Я також до сьогодні була постійним клієнтом Варуса, але сьогоднішнє їхнє начування на клієнта і нахабство мене приголомшили. Через те, що я нібито "надто пізно" сплатила замовлення (за 1,5 години до призначеного часу доставки о 20:10), вони не можуть надіслати товар сьогодні, а лише завтра (працюють при цьому до 22-00). Якщо ж мені такий необхідний замовлений торт саме сьогодні (а... Читать отзыв Я також до сьогодні була постійним клієнтом Варуса, але сьогоднішнє їхнє начування на клієнта і нахабство мене приголомшили. Через те, що я нібито "надто пізно" сплатила замовлення (за 1,5 години до призначеного часу доставки о 20:10), вони не можуть надіслати товар сьогодні, а лише завтра (працюють при цьому до 22-00). Якщо ж мені такий необхідний замовлений торт саме сьогодні (а я чекаю на гостей саме сьогодні, за годину!), то я можу сама поїхати в магазин і забрати його. Або скасувати замовлення, а гроші буде повернено протягом 3х(!) банківських днів..... Отака підстава неочікувана.... І як це розуміти? Це така орієнтація на клієнта? Зовсім вже балувані?! До свідос, Варус! Не здивуюся, якщо прогориш із таким ставленням.
Добрий день, Світлано! Ми щиро вибачаємося за неприємну ситуацію, що склалася з Вашим замовленням. Ми постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та цінуємо кожного клієнта. Ваші відгуки є надзвичайно важливими для нас, оскільки допомагають виявляти недоліки та ставати кращими. Будемо дуже вдячні, якщо Ви надасте нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли детальніше розібратися у цій ситуації та вжити всіх необхідних заходів для її вирішення.
Постоянным клиентом, был, но с этих пор нет, у ребенка день рождения, заказал продукты в этой богадельне и они сделали перенос времени на 5 часов, просто слов нет, все досвидания варус, "мы вам дарим 25гривен из-за переноса")) клоуны.....
Добрий день! Прийміть наші найщиріші вибачення за незручності, спричинені перенесенням часу доставки вашого замовлення. Ми розуміємо, наскільки важливим є цей день для вашої дитини, і нам дуже шкода, що ми не змогли виправдати ваші очікування. Будь ласка, повідомте нам номер вашого замовлення, щоб ми могли детально перевірити ситуацію та зробити все можливе для виправлення цієї прикрої помилки.
Вчора купила по акції виноград білий дамські пальчики, неможливо їсти, не смачний, не солодкий, фуууууу!!!! Щоб господар цього довбаного варусу все життя жрав таке лайно!!!!
Зробила замовлення ввечері на доставку наступного дня на вечір 17:30-17-50. На наступний день, чекаю доставку,але за пів години приходить смс ,що доставка переноситься на наступний день! Якщо немає можливості доставити замовлення,то навіщо на сайті є вільні часи доставки? І чому, якщо немає можливості доставити вчасно, повідомити не за 20 хвилин до отримання замовлення,а хоча б за декілька годин? Не рекомендую... Читать отзыв Зробила замовлення ввечері на доставку наступного дня на вечір 17:30-17-50. На наступний день, чекаю доставку,але за пів години приходить смс ,що доставка переноситься на наступний день! Якщо немає можливості доставити замовлення,то навіщо на сайті є вільні часи доставки? І чому, якщо немає можливості доставити вчасно, повідомити не за 20 хвилин до отримання замовлення,а хоча б за декілька годин? Не рекомендую користуватися онлайн замовленням з доставкою. І це вже не перший раз таке обслуговування.
Достоинства:
Продукти якісні,зібрано все добре
Недостатки:
Доставка, інформативність,не телефонують збірники, якщо товар відсутній або вага набагато більше чи зміна товару!
Це без перебільшення найгірший сервіс доставки з яким мені приходилось мати справу. Із всіх разів все пройшло як по маслу тільки один раз. Ніколи б не подумала, що такій великій мережі може бути наскільки наплювати на своїх клієнтів. Розповідаю: замовили якось доставку, вибрали найближчий із доступного часу, 21:30 наче б то, за 15 хвилин до отримання замовлення подзвонили і сказали... Читать отзыв Це без перебільшення найгірший сервіс доставки з яким мені приходилось мати справу. Із всіх разів все пройшло як по маслу тільки один раз. Ніколи б не подумала, що такій великій мережі може бути наскільки наплювати на своїх клієнтів. Розповідаю: замовили якось доставку, вибрали найближчий із доступного часу, 21:30 наче б то, за 15 хвилин до отримання замовлення подзвонили і сказали «вибачте, але вашого замовлення не буде через велику навантажність не встигли зібрати» кажу як так, там було багато позицій. «Нічого зробити не можемо тільки на завтра на ранок перенести», думаю нічого собі перший раз таке, які безвідповідальні.. відмовилася, але потім зранку оформила повторно замовлення. Отримую я його, і просто в шоці. Грошей зняло більше, багато позицій відсутніх, а ті що є не вірні деякі. Замість королівської креветки мені привезли дрібну по ціні тої. І повторюсь, багато чого немає. Спілкувалася в чаті підтримки, вони мені дали промо код на 50 гривень, сказали зараз курʼєр приїде забере не вірні позиції, поверне гроші за них і за те чого немає (а не було приблизно половини замовлення). Я просила просто довезіть те чого не вистачає, і замініть неправильне, але ж ні. І гроші каже вам повернуть на протязі трьох днів. Я ще уточнила в чаті перечислила за які позиції мають повернути. Так так все ок, повернемо, все. Проходить три дні грошей немає. Звоню на гарячу лінію, кажу немає грошей, в чаті все зафіксовано, що ви пообіцяли. Вони «ой, бачимо що не створювали звернення, зараз я створю і вам повернуться НАЙБЛИЖЧИМ ЧАСОМ», кажу добре, це ж сьогодні завтра, так? Так. Проходить ще час, грошей немає. Звоню ще раз на гарячу лінію, і мені оператор каже, що всі з ким я говорила до цього НЕ СТВОРЮВАЛИ ПОВЕРНЕННЯ. Тобто тупо казали «так так» скидали телефон, і нічого не робили. Я вже в кінці сказала, ви ж розумієте, що це не нормально. Це шахрайство і я буду звертатись в поліцію. (Зауважу що дівчина з якою я говорила до цього сказала що до повернення мені буде 200 грн, це просто смішно, бо замовлення було на більшу суму, тобто вони б мені навіть половину не повернули, в них не відображалась інформація про позиції, і ніхто нічого не фіксував). І тільки після розмови з останнім оператором прийшла смс що зареєстрували звернення і гроші повернуть протягом 3х днів, і вони прийшли в цей час. У мене були різні ситуації з доставками але такого дна я ще не бачила. В інших супермаркетах щось не покладуть, забудуть, але в той же день все вирішують. А ще зазначу що я дала їм шанс, і знову пошкодувала. Оформила замовлення дуже завчасно, вільний час всеодно залишався тільки на 21:30. І ще в 20:00 бачивши що замовлення досі не зібране, вже телефонувала превентивно на гарячу лінію пів години не могла додзвонитись і не працював бот, думаю ну не можуть же вони знову підвести. І що ви думаєте? Ледве дозвонившись мені сказали те саме «в звʼязку з великим навантаженням не встигли зібрати ваше замовлення». В мене знову шок. Кажу, то ще година залишається ви встигнете зібрати доставте мені моє замовлення. Кажуть не можемо нічого зробити курʼєр через 3 хвилини виїжджає. Ні компенсації якоїсь, ні вибачень нормальних, жесть. Варус, а що ви взагалі можете, тільки підводити людей? І ми в 21:00 йшли пішки щоб купити те що нам необхідне до вас. Але більше - ні ногою.
онлайн замовлення 7 днів пройшло нічого не віправлять, кожен день повторюють одне й те саме сьогодні віправимо. По факту ні грошей ні товору. Робіть висновки самі.
Добрий день, Олеже! Дякуємо за Ваш відгук. Ми розуміємо Ваше розчарування і активно працюємо над покращенням нашого сервісу доставки, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому. Для того, щоб ми могли детально розібратися в ситуації та допомогти з вирішенням питання, будь ласка, надайтен омер замовлення в чаті: https://t.me/varusua_bot
При вході до магазину стояв попрошайка, неадекватний, котрий хапав людей за руки. На прохання охоронця звернути увагу на неподобство, що коїться у магазині, відповідь: 'Не заборонено законом'. А тобто, охоронець просто відправив під три чорти. До уваги, там були малі діти, котрих лякали поведінки тієї неадекватним особи. При виході із магазину неадекватним особа аж за... Читать отзыв При вході до магазину стояв попрошайка, неадекватний, котрий хапав людей за руки. На прохання охоронця звернути увагу на неподобство, що коїться у магазині, відповідь: 'Не заборонено законом'. А тобто, охоронець просто відправив під три чорти. До уваги, там були малі діти, котрих лякали поведінки тієї неадекватним особи. При виході із магазину неадекватним особа аж за роки хабара із вимогою дати грошей. Охоронець стояв осторонь, посміхаючись, так як вважав, що то не є його"територія", начебто то вже у дверях. А тому виникає питання: чи безпечно відвідувати магазини Varus? Чи безпечно туди відправляти дітей за морозивом? А чи щось зможе зробити охорона, якщо стане питання серйозніше, аніж просто банальна крадіжка?..
Достоинства:
Магазин хороший у своєму асортименті
Недостатки:
Охорона - ніяка: шо є, шо її нема, ще й нечего до клієнтів, котрі хочуть безпеки для себе і своїх дітей
Вітаємо, Миколо! Ми розуміємо ваше обурення відповіддю охоронця. Хоча охоронці мають певні повноваження для підтримання порядку на території магазину, їхні дії обмежені законодавством. Якщо ситуація загрожує вашій безпеці - рекомендуємо звертатися до поліції.Якщо ви поділитеся адресою магазину, біля якого сталася дана ситуація, ми обов'язково проведемо розмову з охороною та нагадаємо про необхідність звернення до правоохоронних органів.
Ужасный магазин, просроченные продукты, неадекватный персонал. Сегодня заехал, сделал оптовую закупку 1 позиции товара на несколько тысяч гривен. Сама покупка с упаковкой рассортированного товара моими руками заняла 10 минут. Вместо того, чтобы сказать "спасибо за такой заказ", охранники и администратор мне ещё полчаса парили мозг за то, что я зашёл в магазин со своей коляской для продуктов. Администратор без бейджика,... Читать отзыв Ужасный магазин, просроченные продукты, неадекватный персонал. Сегодня заехал, сделал оптовую закупку 1 позиции товара на несколько тысяч гривен. Сама покупка с упаковкой рассортированного товара моими руками заняла 10 минут. Вместо того, чтобы сказать "спасибо за такой заказ", охранники и администратор мне ещё полчаса парили мозг за то, что я зашёл в магазин со своей коляской для продуктов. Администратор без бейджика, представилась "Линой". Смена за 18 июля 25 года, покупка в районе 16 часов. Ни в одном супермаркете Одессы не создают покупателям такие проблемы на ровном месте, как здесь. Больше не приеду в эту богодельню. И другим не советую!
13.07 зробила замовлення на сайті Varus (№2000599034). Станом на сьогодні (16 липня) замовлення досі має статус "Зібраний", смс з номером ТТН я так і не отримала. Служба підтримки відповідає, але лише годує обіцянками. Спочатку йшлося про 1–2 дні на передачу замовлення службі доставки Нова пошта, а тепер узагалі не називають жодних конкретних термінів — мовляв, замовлення ще очікує відправки й... Читать отзыв 13.07 зробила замовлення на сайті Varus (№2000599034).
Станом на сьогодні (16 липня) замовлення досі має статус "Зібраний", смс з номером ТТН я так і не отримала. Служба підтримки відповідає, але лише годує обіцянками. Спочатку йшлося про 1–2 дні на передачу замовлення службі доставки Нова пошта, а тепер узагалі не називають жодних конкретних термінів — мовляв, замовлення ще очікує відправки й незабаром буде передано перевізнику.
На сайті у довідковому центрі вказана одна інформація, а при зверненні до служби підтримки — зовсім інша. Але ні перше, ні друге, на жаль, не відповідає реальності. Фактично, ви можете очікувати своє замовлення невідомо скільки — жодної конкретики.
Окремо хочу зазначити, що загальна сума замовлення була збільшена приблизно на 100 гривень. Такі маніпуляції з боку магазину Varus, м’яко кажучи, некоректні. Адже на сайті кожен товар має чітко зазначену ціну, і її зміна після комплектування замовлення виглядає абсолютно неприйнятно. Якби не термінова потреба в деяких товарах, я би скасувала замовлення ще до оплати.
Ви навіть не попереджуєте коли вийшов термін доставки, що зкмовлення (повністю оплачене) не буде доставлене в той день, і пропонуєте перенести на наступний. Скажіть, будь ласка, таке повторюється не вперше, і сам клієнт має питати та питати чи отримає він своє замовлення чи ні, а не ви завчасно про це попереджуєте. В мене половина доставок то спізнення, то... Читать отзыв Ви навіть не попереджуєте коли вийшов термін доставки, що зкмовлення (повністю оплачене) не буде доставлене в той день, і пропонуєте перенести на наступний. Скажіть, будь ласка, таке повторюється не вперше, і сам клієнт має питати та питати чи отримає він своє замовлення чи ні, а не ви завчасно про це попереджуєте. В мене половина доставок то спізнення, то взагалі в той день не доставили
Добрий день! Ми прагнемо надавати високий рівень обслуговування і будемо вдячні за будь-які деталі по замовленню, які допоможуть нам стати кращими. Поділитися ними ви можете на пошту [email protected].
Не публикуют плохие отзывы на сайте доставки, это о многом говорит, после заказа мяса (фермерское написано говядина, протухшее запакованное привезли), теперь только что-то не значительно, вода, алкоголь, чай, кофе, такое хоть нормальное привозят)
Вітаємо! Шкодуємо, що ваш досвід покупок онлайн не відповідав очікуванням. Ми вдячні за всі коментарі, адже вони допомагають нам стати кращими. Будемо вдячні, якщо ви поділитеся номером замовлення, щоб ми могли детальніше розібратися у цій ситуації на пошту [email protected].
Купила сок, проверила цену на полке. Рядом стоят ящики этого сока т.к. акция и его берут больше. На кассе мне посчитали по полной цене. Когда обратилась к охране чтоб направил на возврат, он мне:" сами виноваты" и послал. Отличный сервис. Кассир на кассе при возврате тоже самое сказала, мол смотрите на электронное табло. А там видно только если напротив стоишь,... Читать отзыв Купила сок, проверила цену на полке. Рядом стоят ящики этого сока т.к. акция и его берут больше. На кассе мне посчитали по полной цене. Когда обратилась к охране чтоб направил на возврат, он мне:" сами виноваты" и послал. Отличный сервис. Кассир на кассе при возврате тоже самое сказала, мол смотрите на электронное табло. А там видно только если напротив стоишь, а это значит надо отойти назад от кассы и кассира на целый метр. И это я виновата что цена на полке 28, а в продаже 69. Офигеть разница
Вітаємо! Нам прикро, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Напишіть нам, будь ласка, в чат для уточнення адреси магазину та деталей даної ситуації: https://t.me/varusua_bot
С такими маркетами как Варус только зря тратишь свое время на оформление заказов онлайн.Заказал сыр с плесенью который был в наличии.На следующий день мне позвонили и сказали что его уже давно нет в наличии.А ведь есть человек который зарплату получает за контроль что есть в наличии....Кстати до сих пор на сайте можно ею заказать сыр которого у них нет
Жахливий сервіс. Зробила вчора онлайн замовлення, сплатила, мали привезти ввечері. Ближче до вечора передзвонив оператор, вибачився і сказав, що на жаль вони не можуть доставку зробити ввечері, а зможуть тільки сьогодні вранці. Гаразд, пообіцяв, що точно доставка буде вранці. Вранці мені сьогодні знову передзвонив оператор і сказав, що доставка не можлива, оскільки замовлення не оплачене. ... Читать отзыв Жахливий сервіс. Зробила вчора онлайн замовлення, сплатила, мали привезти ввечері. Ближче до вечора передзвонив оператор, вибачився і сказав, що на жаль вони не можуть доставку зробити ввечері, а зможуть тільки сьогодні вранці. Гаразд, пообіцяв, що точно доставка буде вранці. Вранці мені сьогодні знову передзвонив оператор і сказав, що доставка не можлива, оскільки замовлення не оплачене. Це як? У мене все скрини є і витяг з банку. Тобто виходить, я залишилася і без продуктів і без грошей. Тупий розлучення. І на гарячій лінії трубку також ніхто не бере. Не раджу цей магазин, перш ніж зробити замовлення, ви кілька разів подумайте! ризикуєте залишитися без грошей і без продуктів + ще нерви!
Сделал заказ вчера на сегодня-у них закончились акции и они мне положили товар уже по новой цене-в сильпо такой товар отменяют, не кладут-я же у вас покупаю товар по одной цене,почему вы мне кладете товар по другой цене,тем более это дорогая красная рыба ,что у вас с головой?заказ отменил За то,что я несколько раз отменил заказ они мне отмстили-отменили... Читать отзыв Сделал заказ вчера на сегодня-у них закончились акции и они мне положили товар уже по новой цене-в сильпо такой товар отменяют, не кладут-я же у вас покупаю товар по одной цене,почему вы мне кладете товар по другой цене,тем более это дорогая красная рыба ,что у вас с головой?заказ отменил
За то,что я несколько раз отменил заказ они мне отмстили-отменили право на бесплатную первую доставку Теперь где выбор времени доставки, вдруг везде появились значки "повышенный попыт" повышенный спрос за 89 гривен не смотря на то,что я купил больше чем на 1500 гривен , раньше не было такого спроса,когда я первые разы покупал а тут вдруг везде появился повышенный спрос. То есть система думает ,что я уже покупал у них и начинают разводить
Вы верите,что у них вообще кто то заказывает ? и почему в сильпо привозят каждый день без повышенного спроса-у них значит нет повышенного спроса,хотя я уверен,что именно у "сильпо" на сегодня 90 процентов онлайн доставок продуктов ПРосто они заманивают новых покупателей и хотят еще наварить на доставке,не хотят бесплатно доставлять товар Не связывайтесь с ними три дня уже без продуктов сижу из за них
В прошлый раз заказывал у них из за дешевой форели в итоге ее не оказалось и я отменил заказ.В этот раз заказывал из за чая -думал,что я уже умный с начало посмотрел перед покупкой -во всех их магазинах он был в наличии -в итоге его не оказалось и я отменил заказ. Они или обманывают для того,чтобы привлечь покупателя большим ассортиментом... Читать отзыв В прошлый раз заказывал у них из за дешевой форели в итоге ее не оказалось и я отменил заказ.В этот раз заказывал из за чая -думал,что я уже умный с начало посмотрел перед покупкой -во всех их магазинах он был в наличии -в итоге его не оказалось и я отменил заказ. Они или обманывают для того,чтобы привлечь покупателя большим ассортиментом со скидками или действительно еще у них ничего не отработано для доставок.
Заявка на доставку новой почтой, за 5 робочих дней так и не отправлена. Колцентр обещает что завтра все будет отправлено, но ничего не происходит. Оформили заявку на возврат средства,сказали что три робочих дня. Ожидаем. Сегодня 20.06.2025.
В онлайн каталоге товаров указаны все товары какие у них там есть в городе или вообще во всей сети вы можете поназаказывать миллион товаров а в итоге привезут товар из ближайшего магазина в котором нет половины товаров -в сильпо по адресу автоматически привязывается магазин из которого будут доставлять товар и заказать вы сможете только из ассортимента товаров этого магазина -регулярно... Читать отзыв В онлайн каталоге товаров указаны все товары какие у них там есть в городе или вообще во всей сети вы можете поназаказывать миллион товаров а в итоге привезут товар из ближайшего магазина в котором нет половины товаров -в сильпо по адресу автоматически привязывается магазин из которого будут доставлять товар и заказать вы сможете только из ассортимента товаров этого магазина -регулярно пока заказываю в "сильпо " В Варусе это похоже на обман-очень много товаров и скидок,которых в реальности нет Я заказал почти на 1500 а собрали на 900 -заказывал ради одного товара,которого конечно же в итоге не оказалось-короче отменил(вроде отменилось) Написал комментарий-отзыв на сайте варус -не разместили- тоже очень некрасиво. Это недоработки или реальный развод покупателей Не рекомендую делать онлайн покупки в этой сети
Замовила доставку, потім були обставини, скасувала замовлення, але вже оплатила. 4 ый день чекаю повернення коштів, не повертають,але чемний кол центр обіцяє, що чекати 3 дні, але не повернули. Сума не маленька, мабуть прийдеться писати далі анти реклами на онлайн замовлення
Вітаємо! Нам прикро, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Напишіть нам, будь ласка, на пошту [email protected] деталі вашого замовлення, щоб ми все детально перевірили.
Увечері 5 червня у відділі овочі забула скляну індивідуальну пляшку з водою, згадала про неї лише вдома увечері, на наступний день, під час відкриття, звернулася з проханням про повернення. У відповідь від охоронця почула, що він вчора не працював і нічим допомогти не може, дівчина на касі теж нічим не хотіла допомогти, просто відповіла, що нічого немає. Ось вам і... Читать отзыв Увечері 5 червня у відділі овочі забула скляну індивідуальну пляшку з водою, згадала про неї лише вдома увечері, на наступний день, під час відкриття, звернулася з проханням про повернення. У відповідь від охоронця почула, що він вчора не працював і нічим допомогти не може, дівчина на касі теж нічим не хотіла допомогти, просто відповіла, що нічого немає. Ось вам і турбота про клієнта, вони навіть не намагаються…. Я ходжу в цей магазин 3-4 рази на тиждень, але після цього інциденту пропало бажання взагалі мати з мережею будь-які справи, адже, якщо працівники магазину не намагаються допомогти клієнту повернути навіть скляну пляшку, яка окрім мене нікому не потрібна, то про яку довіру, як до великої компанії, може йти мова. Категорично не рекомендую магазин у якому персонал не бажає дбати про свого клієнта!
VARUS має зручне розташування, часто проводять акції, але ціни без знижок трохи завищені. Асортимент хороший, овочі та фрукти здебільшого свіжі. Персонал ввічливий, але іноді на касах черги.
Не перший рік являлась постійним покупцем данного магазину . І коли в них зʼявилась доставка інтернет-замовлень вирішила скористатися цим сервісом. Були чимало доставок, але жодна, просто жодна не пройшла так як повинно було бути. То не вчасно, з затримкою в 4-5 годин привозили, то не той товар поклали, і потім якщо хочете то їдьте замінюйте…… а остання взагалі …. Читать отзыв Не перший рік являлась постійним покупцем данного магазину . І коли в них зʼявилась доставка інтернет-замовлень вирішила скористатися цим сервісом. Були чимало доставок, але жодна, просто жодна не пройшла так як повинно було бути. То не вчасно, з затримкою в 4-5 годин привозили, то не той товар поклали, і потім якщо хочете то їдьте замінюйте…… а остання взагалі …. Крем для обличчя поклали майже протермінований, тобто його треба було би використати не так як завжди , а використати всю баночку за раз. зі мною звʼязалися представники, але те що запропонували - в моїй голові не вкладається, або їдь через усе місто і повертай в магазин, саме в той, звідки була доставка, або залиш собі і мовчи просто. Інші магазини вирішують питання на користь свого споживача, бо цінують і покупців і імідж свого бренду. Більше жодної покупки, більше жодного замовлення. Вам дуже далеко до інших мереж які працюють на доставку. Дуже дуже. Не рекомендую!
Вітаємо, Світлано! Нам прикро, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Напишіть нам, будь ласка, в чат для уточнення деталей і перевірки даної ситуації: https://t.me/varusua_bot
На пр.Миколи Бажана 10-а ,в магазині Варус, продавчиня Анжела грубо і з матами голосно розповідала охоронниці свої враження про керівництво закладу. На зауваження, відповіла, що я не вам це кажу, і маю право. Прикро, що такі чорнороті працюють в магазині.
В магазине на Васильковской 34 охраннику владимиру очень скучно на работе и поэтому он постоянно цепляется с разговорами к покупателям Загрузите вы его работой,а то вместо покупок хочется поскорее убежать с магазина!!!
Зробила замовлення , а щоб встигли зібрати - доставку інший день.Перенесли доставку на другий день, потім знов перенесли на інший день - я відмовилась. Відмінила замовлення. Думаю дам другий шанс- замовила через тиждень ще раз - три упаковки води. Ну щоб легше збирати було, а то вдруг більше п'яти позицій- це важко. Вже третій день переносять доставку. Але я... Читать отзыв Зробила замовлення , а щоб встигли зібрати - доставку інший день.Перенесли доставку на другий день, потім знов перенесли на інший день - я відмовилась. Відмінила замовлення. Думаю дам другий шанс- замовила через тиждень ще раз - три упаковки води. Ну щоб легше збирати було, а то вдруг більше п'яти позицій- це важко. Вже третій день переносять доставку. Але я чекаю!!! Я вперше с таким стикаюсь- це вже кто кого перечекає! Але я нікуди не поспішаю. Чекаю!
Вітаємо! Дякуємо за зворотний зв’язок. Наша команда постійно працює над покращенням обслуговування. Напишіть нам, будь ласка, номер вашого замовлення, щоб ми могли все детально перевірити: https://t.me/varusua_bot
Ще 18.04.25 я просила розібратись куди поділись мої бонуси з картки У мене запит 45217 та 45219 і питання : коли я отримаю нарешті їх на карточку Я зрозуміла що бонуси на картку більше не повернуться ? Мені прийшло повідомлення про повернення кошів але нічого не прийшло То скільки мені ще треба чекати з 18.04.25 щоб мої бонуси повернулись в... Читать отзыв Ще 18.04.25 я просила розібратись куди поділись мої бонуси з картки У мене запит 45217 та 45219 і питання : коли я отримаю нарешті їх на карточку Я зрозуміла що бонуси на картку більше не повернуться ? Мені прийшло повідомлення про повернення кошів але нічого не прийшло То скільки мені ще треба чекати з 18.04.25 щоб мої бонуси повернулись в куди вони поділись ? Скільки на це потрібно часу
Добрий день, Наталіє! Ваші звернення відразу ж після отримання були передані до технічного відділу, проте для вирішення питання необхідний час. Вибачте за тимчасові незручності. Вам буде наданий зворотній зв'язок за результатами розгляду звернень.
Ще 18.04.25 я просила розібратись куди поділись мої кошти з карточки У мене запит 45217 та 45219 і питання : коли я отримаю нарешті свої бонуси на карточку Я зрозуміла що бонуси на картку більше не повернуться ? Мені прийшло повідомлення про повернення кошів але нічого не прийшло То скільки мені ще треба чекати з 18.04.25 щоб мої бонуси повернулись... Читать отзыв Ще 18.04.25 я просила розібратись куди поділись мої кошти з карточки У мене запит 45217 та 45219 і питання : коли я отримаю нарешті свої бонуси на карточку Я зрозуміла що бонуси на картку більше не повернуться ? Мені прийшло повідомлення про повернення кошів але нічого не прийшло То скільки мені ще треба чекати з 18.04.25 щоб мої бонуси повернулись в куди вони поділись ? Скільки на це потрібно часу
Здрастуйте. Так как магазин рядом, ходим сюда, уже долгое время, с открытия. Но честно говоря, сотрудник, на колбасе не приятная, вечно с недовольным лицом, грубая, советует не хотя. Незнаю как звать ,но волосы светлые.Просто накипело.Цены в магазине хорошие.
Перенос заказа!! (((
Ми постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та цінуємо кожного клієнта. Ваші відгуки є надзвичайно важливими для нас, оскільки допомагають виявляти недоліки та ставати кращими.
Будемо дуже вдячні, якщо Ви надасте нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли детальніше розібратися у цій ситуації та вжити всіх необхідних заходів для її вирішення.
Перенос заказа
Будь ласка, повідомте нам номер вашого замовлення, щоб ми могли детально перевірити ситуацію та зробити все можливе для виправлення цієї прикрої помилки.
Не купуйте виноград у варусі!!!
Онлайн замовлення,жахлива доставка
Якщо немає можливості доставити замовлення,то навіщо на сайті є вільні часи доставки? І чому, якщо немає можливості доставити вчасно, повідомити не за 20 хвилин до отримання замовлення,а хоча б за декілька годин? Не рекомендую... Читать отзыв Зробила замовлення ввечері на доставку наступного дня на вечір 17:30-17-50. На наступний день, чекаю доставку,але за пів години приходить смс ,що доставка переноситься на наступний день!
Якщо немає можливості доставити замовлення,то навіщо на сайті є вільні часи доставки? І чому, якщо немає можливості доставити вчасно, повідомити не за 20 хвилин до отримання замовлення,а хоча б за декілька годин? Не рекомендую користуватися онлайн замовленням з доставкою. І це вже не перший раз таке обслуговування.
Онлайн замовлення завжди проблематичні, найгірша доставка
Розповідаю: замовили якось доставку, вибрали найближчий із доступного часу, 21:30 наче б то, за 15 хвилин до отримання замовлення подзвонили і сказали... Читать отзыв Це без перебільшення найгірший сервіс доставки з яким мені приходилось мати справу. Із всіх разів все пройшло як по маслу тільки один раз. Ніколи б не подумала, що такій великій мережі може бути наскільки наплювати на своїх клієнтів.
Розповідаю: замовили якось доставку, вибрали найближчий із доступного часу, 21:30 наче б то, за 15 хвилин до отримання замовлення подзвонили і сказали «вибачте, але вашого замовлення не буде через велику навантажність не встигли зібрати» кажу як так, там було багато позицій. «Нічого зробити не можемо тільки на завтра на ранок перенести», думаю нічого собі перший раз таке, які безвідповідальні.. відмовилася, але потім зранку оформила повторно замовлення. Отримую я його, і просто в шоці. Грошей зняло більше, багато позицій відсутніх, а ті що є не вірні деякі. Замість королівської креветки мені привезли дрібну по ціні тої. І повторюсь, багато чого немає. Спілкувалася в чаті підтримки, вони мені дали промо код на 50 гривень, сказали зараз курʼєр приїде забере не вірні позиції, поверне гроші за них і за те чого немає (а не було приблизно половини замовлення). Я просила просто довезіть те чого не вистачає, і замініть неправильне, але ж ні. І гроші каже вам повернуть на протязі трьох днів. Я ще уточнила в чаті перечислила за які позиції мають повернути. Так так все ок, повернемо, все. Проходить три дні грошей немає. Звоню на гарячу лінію, кажу немає грошей, в чаті все зафіксовано, що ви пообіцяли. Вони «ой, бачимо що не створювали звернення, зараз я створю і вам повернуться НАЙБЛИЖЧИМ ЧАСОМ», кажу добре, це ж сьогодні завтра, так? Так.
Проходить ще час, грошей немає. Звоню ще раз на гарячу лінію, і мені оператор каже, що всі з ким я говорила до цього НЕ СТВОРЮВАЛИ ПОВЕРНЕННЯ. Тобто тупо казали «так так» скидали телефон, і нічого не робили. Я вже в кінці сказала, ви ж розумієте, що це не нормально. Це шахрайство і я буду звертатись в поліцію. (Зауважу що дівчина з якою я говорила до цього сказала що до повернення мені буде 200 грн, це просто смішно, бо замовлення було на більшу суму, тобто вони б мені навіть половину не повернули, в них не відображалась інформація про позиції, і ніхто нічого не фіксував). І тільки після розмови з останнім оператором прийшла смс що зареєстрували звернення і гроші повернуть протягом 3х днів, і вони прийшли в цей час. У мене були різні ситуації з доставками але такого дна я ще не бачила. В інших супермаркетах щось не покладуть, забудуть, але в той же день все вирішують. А ще зазначу що я дала їм шанс, і знову пошкодувала. Оформила замовлення дуже завчасно, вільний час всеодно залишався тільки на 21:30. І ще в 20:00 бачивши що замовлення досі не зібране, вже телефонувала превентивно на гарячу лінію пів години не могла додзвонитись і не працював бот, думаю ну не можуть же вони знову підвести. І що ви думаєте? Ледве дозвонившись мені сказали те саме «в звʼязку з великим навантаженням не встигли зібрати ваше замовлення». В мене знову шок. Кажу, то ще година залишається ви встигнете зібрати доставте мені моє замовлення. Кажуть не можемо нічого зробити курʼєр через 3 хвилини виїжджає. Ні компенсації якоїсь, ні вибачень нормальних, жесть. Варус, а що ви взагалі можете, тільки підводити людей? І ми в 21:00 йшли пішки щоб купити те що нам необхідне до вас. Але більше - ні ногою.
онлайн замовлення 7 днів пройшло нічого не віправлять
Ми розуміємо Ваше розчарування і активно працюємо над покращенням нашого сервісу доставки, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому.
Для того, щоб ми могли детально розібратися в ситуації та допомогти з вирішенням питання, будь ласка, надайтен омер замовлення в чаті: https://t.me/varusua_bot
Неадекватним охоронець
При виході із магазину неадекватним особа аж за... Читать отзыв При вході до магазину стояв попрошайка, неадекватний, котрий хапав людей за руки. На прохання охоронця звернути увагу на неподобство, що коїться у магазині, відповідь: 'Не заборонено законом'. А тобто, охоронець просто відправив під три чорти. До уваги, там були малі діти, котрих лякали поведінки тієї неадекватним особи.
При виході із магазину неадекватним особа аж за роки хабара із вимогою дати грошей. Охоронець стояв осторонь, посміхаючись, так як вважав, що то не є його"територія", начебто то вже у дверях.
А тому виникає питання: чи безпечно відвідувати магазини Varus? Чи безпечно туди відправляти дітей за морозивом? А чи щось зможе зробити охорона, якщо стане питання серйозніше, аніж просто банальна крадіжка?..
Varus Одесса
Сервіс повне дно!!!
Станом на сьогодні (16 липня) замовлення досі має статус "Зібраний", смс з номером ТТН я так і не отримала. Служба підтримки відповідає, але лише годує обіцянками. Спочатку йшлося про 1–2 дні на передачу замовлення службі доставки Нова пошта, а тепер узагалі не називають жодних конкретних термінів — мовляв, замовлення ще очікує відправки й... Читать отзыв 13.07 зробила замовлення на сайті Varus (№2000599034).
Станом на сьогодні (16 липня) замовлення досі має статус "Зібраний", смс з номером ТТН я так і не отримала. Служба підтримки відповідає, але лише годує обіцянками. Спочатку йшлося про 1–2 дні на передачу замовлення службі доставки Нова пошта, а тепер узагалі не називають жодних конкретних термінів — мовляв, замовлення ще очікує відправки й незабаром буде передано перевізнику.
На сайті у довідковому центрі вказана одна інформація, а при зверненні до служби підтримки — зовсім інша. Але ні перше, ні друге, на жаль, не відповідає реальності. Фактично, ви можете очікувати своє замовлення невідомо скільки — жодної конкретики.
Окремо хочу зазначити, що загальна сума замовлення була збільшена приблизно на 100 гривень. Такі маніпуляції з боку магазину Varus, м’яко кажучи, некоректні. Адже на сайті кожен товар має чітко зазначену ціну, і її зміна після комплектування замовлення виглядає абсолютно неприйнятно. Якби не термінова потреба в деяких товарах, я би скасувала замовлення ще до оплати.
Дуже розчарована таким сервісом.
Все жахливо
Доставка - частіше проблемна ніж ні
Скажіть, будь ласка, таке повторюється не вперше, і сам клієнт має питати та питати чи отримає він своє замовлення чи ні, а не ви завчасно про це попереджуєте.
В мене половина доставок то спізнення, то... Читать отзыв Ви навіть не попереджуєте коли вийшов термін доставки, що зкмовлення (повністю оплачене) не буде доставлене в той день, і пропонуєте перенести на наступний.
Скажіть, будь ласка, таке повторюється не вперше, і сам клієнт має питати та питати чи отримає він своє замовлення чи ні, а не ви завчасно про це попереджуєте.
В мене половина доставок то спізнення, то взагалі в той день не доставили
Отзывы на сайте
Покупатель виноват во всём
На сайте продукты к заказу которых давно нет в наличии
Як Варус кинув мене на гроши!
Продолжение истории
За то,что я несколько раз отменил заказ они мне отмстили-отменили... Читать отзыв Сделал заказ вчера на сегодня-у них закончились акции и они мне положили товар уже по новой цене-в сильпо такой товар отменяют, не кладут-я же у вас покупаю товар по одной цене,почему вы мне кладете товар по другой цене,тем более это дорогая красная рыба ,что у вас с головой?заказ отменил
За то,что я несколько раз отменил заказ они мне отмстили-отменили право на бесплатную первую доставку
Теперь где выбор времени доставки, вдруг везде появились значки "повышенный попыт" повышенный спрос за 89 гривен не смотря на то,что я купил больше чем на 1500 гривен , раньше не было такого спроса,когда я первые разы покупал а тут вдруг везде появился повышенный спрос.
То есть система думает ,что я уже покупал у них и начинают разводить
Вы верите,что у них вообще кто то заказывает ? и почему в сильпо привозят каждый день без повышенного спроса-у них значит нет повышенного спроса,хотя я уверен,что именно у "сильпо" на сегодня 90 процентов онлайн доставок продуктов
ПРосто они заманивают новых покупателей и хотят еще наварить на доставке,не хотят бесплатно доставлять товар
Не связывайтесь с ними три дня уже без продуктов сижу из за них
Одесса заказ продолжение истории
Они или обманывают для того,чтобы привлечь покупателя большим ассортиментом... Читать отзыв В прошлый раз заказывал у них из за дешевой форели в итоге ее не оказалось и я отменил заказ.В этот раз заказывал из за чая -думал,что я уже умный с начало посмотрел перед покупкой -во всех их магазинах он был в наличии -в итоге его не оказалось и я отменил заказ.
Они или обманывают для того,чтобы привлечь покупателя большим ассортиментом со скидками или действительно еще у них ничего не отработано для доставок.
Внимание! Обман
Заказывал в Одессе первый раз -отменил заказ
В Варусе это похоже на обман-очень много товаров и скидок,которых в реальности нет
Я заказал почти на 1500 а собрали на 900 -заказывал ради одного товара,которого конечно же в итоге не оказалось-короче отменил(вроде отменилось)
Написал комментарий-отзыв на сайте варус -не разместили- тоже очень некрасиво.
Это недоработки или реальный развод покупателей
Не рекомендую делать онлайн покупки в этой сети
Не повернули кошти
Магазин не рекомендую!
Категорично не рекомендую магазин у якому персонал не бажає дбати про свого клієнта!
VARUS приємно дивує: свіжі продукти та гарний сервіс
Повне розчарування!!!
Читать отзыв Не перший рік являлась постійним покупцем данного магазину . І коли в них зʼявилась доставка інтернет-замовлень вирішила скористатися цим сервісом. Були чимало доставок, але жодна, просто жодна не пройшла так як повинно було бути. То не вчасно, з затримкою в 4-5 годин привозили, то не той товар поклали, і потім якщо хочете то їдьте замінюйте…… а остання взагалі ….
Крем для обличчя поклали майже протермінований, тобто його треба було би використати не так як завжди , а використати всю баночку за раз. зі мною звʼязалися представники, але те що запропонували - в моїй голові не вкладається, або їдь через усе місто і повертай в магазин, саме в той, звідки була доставка, або залиш собі і мовчи просто.
Інші магазини вирішують питання на користь свого споживача, бо цінують і покупців і імідж свого бренду. Більше жодної покупки, більше жодного замовлення. Вам дуже далеко до інших мереж які працюють на доставку. Дуже дуже.
Не рекомендую!
Дуже не професійна доставка
Матюкається продавчиня
Горе от безделия
Загрузите вы его работой,а то вместо покупок хочется поскорее убежать с магазина!!!
Ще трішки - і тиждень як чекаю замовлення
Пропали бонуси
Вам буде наданий зворотній зв'язок за результатами розгляду звернень.
Крадуть бонуси
Драгоманова