В целом ассортимент неплохой. Но есть большое НО. На кассе пытались продавить и склонить к покупке товаров по акции, что для меня абсолютно НЕ приемлимо. Игнорирование отказа со стороны кассира. Глупые замечания в виде вопроса "чому ви така". Жах. Суми. Центр мiста.
Дякуємо за ваш відгук. Обов'язково передамо його до відповідного відділу для перевірки та проведення відповідної роботи. Будемо вдячні, якщо зможете уточнити адресу магазину. Повідомити можна за номером служби підтримки 0800300333, лінія працює з 9 до 19 щодня.
Підкажіть, будь ласка, чат для співробітників або контакт головної особи у компанії «Ватсон». Ніяк не можу звільнитися. Телефонувала на гарячу лінію, і мені повідомили, що існує чат для працівників. Буду вдячна за допомогу.
Магазин у м. Олександрія Кіровоградської області це суцільний жах. Світла майже немає, щоб прочитати цінники, треба нахилятися. Темно. Тиша. Де тиха легка музика? Новий рік не відчувається в оформлені, в атмосфері. І так круглий рік. Продавці сонні і байдужі. З вулиці стара пошарпана вітрина. Ви щось чули про конкуренцію? Магазин ледве дихає.
Добрий день. Сьогодні завітала до вас у магазин на вул. Героїв України, 14, Бровари. Та було обурена обслуговуванням. Зі мною були дуже грубими та не привітними. Я у свою чергу була дуже привітна у відповідь я отримувала ігнор. На касі нічого не сказавши пробили мій товар та не встигла я забрати свій товар та решту, як перед моїм носом почали... Читать отзыв Добрий день. Сьогодні завітала до вас у магазин на вул. Героїв України, 14, Бровари. Та було обурена обслуговуванням. Зі мною були дуже грубими та не привітними. Я у свою чергу була дуже привітна у відповідь я отримувала ігнор. На касі нічого не сказавши пробили мій товар та не встигла я забрати свій товар та решту, як перед моїм носом почали пробивати інший товар. Раніше зі мною були дуже чемні та привітні. Виправте-це будь ласка
Перепрошуємо за дану ситуацію. Ваше звернення зафіксоване та передане у відповідний відділ. Зі співробітниками буде проведена роз'яснювальна робота. Сподіваємось на лояльність до нашої компанії. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати краще!
Много лет пользовалась, в основном заказывала онлайн, имела карту Премиум. Нравился ассортимент и акции, по которым было выгодно экономить. Но в итоге пришлось перейти на другие магазины, потому что Watsons забил на Херсон. Оффлайн-магазины в городе не работают, а доставку уже более года не могут возобновить. Могли бы найти какое-нибудь решение, но, видимо, они себе могут позволить просто наплевать. Ну... Читать отзыв Много лет пользовалась, в основном заказывала онлайн, имела карту Премиум. Нравился ассортимент и акции, по которым было выгодно экономить. Но в итоге пришлось перейти на другие магазины, потому что Watsons забил на Херсон. Оффлайн-магазины в городе не работают, а доставку уже более года не могут возобновить. Могли бы найти какое-нибудь решение, но, видимо, они себе могут позволить просто наплевать. Ну что ж, к счастью, есть альтернатива, а с Watsons прощаюсь.
Сьогодні донька (14 років) завітала до Вашого магазину. Консультант, Марина, надала не тільки консультацію, а відверто вговорила придбати товар, аргументуючи, що це "рЕально хароший тАвар". Дитина придбала, але вийшовши з магазину зрозуміла, що він їй не підходить по складу з якого він зроблений (корейський бальзам для волосся), і взагалі не зрозуміла навіщо його придбала на емоціях, бо консультант старалася, вихваляла... Читать отзыв Сьогодні донька (14 років) завітала до Вашого магазину. Консультант, Марина, надала не тільки консультацію, а відверто вговорила придбати товар, аргументуючи, що це "рЕально хароший тАвар". Дитина придбала, але вийшовши з магазину зрозуміла, що він їй не підходить по складу з якого він зроблений (корейський бальзам для волосся), і взагалі не зрозуміла навіщо його придбала на емоціях, бо консультант старалася, вихваляла його🤷 Вона повернулася в магазин і хотіла повернути товар, на що отримала хамську відповідь, що повернення товару займає багато часу і потрібно оформити багато паперів (аж одну заяву на повернення!). Дитина засмучена знову пішла з магазину. Я, мама, вговорили її повернутися і повернути товар (новий не розпакований). З дуже незадоволеним виглядом, кошти таки повернули. Оформлення дійсно зайняло багато часу, (35 хв, я була весь час на зв'язку) лише тому, що, консультант, Марина, незнала як це зробити, і в телефонному режимі з кимось, хто знає, все робила. Але, після, у слід дітям сказала, що 159 грн (ціна товару) не коштує стільки витраченого нею часу на оформлення повернення. Цитую "І більше не приходь сюди нічого повертати, бо знайду і поб'ю" (це був жарт від неї). Я весь цей час була на зв'язку і все чула, про, що в результаті їй і сказала по телефону, що так як остання фраза мене просто обурила. Так, і ще хочу зауважити, що, Марина, говорить російською мовою!!!, дуже рідко коли переходить на суржик, і при розмові зі мною, бо я зробила зауваження - це взагалі не прийнято!!! Висновок: магазин має бути уважнішим до своїх клієнтів, бо це їх рейтинг, а і відповідно дохід. Консультант, Марина, повна невідповідність посаді. Хамовитість просто обурює. Навчіть працівників працювати в першу чергу з людьми!
на зв'язку) лише тому, що, консультант, Марина, незнала як це зробити, і в телефонному режимі з кимось, хто знає, все робила. Але, після, у слід дітям сказала, що 159 грн (ціна товару) не коштує стільки витраченого нею часу на оформлення повернення. Цитую "І більше не приходь сюди нічого повертати, бо знайду і поб'ю" (це був жарт від неї). Я весь... Читать отзыв на зв'язку) лише тому, що, консультант, Марина, незнала як це зробити, і в телефонному режимі з кимось, хто знає, все робила. Але, після, у слід дітям сказала, що 159 грн (ціна товару) не коштує стільки витраченого нею часу на оформлення повернення. Цитую "І більше не приходь сюди нічого повертати, бо знайду і поб'ю" (це був жарт від неї). Я весь цей час була на зв'язку і все чула, про, що в результаті їй і сказала по телефону, що так як остання фраза мене просто обурила. Так, і ще хочу зауважити, що, Марина, говорить російською мовою!!!, дуже рідко коли переходить на суржик, і при розмові зі мною, бо я зробила зауваження - це взагалі не прийнято!!! Висновок: магазин має бути уважнішим до своїх клієнтів, бо це їх рейтинг, а і відповідно дохід. Консультант, Марина, повна невідповідність посаді. Хамовитість просто обурює. Навчіть працівників працювати в першу чергу з людьми!
Сделав покупки через онлайн приложение , получила на Вайбер смс от Watsons , что мой заказ уже собран и для меня действует 10% скидка на покупку в магазине . Когда я забрала свой заказ и сделала покупки в магазине - оказалось что никакой 10% скидки для меня нет 🤷 . Спасибо Watsons, я учту твой обман 👍
Дякуємо за ваш коментар Олеся! Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності. Для перевірки інформації зверніться, будь ласка, на Гарячу лінії за номером 0800300333 та зазначте деталі покупки.
Дуже шкода, та вчора придбала ополіскувач у Ватсонс, що у Дніпрі на пр.Слобожанського, 74. До персоналу жодних зауважень, а ось до товару є... Цей ополіскувач беру у різних мережах, ось вирішила і тут взяти. Купила, та в магазині не відкривала, бо знаю його аромат і якість. Вдома вже відкриваю пляшку, вона щось прям повна, що мене... Читать отзыв Дуже шкода, та вчора придбала ополіскувач у Ватсонс, що у Дніпрі на пр.Слобожанського, 74. До персоналу жодних зауважень, а ось до товару є... Цей ополіскувач беру у різних мережах, ось вирішила і тут взяти. Купила, та в магазині не відкривала, бо знаю його аромат і якість. Вдома вже відкриваю пляшку, вона щось прям повна, що мене збентежило. Я нюхаю, а він леееедь пахне... Хоча ці аромати добре насичені. Розчарування. Тут точно не куплятиму.
Не на всю косметику есеть тестера , хочется попробовать товар ,купить его , но без тестера пропадает желание. Так наверное многие проходят мимо и товар лежит мёртвым грузом. Приходится идти в другой магазин.
Недостатки:
Нет тестеров на косметику ,приходится уходить в другие магазины
Наведите порядок , наконец ! Вонь , злой персонал , заходишь в зал , тишина , никого нету . Ценники отсутствуют , на полу стоит товар , по три дня , на кассе даже не здороваются . Магазин -зомби , прикрыть пора ещё с 2017 года
Не розумію, чому продавець Любов сперечається зі мною як з покупцем. Я попросила зробити відміну одного товару, щоб заплатити за порошок іншим чеком. В чому проблема, щоб піти на зустріч покупцю? А замість зробити нормально відміну одного товару, я почула купу слів у свою адресу, бо це я винна що заздалегідь про це не попередила
Нам прикро, що Ви отримали негативні емоції під час візиту до нашого магазину. Для перевірки інформації та проведення відповідної роботи, повідомте нам на Гарячу лінію 0800300333, в особисті повідомлення у соціальних мережах або ж у чат на сайті www.watsons.ua деталі ситуації, будь ласка. Перепрошуємо за неналежне обслуговування.
Раніше часто відвідувала цей магазин. Асортимент завжди задовольняв. Зараз з асортиментом також непогано, але немає бажання відвідувати саме цей магазин . Другий раз поспіль стикаюся з хамським поводженням продавчині. Одна і та сама дівчина мені на жаль попадається. Сьогодні на рівному місці мене звинуватили у тому, що я розлила рідину для чищення , хоча пляшка була... Читать отзыв Раніше часто відвідувала цей магазин. Асортимент завжди задовольняв. Зараз з асортиментом також непогано, але немає бажання відвідувати саме цей магазин . Другий раз поспіль стикаюся з хамським поводженням продавчині. Одна і та сама дівчина мені на жаль попадається. Сьогодні на рівному місці мене звинуватили у тому, що я розлила рідину для чищення , хоча пляшка була бракована. Я вся була в цьому розчині і ще вислуховувала коментарі, шо не вмію купувати .
Привіт, Наталіє! Ми дякуємо Вам за Ваше звернення та водночас приносимо вибачення за завдані незручності. Дану інформацію буде доведено до відома керівництва магазину. З персоналом магазину буде проведено роз'яснювальну роботу щодо дотримання встановлених корпоративних стандартів. Щиро сподіваємось на Ваше розуміння та лояльність до мережі Watsons.
Хотіла скупитися в магазині на Данила Щербаківського 53, але прийшла а він зачинений і це не перший раз. Зверніть увагу на відповідальність своїх співробітників. Також працівники не завжди компетентні у акціях та товару.
Слава Україні . Не очень люблю мати погані думки , тай скажу шо є . Мой любімий магазін Watsons, товара звичайно кіт наплакав , но спасибо і на це . Обслуговування стало нульове , во всіх сенсах . Ходять за тобою вслід , с коса дивляться , вкрасти я не хочу , сама в сферах продаж работаю в форі... Читать отзыв Слава Україні . Не очень люблю мати погані думки , тай скажу шо є . Мой любімий магазін Watsons, товара звичайно кіт наплакав , но спасибо і на це . Обслуговування стало нульове , во всіх сенсах . Ходять за тобою вслід , с коса дивляться , вкрасти я не хочу , сама в сферах продаж работаю в форі . По сенсу.. как правильно ваш адрес я не могу сказать , напишу вище . Коли людина , вдягнута не в дорогий одяг , та має враджені вади , то продавец дівчинка Юля в вашему магазине , мала за право хамским голосом допомогти з вибором , обдивлятись з низу до голови і стояти з посмішкою, даже не слухавши моє питання побігла домомагать другім людям . Завершити домимогу но не мені , я взлядом подивилась , но мабуть зараз без мобільного уже жити не могуть люди , дівчинка Юля уже не зважала на мене та взялась до дуже важдивої справи в телефоні і общиниєм с колегою . Люди , судіть не по внешнему одягу , якщо в людини вади , то це не означає що вона вкраде весь ваш магазин . На жалості я не давлю , чуть обідно, но різні люди бувають . Дома будете , кривлятись , не хочете допомагати , то не робіть вигляд що зайняті і телефоні . Дякую за розуміння .
Героям слава! Зінаїдо, ми дякуємо Вам за Ваше звернення та водночас приносимо вибачення за завдані незручності. Дану інформацію буде доведено до відома керівництва магазину. З персоналом магазину буде проведено роз'яснювальну роботу щодо дотримання встановлених корпоративних стандартів. Щиро сподіваємось на Ваше розуміння та лояльність до мережі Watsons.
Прошу начальство открыть ещё один магазин на дарнице !!!!! Остался один магазин недалёко от метро дарница , в сторону черниговской ( улицу не помню, рядом с магазином атб, недалёко от улицы бульвар верховного совета) . Моя жена часто ходила туда за чистящими средствами , та женскими принадлежностями. Теперь приходится месяца три подряд эти закупки делать мне . Девочки всегда помогут... Читать отзыв Прошу начальство открыть ещё один магазин на дарнице !!!!! Остался один магазин недалёко от метро дарница , в сторону черниговской ( улицу не помню, рядом с магазином атб, недалёко от улицы бульвар верховного совета) . Моя жена часто ходила туда за чистящими средствами , та женскими принадлежностями. Теперь приходится месяца три подряд эти закупки делать мне . Девочки всегда помогут , но с обозлённым взглядом, ещё и не знают свой товар , прочесть с инструкции я сам могу !!! Было совсем недавно , что меня потрясло . Девочки очень мне помогли с порошком , но в тот момент как я ещё остался а магазине , усердно обсуждали на повышенных тонах «кого куда забирают , что они заеб***сь» на одним момент со словами «вам помочь с выбором» подошла прекрасная девушка , с красными глазами и красными щеками , и я был в шоке , перегар стоял за 20 метров , действительно от девушек что были на смене . Они громко улыбались , так мне никто и не подсказал по моей просьбе . Я ушёл . Прошло несколько дней , зашёл туда же по мужским принадлежности , картина маслом , кабинет на всю , гогот, маты , девочки дружим коллективом вышли , поприветствовали меня . Но снова подсказать никто не смог , были заняты обсуждением зарплаты , копеечной . Больше я не хочу приходить в этот дурдом !!! Я сам работаю старшим продавцом в эльдорадо , и такое поведение это уже край !!! Нужно срочно менять состав работников , либо вы останетесь без клиентов . В ваш грязный от пыли магазин , и разбросан товар никто покупать не станет . А тем более слушать семейные мелодрамы , и ходить бродить по магазину не в кафы . Включите хоть музыку , чтобы не слушать вопли сотрудников , и настроение портить людям . Не рекомендую !!!!!
Достоинства:
Есть то чего нету в других магазинах
Недостатки:
Грязно ! Много лишних разговоров ! Нужно знать ассортимент!!
Привіт, Геннадію! Ми дякуємо Вам за ваше звернення та водночас приносимо вибачення за завдані незручності. Дану інформацію буде доведено до відома керівництва магазину. З персоналом магазину буде проведено роз'яснювальну роботу щодо дотримання встановлених корпоративних стандартів. Щиро сподіваємось на Ваше розуміння та лояльність до мережі Watsons.
Сейчас плохой выбор бытовой химии в ватсоне, даже в супермаркетах, таких как Сильпо выбор больше, где-то же они берут товары? Конечно же я это пишу, учитывая ситуацию в стране, но постарайтесь наладить завоз товара.
Привіт! Дякуємо за Ваш відгук! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ми налагоджуємо поставки у магазини, а також працюємо над відновленням роботи нашого інтернет-магазину. Ваше побажання врахуємо♥
Чому ви досі дозволяєте собі продавати товари країн-агресорів? Ви підтримуєте війну в Україні таким чином! Коли з ваших полиць зникнуть продукти росії та білорусі? На вашій відповідальності кров вбитих воїнів і цивільних!
Привіт! Дякуємо за ваш відгук! Інформуємо про те, що стосується товару, який на сьогоднішній день є в наявності в наших магазинах, але був виготовлений на території РФ. Цей товар був придбаний та оплачений до 24.02.2022 та уже являється власністю компанії Watsons. Тобто товар був оплачений раніше, з того часу ні копійки від продажу цих товарів не було і не буде перераховано країні-агресору чи компаніям, які мають відношення до країни-агресора.
В магазинах Коломиї немає дуже багатьох товарів, полиці пусті, розставлено залишки, нічого не привозять. В інших магазинах хоч щось закордонне завозять.
Привіт! Дякуємо за ваш відгук! Наразі, ми налагоджуємо поставки до магазинів, тому деяких товарів дійсно може не бути у наявності. Перепрошуємо за незручності, також працюємо над відновленням нашого інтернет-магазину.
Привіт! Дякуємо за ваш відгук! Перепрошуємо за спричинені незручності, усі звернення розглядаються у порядку черги, якщо ви залишили запит, його одразу передають до відповідного відділу для розгляду. Очікуйте, будь ласка, на відповідь. У разі виникнення питань звертайтеся за номером нашої гарячої лінії 0800300333, для уточнення, або напишіть у чат на нашому сайті за посиланням https://www.watsons.ua/ Дякуємо за розуміння.
От начала войны также не работает интернет магазин, невозможно сделать заказ. Не везде есть открытые магазины, а почта работает, сделайте чтоб можно было доставку с магазинов в другие города делать.
Привіт! Дякуємо за ваш відгук. Ми робимо усе можливе для того аби щоденно збільшувати кількість відчинених магазинів, де це є безпечно, одночасно працюємо над відновленням роботи нашого інтернет-магазину. Слідкуйте, будь ласка, за оновленням на нашому сайті, сторінках соцмереж або звертайтеся на гарячу лінію за номером 0800300333 для уточнення. Дякуємо за розуміння!
Від початку війни багато магазинів зачинено взагалі. А ті які відчинені працюють по кілька годин в день і люди не встигають купити. До того ж мало товарів в магазинах. Шкода
Привіт! Дякуємо за ваш відгук! Ми намагаємося щоденно збільшувати кількість відчинених магазинів та графік роботи, проте на це впливає безліч факторів. Для нас дуже важлива безпека наших відвідувачів та персоналу, тому щоденно оцінюємо загальну інформацію та приймаємо рішення. Щодо товарів, наш склад на даний момент зачинено, тому поставок на магазини немає. Ми робимо усе можливе. Перепрошуємо за незручності.
Привіт! Дякуємо за Ваш відгук та водночас приносимо вибачення за спричинені незручності. Ми робимо усе можливе аби щоденно збільшувати кількість відчинених магазинів та графік роботи, проте на це впливає ряд факторів. Для нас дуже важлива безпека наших відвідувачів та персоналу, тому щоденно оцінюємо загальну інформацію та приймаємо рішення. З актуальним графіком роботи магазинів Ви можете ознайомитися за посиланням https://bit.ly/3HsKm98. Інформація оновлюється кожного дня після 11:30.
В такий важкий час магазини відчинені всього кілька годин в день, люди не встигають з роботи купити необхідне. Продовжіть графік роботи, будь ласка, в Білій
Привіт! Дякуємо за ваш відгук та водночас приносимо вибачення за спричинені незручності. Ми робимо усе можливе аби щоденно збільшувати кількість відчинених магазинів та графік роботи, проте на це впливає безліч факторів. Для нас дуже важлива безпека наших відвідувачів та персоналу, тому щоденно оцінюємо загальну інформацію та приймаємо рішення. З актуальним графіком роботи магазинів Ви можете ознайомитися за посиланням: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1s78FT6-RuhHwBJ90ZjuOX4Gf3zjqs0_SALLiyrBKwvw/edit#gid=0 Інформація оновлюється кожного дня після 11:30. З повагою, Ваш Watsons
Мне иногда кажется, что в магазинах косметики работают не совсем умственно здоровые люди. Заказала 2 бутылочки мицеллярной воды по 100 мл, мне прислали коробку, будто я заказала 5 бутылок по 1л. Вам по приколу, чтобы люди лишние деньги за вес выкидывали или как? Неужели нельзя взять МИНИМАЛЬНУЮ коробку или даже пакетик самый дешёвый и отправить в нём? Вот что у... Читать отзыв Мне иногда кажется, что в магазинах косметики работают не совсем умственно здоровые люди. Заказала 2 бутылочки мицеллярной воды по 100 мл, мне прислали коробку, будто я заказала 5 бутылок по 1л. Вам по приколу, чтобы люди лишние деньги за вес выкидывали или как? Неужели нельзя взять МИНИМАЛЬНУЮ коробку или даже пакетик самый дешёвый и отправить в нём? Вот что у упаковщиков ваших в голове?
Привіт! Ми дякуємо за ваш відгук! Перепрошуємо за спричинені незручності. Це стандарна форма коробки для пакування наших замовлень. Ваше побаження обов'язково врахуємо.
Сделала заказ на ряд продукции, в том числе их гель Isana. Через 2 дня звонят, нет вашего геля. Попросила заменить на любой из наличия, говорят "невозможно". Вопрос - почему??? цена ж одинакова и я все оплатила. Заказ делала ради этого геля и мне принципиально.
Достоинства:
много продукции
Недостатки:
нельзя редактировать заказ если чего-то нет в наличии
Привіт! Дякуємо за Ваш відгук. На жаль, наразі дійсно немає можливості замінювати позиції у вже сформованому замовленні Але ми постійно намагаємось вдосконалюватись та виправляти помилки. Ми приносимо вибачення за всі незручності, пов'язані з роботою сайту. Нам дійсно хочеться, щоб Вам було комфортно ним користуватись. Бажаємо Вам гарного дня♥
Доброго дня. Заходячи в цей магазин, постійно бачу напівпорожні полиці з декоративної косметики. Немає консультантів або якщо вони є вони ніколи не підійдуть до тебе для вияснення потреб.
Недостатки:
Касири не говорять доброго дня! Щоб вибрати потрібний товар необхідно повзати навприсідки, що не зручно.
Привіт! Ми дякуємо Вам за Ваше звернення та водночас приносимо вибачення за завдані незручності. Дану інформацію буде доведено до відома керівництва магазину. З персоналом магазину буде проведено роз'яснювальну роботу щодо дотримання встановлених корпоративних стандартів. Щиро сподіваємось на Ваше розуміння та лояльність до мережі Watsons.
Рядом с работой есть магазин , но в нем нет нужного товара. Хотела заказать доставку в этот магазин, вначале введи данные карты сайте- на минуточку в привате очень много случаев мошенничества именно из-за такого. Вместо того, чтобы ввести оплату при получении. В чате поддержка тупо копирует правила . Зачем!!! Раньше в общем магазин устраивал. Но при таком подходе буду искать... Читать отзыв Рядом с работой есть магазин , но в нем нет нужного товара. Хотела заказать доставку в этот магазин, вначале введи данные карты сайте- на минуточку в привате очень много случаев мошенничества именно из-за такого. Вместо того, чтобы ввести оплату при получении. В чате поддержка тупо копирует правила . Зачем!!! Раньше в общем магазин устраивал. Но при таком подходе буду искать альтернативу
Привіт! Дякуємо за ваш відгук. Перепрошуємо за спричинені незручнрості, які виникли при користуванні нашим онлайн-магазином. Якщо ви, обираєте спосіб доставки "Самовивіз", то оплата лише карткою одразу на сайті, якщо ж вас не влаштовує такий спосіб, ви можете обрати доставку на відділення або курєром, в такому разі можлива післяплата.
Сделал заказ на сайте, товара не было в наличие. За 5!!!! дней так и нет возврата средств. Ответ оператора: в течении 30 дней. Серьезно??? Почему не в течение 365? Но это удобно, кто через месяц вспомнит про не возвращенные деньги. Прям хочется снова и снова возвращаться за покупками! Зачем продавать отсутствующий товар? неужели база данных не подтянута к... Читать отзыв Сделал заказ на сайте, товара не было в наличие. За 5!!!! дней так и нет возврата средств. Ответ оператора: в течении 30 дней. Серьезно??? Почему не в течение 365? Но это удобно, кто через месяц вспомнит про не возвращенные деньги. Прям хочется снова и снова возвращаться за покупками! Зачем продавать отсутствующий товар? неужели база данных не подтянута к складу?
Привіт! Дякуємо за ваш відгук та водночас приносимо вибачення, за те, що у вас виникли труднощі під час користування нашим інтернет-магазином. Повернення коштів за відсутню позицію, відбувається автоматично, зазвичай одразу, але за умовами банку повернення може тривати від 1 до 14 днів. Показать 1 ответ
Watsons – это одна из ведущих сетей магазинов косметики и здоровья. Ее точки расположены по всем крупным городам Украины. В ассортименте Watsons насчитывается до 2700 наименований, что значительно выделяет ее среди других компаний. Огромный выбор товаров придет на любой вкус и возможности, кроме того в магазине действует 10 % скидка... подробнее
Сервис хромает очень.
звільнення Ватсон
Не розумію, магазин ніяк не може зачинитись?
Незадоволена обслуговуванням.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати краще!
Отказываюсь от Watsons
Бровари, бульвар Незалежності 7
Висновок: магазин має бути уважнішим до своїх клієнтів, бо це їх рейтинг, а і відповідно дохід. Консультант, Марина, повна невідповідність посаді. Хамовитість просто обурює. Навчіть працівників працювати в першу чергу з людьми!
Бровари, бульвар Незалежності 7
Висновок: магазин має бути уважнішим до своїх клієнтів, бо це їх рейтинг, а і відповідно дохід. Консультант, Марина, повна невідповідність посаді. Хамовитість просто обурює. Навчіть працівників працювати в першу чергу з людьми!
Обещанной скидки небыло
Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності. Для перевірки інформації зверніться, будь ласка, на Гарячу лінії за номером 0800300333 та зазначте деталі покупки.
Ополіскувач з Ватсонс...
Цей ополіскувач беру у різних мережах, ось вирішила і тут взяти. Купила, та в магазині не відкривала, бо знаю його аромат і якість. Вдома вже відкриваю пляшку, вона щось прям повна, що мене... Читать отзыв Дуже шкода, та вчора придбала ополіскувач у Ватсонс, що у Дніпрі на пр.Слобожанського, 74. До персоналу жодних зауважень, а ось до товару є...
Цей ополіскувач беру у різних мережах, ось вирішила і тут взяти. Купила, та в магазині не відкривала, бо знаю його аромат і якість. Вдома вже відкриваю пляшку, вона щось прям повна, що мене збентежило. Я нюхаю, а він леееедь пахне... Хоча ці аромати добре насичені. Розчарування. Тут точно не куплятиму.
Тестера на косметику
Приходится идти в другой магазин.
Ужасно разочаровал магазин
Левобережная
Ірпінь Шевченка
Watsons на метро Академмістечко
Зачинений магазин та не компетентні співробітники
Також працівники не завжди компетентні у акціях та товару.
Дарницький магазин , бульвар праці,вот так вони встречають по одежі
Не очень люблю мати погані думки , тай скажу шо є . Мой любімий магазін Watsons, товара звичайно кіт наплакав , но спасибо і на це . Обслуговування стало нульове , во всіх сенсах . Ходять за тобою вслід , с коса дивляться , вкрасти я не хочу , сама в сферах продаж работаю в форі... Читать отзыв Слава Україні .
Не очень люблю мати погані думки , тай скажу шо є . Мой любімий магазін Watsons, товара звичайно кіт наплакав , но спасибо і на це . Обслуговування стало нульове , во всіх сенсах . Ходять за тобою вслід , с коса дивляться , вкрасти я не хочу , сама в сферах продаж работаю в форі . По сенсу.. как правильно ваш адрес я не могу сказать , напишу вище . Коли людина , вдягнута не в дорогий одяг , та має враджені вади , то продавец дівчинка Юля в вашему магазине , мала за право хамским голосом допомогти з вибором , обдивлятись з низу до голови і стояти з посмішкою, даже не слухавши моє питання побігла домомагать другім людям . Завершити домимогу но не мені , я взлядом подивилась , но мабуть зараз без мобільного уже жити не могуть люди , дівчинка Юля уже не зважала на мене та взялась до дуже важдивої справи в телефоні і общиниєм с колегою .
Люди , судіть не по внешнему одягу , якщо в людини вади , то це не означає що вона вкраде весь ваш магазин . На жалості я не давлю , чуть обідно, но різні люди бувають . Дома будете , кривлятись , не хочете допомагати , то не робіть вигляд що зайняті і телефоні . Дякую за розуміння .
Что с магазином , продавцы обозлённые !!!
Нечего купить
Конечно же я это пишу, учитывая ситуацию в стране, но постарайтесь наладить завоз товара.
Продаються рашистські товари
Цей товар був придбаний та оплачений до 24.02.2022 та уже являється власністю компанії Watsons. Тобто товар був оплачений раніше, з того часу ні копійки від продажу цих товарів не було і не буде перераховано країні-агресору чи компаніям, які мають відношення до країни-агресора.
Пусті полиці
Не відповідають на запити по допомозі
Не работает интернет магазин
Магазин біля дому не працює
Мало магазинів відкрито
Мало працюють магазини
Ваш Watsons
Упаковка товара
недовольна обслуживанием в инет-магазине
Голосіївський проспект 128
Просто плохо
Отсутствие оплаченного товара и возврата средств.