Сьогодні, 30 вересня,відвідала магазин, що на пр. Червоної калини, 17, попросила консультанта показати мені ціни на три види туші для повік ( бо забула окуляри)і пояснити , чим вони відрізняються одна від одної. Консультант відповідала мені таким злим і зневажливим тоном, ніби я у неї просила милостиню , дратувала і відволікала від якихось дуже важливих справ. Я ледь стрималася,... Читать отзыв Сьогодні, 30 вересня,відвідала магазин, що на пр. Червоної калини, 17, попросила консультанта показати мені ціни на три види туші для повік ( бо забула окуляри)і пояснити , чим вони відрізняються одна від одної. Консультант відповідала мені таким злим і зневажливим тоном, ніби я у неї просила милостиню , дратувала і відволікала від якихось дуже важливих справ. Я ледь стрималася, щоб не зробити їй зауваження. Настрій зіпсований на весь день. Вважаю, що вона не зовсім розуміє, як треба поводитися з покупцями і не прослуховувала інструктаж керівництва магазину на цю тему. Непогано було б провести його повторно індивідуально для неї.
Доброго дня! Ми цінуємо кожного клієнта, і така поведінка консультанта не відповідає нашим стандартам обслуговування. Нам дуже важливо розібратися в ситуації та виправити її. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах, вказавши орієнтовний час вашого візиту та описавши зовнішність консультанта – це допоможе нам вжити необхідних заходів. Дякуємо за ваш зворотний зв’язок! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь- кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо... Читать отзыв То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь- кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Шановний клієнте, дякуємо за ваш відгук та за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику... Читать отзыв То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Шановний клієнте, дякуємо за ваш відгук та за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
Добрий вечір. Зробила два замовлення в різні дніна сайті Єва юа. і оплатила онлайн, одразу зняли кошти за обидва замовлення, прийшла забирати, касир сказала що все оплачене, віддали замовлення, як я вийшла з магазину побачила що з мене знову зняли кошти. Касир сказала що не знає що це може бути, все було оплачене до отримання. В онлайн підтримці сказали що... Читать отзыв Добрий вечір. Зробила два замовлення в різні дніна сайті Єва юа. і оплатила онлайн, одразу зняли кошти за обидва замовлення, прийшла забирати, касир сказала що все оплачене, віддали замовлення, як я вийшла з магазину побачила що з мене знову зняли кошти. Касир сказала що не знає що це може бути, все було оплачене до отримання. В онлайн підтримці сказали що вони знімали кошти один раз при першій оплаті онлайн, потім до отримання заморозили. І щоб розбиралися з банком, це його вина. Банк морозиться, це взагалі нормально?!
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та надамо зворотний зв'язок! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Замовила на сайті побутову хімію, та товари для гігієни 18 вересня 2025 року, оплатила замовлення наперед Apple Pay. 20 вересня мені телефонували, для уточнення деталей замовлення, так як деяких товарів в наявності немає. Я відмінила замовлення бо мені якраз потрібно було конкретні товари яких немає в наявності, і озвучила це оператору. Оператор відмінила замовлення і озвучила терміни повернення коштів 3-5... Читать отзыв Замовила на сайті побутову хімію, та товари для гігієни 18 вересня 2025 року, оплатила замовлення наперед Apple Pay. 20 вересня мені телефонували, для уточнення деталей замовлення, так як деяких товарів в наявності немає. Я відмінила замовлення бо мені якраз потрібно було конкретні товари яких немає в наявності, і озвучила це оператору. Оператор відмінила замовлення і озвучила терміни повернення коштів 3-5 банківських днів. Кошти так і не повернулися. Звʼязувалася з оператором ще раз, мені надіслали квитанцію повернення коштів,і сказали що кошти було повернуто 20 вересня, сьогодні вже 27 вересня, а коштів так і не отримала.
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Замовив парфум за 12000грн в EVA. З надією, що це великий продавець який продає товар з фіскальним чеком. У картці товару, продавець вказаний EVA. По факту мені приходить посилка від ФОП. Від посилки відмовився. Кошти повертають максимально важко та довго. Сказали очікувати на протязі 30ти днів. EVA вводить в оману покупців. Та займається дробленням бізнесу через ФОПів. Замовлення №055865577
Доброго вечора, Ігорю! Дійсно, повернення коштів може тривати до 30 діб, проте зазвичай воно відбувається значно швидше. Нам щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб прискорити процес повернення.
Зайшла нещодавно в магазин Ева у місті Слов'янськ по свободи 13. І чесно сказати давно такого жаху не бачила. Цінників немає, бруд, пил, на стелажах з декоративної косметики безлад , на lcf немає тестерів на вітрині а товар є. Щоб дістати товар потрібно лізти аж у самий кінець полиці. Багато дирок.Консультантів в залі немає, допомогу ніхто неможе надати. Всі... Читать отзыв Зайшла нещодавно в магазин Ева у місті Слов'янськ по свободи 13. І чесно сказати давно такого жаху не бачила. Цінників немає, бруд, пил, на стелажах з декоративної косметики безлад , на lcf немає тестерів на вітрині а товар є. Щоб дістати товар потрібно лізти аж у самий кінець полиці. Багато дирок.Консультантів в залі немає, допомогу ніхто неможе надати. Всі "зайняті" .Я готова була витратити 2-3 тисячі гривень ,але нічого не купила бо ніхто не допоміг і пішла. Я була шокована, раніше такого не було, все було більш менш добре, новенькі дівчата взагалі неякі ( я бачила з яким вони обличчам на касі стояли) . Керуюча взагалі існує в цьому магазині? Вона погано виконує свої обов'язки Я була в суботу
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вжити належних заходів, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та вкажіть дату та орієнтовний час, коли відбулась дана ситуація. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Відвідала магазин EVA у пошуках нових косметичних засобів. Асортимент товарів досить широкий, знайшла все, що мені було потрібно. Ціни відповідають якості, обслуговування на високому рівні. З задоволенням повернуся сюди знову.
Добрий день! Дякуємо за теплий відгук! Нам приємно, що ви задоволені покупкою та нашою роботою! Ваша позитивна оцінка наших старань – це найкращий мотиватор для нас. Будемо раді бачити вас серед наших постійних клієнтів🧡💚
Ева спамит в вайбере, как прОклятая. Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес. Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка. Не прошло и трех дней... Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето. И началоссссс... Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!!... Читать отзыв Ева спамит в вайбере, как прОклятая. Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес. Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка. Не прошло и трех дней... Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето. И началоссссс... Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!! Никто не мусорит у меня в телефоне, как эта контора и Киевстар.
Достоинства:
Магазин под домом. Купил, забыл.
Недостатки:
Туева хуча информационного треша без моего согласия.
Ми раніше не отримували подібних скарг від користувачів, тому хочемо надати рекомендацію: щоб повністю відписатися від чат-бота у Viber, потрібно:
1. Перетягнути чат з EVA вліво.
2. Обрати опцію «Видалити».
3. У спливаючому вікні вибрати «Вийти та видалити».
Після цього Viber попереджає: «Видаливши чат, ви більше не будете отримувати повідомлення з нього» — це гарантує, що повідомлення більше не надходитимуть.
Жахливо !!! Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не... Читать отзыв Жахливо !!! Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не від кого не ховаючись почала пиляти нігті та колупатися в них , тобто вона була як вдома , їй було все одно , що поряд стоять покупці і все це бачать . Але це ще квіточки , я думала вона піде зараз на касу то оплатить товар яким скористались , ТАК НІ , ВОНА ЗАПАКУВАЛА НАЗАД ЦЮ Ж ПИЛКУ ЯКОЮ КОЛУПАЛАСЬ У СЕБЕ ПІД НОГТЯМИ ЩОСЬ ТАМ ПИЛЯЛА СОБІ , ТРОШКИ ПОСУНУЛА ТОВАР ЯКИЙ ВИСИТЬ БЛИЖЧЕ ДО ПОКУПЦІВ ТА В СЕРЕДИНУ СХОВАЛА ЦЮ ПИЛКУ . Виходить так , що вона пішла скористалась запакованим товаром , зробила все що їй потрібно та поклала це назад . Це треш , я такого ще не бачила . Настільки це бридко та огидно . Про гігієну я взагалі мовчу , це індивідуальний товар , який повинен бути герметично запаковане , це засіб особистої гігієни. Вона може заразити людину яка купить цю пилку як мінімум грибком . Як керівництво таке взагалі може допускати ? Ви нічому не навчаєте своїх співробітників? Моя думка на рахунок цієї ситуації, що таку не кваліфіковану людину треба звільняти !!!
Добрий день! Ми вже ініціювали внутрішню перевірку ситуації, зокрема перегляд записів з камер спостереження магазину EVA за адресою: м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 91/29А.
Якщо інформація, наведена у відгуку, підтвердиться, буде вжито відповідних заходів згідно з внутрішніми стандартами компанії.
Добрий день! Дякуємо за теплий відгук! Нам приємно, що ви задоволені покупкою та нашою роботою! Ваша позитивна оцінка наших старань – це найкращий мотиватор для нас. Будемо раді бачити вас серед наших постійних клієнтів🧡💚
Це просто дно!!! Шановні, представники, Ева! Можете мені пояснити з якої радості ви подвійно списуєте кошти за онлайн замовлення??? Перший раз- при сплаті онлайн замовленея, другий раз- при отриманні. Чого я маю звертатися до представників Приватбанку, щоб мені надали пояснення?? Вони мені надали пояснення-один платіж підтверджено окремою операцією, інший- передано на повернення коштів. Замовлення забрала вчора, кошти так... Читать отзыв Це просто дно!!! Шановні, представники, Ева! Можете мені пояснити з якої радості ви подвійно списуєте кошти за онлайн замовлення??? Перший раз- при сплаті онлайн замовленея, другий раз- при отриманні. Чого я маю звертатися до представників Приватбанку, щоб мені надали пояснення?? Вони мені надали пояснення-один платіж підтверджено окремою операцією, інший- передано на повернення коштів. Замовлення забрала вчора, кошти так і не повернулись. Це що за цирк такий?? Це я ще маю ламати голову чого списали кошти і коли їх повернуть???
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Трохи розарована. Придбала товар «по акції» а прийшовши додому помітила ось це(фото нижче, на жаль, відео неможливо прикріпити). Виявляється, що спершу одна ціна дешевше, а поверх дорожче. І все зі знижкою в пʼятдесят відсотків. Причому ж на сайті товар шукає лише за дешевшим штрих кодом. Можете пояснити? Завжди обирала «Єву», а тепер дуже в ній сумніваюсь. Сума невелика, але все... Читать отзыв Трохи розарована. Придбала товар «по акції» а прийшовши додому помітила ось це(фото нижче, на жаль, відео неможливо прикріпити). Виявляється, що спершу одна ціна дешевше, а поверх дорожче. І все зі знижкою в пʼятдесят відсотків. Причому ж на сайті товар шукає лише за дешевшим штрих кодом. Можете пояснити? Завжди обирала «Єву», а тепер дуже в ній сумніваюсь. Сума невелика, але все одно неприємно
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Керуюча з Еви 239 вкрала подарунки мотиваційні ламель -близько 8(10) штук, а співробітникам тільки по 2 видала ,а то все собі забрала, і сілан також собі заграбастала СВ нічого не зробить ,їй усе одно
Добрий день! Надана Вами інформація є анонімною та не містить деталей, що дозволили б провести перевірку (ПІБ, номер телефону, дата/час події тощо, коли саме Ви зверталися до СВ). Щоб ми мали можливість об’єктивно розглянути ситуацію та надати відповідь, просимо Вас написати нам у будь-якому з офіційних каналів комунікації та вказати деталі. За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ Ви можете обрати зручний спосіб зв’язку.
Товари на складі, звідки відправляються всі онлайн замовлення дійсно не такі, як ви замовляєте. Співробітники відливають шампуні, гелі, косметику (тональні, засоби для змиття макіяжу та ін. товари), тому не дивуйтеся, якщо прийде не такий товар яким ви звикли користуватися або взагалі напівпорожнім або як тут писали розбавлений якоюсь жижею. Знайома там працювала та розповіла, що на складі все так роблять,... Читать отзыв Товари на складі, звідки відправляються всі онлайн замовлення дійсно не такі, як ви замовляєте. Співробітники відливають шампуні, гелі, косметику (тональні, засоби для змиття макіяжу та ін. товари), тому не дивуйтеся, якщо прийде не такий товар яким ви звикли користуватися або взагалі напівпорожнім або як тут писали розбавлений якоюсь жижею. Знайома там працювала та розповіла, що на складі все так роблять, більше там не замовляю... В оффлайн магазинах там не дуже багато відливають, щоб не було помітно, а ось на онлайн замовленнях, в загальному хімічать з товарами, тому навіть якщо зателефонувати потім оператору, то він проблему не вирішить, у них вже заготовлені відповіді
Доброго дня! Хочемо запевнити вас, що всі наші склади знаходяться під цілодобовим відеоспостереженням, а робота співробітників суворо контролюється. Тому ми можемо гарантувати, що першою людиною, яка відкриває будь-який товар, є саме покупець.
Просимо утримуватися від необґрунтованих звинувачень. Якщо у вас виникнуть конкретні ситуації чи питання щодо отриманого замовлення — будь ласка, звертайтесь на нашу гарячу лінію 0 800 303 700. Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти.
жахливе маркування товарів.. На одній маленькій помаді, наприклад, 10 стикерів, які нічим не змиваються... Може лише уайт спірітом або чимось подібним... в результаті повністю зіпсований футляр. Це жах користуватися таким спорченом товаром... не хочу більше нічого тут купляти і іншим не раджу. Навіть з точки зору ціни, в Брокарді на ті самі позиції парфумерії ціни нижче.
Достоинства:
більш менш широкий вибір товарів
Недостатки:
жахливе маркування товарів та обслуговування на 3 бали.
Добрий вечір! Ми знаємо про цю ситуацію та наразі опрацьовуємо альтернативні варіанти стікерів з антикрадіжним захистом. Приносимо вибачення за незручності. Для зняття скотчу та липкого шару ви можете звернутися до продавця-консультанта — він із радістю допоможе. Додатково, для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Делали заказ на шампунь и тональный крем. Шампунь пришел разбадяженный да ещё и воняет ацетоном каким-то, что не есть безопасно для здоровья! Причем брали шампунь уже проверенный, но у них сделали заказ в первый раз. Тональный был полупустой. Представитель шаблонного ответа Ева пишет что в весах нет мл и невозможно взвесить - смешно! На вид он и так полупустой, а... Читать отзыв Делали заказ на шампунь и тональный крем. Шампунь пришел разбадяженный да ещё и воняет ацетоном каким-то, что не есть безопасно для здоровья! Причем брали шампунь уже проверенный, но у них сделали заказ в первый раз. Тональный был полупустой. Представитель шаблонного ответа Ева пишет что в весах нет мл и невозможно взвесить - смешно! На вид он и так полупустой, а весы (ювелирные это подтвердили).
Доброго дня! Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо наповненості тонального крему: об’єм завжди вказується у мілілітрах, тому зважування на вагах не є коректним способом перевірки.
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення та надати фото товарів. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Не заказывайте в этой конторе ничего!!! Можно навредить серьезно здоровью! Сделали заказ онлайн на товары, которые берём уже не в первый раз, но в других местах, к сожалению, там где берём закончилось и заказали в этом недомагазине первый раз! Заказ был на шампунь, тональный крем. Так эти прислали шампунь бадяженный каким то ацетоном, что вызвало жжение, тональный полупустой (специально взвесили... Читать отзыв Не заказывайте в этой конторе ничего!!! Можно навредить серьезно здоровью! Сделали заказ онлайн на товары, которые берём уже не в первый раз, но в других местах, к сожалению, там где берём закончилось и заказали в этом недомагазине первый раз! Заказ был на шампунь, тональный крем. Так эти прислали шампунь бадяженный каким то ацетоном, что вызвало жжение, тональный полупустой (специально взвесили на весах). Отзывы на своем сайте они не публикуют плохие, зато строчат положительные палевно. Товары были недешевые! Потратили деньги и не только. Как можно дойти до такого .. понятно сеть крупная и им наплевать на клиентов, так найдутся те кто там будут покупать не зная!
Доброго дня! Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо наповненості тонального крему: об’єм завжди вказується у мілілітрах, тому зважування на вагах не є коректним способом перевірки.
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення та надати фото товарів. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Я в шоці від "Єва",купила великий пакет порошку "Аriel" ,за великі гроші,виявився підробкою з самою низькою якістю(.Більше в своєму житті не піду в магазин "Єва"!.Вперше мене нагріли на підробці духів,тепер порошок.А ще і бонуси на 0 три роки,разводняк! Не магазин,а лайно!
Доброго дня! Хочемо запевнити вас, що мережа Лінії магазинів EVA багато років піклується про свою репутацію та довіру клієнтів. Ми постійно вдосконалюємось, адже для нас важливо, щоб кожна покупка дарувала лише позитивні враження.
Реалізація неякісної продукції для нас категорично виключена. Уся продукція, представлена на нашому сайті та у мережі, є оригінальною, адже ми співпрацюємо виключно з офіційними та перевіреними дистриб’юторами. Ми цінуємо вашу довіру та дбаємо про наш імідж, щоб ви завжди були впевнені у своїх покупках в EVA.
24 серпня придбав в магазині EVA (ТРЦ "Квадрат" на б.Перова) крем L Oreal Гіалурон Експерт в подарунок. Після більш уважного розгляду упаковки вже дома виявилось, що захисна клеюча плівка на упаковці порушена і частково відсутня, а сама склянка з кремом має явні ознаки стороннього втручання, тобто кремом вже раніше користувались. В магазині мою скаргу розглядати відмовились, стверджуючи... Читать отзыв 24 серпня придбав в магазині EVA (ТРЦ "Квадрат" на б.Перова) крем L Oreal Гіалурон Експерт в подарунок. Після більш уважного розгляду упаковки вже дома виявилось, що захисна клеюча плівка на упаковці порушена і частково відсутня, а сама склянка з кремом має явні ознаки стороннього втручання, тобто кремом вже раніше користувались. В магазині мою скаргу розглядати відмовились, стверджуючи що креми поверненню і заміні не підлягають, а порушення упаковки і нестача крему, що видима неозброєним поглядом, є нормою і лише результатом порушення умов транспортирування товару. Така точка зору адміністрації магазину здалася мені вигаданою, але зацікавила і спонукала з"ясувати реальну вагу придбаного крему, яка склала 41 грам при декларуванні виробником на упаковці товару 50 грамів. Результат - марно витрачені кошти, зіпсований настрій і тверда рекомендація покупцям обходити EVA десятою дорогою.
Добрий день! Нам дуже прикро, що ви отримали негативні враження.
Для детальної перевірки просимо вказати орієнтовний час, коли сталася ситуація, та надати більше деталей покупки. Це допоможе нам провести внутрішню перевірку. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Отзыв о EVA магазин по адресу Київ, ул. Раисы Окипной, д. 3 Магазин Єва, продає товари, імпортером яких є р@сiя Це га__ньба для української мережі. Цікаво, куди йдуть кошти на збори яких постійно просять долучитись під час оплати на касі
Доброго дня! Товари, поставлені Лінії магазинів EVA постачальниками - резидентами України. Товари завезені (імпортовані) на території України згідно з встановленими законодавством України вимог. Упаковка (етикетка) товарів містить всю необхідну інформацію про дані товари державною мовою відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", Технічного регламенту щодо медичних виробів та інших нормативних актів. Процес виробництва складний та довготривалий. Саме тому на упаковках залишається текст російською мовою. Виробники прикладають всі можливі зусилля задля заміни існуючих упаковок (етикеток) на такі, що не матимуть російського тексту та згадок про імпортерів у рф.
Продаючи даний товар, Лінія магазинів EVA жодним чином не порушує вимог чинного законодавства України.
EVA допомагає у два способи. Перший – власним коштом: гуманітарний проєкт «Оперативний штаб» і підтримка наших колег-військових. Другий – це масштабні благодійні кампанії з фондами («KOLO», «Дігнітас», «Землячки», «Фонд Притули» тощо), де клієнти можуть долучитися внесками на касах. Це такі проєкти, як «На захисті краси України», «Розправ крила», «Від малого до великого», «Місія – життя» тощо. Кожен з таких проєктів має цільову мету. Всі зібрані кошти перераховуються фонду, який надає звіт про їх використання. Публічні звіти доступні на eva.ua. У підсумку за роки війни сума допомоги разом із партнерами та клієнтами перевищила 117 млн грн.
15.08.2025 придбав у магазині м.Хмільник миючий засіб Fairy. При розрахунку на касі картою відмовилися надати чек, мотивуючи тим,що чеки тільки електронні! Там же у магазині сказав,що передзвоню на гарячу лінію.У відповідь сміх...і я зрозумів чому! Мені сьогодні, 21.08 зателефонували і повідомили,що "розглянули" звернення..Це, виявляється, я сам відмовився від чеку!!! А касир мені його пропонувала..А як же відео з камери?... Читать отзыв 15.08.2025 придбав у магазині м.Хмільник миючий засіб Fairy. При розрахунку на касі картою відмовилися надати чек, мотивуючи тим,що чеки тільки електронні! Там же у магазині сказав,що передзвоню на гарячу лінію.У відповідь сміх...і я зрозумів чому! Мені сьогодні, 21.08 зателефонували і повідомили,що "розглянули" звернення..Це, виявляється, я сам відмовився від чеку!!! А касир мені його пропонувала..А як же відео з камери? Таке "розслідування," це множення авторитету магазину на нуль..Ніякої клієнтоорієнтованості.Головне, прикрити своїх.. але від цього кількість покупців не збільшиться..
Добрий день! Нам дуже прикро, що ви отримали негативні враження. Приносимо вибачення за незручності.
Для детальної перевірки просимо вказати орієнтовний час, коли сталася ситуація, та надати більше деталей покупки. Це допоможе нам провести внутрішню перевірку. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Під час оформлення замовлення помилився з адресою доставки (замовив до точки видачі в інше місто), того же дня написав електронне звернення №SR03437709 про зміну способу доставки на поштомат (вже було не робочий час для гарячої лінії). Наступного дня в 11.20 зателефонував на гарячу лінію магазину з даного питання, де оператор мені повідомив товар вже зібраний та готовий до відправки... Читать отзыв Під час оформлення замовлення помилився з адресою доставки (замовив до точки видачі в інше місто), того же дня написав електронне звернення №SR03437709 про зміну способу доставки на поштомат (вже було не робочий час для гарячої лінії). Наступного дня в 11.20 зателефонував на гарячу лінію магазину з даного питання, де оператор мені повідомив товар вже зібраний та готовий до відправки (заміте замовлення ще не відправлено було!!!), тому змінити доставку вже не має можливості, якщо хочете відмініть замовлення. Аналогічну відповідь отримав в на електронне звернення. Відношення до клієнтів погане, сервіс не який, - оператор гарячої лінії даже не захотів спробувати вирішити питання, а на прибуток магазину йому все рівно (вирішити питання з доставкою не захотів при тому, що замовлення ще не відправлено, а скасувати замовлення будь-ласка). Онлайн замовлення в магазинах EVA не рекомендую, тому якщо зробите помилку із замовленням представники магазину Вам не допоможуть.
Доброго вечора! Нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження від замовлення.
Дійсно, після того, як замовлення отримує статус «зібрано», внести будь-які зміни до способу або адреси доставки вже неможливо. Оскільки доставка здійснюється до точки видачі EVA, переадресація також недоступна.
У подібних випадках ми рекомендуємо скасувати замовлення та оформити нове з правильними даними доставки.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємося, що ваші наступні покупки в EVA будуть лише приємними.
Зробила замовлення на сайті, одразу його оплатила онлайн. Забрала посилку, вдома відкриваю – а там зовсім не те, що мені потрібно. До того ж, товари з кокосом у складі, на який у мене алергія. Одразу звернулася в магазин, написала листа, пояснила ситуацію, наголосила, що всі товари нові, у належному стані, я їх не відкривала. Але у відповідь отримала лише відмову... Читать отзыв Зробила замовлення на сайті, одразу його оплатила онлайн. Забрала посилку, вдома відкриваю – а там зовсім не те, що мені потрібно. До того ж, товари з кокосом у складі, на який у мене алергія.
Одразу звернулася в магазин, написала листа, пояснила ситуацію, наголосила, що всі товари нові, у належному стані, я їх не відкривала. Але у відповідь отримала лише відмову та формальні відписки з посиланнями на закони.
Жодного бажання піти назустріч клієнту, жодного сервісу. Нормальні магазини у подібних ситуаціях завжди йдуть назустріч покупцеві. Тут же – абсолютно протилежний підхід.
👎 Роблю висновок: цей магазин не поважає своїх клієнтів. Радити його точно не можу.
Чесно, краще б я вже більше заплатила в іншому магазині і отримала б нормальне відношення чим такий «сервіс» як у ева.
Доброго вечора! Нам дуже прикро, що у вас залишились негативні враження від отримання замовлення. Для детальної перевірки ситуації просимо написати нам у будь-яку зручну соціальну мережу та вказати номер замовлення.
Перейшовши за цим посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ — ви зможете ознайомитися з усіма доступними каналами комунікації та обрати найзручніший для себе.
Такого відношення до клієнтів в магазині Єва в місті Києві вул. Шептицького, 24 я ще, мабуть, ніколи не бачила. По перше обслуговування російською мовою в нас заборонено. Поясніть це своїм продавцям (ще й з бейджиком Новачок). По друге на прохання роздрукувати чек, оскільки не маю додаток (а це особисто моя справа), мені сказали: "Ну так установи". Я маю повне... Читать отзыв Такого відношення до клієнтів в магазині Єва в місті Києві вул. Шептицького, 24 я ще, мабуть, ніколи не бачила. По перше обслуговування російською мовою в нас заборонено. Поясніть це своїм продавцям (ще й з бейджиком Новачок). По друге на прохання роздрукувати чек, оскільки не маю додаток (а це особисто моя справа), мені сказали: "Ну так установи". Я маю повне право отримати фіскальний роздрукований чек, не дивлячись на те чи є в мене додаток, чи його немає. Що це взагалі за рівень обслуговування. Чому я купуючи у вас товар, повинна ще витрачати свої нерви на таке обслуговування. Я сама працюю у цій сфері, але якби я хоч слово не так сказала своїм клієнтам, то стояла б вже з речами на вулиці. Якщо вашим продавцям не подобається розмовляти українською, або їм важко роздрукувати чек, то можливо це не їх робота?
Доброго вечора! Для перевірки інформації та можливості вжити належних заходів, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та вкажіть дату та орієнтовний час, коли відбулася дана ситуація. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Сьогодні в магазині "Єва"м.Монастирище консультант Катерина вела себе по хамські.Спочатку підбігла,показала декілька тестерів помади.Відійшла.Знову підійшла.Питаю чи є інші кольори.Відповіла що ні.Ну я почала дивитися сама.Кажу дивитися,тут же багато інших кольорів.Її відповідь просто вбила.Інших тестерів немає,вибирайте так,а потім після себе все поскладайте назад.Ну я і вибрала,і поскладала. Чого вона підходила?
Доброго ранку! Ми цінуємо кожного клієнта, і така поведінка консультанта не відповідає нашим стандартам обслуговування. Нам дуже важливо розібратися в ситуації та виправити її. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах, вказавши дату вашого візиту та описавши зовнішність консультанта – це допоможе нам вжити необхідних заходів. Дякуємо за ваш зворотний зв’язок! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Та ситуація коли нічого від них не хочеш, а тобі не дають спокою. Прислали товар (дзеркало) іншого кольору ніж в карточці. Я не просила заміняти, просто хотіла написати відгук та повідомити покупцям що в них теж може трапитись така халепа. Після покупки викинула коробку та зняла наклейку зі штрих кодом, як кажуть нічого не підозрюючи. Після спроби написати відгук на... Читать отзыв Та ситуація коли нічого від них не хочеш, а тобі не дають спокою. Прислали товар (дзеркало) іншого кольору ніж в карточці. Я не просила заміняти, просто хотіла написати відгук та повідомити покупцям що в них теж може трапитись така халепа. Після покупки викинула коробку та зняла наклейку зі штрих кодом, як кажуть нічого не підозрюючи. Після спроби написати відгук на сайті Ева стали закидати мене листами та ще й надзвонювали невідомо що від мене хотіли, хоча я нічого не просила, ще й мені поставили в провину що я не надала штрих код і фото коробки. Відвантаження на складі не контролюється, відправляють що хочуть і ще роблять покупця винним. Хочете написати відгук на їхньому сайті про товар, якщо щось не так? А спробуйте. Модератор вам не дозволить. Тому що не дозволяється ніяка критика роботи магазину чи служби підтримки. Щось напишете що може "зачепити честь, гідність, ділову репутацію" магазину - і не мрійте що це хтось побачить. Прислали товар не того кольору? Без фото відгук теж не опублікують. Змусили мене писати сюди, сподіваюсь хтось кілька разів подумає перш ніж там щось купувати. Все буде добре до першої проблеми, магазин не цікавить лояльність та довіра клієнта.
Достоинства:
немає
Недостатки:
високі ціни, навіть акційні ціни значно вище ніж в інших магазинах, неадекватні менеджери підтримки, "хитрі" правила розміщення відгуків, коли не можна написати правду про роботу магазину, не можна писати "оціночні судження"
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у вас залишились негативні враження від отримання замовлення. Для детальної перевірки ситуації просимо написати нам у будь-яку зручну соціальну мережу та вказати номер замовлення.
Перейшовши за цим посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ — ви зможете ознайомитися з усіма доступними каналами комунікації та обрати найзручніший для себе.
Я такого безладу з доставкою ще не зустрічала. Користуватись онлайн магазином Ева не рекомендую та більше не збираюсь: у службу підтримки писала сто разів прохання - не враховувалось та мені просто збрехали у чаті у Вайбері, що кур'єру все передали! Ця брехня взагалі відштовхнула від цього "сервісу" ... Також, цілий день нам зіпсували із-за доставки - сказали, що буде 30... Читать отзыв Я такого безладу з доставкою ще не зустрічала. Користуватись онлайн магазином Ева не рекомендую та більше не збираюсь: у службу підтримки писала сто разів прохання - не враховувалось та мені просто збрехали у чаті у Вайбері, що кур'єру все передали! Ця брехня взагалі відштовхнула від цього "сервісу" ... Також, цілий день нам зіпсували із-за доставки - сказали, що буде 30 липня, в ітозі, весь день були прив'язані до дому, але так ніхто і не приїхав, і навіть не подзвонив, щоб попередити! Мою скаргу я детально описала у листі до служби підтримки (якщо її можна так назвати), також у чаті в Вайбері.. Не очікувала, що таке собі дозволяють у праці з клієнтами - ця неповага до часу людей і також ця брехня у чаті, що нібито все вирішено та кур'єр у курсі особливості доставки!
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Давно роблю покупки в Єва, витрачаю досить пристойні суму і мені дуже неприємно як тут відносяться до клієнта. Мені не нарахувались бонуси за покупки, пройшло більше тижня і ніякої відповіді від Єви, лише відповіді непрофесійних консультантів на гарячій лінії, пройшло 6 робочих днів як я залишила запит. Де мої бонуси за покупку??? Майте на увазі якщо у вас зламається масажер,... Читать отзыв Давно роблю покупки в Єва, витрачаю досить пристойні суму і мені дуже неприємно як тут відносяться до клієнта. Мені не нарахувались бонуси за покупки, пройшло більше тижня і ніякої відповіді від Єви, лише відповіді непрофесійних консультантів на гарячій лінії, пройшло 6 робочих днів як я залишила запит. Де мої бонуси за покупку??? Майте на увазі якщо у вас зламається масажер, куплений в Єві будете довго чекати на дзвінок щоб просто підійти і обміняти його в магазині. Чекаю на бонуси і на відповідь від Єви!!!! ЕДУАРД дуже неприємний консультант, який сказав насміхаючись, що вам дуже пощастить якщо вам нарахуюь бонуси на 6 робочий день, так і не нарахували...
Пані Наталіє, нам щиро шкода, що у вас склалося негативне враження від обслуговування. Приносимо вибачення за ситуацію з ненарахуванням бонусів, а також за те, що вам довелося чекати на відповідь довше, ніж очікували. Також шкодуємо, що товар виявився несправним — це дійсно неприємно, і ми розуміємо ваше розчарування.
Для того, щоб прискорити розгляд вашого запиту та перевірити якість обслуговування оператором, просимо написати нам у приватні повідомлення в будь-якій з наших офіційних соцмереж номер телефону, з якого ви зверталися на гарячу лінію.
Ми зробимо все можливе, щоб вирішити ситуацію якомога швидше. Дякуємо за ваш зворотний зв’язок і вибачаємося за завдані незручності.
В магазині EVA завжди можна знайти широкий вибір косметики та парфумерії. Ціни досить розумні, а якість продукції хороша. Персонал завжди готовий допомогти з вибором і відповісти на всі питання. Сподобався чистий та охайний інтер'єр магазину.
Дякуємо за ваш теплий відгук! Нам дуже приємно, що вам подобається асортимент, якість продукції та робота нашого персоналу. Ми цінуємо вашу увагу до чистоти та затишку в магазині. Завжди раді допомогти вам у виборі🧡💚
Линия магазинов EVA – национальная сеть магазинов формата drogerie. Ассортимент EVA – косметика, парфюмерия, средства личной гигиены, бытовая химия, товары по уходу за детьми, бижутерия и аксессуары. Компания работает на рынке ритейла с 2002 года. Сейчас EVA входит в тройку лидеров национального рынка сетей такого формата. EVA – победитель Национальной... подробнее
Відношення продавця до покупця
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й
та голограма, яку можна замовити будь-
кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо... Читать отзыв То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й
та голограма, яку можна замовити будь-
кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.
Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику... Читать отзыв То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Наскільки я не люблю єву, словами не передати.
Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.
Зняли два рази гроші за онлайн замовлення.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Не повертаються гроші за скасоване замовлення
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Продаж через ФОП
Від посилки відмовився. Кошти повертають максимально важко та довго. Сказали очікувати на протязі 30ти днів.
EVA вводить в оману покупців. Та займається дробленням бізнесу через ФОПів.
Замовлення №055865577
Ева місто Слов янськ хотіла купити декоративну косметику
Чекаємо на повідомлення!
Задоволена візитом до магазину EVA
Дякуємо за теплий відгук! Нам приємно, що ви задоволені покупкою та нашою роботою! Ваша позитивна оцінка наших старань – це найкращий мотиватор для нас. Будемо раді бачити вас серед наших постійних клієнтів🧡💚
Навязчивая рекламная рассылка
Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес.
Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка.
Не прошло и трех дней...
Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето.
И началоссссс...
Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!!... Читать отзыв Ева спамит в вайбере, как прОклятая.
Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес.
Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка.
Не прошло и трех дней...
Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето.
И началоссссс...
Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!!
Никто не мусорит у меня в телефоне, как эта контора и Киевстар.
Ми раніше не отримували подібних скарг від користувачів, тому хочемо надати рекомендацію: щоб повністю відписатися від чат-бота у Viber, потрібно:
1. Перетягнути чат з EVA вліво.
2. Обрати опцію «Видалити».
3. У спливаючому вікні вибрати «Вийти та видалити».
Після цього Viber попереджає: «Видаливши чат, ви більше не будете отримувати повідомлення з нього» — це гарантує, що повідомлення більше не надходитимуть.
Касир Валентина
Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А
Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не... Читать отзыв Жахливо !!!
Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А
Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не від кого не ховаючись почала пиляти нігті та колупатися в них , тобто вона була як вдома , їй було все одно , що поряд стоять покупці і все це бачать . Але це ще квіточки , я думала вона піде зараз на касу то оплатить товар яким скористались , ТАК НІ , ВОНА ЗАПАКУВАЛА НАЗАД ЦЮ Ж ПИЛКУ ЯКОЮ КОЛУПАЛАСЬ У СЕБЕ ПІД НОГТЯМИ ЩОСЬ ТАМ ПИЛЯЛА СОБІ , ТРОШКИ ПОСУНУЛА ТОВАР ЯКИЙ ВИСИТЬ БЛИЖЧЕ ДО ПОКУПЦІВ ТА В СЕРЕДИНУ СХОВАЛА ЦЮ ПИЛКУ . Виходить так , що вона пішла скористалась запакованим товаром , зробила все що їй потрібно та поклала це назад . Це треш , я такого ще не бачила . Настільки це бридко та огидно . Про гігієну я взагалі мовчу , це індивідуальний товар , який повинен бути герметично запаковане , це засіб особистої гігієни. Вона може заразити людину яка купить цю пилку як мінімум грибком . Як керівництво таке взагалі може допускати ? Ви нічому не навчаєте своїх співробітників? Моя думка на рахунок цієї ситуації, що таку не кваліфіковану людину треба звільняти !!!
Ми вже ініціювали внутрішню перевірку ситуації, зокрема перегляд записів з камер спостереження магазину EVA за адресою: м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 91/29А.
Якщо інформація, наведена у відгуку, підтвердиться, буде вжито відповідних заходів згідно з внутрішніми стандартами компанії.
Чудесный магазин
Дякуємо за теплий відгук! Нам приємно, що ви задоволені покупкою та нашою роботою! Ваша позитивна оцінка наших старань – це найкращий мотиватор для нас. Будемо раді бачити вас серед наших постійних клієнтів🧡💚
Подвійно списують кошти за онлайн замовлення
Шановні, представники, Ева!
Можете мені пояснити з якої радості ви подвійно списуєте кошти за онлайн замовлення???
Перший раз- при сплаті онлайн замовленея, другий раз- при отриманні. Чого я маю звертатися до представників Приватбанку, щоб мені надали пояснення??
Вони мені надали пояснення-один платіж підтверджено окремою операцією, інший- передано на повернення коштів.
Замовлення забрала вчора, кошти так... Читать отзыв Це просто дно!!!
Шановні, представники, Ева!
Можете мені пояснити з якої радості ви подвійно списуєте кошти за онлайн замовлення???
Перший раз- при сплаті онлайн замовленея, другий раз- при отриманні. Чого я маю звертатися до представників Приватбанку, щоб мені надали пояснення??
Вони мені надали пояснення-один платіж підтверджено окремою операцією, інший- передано на повернення коштів.
Замовлення забрала вчора, кошти так і не повернулись.
Це що за цирк такий??
Це я ще маю ламати голову чого списали кошти і коли їх повернуть???
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Обман з акціями
товар «по акції» а прийшовши додому помітила ось це(фото нижче, на жаль, відео неможливо прикріпити). Виявляється, що спершу одна ціна дешевше, а поверх дорожче. І все зі знижкою в пʼятдесят відсотків.
Причому ж на сайті товар шукає
лише за дешевшим штрих кодом.
Можете пояснити?
Завжди обирала «Єву», а тепер дуже в ній сумніваюсь.
Сума невелика, але все... Читать отзыв Трохи розарована. Придбала
товар «по акції» а прийшовши додому помітила ось це(фото нижче, на жаль, відео неможливо прикріпити). Виявляється, що спершу одна ціна дешевше, а поверх дорожче. І все зі знижкою в пʼятдесят відсотків.
Причому ж на сайті товар шукає
лише за дешевшим штрих кодом.
Можете пояснити?
Завжди обирала «Єву», а тепер дуже в ній сумніваюсь.
Сума невелика, але все одно неприємно
Чекаємо на повідомлення!
Крадуть подарунки мотиваційні
Надана Вами інформація є анонімною та не містить деталей, що дозволили б провести перевірку (ПІБ, номер телефону, дата/час події тощо, коли саме Ви зверталися до СВ).
Щоб ми мали можливість об’єктивно розглянути ситуацію та надати відповідь, просимо Вас написати нам у будь-якому з офіційних каналів комунікації та вказати деталі.
За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ Ви можете обрати зручний спосіб зв’язку.
Неоригінальні, зіпсовані товари
В оффлайн магазинах там не дуже багато відливають, щоб не було помітно, а ось на онлайн замовленнях, в загальному хімічать з товарами, тому навіть якщо зателефонувати потім оператору, то він проблему не вирішить, у них вже заготовлені відповіді
Хочемо запевнити вас, що всі наші склади знаходяться під цілодобовим відеоспостереженням, а робота співробітників суворо контролюється. Тому ми можемо гарантувати, що першою людиною, яка відкриває будь-який товар, є саме покупець.
Просимо утримуватися від необґрунтованих звинувачень. Якщо у вас виникнуть конкретні ситуації чи питання щодо отриманого замовлення — будь ласка, звертайтесь на нашу гарячу лінію 0 800 303 700. Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти.
Єва / Руш мага
Навіть з точки зору ціни, в Брокарді на ті самі позиції парфумерії ціни нижче.
Ми знаємо про цю ситуацію та наразі опрацьовуємо альтернативні варіанти стікерів з антикрадіжним захистом.
Приносимо вибачення за незручності.
Для зняття скотчу та липкого шару ви можете звернутися до продавця-консультанта — він із радістю допоможе.
Додатково, для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Отправляют полупустые товары
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо наповненості тонального крему: об’єм завжди вказується у мілілітрах, тому зважування на вагах не є коректним способом перевірки.
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення та надати фото товарів.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Опасные товары!
Сделали заказ онлайн на товары, которые берём уже не в первый раз, но в других местах, к сожалению, там где берём закончилось и заказали в этом недомагазине первый раз! Заказ был на шампунь, тональный крем.
Так эти прислали шампунь бадяженный каким то ацетоном, что вызвало жжение, тональный полупустой (специально взвесили... Читать отзыв Не заказывайте в этой конторе ничего!!! Можно навредить серьезно здоровью!
Сделали заказ онлайн на товары, которые берём уже не в первый раз, но в других местах, к сожалению, там где берём закончилось и заказали в этом недомагазине первый раз! Заказ был на шампунь, тональный крем.
Так эти прислали шампунь бадяженный каким то ацетоном, что вызвало жжение, тональный полупустой (специально взвесили на весах). Отзывы на своем сайте они не публикуют плохие, зато строчат положительные палевно. Товары были недешевые! Потратили деньги и не только. Как можно дойти до такого .. понятно сеть крупная и им наплевать на клиентов, так найдутся те кто там будут покупать не зная!
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо наповненості тонального крему: об’єм завжди вказується у мілілітрах, тому зважування на вагах не є коректним способом перевірки.
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення та надати фото товарів.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Підробка товару
Хочемо запевнити вас, що мережа Лінії магазинів EVA багато років піклується про свою репутацію та довіру клієнтів. Ми постійно вдосконалюємось, адже для нас важливо, щоб кожна покупка дарувала лише позитивні враження.
Реалізація неякісної продукції для нас категорично виключена. Уся продукція, представлена на нашому сайті та у мережі, є оригінальною, адже ми співпрацюємо виключно з офіційними та перевіреними дистриб’юторами. Ми цінуємо вашу довіру та дбаємо про наш імідж, щоб ви завжди були впевнені у своїх покупках в EVA.
Зіпсовані кошти і настрій
Нам дуже прикро, що ви отримали негативні враження.
Для детальної перевірки просимо вказати орієнтовний час, коли сталася ситуація, та надати більше деталей покупки. Це допоможе нам провести внутрішню перевірку.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший.
Очікуємо на повідомлення.
Товари агресора
Продаючи даний товар, Лінія магазинів EVA жодним чином не порушує вимог чинного законодавства України.
EVA допомагає у два способи. Перший – власним коштом: гуманітарний проєкт «Оперативний штаб» і підтримка наших колег-військових. Другий – це масштабні благодійні кампанії з фондами («KOLO», «Дігнітас», «Землячки», «Фонд Притули» тощо), де клієнти можуть долучитися внесками на касах. Це такі проєкти, як «На захисті краси України», «Розправ крила», «Від малого до великого», «Місія – життя» тощо. Кожен з таких проєктів має цільову мету. Всі зібрані кошти перераховуються фонду, який надає звіт про їх використання. Публічні звіти доступні на eva.ua. У підсумку за роки війни сума допомоги разом із партнерами та клієнтами перевищила 117 млн грн.
EVA м.Хмільник
Мені сьогодні, 21.08 зателефонували і повідомили,що "розглянули" звернення..Це, виявляється, я сам відмовився від чеку!!! А касир мені його пропонувала..А як же відео з камери?... Читать отзыв 15.08.2025 придбав у магазині м.Хмільник миючий засіб Fairy. При розрахунку на касі картою відмовилися надати чек, мотивуючи тим,що чеки тільки електронні! Там же у магазині сказав,що передзвоню на гарячу лінію.У відповідь сміх...і я зрозумів чому!
Мені сьогодні, 21.08 зателефонували і повідомили,що "розглянули" звернення..Це, виявляється, я сам відмовився від чеку!!! А касир мені його пропонувала..А як же відео з камери? Таке "розслідування," це множення авторитету магазину на нуль..Ніякої клієнтоорієнтованості.Головне, прикрити своїх.. але від цього кількість покупців не збільшиться..
Нам дуже прикро, що ви отримали негативні враження. Приносимо вибачення за незручності.
Для детальної перевірки просимо вказати орієнтовний час, коли сталася ситуація, та надати більше деталей покупки. Це допоможе нам провести внутрішню перевірку.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший.
Очікуємо на повідомлення.
Замовлення №054157392
Наступного дня в 11.20 зателефонував на гарячу лінію магазину з даного питання, де оператор мені повідомив товар вже зібраний та готовий до відправки... Читать отзыв Під час оформлення замовлення помилився з адресою доставки (замовив до точки видачі в інше місто), того же дня написав електронне звернення №SR03437709 про зміну способу доставки на поштомат (вже було не робочий час для гарячої лінії).
Наступного дня в 11.20 зателефонував на гарячу лінію магазину з даного питання, де оператор мені повідомив товар вже зібраний та готовий до відправки (заміте замовлення ще не відправлено було!!!), тому змінити доставку вже не має можливості, якщо хочете відмініть замовлення. Аналогічну відповідь отримав в на електронне звернення.
Відношення до клієнтів погане, сервіс не який, - оператор гарячої лінії даже не захотів спробувати вирішити питання, а на прибуток магазину йому все рівно (вирішити питання з доставкою не захотів при тому, що замовлення ще не відправлено, а скасувати замовлення будь-ласка).
Онлайн замовлення в магазинах EVA не рекомендую, тому якщо зробите помилку із замовленням представники магазину Вам не допоможуть.
Нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження від замовлення.
Дійсно, після того, як замовлення отримує статус «зібрано», внести будь-які зміни до способу або адреси доставки вже неможливо. Оскільки доставка здійснюється до точки видачі EVA, переадресація також недоступна.
У подібних випадках ми рекомендуємо скасувати замовлення та оформити нове з правильними даними доставки.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємося, що ваші наступні покупки в EVA будуть лише приємними.
❌ Дуже неприємний досвід з Eva.ua
Одразу звернулася в магазин, написала листа, пояснила ситуацію, наголосила, що всі товари нові, у належному стані, я їх не відкривала. Але у відповідь отримала лише відмову... Читать отзыв Зробила замовлення на сайті, одразу його оплатила онлайн. Забрала посилку, вдома відкриваю – а там зовсім не те, що мені потрібно. До того ж, товари з кокосом у складі, на який у мене алергія.
Одразу звернулася в магазин, написала листа, пояснила ситуацію, наголосила, що всі товари нові, у належному стані, я їх не відкривала. Але у відповідь отримала лише відмову та формальні відписки з посиланнями на закони.
Жодного бажання піти назустріч клієнту, жодного сервісу. Нормальні магазини у подібних ситуаціях завжди йдуть назустріч покупцеві. Тут же – абсолютно протилежний підхід.
👎 Роблю висновок: цей магазин не поважає своїх клієнтів. Радити його точно не можу.
Чесно, краще б я вже більше заплатила в іншому магазині і отримала б нормальне відношення чим такий «сервіс» як у ева.
Нам дуже прикро, що у вас залишились негативні враження від отримання замовлення.
Для детальної перевірки ситуації просимо написати нам у будь-яку зручну соціальну мережу та вказати номер замовлення.
Перейшовши за цим посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ — ви зможете ознайомитися з усіма доступними каналами комунікації та обрати найзручніший для себе.
Чекаємо на ваше повідомлення!
Обслуговування клієнтів
По перше обслуговування російською мовою в нас заборонено. Поясніть це своїм продавцям (ще й з бейджиком Новачок).
По друге на прохання роздрукувати чек, оскільки не маю додаток (а це особисто моя справа), мені сказали: "Ну так установи". Я маю повне... Читать отзыв Такого відношення до клієнтів в магазині Єва в місті Києві вул. Шептицького, 24 я ще, мабуть, ніколи не бачила.
По перше обслуговування російською мовою в нас заборонено. Поясніть це своїм продавцям (ще й з бейджиком Новачок).
По друге на прохання роздрукувати чек, оскільки не маю додаток (а це особисто моя справа), мені сказали: "Ну так установи". Я маю повне право отримати фіскальний роздрукований чек, не дивлячись на те чи є в мене додаток, чи його немає.
Що це взагалі за рівень обслуговування. Чому я купуючи у вас товар, повинна ще витрачати свої нерви на таке обслуговування.
Я сама працюю у цій сфері, але якби я хоч слово не так сказала своїм клієнтам, то стояла б вже з речами на вулиці.
Якщо вашим продавцям не подобається розмовляти українською, або їм важко роздрукувати чек, то можливо це не їх робота?
Чекаємо на повідомлення!
Хамство консультанта
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Не публікують негативні відгуки, присилають товар що не відповідає фото
Нам дуже прикро, що у вас залишились негативні враження від отримання замовлення.
Для детальної перевірки ситуації просимо написати нам у будь-яку зручну соціальну мережу та вказати номер замовлення.
Перейшовши за цим посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ — ви зможете ознайомитися з усіма доступними каналами комунікації та обрати найзручніший для себе.
Чекаємо на ваше повідомлення!
Не рекомендую користуватись онлайн магазином Eva
Також, цілий день нам зіпсували із-за доставки - сказали, що буде 30... Читать отзыв Я такого безладу з доставкою ще не зустрічала. Користуватись онлайн магазином Ева не рекомендую та більше не збираюсь: у службу підтримки писала сто разів прохання - не враховувалось та мені просто збрехали у чаті у Вайбері, що кур'єру все передали! Ця брехня взагалі відштовхнула від цього "сервісу" ...
Також, цілий день нам зіпсували із-за доставки - сказали, що буде 30 липня, в ітозі, весь день були прив'язані до дому, але так ніхто і не приїхав, і навіть не подзвонив, щоб попередити!
Мою скаргу я детально описала у листі до служби підтримки (якщо її можна так назвати), також у чаті в Вайбері..
Не очікувала, що таке собі дозволяють у праці з клієнтами - ця неповага до часу людей і також ця брехня у чаті, що нібито все вирішено та кур'єр у курсі особливості доставки!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Безвідповідальне ставлення до клієнта
Приносимо вибачення за ситуацію з ненарахуванням бонусів, а також за те, що вам довелося чекати на відповідь довше, ніж очікували. Також шкодуємо, що товар виявився несправним — це дійсно неприємно, і ми розуміємо ваше розчарування.
Для того, щоб прискорити розгляд вашого запиту та перевірити якість обслуговування оператором, просимо написати нам у приватні повідомлення в будь-якій з наших офіційних соцмереж номер телефону, з якого ви зверталися на гарячу лінію.
Ми зробимо все можливе, щоб вирішити ситуацію якомога швидше.
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок і вибачаємося за завдані незручності.
Задоволена асортиментом та обслуговуванням