EVA магазин отзывы клиентов

EVA магазин отзывы клиентов
EVA магазин
1.5 5
2946 отзывов / 333495 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Пуста, або засохша туш

Наталя Наталя суббота, 15 ноября
Жах, продали пусту, чи то вже засохшу туш. Я постійний покупець в цьому магазині, таке вперше. Магазин почав продавати брак, підробку, чи перебиває дати? Як це розуміти?
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин суббота, 15 ноября
Добрий день.
Іноді виробничий брак можливий навіть у відомих брендів - магазин не має можливості виявити такі випадки до продажу, оскільки відкривати або тестувати туші перед реалізацією категорично заборонено.

Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти.
Будь ласка, напишіть нам у соцмережі EVA та надайте:

- фото товару,
- відео свотчу туші на руці,
- дату та місце покупки.

Це допоможе швидко провести перевірку та надати рішення.

Найгірший інтернет "магазин"

Дмитро Дмитро пятница, 14 ноября
Це просто цирк якийсь! Я зробив замовлення 5 листопада, він був прийнятий! І тільки сьогодні, 14 листопада, через 9 днів менеджер зволила повідомити мені, що товару, виявляється, немає в наявності! Приголомшлива оперативність! Сподіваюся зарплату ви отримуєте так само вчасно, бо іншого просто негідні. Відтепер Єву обходитиму десятою дорогою. І всім порадив би робити також. Вітаю – ви гірші!
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин пятница, 14 ноября
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Продають підробки

Л Л четверг, 13 ноября
Сьогодні на пункті видачі було забрано дорогий аромат від Roja, який виявився відвертою підробкою! Для порівняння я додала фото флакону оригіналу, який в мене є і підробки яку вони продали. Пакування було схоже максимально на оригінал, тому зрозуміти одразу важко, тільки коли розпакували. Єпа продає товар партнерів, які незрозуміло якого походження. Будемо розбиратися та повертати гроші, бо це шахрайство! Тільки... Читать отзыв Сьогодні на пункті видачі було забрано дорогий аромат від Roja, який виявився відвертою підробкою! Для порівняння я додала фото флакону оригіналу, який в мене є і підробки яку вони продали. Пакування було схоже максимально на оригінал, тому зрозуміти одразу важко, тільки коли розпакували. Єпа продає товар партнерів, які незрозуміло якого походження. Будемо розбиратися та повертати гроші, бо це шахрайство! Тільки не треба відписувати, що у вас тільки оригінали, ось вам фото для порівняння, я знаюся на парфумерії дуже добре. На фото чітко видно товсту пружину у підпобці, колір пульвера, скла, шрифт на дні і що казати все про сам аромат. EVA магазин - Продають підробки EVA магазин - Продають підробки EVA магазин - Продають підробки
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин пятница, 14 ноября
Добрий день!
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.

Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення.
За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.

Очікуємо на зворотний зв’язок.

Найповільніше касове обслуговування

Анд Анд воскресенье, 9 ноября
Це просто жах і дно. Стаєш в кінець черги і розумієш звідки така черга - касир має ввести номер телефону кожної баби і повідомити що в неї 3 грн 47 коп бонусів, і щоб їх списати баба має відсканувати qr-код. І баба стоїть сканує вперше в житті, вся черга чекає.
Щоб ви скисли з такими процедурами.
1 не согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин понедельник, 10 ноября
Добрий день.
Процес введення або використання бонусної картки EVA є стандартною процедурою, необхідною для коректного нарахування чи списання бонусів. Це займає зовсім небагато часу, однак може затримувати чергу, якщо клієнт уперше або рідко користується карткою.

Ми постійно працюємо над удосконаленням сервісу, аби обслуговування було максимально швидким і зручним для всіх покупців.

категорично НЕ рекомендую онлайн покупки в магазині ЕВА

LORA LORA воскресенье, 2 ноября
Опишу мій досвід, як відгук для інших споживачів. Чесно та неупереджено застерігаю утримуватися від онлайн покупок в Еві. Мною було через онлайн придбано брендований крем. Він був із значною знижкою, звісно, жадібність рекомендувала здійснити покупку. На сайті в опису товару було зазначено, що цей товар дійсний ще принаймні 3 місяці. Коли ж товар потрапив до моїх очей, о, жах, він... Читать отзыв Опишу мій досвід, як відгук для інших споживачів. Чесно та неупереджено застерігаю утримуватися від онлайн покупок в Еві. Мною було через онлайн придбано брендований крем. Він був із значною знижкою, звісно, жадібність рекомендувала здійснити покупку. На сайті в опису товару було зазначено, що цей товар дійсний ще принаймні 3 місяці. Коли ж товар потрапив до моїх очей, о, жах, він був вже 4 місяця, 4!!! як прострочений. Тобто, розчарування №№1 - товар із простроченим терміном придатності продається, зауважу, за кошти продається. Не утилізується, а саме реалізується.
Розчарування №2 - товар було повернуто, але кошти треба було очікувати 30 днів
розчарування №3 - за товар було оплачено готівкою, а ось при поверненні треба очікувати на повернення грошей лише на картку
Розчарування №4 - кошти так і не повернулися, хоча минув місяць, картка цією сумою так і не поповнилась
розчарування №№5 - на прохання надати посилання для відгуку оператор відмовився, спираючись на неможливість надавати таку інформацію.
Це НЕпоодинокий випадок незадовільного товару з онлайн магазину. Минулого року я придбала набір для малювання. Але малювати довелось своїм матеріалом, так як фарби із посилки були вщент висохлі.
Резюмую: КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ онлайн сервіс магазину madЕви
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин вторник, 4 ноября
Доброго дня! Для ретельної перевірки вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі та вказати номер замовлення.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.

Гроші пішли з карти, пише оплата відсутня

Аня Аня воскресенье, 2 ноября
Вчора моє Замовлення №058720671 було оплачене на сайті Єви картою онлайн о 18:30, гроші знялися, транзакція успішна, але і досі на сайті пише, що оплата відсутня.Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати від 1 до 6 днів... Я в шоці, бо йдеться не про маленьку суму.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин вторник, 4 ноября
Шановний клієнте, щиро вибачаємося за незручності, пов’язані з помилкою під час оплати замовлення.

Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.

Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!

Chanel Bleu De Chanel Eau De Parfum Парфумована вода чоловіча 100 мл

Mihail Mihail суббота, 1 ноября
Доброго дня. Нещодавно отримав замовлення це Chanel Bleu De Chanel Eau De Parfum Парфумована вода чоловіча 100 мл
Хто Ваш постачальник продукції Chanel ? Наскільки Ви впевнені у цьому постачальнику ? У мене складається підозра що Ваш постачальник постачає не автентичну продукцію. Якщо ви подивитесь , то я замовляю продукції у Єва з 2021 року і жодних питань у... Читать отзыв
Доброго дня. Нещодавно отримав замовлення це Chanel Bleu De Chanel Eau De Parfum Парфумована вода чоловіча 100 мл

Хто Ваш постачальник продукції Chanel ? Наскільки Ви впевнені у цьому постачальнику ? У мене складається підозра що Ваш постачальник постачає не автентичну продукцію. Якщо ви подивитесь , то я замовляю продукції у Єва з 2021 року і жодних питань у мене не виникає. Дивіться, я замовлю 50 мл. у Брокарді і якщо я бачу різницю , то на майбутнє ми з вами попрощаємось. В реальності я кожен місяць купую парфумерію або в Ева , або в Брокард.

Вважаю головним недоліком Ева у тому що вони не співпрацюють з офіційними постачальниками великої парфумерії. Також є фактор людей які працюють і мають доступ до товарно матеріальних цінностей, з можливістю їх підміни.
Я колись купував в нотіно і там сталася доволі неприємна ситуація, реальна підробка з визначенням магазину цього факту , а також поверненням коштів. І як тільки розмова заходить про парфумерію від 1к долларів починає вилазити якась історія. Мені не складно , я замовлю в Брокарді флакон 50 мл EDP , якщо все так само , то я прости видалю цей пост і надам свої вибачення Єві , якщо ж ні , то більше не купую в магазині. Наперед раджу мати співпрацю з офіційними постачальниками. Хвала в Україні є Брокард, там 99% не буде історій незрозуміло з чим
Достоинства:
  1. Коробка , флакон , увага до усіх деталей.
Недостатки:
  1. відсутність стійкості , якийсь жирний слід після розпилювання на шкірі , а найголовніше що я відчув як у мене починає боліти голова від цього аромату , при тому що він ледве відчутний. Першого дня не ридав значення , вирішив що просто буває , але на наступний день те саме.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин вторник, 4 ноября
Доброго дня! Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення/деталі покупки та надати фото товару.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Показать 1 ответ

працівники не володіють умовами акцій або обманюють покупців

Вікторія Вікторія суббота, 1 ноября
м. Кропивницький, Кіровоградська область, вул. Вокзальна, магазин Єва, 1 листопада, 2025 року. Написано акція на панчохи та колготи 1+1=3. На мені чомусь зазначена акція "не спрацювала". Касир трохи дивний, коли перепитала ніби ж на панчохи акція поширюється, сказала програма не вибиває вам подарок. При цьому чек не видала. Коли зайшла в додаток, додала ці товари, побачила, що таки акція... Читать отзыв м. Кропивницький, Кіровоградська область, вул. Вокзальна, магазин Єва, 1 листопада, 2025 року. Написано акція на панчохи та колготи 1+1=3. На мені чомусь зазначена акція "не спрацювала". Касир трохи дивний, коли перепитала ніби ж на панчохи акція поширюється, сказала програма не вибиває вам подарок. При цьому чек не видала. Коли зайшла в додаток, додала ці товари, побачила, що таки акція працює..... Прикро, що працюють у магазині такі не клієнто орієнтовані "фахівці"...
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин вторник, 4 ноября
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Гарний вибір і ціни, але іноді плутають акції

Римма Римма суббота, 1 ноября
Мені подобається, що в Єві великий вибір косметики й доглядових засобів, часто бувають знижки та новинки. Магазини не завжди чисті, але зручно знайти потрібне. Але іноді акційні цінники не відповідають тому, що показує каса, і треба уточнювати. Загалом люблю цей магазин і часто купую тут косметику
Достоинства:
  1. широкий асортимент, часті знижки й акції, привітний персонал
Недостатки:
  1. не завжди актуальні ціни на полицях, популярні товари швидко розбирають
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин вторник, 4 ноября
Дякуємо вам за відгук🧡💚
Нам дуже приємно, що ви цінуєте великий вибір косметики, доглядових засобів та наші акційні пропозиції. Ми раді, що «Єва» є вашим улюбленим місцем для покупок!
Також дякуємо за зауваження — обов’язково передамо його до відповідного відділу, щоб покращити чистоту в магазинах та уважніше контролювати відповідність акційних цінників.

Ваша думка допомагає нам ставати кращими щодня!

Гроші пішли з карти, пише оплата відсутня

Анна Анна суббота, 1 ноября
Замовляла в Єві вже багато разів, цей раз вирішила сплатити онлайн замовлення як завжди, гроші з карти знялися, а пише "оплата відсутня".
Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся.
Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто... Читать отзыв
Замовляла в Єві вже багато разів, цей раз вирішила сплатити онлайн замовлення як завжди, гроші з карти знялися, а пише "оплата відсутня".
Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся.
Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто в сльозах тепер, не знаю що робити...
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин вторник, 4 ноября
Шановний клієнте, щиро вибачаємося за незручності, пов’язані з помилкою під час оплати замовлення.

Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.

Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!

Краще оминайте цю богодєльню

Едуард Едуард пятница, 31 октября
Найгірший досвід користування маркетплейсами, що я мав. Підтримка в єві безбожно некомпетентна і брехлива.
Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на... Читать отзыв
Найгірший досвід користування маркетплейсами, що я мав. Підтримка в єві безбожно некомпетентна і брехлива.
Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на НП там повідомляють що я маю оплатити повну вартість товару, знову дзвоню оператору, дівчина говорить що ні чим не може допомогти, але дала номер телефону магазину, що відправляв замовлення, кілька разів набрав, ніхто не відповів, від посилки я відмовився, через деякий час прийшло повідомлення що кошти повернуться за 3-5 банківських днів.
Минуло 10 днів кошти не повернулись, дзвоню на гарячу лінію, оператор молодий чоловік говорить, що оскільки ініціатива повернення товару була з мого боку то в таких випадках кошти повертають через 30 днів!!!
Тобто на думку єви за помилки продавця маю платити я своїм часом і грошима
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин суббота, 1 ноября
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та надамо зворотний зв'язок!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Продавці обдурюють

Светлана Светлана среда, 22 октября
Сьогодні купила в м.Чорноморськ Eva Box 🙁Дуже не задоволега тим що мене обдурили продавці що Ева бокс запечатаний але з низу наклейка була знята я не замітила сразу. Це не справедливо! Після цього мені геть не хочеться більше заходити в магазин Ева!
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин четверг, 23 октября
Доброго вечора! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

жахливий магазин, не купуйте парфуми, все підробка

Оля Оля 13 октября, 2025 год
жахливий магазин, не купуйте парфуми, все підробка, назад повернути неможливо. продавці хамлять, гаряча лінія морозиться, відмови не дають , розрахунок на те щоб просто впарити і прикриватись постановою)) цирк, щоб ви вже вдавились і кожна копійка хай стане поперек горла. проклинаю
Достоинства:
  1. немає плюсів в цій мережі
Недостатки:
  1. суцільний мінус
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 13 октября, 2025 год
Доброго дня!
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення/деталі покупки та надати фото товару.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.

Неоригінальна продукція

Марія Марія 11 октября, 2025 год
На жаль не прочитала відгуки про парфуми саме з магазину Eva і вирішивши трохи зекономити на знижці отримала підробку Franck Boclet cafe. Навряд чи мій відгук опублікують на сайті тож напишу тут. Наліпка під парфумом яка має бути срібна з усією інформацією - прозора, а батч код це ще одна наліпка поверх. Та й на коробку вирішили теж окремо наліпили... Читать отзыв На жаль не прочитала відгуки про парфуми саме з магазину Eva і вирішивши трохи зекономити на знижці отримала підробку Franck Boclet cafe. Навряд чи мій відгук опублікують на сайті тож напишу тут. Наліпка під парфумом яка має бути срібна з усією інформацією - прозора, а батч код це ще одна наліпка поверх. Та й на коробку вирішили теж окремо наліпили батч код типу зате збігається. І по якості флакону кришечка відкручується з великим зусиллям чого бути не повинно. Навіщо всюди писати про оригінальність товару якщо це не відповідає дійсності? Якщо можна повернути товар і кошти за нього буду вдячна, бо радості це замовлення не приносить
EVA магазин - Неоригінальна продукція EVA магазин - Неоригінальна продукція
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 13 октября, 2025 год
Добрий день!
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.

Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення та фото товару з усіх сторін.
За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.

Очікуємо на зворотний зв’язок.

Не роблять повернення

Маріанна Іванко Маріанна Іванко 10 октября, 2025 год
Попросила я дитину піти купити установку для аерозолів по типу Glaide, в туалет (бо стара поламалася). Дочка показала консультанту під які балончики потрібна установка, але консультант не компетентний показала не вірно, чи просто проігнорила, і дитина по її ж вині купила не таку яка потрібна, на секунду 399 грн, принесла додому, я ж подивилася що це не те, сказала щоб... Читать отзыв Попросила я дитину піти купити установку для аерозолів по типу Glaide, в туалет (бо стара поламалася). Дочка показала консультанту під які балончики потрібна установка, але консультант не компетентний показала не вірно, чи просто проігнорила, і дитина по її ж вині купила не таку яка потрібна, на секунду 399 грн, принесла додому, я ж подивилася що це не те, сказала щоб пішла повернула, на що касир силається на закон 172, де не можна такі речі повертати, але ж біда в самому консультанті вона винна, до чого клієнт? Я хочу повернення коштів, або обмін на ту установку яка мені потрібна ( так як я маю в запасі 4 балончика аерозолю під ту установку яка мені потрібна, а не ту яку консультант порадив)
Достоинства:
  1. Немає в цій ситуації
Недостатки:
  1. Не компетентність консультанта
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 13 октября, 2025 год
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Єва брехуни і маніпулятори.

Лола Лола 10 октября, 2025 год
 Отзыв о EVA магазин по адресу Київ, пр-т Победы, д. 136 Під час розпродажу
Єва за день до розпродажу
переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж... Читать отзыв
Під час розпродажу
Єва за день до розпродажу
переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж до цього всього дійства. Невже представники Єва думають що всі такі лохи? Пропоную ігнорувати магазин з ублюдочним маркетингом який просто тупо не керуючись нічим робить такі аферистичні дії
Достоинства:
  1. Багато магазинів
Недостатки:
  1. Брехня про розпродажі ,накручування цін,грубий персонал.
1 согласен 1 не согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 10 октября, 2025 год
Доброго дня!
Вартість продукції може змінюватися залежно від дати постачання та цін від виробників або постачальників.
Ми регулярно оновлюємо цінники відповідно до нових закупівельних вартостей і поточних акційних умов.

Мета наших пропозицій — зробити покупки максимально вигідними для клієнтів, і ми отримуємо багато схвальних відгуків щодо акційних пропозицій.

Продають не якісні товари

Роман Роман 4 октября, 2025 год
Замовив шампуні в даному магазині через інтернет. На пошті не було часу оглянути добре товар і як виявилось,треба бути готовим до несподіванок. Вже вдома коли витягнув з пачки шампунь то виявив,що кришки шампуню вскривали.Консультанти і менеджери не змогли відповісти на запитання чому так. І твердять одноголосно,що товар якісний, але насправді соромно за цю мережу магазинів. Не рекомендую купувати в даному... Читать отзыв Замовив шампуні в даному магазині через інтернет. На пошті не було часу оглянути добре товар і як виявилось,треба бути готовим до несподіванок. Вже вдома коли витягнув з пачки шампунь то виявив,що кришки шампуню вскривали.Консультанти і менеджери не змогли відповісти на запитання чому так. І твердять одноголосно,що товар якісний, але насправді соромно за цю мережу магазинів. Не рекомендую купувати в даному магазині. Фотографії долучаю EVA магазин - Продають не якісні товари EVA магазин - Продають не якісні товари
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 6 октября, 2025 год
Доброго ранку!
Пане Роман, всю продукцію, яка представлена в мережі EVA, ми купуємо виключно у перевірених постачальників та в офіційних представників бренду.
Ми реалізуємо товар в такому вигляді, в якому він нам надходить, безпосередньо, від виробника. Наш склад знаходиться під цілодобовим спостереженням, тому зі своєї сторони ми надаємо 100% гарантію, що перша людина, яка може відчинити той чи інший товар є саме покупець.
Зі свого боку ми вбачаємо, що це є заводський дефект та надали вам про це зворотний зв'язок, а також запропонували компенсацію. На разі відповіді на нашу пропозицію ми не отримали, тож чекаємо на ваш зворотний зв'язок.

Відношення продавця до покупця

Олена Олена 30 сентября, 2025 год
Сьогодні, 30 вересня,відвідала магазин, що на пр. Червоної калини, 17, попросила консультанта показати мені ціни на три види туші для повік ( бо забула окуляри)і пояснити , чим вони відрізняються одна від одної. Консультант відповідала мені таким злим і зневажливим тоном, ніби я у неї просила милостиню , дратувала і відволікала від якихось дуже важливих справ. Я ледь стрималася,... Читать отзыв Сьогодні, 30 вересня,відвідала магазин, що на пр. Червоної калини, 17, попросила консультанта показати мені ціни на три види туші для повік ( бо забула окуляри)і пояснити , чим вони відрізняються одна від одної. Консультант відповідала мені таким злим і зневажливим тоном, ніби я у неї просила милостиню , дратувала і відволікала від якихось дуже важливих справ. Я ледь стрималася, щоб не зробити їй зауваження. Настрій зіпсований на весь день. Вважаю, що вона не зовсім розуміє, як треба поводитися з покупцями і не прослуховувала інструктаж керівництва магазину на цю тему. Непогано було б провести його повторно індивідуально для неї.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 1 октября, 2025 год
Доброго дня! Ми цінуємо кожного клієнта, і така поведінка консультанта не відповідає нашим стандартам обслуговування. Нам дуже важливо розібратися в ситуації та виправити її. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах, вказавши орієнтовний час вашого візиту та описавши зовнішність консультанта – це допоможе нам вжити необхідних заходів. Дякуємо за ваш зворотний зв’язок!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!

Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати

О. О. 27 сентября, 2025 год
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й
та голограма, яку можна замовити будь-
кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо... Читать отзыв
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й
та голограма, яку можна замовити будь-
кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 29 сентября, 2025 год
Шановний клієнте, дякуємо за ваш відгук та за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію.
Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.

Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.

Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.

Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати

О. О. 27 сентября, 2025 год
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику... Читать отзыв
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.

Наскільки я не люблю єву, словами не передати. EVA магазин - Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 29 сентября, 2025 год
Шановний клієнте, дякуємо за ваш відгук та за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію.
Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.

Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.

Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.

Зняли два рази гроші за онлайн замовлення.

Алина Алина 27 сентября, 2025 год
Добрий вечір. Зробила два замовлення в різні дніна сайті Єва юа. і оплатила онлайн, одразу зняли кошти за обидва замовлення, прийшла забирати, касир сказала що все оплачене, віддали замовлення, як я вийшла з магазину побачила що з мене знову зняли кошти. Касир сказала що не знає що це може бути, все було оплачене до отримання. В онлайн підтримці сказали що... Читать отзыв Добрий вечір. Зробила два замовлення в різні дніна сайті Єва юа. і оплатила онлайн, одразу зняли кошти за обидва замовлення, прийшла забирати, касир сказала що все оплачене, віддали замовлення, як я вийшла з магазину побачила що з мене знову зняли кошти. Касир сказала що не знає що це може бути, все було оплачене до отримання. В онлайн підтримці сказали що вони знімали кошти один раз при першій оплаті онлайн, потім до отримання заморозили. І щоб розбиралися з банком, це його вина. Банк морозиться, це взагалі нормально?!
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 29 сентября, 2025 год
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та надамо зворотний зв'язок!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Не повертаються гроші за скасоване замовлення

Yana1507 Yana1507 27 сентября, 2025 год
Замовила на сайті побутову хімію, та товари для гігієни 18 вересня 2025 року, оплатила замовлення наперед Apple Pay. 20 вересня мені телефонували, для уточнення деталей замовлення, так як деяких товарів в наявності немає. Я відмінила замовлення бо мені якраз потрібно було конкретні товари яких немає в наявності, і озвучила це оператору. Оператор відмінила замовлення і озвучила терміни повернення коштів 3-5... Читать отзыв Замовила на сайті побутову хімію, та товари для гігієни 18 вересня 2025 року, оплатила замовлення наперед Apple Pay. 20 вересня мені телефонували, для уточнення деталей замовлення, так як деяких товарів в наявності немає. Я відмінила замовлення бо мені якраз потрібно було конкретні товари яких немає в наявності, і озвучила це оператору. Оператор відмінила замовлення і озвучила терміни повернення коштів 3-5 банківських днів. Кошти так і не повернулися. Звʼязувалася з оператором ще раз, мені надіслали квитанцію повернення коштів,і сказали що кошти було повернуто 20 вересня, сьогодні вже 27 вересня, а коштів так і не отримала.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 29 сентября, 2025 год
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Продаж через ФОП

Ігор Ігор 24 сентября, 2025 год
Замовив парфум за 12000грн в EVA. З надією, що це великий продавець який продає товар з фіскальним чеком. У картці товару, продавець вказаний EVA. По факту мені приходить посилка від ФОП.
Від посилки відмовився. Кошти повертають максимально важко та довго. Сказали очікувати на протязі 30ти днів.
EVA вводить в оману покупців. Та займається дробленням бізнесу через ФОПів.
Замовлення №055865577
1 согласен
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 25 сентября, 2025 год
Доброго вечора, Ігорю! Дійсно, повернення коштів може тривати до 30 діб, проте зазвичай воно відбувається значно швидше. Нам щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб прискорити процес повернення.

Ева місто Слов янськ хотіла купити декоративну косметику

покупець покупець 23 сентября, 2025 год
Зайшла нещодавно в магазин Ева у місті Слов'янськ по свободи 13. І чесно сказати давно такого жаху не бачила. Цінників немає, бруд, пил, на стелажах з декоративної косметики безлад , на lcf немає тестерів на вітрині а товар є. Щоб дістати товар потрібно лізти аж у самий кінець полиці. Багато дирок.Консультантів в залі немає, допомогу ніхто неможе надати. Всі... Читать отзыв Зайшла нещодавно в магазин Ева у місті Слов'янськ по свободи 13. І чесно сказати давно такого жаху не бачила. Цінників немає, бруд, пил, на стелажах з декоративної косметики безлад , на lcf немає тестерів на вітрині а товар є. Щоб дістати товар потрібно лізти аж у самий кінець полиці. Багато дирок.Консультантів в залі немає, допомогу ніхто неможе надати. Всі "зайняті" .Я готова була витратити 2-3 тисячі гривень ,але нічого не купила бо ніхто не допоміг і пішла. Я була шокована, раніше такого не було, все було більш менш добре, новенькі дівчата взагалі неякі ( я бачила з яким вони обличчам на касі стояли) . Керуюча взагалі існує в цьому магазині? Вона погано виконує свої обов'язки Я була в суботу
Достоинства:
  1. немає
Недостатки:
  1. раніше були дівчата що допоможуть і підкажуть
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 23 сентября, 2025 год
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вжити належних заходів, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та вкажіть дату та орієнтовний час, коли відбулась дана ситуація. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Задоволена візитом до магазину EVA

Олена Олена 22 сентября, 2025 год
Відвідала магазин EVA у пошуках нових косметичних засобів. Асортимент товарів досить широкий, знайшла все, що мені було потрібно. Ціни відповідають якості, обслуговування на високому рівні. З задоволенням повернуся сюди знову.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 23 сентября, 2025 год
Добрий день!
Дякуємо за теплий відгук! Нам приємно, що ви задоволені покупкою та нашою роботою! Ваша позитивна оцінка наших старань – це найкращий мотиватор для нас. Будемо раді бачити вас серед наших постійних клієнтів🧡💚

Навязчивая рекламная рассылка

Денис Денис 19 сентября, 2025 год
Ева спамит в вайбере, как прОклятая.
Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес.
Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка.
Не прошло и трех дней...
Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето.
И началоссссс...
Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!!... Читать отзыв
Ева спамит в вайбере, как прОклятая.
Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес.
Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка.
Не прошло и трех дней...
Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето.
И началоссссс...
Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!!
Никто не мусорит у меня в телефоне, как эта контора и Киевстар.
Достоинства:
  1. Магазин под домом. Купил, забыл.
Недостатки:
  1. Туева хуча информационного треша без моего согласия.
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 19 сентября, 2025 год
Добрий день!

Ми раніше не отримували подібних скарг від користувачів, тому хочемо надати рекомендацію: щоб повністю відписатися від чат-бота у Viber, потрібно:

1. Перетягнути чат з EVA вліво.

2. Обрати опцію «Видалити».

3. У спливаючому вікні вибрати «Вийти та видалити».

Після цього Viber попереджає: «Видаливши чат, ви більше не будете отримувати повідомлення з нього» — це гарантує, що повідомлення більше не надходитимуть.

Касир Валентина

Влада Влада 15 сентября, 2025 год
Жахливо !!!
Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А
Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не... Читать отзыв
Жахливо !!!
Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А
Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не від кого не ховаючись почала пиляти нігті та колупатися в них , тобто вона була як вдома , їй було все одно , що поряд стоять покупці і все це бачать . Але це ще квіточки , я думала вона піде зараз на касу то оплатить товар яким скористались , ТАК НІ , ВОНА ЗАПАКУВАЛА НАЗАД ЦЮ Ж ПИЛКУ ЯКОЮ КОЛУПАЛАСЬ У СЕБЕ ПІД НОГТЯМИ ЩОСЬ ТАМ ПИЛЯЛА СОБІ , ТРОШКИ ПОСУНУЛА ТОВАР ЯКИЙ ВИСИТЬ БЛИЖЧЕ ДО ПОКУПЦІВ ТА В СЕРЕДИНУ СХОВАЛА ЦЮ ПИЛКУ . Виходить так , що вона пішла скористалась запакованим товаром , зробила все що їй потрібно та поклала це назад . Це треш , я такого ще не бачила . Настільки це бридко та огидно . Про гігієну я взагалі мовчу , це індивідуальний товар , який повинен бути герметично запаковане , це засіб особистої гігієни. Вона може заразити людину яка купить цю пилку як мінімум грибком . Як керівництво таке взагалі може допускати ? Ви нічому не навчаєте своїх співробітників? Моя думка на рахунок цієї ситуації, що таку не кваліфіковану людину треба звільняти !!!
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 15 сентября, 2025 год
Добрий день!
Ми вже ініціювали внутрішню перевірку ситуації, зокрема перегляд записів з камер спостереження магазину EVA за адресою: м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 91/29А.

Якщо інформація, наведена у відгуку, підтвердиться, буде вжито відповідних заходів згідно з внутрішніми стандартами компанії.

Чудесный магазин

Елена Елена 15 сентября, 2025 год
Взяла мужу армани на День Рождения по смешной цене, но оригинал!!! Очень довольна! Професионализм и качество!!!
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 15 сентября, 2025 год
Добрий день!
Дякуємо за теплий відгук! Нам приємно, що ви задоволені покупкою та нашою роботою! Ваша позитивна оцінка наших старань – це найкращий мотиватор для нас. Будемо раді бачити вас серед наших постійних клієнтів🧡💚

Подвійно списують кошти за онлайн замовлення

Віталіна Віталіна 6 сентября, 2025 год
Це просто дно!!!
Шановні, представники, Ева!
Можете мені пояснити з якої радості ви подвійно списуєте кошти за онлайн замовлення???
Перший раз- при сплаті онлайн замовленея, другий раз- при отриманні. Чого я маю звертатися до представників Приватбанку, щоб мені надали пояснення??
Вони мені надали пояснення-один платіж підтверджено окремою операцією, інший- передано на повернення коштів.
Замовлення забрала вчора, кошти так... Читать отзыв
Це просто дно!!!
Шановні, представники, Ева!
Можете мені пояснити з якої радості ви подвійно списуєте кошти за онлайн замовлення???
Перший раз- при сплаті онлайн замовленея, другий раз- при отриманні. Чого я маю звертатися до представників Приватбанку, щоб мені надали пояснення??
Вони мені надали пояснення-один платіж підтверджено окремою операцією, інший- передано на повернення коштів.
Замовлення забрала вчора, кошти так і не повернулись.
Це що за цирк такий??
Це я ще маю ламати голову чого списали кошти і коли їх повернуть???
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 9 сентября, 2025 год
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Обман з акціями

Христина Христина 6 сентября, 2025 год
Трохи розарована. Придбала
товар «по акції» а прийшовши додому помітила ось це(фото нижче, на жаль, відео неможливо прикріпити). Виявляється, що спершу одна ціна дешевше, а поверх дорожче. І все зі знижкою в пʼятдесят відсотків.
Причому ж на сайті товар шукає
лише за дешевшим штрих кодом.
Можете пояснити?
Завжди обирала «Єву», а тепер дуже в ній сумніваюсь.
Сума невелика, але все... Читать отзыв
Трохи розарована. Придбала
товар «по акції» а прийшовши додому помітила ось це(фото нижче, на жаль, відео неможливо прикріпити). Виявляється, що спершу одна ціна дешевше, а поверх дорожче. І все зі знижкою в пʼятдесят відсотків.
Причому ж на сайті товар шукає
лише за дешевшим штрих кодом.
Можете пояснити?
Завжди обирала «Єву», а тепер дуже в ній сумніваюсь.
Сума невелика, але все одно неприємно EVA магазин - Обман з акціями
EVA магазин Ответ представителя EVA магазин 9 сентября, 2025 год
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
EVA магазин
Линия магазинов EVA – национальная сеть магазинов формата drogerie. Ассортимент EVA – косметика, парфюмерия, средства личной гигиены, бытовая химия, товары по уходу за детьми, бижутерия и аксессуары.
Компания работает на рынке ритейла с 2002 года. Сейчас EVA входит в тройку лидеров национального рынка сетей такого формата. EVA – победитель Национальной... подробнее

Рейтинг 1.5 из 5 на основании 2946 отзывов
eva.ua
Перейти на сайт
Косметика и парфюмерия
Beauty Time
Beauty Time

Рейтинг: 4.4
8 отзывов
BROCARD
BROCARD

Рейтинг: 4.1
1785 отзывов
​Mamash - organic beauty line
​Mamash - organic beauty line

Рейтинг: 3.1
24 отзыва
ParfumOpt
ParfumOpt

Рейтинг: 5
4 отзыва
proStor
proStor

Рейтинг: 1.5
426 отзывов
​Froomo (Фрумо)
​Froomo (Фрумо)

Рейтинг: 3.9
16 отзывов
vparfum.com.ua
vparfum.com.ua

Рейтинг: 1
2 отзыва
Watsons
Watsons

Рейтинг: 2.8
883 отзыва
Solo.ua (Соло)
Solo.ua (Соло)

Рейтинг: 4.9
89 отзывов