Світлана Отзыв написан понедельник, 29 сентября4 просмотра
Я також до сьогодні була постійним клієнтом Варуса, але сьогоднішнє їхнє начування на клієнта і нахабство мене приголомшили. Через те, що я нібито "надто пізно" сплатила замовлення (за 1,5 години до призначеного часу доставки о 20:10), вони не можуть надіслати товар сьогодні, а лише завтра (працюють при цьому до 22-00). Якщо ж мені такий необхідний замовлений торт саме сьогодні (а я чекаю на гостей саме сьогодні, за годину!), то я можу сама поїхати в магазин і забрати його. Або скасувати замовлення, а гроші буде повернено протягом 3х(!) банківських днів..... Отака підстава неочікувана.... І як це розуміти? Це така орієнтація на клієнта? Зовсім вже балувані?! До свідос, Варус! Не здивуюся, якщо прогориш із таким ставленням.
Добрий день, Світлано! Ми щиро вибачаємося за неприємну ситуацію, що склалася з Вашим замовленням.
Ми постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та цінуємо кожного клієнта. Ваші відгуки є надзвичайно важливими для нас, оскільки допомагають виявляти недоліки та ставати кращими.
Будемо дуже вдячні, якщо Ви надасте нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли детальніше розібратися у цій ситуації та вжити всіх необхідних заходів для її вирішення.
Перенос заказа!! ((( - Отзывы о Varus market, Киев
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та цінуємо кожного клієнта. Ваші відгуки є надзвичайно важливими для нас, оскільки допомагають виявляти недоліки та ставати кращими.
Будемо дуже вдячні, якщо Ви надасте нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли детальніше розібратися у цій ситуації та вжити всіх необхідних заходів для її вирішення.