на це увагу.
Я ще розумію, коли покупець звертається російсько, а тут просто підкреслено зневажливо! Як не російською, то й розмовляти з вами не буду.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо щирі вибачення за доставлені Вам незручності.
Просимо Вас направити дане звернення на електронну адресу [email protected] та вказати Ваші контактні дані та дату відвідування магазину, щоб ми могли розібратися в даній ситуації.
З повагою, Маргарита
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353